Geen idee eigenlijk..dankjewel voor de interesse.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
waarom heb je je gebruikersnaam naar een griepvirus vernoemd?
´Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend van me die hier geen account heeft´quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:34 schreef JaqenHghar het volgende:
LOL een oud klasgenoot van me deed dat ook, als man zijnde.
Beetje met van die gayboys chatten, en maar geld binnensleuren terwijl die niks liet zien
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
´Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend van me die hier geen account heeft´
Dag Henkquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
´Ik vraag dit niet voor mezelf maar voor een vriend van me die hier geen account heeft´
lolquote:Op donderdag 3 juli 2014 01:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik volgde een Candees vrouwtje op cam4, was echt een leuke en getrouwd, was er een gast die $5000 bood voor een heel weekend, zegt ze zo, ik mag niet van mijn mam, die gast, het aanbod blijft staan, 6 mnd later was ze gescheiden
Verrassing...quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef RaymondK het volgende:
jezus.
ik zit hier te eten hoor.
op facebook allemaal stoma plaatjes voorbij, en een ontplofde bovenarm van de sythol, hier synthole poten van heb ik jou daar
Snakey gespot vanochtendquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef Snakey het volgende:
Ik verrekte vanmorgen een spiertje in m'n lies bij het squaten. Was m'n voorlaatste setje, nog geprobeerd m'n laatste set te doen maar dat lukte niet. Nog leg press geprobeerd maar deed ook teveel pijn. Het lijkt nu weer weg te zijn, maar het verziekte wel m'n training.
Ik ben maar met een pruillipje wat gaan curlen.
Deze?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:33 schreef RaymondK het volgende:
jezus.
ik zit hier te eten hoor.
op facebook allemaal stoma plaatjes voorbij, en een ontplofde bovenarm van de sythol, hier synthole poten van heb ik jou daar
he shit, ik zat ook al iets te zoeken. LOLquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Snakey gespot vanochtend
[ afbeelding ]
Hey Snakey ben jij dat op die plaatje?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Snakey gespot vanochtend
[ afbeelding ]
ja die een paar dagen terug ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erg zat als je dat hebt, dat wel
moet je niet te hard gaan zitten denkquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
Whahah gadverdamme.
Sinds wanneer zitten er ook stoma's op je bil? Dat heb ik nog nooit gezien.
volgens mij loopt dat vanzelf door en kun je niet anders dan overalquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:47 schreef Awesome_ het volgende:
Kunt wel mooi overal gaan zitten schijten. Dat is ook wat waard.
Whahah net zo'n ouderwets scheetkussen danquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
moet je niet te hard gaan zitten denk
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah net zo'n ouderwets scheetkussen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#bikinibridge #thighgap
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
Voor de vrouwenSodeknetters!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#bikinibridge #thighgap![]()
![]()
![]()
een tatoo op je lijf, en dan de print over laten lopen op je stoma bijv...quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef Fanta-stick het volgende:
Als ik een stoma had had ik wel een kek printje erop gedaan ipv zon soort washandje.
Ja Ray, dan zitten er gaten in en is het net stront door een vergiet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
een tatoo op je lijf, en dan de print over laten lopen op je stoma bijv...
ja nee, gewoon een plakplaatje over die zak natuurlijk. niet die zak gaan zitten tatoejenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja Ray, dan zitten er gaten in en is het net stront door een vergiet.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:27 schreef Awesome_ het volgende:
Ray zou sowieso formaatje klikozak nodig hebben.
Das m'n wintersport.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Snakey gespot vanochtend
[ afbeelding ]
Ze hebben alleen respect voor haar omdat ze knap is. Als het een man was met 50 kilo overgewicht, dan waren de reacties anders geweest.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
![]()
okay, ik zet weer een sterretje achter je naam.
nou ben ik weer een keer aan de beurt
waarheidquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ze hebben alleen respect voor haar omdat ze knap is. Als het een man was met 50 kilo overgewicht, dan waren de reacties anders geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |