verkapt: kijk-mij-eens-een-kroegtijger-zijn-post.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef Dven het volgende:
Nu rond de 700 a 1000. In de weekenden meer door de hoeveelheden pils
Wedden dat als jij elke dag 1 kilo frituur eet en 5 liter bier drinkt, dat je ook dik wordt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik kan tot nu toe (gelukkig) zoveel kcal nuttigen als ik wil zonder fattie te worden.
Heb verder trouwens werkelijk geen idee hoeveel.
Ja oké, maar dat is zo smerig dat ik het toch niet doe.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wedden dat als jij elke dag 1 kilo frituur eet en 5 liter bier drinkt, dat je ook dik wordt?
Valt mee maar ze gaan nu eenmaal rap naar binnen met al dat voetbal en al dat terrasweer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
verkapt: kijk-mij-eens-een-kroegtijger-zijn-post.
pics van jezelfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat is zo smerig dat ik het toch niet doe.
Truequote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Valt mee maar ze gaan nu eenmaal rap naar binnen met al dat voetbal en al dat terrasweer.
Maar dan klopt het toch niet helemaal wat je zegt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:10 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat is zo smerig dat ik het toch niet doe.
Neen. Sorry.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:11 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Maar dan klopt het toch niet helemaal wat je zegt.
Is dat niet veel te weinig 3quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef Dven het volgende:
Twee jaar lang deed ik het vierdubbele dus het is even tijd voor een verminderingsperiodequote:
Ajoooo ben jy niet ongelofelijk diiCk xDquote:
Maar zo weinig is niet gezond.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee jaar lang deed ik het vierdubbele dus het is even tijd voor een verminderingsperiode
ontzettendquote:
Krijg alles binnen wat ik nodig heb. Voel me er ook stukken prettiger bij dan toen ik nog driemaal per dag warm atquote:
Vanzelfsprekend zal het niet langdurig zijn. Zie het als een cutperiodequote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ontzettend
ik kan me bijna niet voorstellen datj e echt consequent op 700 zit.... Dat gaat nooit goed, kan niet...
![]()
wat is je lengte/gewicht dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend zal het niet langdurig zijn. Zie het als een cutperiode![]()
Moet zeggen dat ik s' zomers sowieso altijd al minder eet met al die hoge temperaturen. Nu gewoon tijdelijk nog even iets minder.
Ben ongeveer 176 lang. Gewicht ken ik niet. Laatste keer gewogen was ik 82 kilo. Wat verder weinig zegt want twee jaar geleden was ik niet veel lichter maar toen zat ik gewoon strak in het lijf terwijl dat nu alles behalve het geval is. Stoppen met alle vormen van sport maar wel dezelfde voeding aanhouden doet je lijf/figuur geen goed.quote:
En hoe weet je dat je alles binnen krijgt wat je nodig hebt dan? Want dat kan bijna niet....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ongeveer 176 lang. Gewicht ken ik niet. Laatste keer gewogen was ik 82 kilo. Wat verder weinig zegt want twee jaar geleden was ik niet veel lichter maar toen zat ik gewoon strak in het lijf terwijl dat nu alles behalve het geval is. Stoppen met alle vormen van sport maar wel dezelfde voeding aanhouden doet je lijf geen goed.
Eigenlijk alles behalve koolhydraatrijke producten, eiwitten houd ik in stand met wat mager vlees of ei.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En hoe weet je dat je alles binnen krijgt wat je nodig hebt dan? Want dat kan bijna niet....
Wat eet je dan zo al dagelijks?
ja maar goed in 700kcal aan vlees en wat eiwitten zit nooit jouw dagelijkse behoefte aan micro's.....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk alles behalve koolhydraatrijke producten, eiwitten houd ik in stand met wat mager vlees of ei.
Er stond 700 a 1000 maar het zal eerder bij de 1000 dan 700 zitten. Wezelijk verschil al natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar goed in 700kcal aan vlees en wat eiwitten zit nooit jouw dagelijkse behoefte aan micro's.....
Dat is weinig? ziek?afvallen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef Dven het volgende:
Eeeeeeen toen las ik verder, carry on.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
En zoals gezegd. Er is gewoon een hoop vet wat ik nog moet verliezen en het is af en toe wel prettig om grote stappen te zetten daarin
Die illusie heeft ze jaren geleden al opgegeven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En jij Yvonne?
Om slank te blijven.
Op werkdagen rond de 1700/1800 en 2x per week 500quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En jij Yvonne?
Om slank te blijven.
-8quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die illusie heeft ze jaren geleden al opgegeven.
Oh hey je doet 5:2? Hoe bevalt het?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op werkdagen rond de 1700/1800 en 2x per week 500
Ge-wel-dig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh hey je doet 5:2? Hoe bevalt het?
Ja, ik heb m'n eerste week erop zitten, is prima te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ge-wel-dig.Serieus.
Goed vol te houden ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ik heb m'n eerste week erop zitten, is prima te doen inderdaad.Heb je docu gezien? Die eerst kijken, dan ben je om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb je docu gezien? Die eerst kijken, dan ben je om.Jep, gezien, en daarna zelf nog het één en ander opgezocht om er zeker van te zijn dat het geen fabeltje/hype is, maar er is genoeg evidence voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik hou wel iets hogere kcal-intake aan omdat de combinatie onderhoud+werk+ 4 keer p/w sporten bést veel verbrand en niet wil crashen. En omdat ik een medische cijfertjes-nerd ben ga ik volgende week m'n eigen bloedwaarden prikken om startwaarden als vergelijkingsmateriaal te hebben
.
Dus ontopic:
Normale dagen: 1950-2050 kcals
2 dagen per week: 750 kcals.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intermediate fasting?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op werkdagen rond de 1700/1800 en 2x per week 500
quote:
Intermittent mag ookquote:
Jij bent al een slanke god.quote:
Ja... omdat ik me de tyfus ren. Marathon gelopen. Training omlaag. Eetpatroon niet volledig aangepast. + 5KG (op 1800Kcal dus... met 100KM rennen en 200KM fietsen per maand)quote:
Telegraaf weet het beter.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... omdat ik me de tyfus ren. Marathon gelopen. Training omlaag. Eetpatroon niet volledig aangepast. + 5KG (op 1800Kcal dus... met 100KM rennen en 200KM fietsen per maand)
Op 1800 kcal met zoveel sporten nog aankomen? Wow. God hates you.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... omdat ik me de tyfus ren. Marathon gelopen. Training omlaag. Eetpatroon niet volledig aangepast. + 5KG (op 1800Kcal dus... met 100KM rennen en 200KM fietsen per maand)
De zakquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Op 1800 kcal met zoveel sporten nog aankomen? Wow. God hates you.
9000, mijn god.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:43 schreef Gripper het volgende:
Op normale kantoordagen eigenlijk altijd tussen de 2200-2600, zonder er echt specifiek op te letten. Dus dat zit prima voor onderhoud, en kennelijk geeft mn lichaam zelf wel aan wanneer het genoeg heeft. Heb vorig jaar een keer 2 maanden lang heel nauwgezet de eetmeter-app van het voedingscentrum bijgehouden, en elke dag zat ik in dezelfde range.
Op fietsdagen ligt het een tikkie anders. Heb voor de grap eens ingevuld in die app wat ik at tijdens een dag van 300 km fietsen in de Ardennen: 9000 kCal, en dan was ik vast nog wel wat reepjes en winegums vergeten
En nog barstende honger 's avonds na een groot bord pasta en wat speciaalbiertjesquote:
Oh zo... Meeste is ook suiker, lege Kcal he.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
En nog barstende honger 's avonds na een groot bord pasta en wat speciaalbiertjes![]()
Dit was mn lijstje van de site van voedingscentrum:
Ontbijt
Krentenbol 1072 kcal
Mueslireep 648 kcal
Mars 1072 kcal
Sportdrank, energie, poeder 152 kcal
Water 0 kcal
Stokbrood, wit 807 kcal
Worst, alle soorten 1344 kcal
Koffie met koffiemelk en suiker 195 kcal
Broodje hotdog 944 kcal
6234 kcal
Lunch
Water 0 kcal
Stokbrood, bruin 774 kcal
Kalkoenfilet 113 kcal
Cola 105 kcal
Mueslireep 324 kcal
1316 kcal
Avond
Pasta, gekookt met zout 213 kcal
Pastasaus met vlees, bereid met zout 204 kcal
Bier, zwaar >7 vol% alcohol 480 kcal
Melkchocolade 415 kcal
1312 kcal
Totaal: 8862 kcal
Mjah, tijdens een intensief dagje fietsen kan ik niks zwaars verdragen hoor. Ik eet in het begin zoveel mogelijk, mueslirepen vooral natuurlijk, en energiedrankjes met koolhydraten en wat mineralen en ander nuttig spul. Naarmate de dag vordert of intensiteit toeneemt, krijg je echt geen hap meer door je keel, en wil je alleen nog maar drinken. Dan kun je het alleen nog maar van suikers hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh zo... Meeste is ook suiker, lege Kcal he.Had wat meer vlees gegeten.
Cardiosporten verbranden ook met name suikers.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh zo... Meeste is ook suiker, lege Kcal he.Had wat meer vlees gegeten.
hier ook ex 5:2. Beviel/bevalt me prima alleen hier op vakantie ben ik er ff mee gestopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh hey je doet 5:2? Hoe bevalt het?
Denk het ja. De aantallen of hoeveel gram van alles wordt niet vermeld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:20 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dit kan nooit kloppenOf eet je 6 krentenbollen?
Wow. Ik vind het al jammer dat ik zonder sport op 1500 kcal amper afval, maar dit klinkt wel heel bijzonder kut.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ooit gedaan, maar ik word dan obsessief.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:33 schreef Moira. het volgende:
Jeetje, weet ik veelMensen die dat bijhouden
Ik skip eigk altijd m'n ontbijt omdat ik 's ochtends gewoon geen honger heb en geen hap door m'n keel kan krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ooit gedaan, maar ik word dan obsessief.
Nu let ik gewoon een beetje op wat ik eet en sport ik. Een stuk relaxter en ik verlies nog steeds vet.
Maar ik gok dat het rond de 2000 zit. Soms skip ik lunch, puur omdat ik er niet aan denk.
Dat je dat vol kunt houden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik skip eigk altijd m'n ontbijt omdat ik 's ochtends gewoon geen honger heb en geen hap door m'n keel kan krijgen![]()
Als ik er aan denk probeer ik wat yoghurt oid te nemen, maar moet 's ochtends vaak haasten omdat ik te lang in bed blijf liggen dus dan wacht ik gewoon tot m'n 12u broodje
Ik kan wel zonder maar eet liever wel, anders ga ik me in de middag zo volvreten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat je dat vol kunt houden.Ik heb echt wel een goed ontbijt nodig om die ochtend te kunnen functioneren. Sterker nog, als ik niet ontbijt, heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen.
Heb een kleine maag ofzoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat je dat vol kunt houden.Ik heb echt wel een goed ontbijt nodig om die ochtend te kunnen functioneren. Sterker nog, als ik niet ontbijt, heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen.
Kleine maag kan, hoeft niet. Ik heb een vuilnisbak als maag maar eet ook nooit voor 14:00. Dem habits bruh.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb een kleine maag ofzo
Maar inmiddels wat meer structuur in m'n leven dus ik hoop dat mijn eetpatroon daarbij ook gaat verbeterenAls ik m'n maag weer wat meer uitgerekt is en ik gewend ben aan meer en regelmatiger eten moet het met dat ontbijt vast ook goed komen
Ontbijten doe ik wel. Vaak juist iets wat zo erg vult dat lunch vergeten wordt. En ik ontbijt ook vrij laat, dat zal het ook zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik skip eigk altijd m'n ontbijt omdat ik 's ochtends gewoon geen honger heb en geen hap door m'n keel kan krijgen![]()
Als ik er aan denk probeer ik wat yoghurt oid te nemen, maar moet 's ochtends vaak haasten omdat ik te lang in bed blijf liggen dus dan wacht ik gewoon tot m'n 12u broodje
Noh als ik eet als ik super honger heb, en ik eet dan echt iets dat ik fucking lekker vind, dan krijg ik ook geen vol bord naar binnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kleine maag kan, hoeft niet. Ik heb een vuilnisbak als maag maar eet ook nooit voor 14:00. Dem habits bruh.
Gewoon brunchen om 11:00 en daarna alleen nog avondetenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ontbijten doe ik wel. Vaak juist iets wat zo erg vult dat lunch vergeten wordt. En ik ontbijt ook vrij laat, dat zal het ook zijn.
Maar straks ben ik gedwongen vroeg op te staan, dus zal ik wel meer eten.
Dat is mijn leven nu. Maar straks school.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Noh als ik eet als ik super honger heb, en ik eet dan echt iets dat ik fucking lekker vind, dan krijg ik ook geen vol bord naar binnenHoewel ik nu steeds vollere porties naar binnen krijg
[..]
Gewoon brunchen om 11:00 en daarna alleen nog avondeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |