Hij is beveiliger bij de ingang waar iedereen z'n flesjes moet inleveren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:58 schreef fathank het volgende:
[..]
donderdagavond sowieso. Moet je werken daar?
Op een grote bank ja togquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:06 schreef Weissman het volgende:
Hey Awesome werk je ook bij een grote bank?
Dit, ik werk ook niet meer bij een bank maar op de bank #theyoungmarketeersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:51 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Op een grote bank ja tog
#newrich #internetentrepreneurz #makemoneyeatpussy
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ray als hij na z'n volgende bulk door de deur probeert te lopen
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ray als hij na z'n volgende bulk door de deur probeert te lopen
[ afbeelding ]
Thanks voor t aanbod, maar Matrixx? No thanks Jeff. Tussen alle paupers uit Hatert, Waterkwartier, kindjes van 16 met rugzakjes en Satudarah-leden. Mij niet gezien. Ga sowieso Planet Rose en daarna naar The Old Cave met Sandrien all night longquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Awesome_ het volgende:
Wss wel maatje, matrixx at the park. Geef gewoon 1 muntje, geef ik je 8 bier, bij defqon laatst ook gedaan bij vrienden. Wij zijn vrienden toch?
Sowieso met je reversed snapback en glowsticks de plaats naar de pokken RAVEN.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks voor t aanbod, maar Matrixx? No thanks Jeff. Tussen alle paupers uit Hatert, Waterkwartier, kindjes van 16 met rugzakjes en Satudarah-leden. Mij niet gezien. Ga sowieso Planet Rose en daarna naar The Old Cave met Sandrien all night long
Vergeet je opblaaskrokodil vingerverf klappwrtjespistool iphone/ipad en je lieve vriendinnetjes van je jaarclub niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sowieso met je reversed snapback en glowsticks de plaats naar de pokken RAVEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |