verkapt: kijk-mij-eens-een-kroegtijger-zijn-post.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef Dven het volgende:
Nu rond de 700 a 1000. In de weekenden meer door de hoeveelheden pils
Wedden dat als jij elke dag 1 kilo frituur eet en 5 liter bier drinkt, dat je ook dik wordt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik kan tot nu toe (gelukkig) zoveel kcal nuttigen als ik wil zonder fattie te worden.
Heb verder trouwens werkelijk geen idee hoeveel.
Ja oké, maar dat is zo smerig dat ik het toch niet doe.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wedden dat als jij elke dag 1 kilo frituur eet en 5 liter bier drinkt, dat je ook dik wordt?
Valt mee maar ze gaan nu eenmaal rap naar binnen met al dat voetbal en al dat terrasweer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
verkapt: kijk-mij-eens-een-kroegtijger-zijn-post.
pics van jezelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat is zo smerig dat ik het toch niet doe.
Truequote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt mee maar ze gaan nu eenmaal rap naar binnen met al dat voetbal en al dat terrasweer.
Maar dan klopt het toch niet helemaal wat je zegt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat is zo smerig dat ik het toch niet doe.
Neen. Sorry.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:11 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Maar dan klopt het toch niet helemaal wat je zegt.
Is dat niet veel te weinig 3quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef Dven het volgende:
Nu rond de 700 a 1000. In de weekenden meer door de hoeveelheden pils
Twee jaar lang deed ik het vierdubbele dus het is even tijd voor een verminderingsperiodequote:
Ajoooo ben jy niet ongelofelijk diiCk xDquote:
Maar zo weinig is niet gezond.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee jaar lang deed ik het vierdubbele dus het is even tijd voor een verminderingsperiode
ontzettendquote:
Krijg alles binnen wat ik nodig heb. Voel me er ook stukken prettiger bij dan toen ik nog driemaal per dag warm atquote:
Vanzelfsprekend zal het niet langdurig zijn. Zie het als een cutperiodequote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ontzettend
ik kan me bijna niet voorstellen datj e echt consequent op 700 zit.... Dat gaat nooit goed, kan niet...
![]()
wat is je lengte/gewicht dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend zal het niet langdurig zijn. Zie het als een cutperiode![]()
Moet zeggen dat ik s' zomers sowieso altijd al minder eet met al die hoge temperaturen. Nu gewoon tijdelijk nog even iets minder.
Ben ongeveer 176 lang. Gewicht ken ik niet. Laatste keer gewogen was ik 82 kilo. Wat verder weinig zegt want twee jaar geleden was ik niet veel lichter maar toen zat ik gewoon strak in het lijf terwijl dat nu alles behalve het geval is. Stoppen met alle vormen van sport maar wel dezelfde voeding aanhouden doet je lijf/figuur geen goed.quote:
En hoe weet je dat je alles binnen krijgt wat je nodig hebt dan? Want dat kan bijna niet....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ongeveer 176 lang. Gewicht ken ik niet. Laatste keer gewogen was ik 82 kilo. Wat verder weinig zegt want twee jaar geleden was ik niet veel lichter maar toen zat ik gewoon strak in het lijf terwijl dat nu alles behalve het geval is. Stoppen met alle vormen van sport maar wel dezelfde voeding aanhouden doet je lijf geen goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |