Cardiosporten verbranden ook met name suikers.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh zo... Meeste is ook suiker, lege Kcal he.Had wat meer vlees gegeten.
hier ook ex 5:2. Beviel/bevalt me prima alleen hier op vakantie ben ik er ff mee gestopt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh hey je doet 5:2? Hoe bevalt het?
Denk het ja. De aantallen of hoeveel gram van alles wordt niet vermeld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:20 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dit kan nooit kloppenOf eet je 6 krentenbollen?
Wow. Ik vind het al jammer dat ik zonder sport op 1500 kcal amper afval, maar dit klinkt wel heel bijzonder kut.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... omdat ik me de tyfus ren. Marathon gelopen. Training omlaag. Eetpatroon niet volledig aangepast. + 5KG (op 1800Kcal dus... met 100KM rennen en 200KM fietsen per maand)
Ooit gedaan, maar ik word dan obsessief.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:33 schreef Moira. het volgende:
Jeetje, weet ik veelMensen die dat bijhouden
Ik skip eigk altijd m'n ontbijt omdat ik 's ochtends gewoon geen honger heb en geen hap door m'n keel kan krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ooit gedaan, maar ik word dan obsessief.
Nu let ik gewoon een beetje op wat ik eet en sport ik. Een stuk relaxter en ik verlies nog steeds vet.
Maar ik gok dat het rond de 2000 zit. Soms skip ik lunch, puur omdat ik er niet aan denk.
Dat je dat vol kunt houden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik skip eigk altijd m'n ontbijt omdat ik 's ochtends gewoon geen honger heb en geen hap door m'n keel kan krijgen![]()
Als ik er aan denk probeer ik wat yoghurt oid te nemen, maar moet 's ochtends vaak haasten omdat ik te lang in bed blijf liggen dus dan wacht ik gewoon tot m'n 12u broodje
Ik kan wel zonder maar eet liever wel, anders ga ik me in de middag zo volvreten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat je dat vol kunt houden.Ik heb echt wel een goed ontbijt nodig om die ochtend te kunnen functioneren. Sterker nog, als ik niet ontbijt, heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen.
Heb een kleine maag ofzoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:30 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat je dat vol kunt houden.Ik heb echt wel een goed ontbijt nodig om die ochtend te kunnen functioneren. Sterker nog, als ik niet ontbijt, heb ik het gevoel dat ik flauw ga vallen.
Kleine maag kan, hoeft niet. Ik heb een vuilnisbak als maag maar eet ook nooit voor 14:00. Dem habits bruh.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb een kleine maag ofzo
Maar inmiddels wat meer structuur in m'n leven dus ik hoop dat mijn eetpatroon daarbij ook gaat verbeterenAls ik m'n maag weer wat meer uitgerekt is en ik gewend ben aan meer en regelmatiger eten moet het met dat ontbijt vast ook goed komen
Ontbijten doe ik wel. Vaak juist iets wat zo erg vult dat lunch vergeten wordt. En ik ontbijt ook vrij laat, dat zal het ook zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik skip eigk altijd m'n ontbijt omdat ik 's ochtends gewoon geen honger heb en geen hap door m'n keel kan krijgen![]()
Als ik er aan denk probeer ik wat yoghurt oid te nemen, maar moet 's ochtends vaak haasten omdat ik te lang in bed blijf liggen dus dan wacht ik gewoon tot m'n 12u broodje
Noh als ik eet als ik super honger heb, en ik eet dan echt iets dat ik fucking lekker vind, dan krijg ik ook geen vol bord naar binnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kleine maag kan, hoeft niet. Ik heb een vuilnisbak als maag maar eet ook nooit voor 14:00. Dem habits bruh.
Gewoon brunchen om 11:00 en daarna alleen nog avondetenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ontbijten doe ik wel. Vaak juist iets wat zo erg vult dat lunch vergeten wordt. En ik ontbijt ook vrij laat, dat zal het ook zijn.
Maar straks ben ik gedwongen vroeg op te staan, dus zal ik wel meer eten.
Dat is mijn leven nu. Maar straks school.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Noh als ik eet als ik super honger heb, en ik eet dan echt iets dat ik fucking lekker vind, dan krijg ik ook geen vol bord naar binnenHoewel ik nu steeds vollere porties naar binnen krijg
[..]
Gewoon brunchen om 11:00 en daarna alleen nog avondeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |