hebben ze je in elkaar geramd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Komende dagen alleen vloeibaar vreten. Welkom 500kcal per dag.
Bereid je maar vast voor op morgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:53 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
2 kiezen lichter. Ingreep stelde niks voor, maar nu verdoving begint uit te werken heb ik al minder trek.
Kerel zei terwijl hij bezig was nog dat ik er iets langer last van kon hebben omdat hij voor de onderkaak ook moest snijden. Zarbie barbi heeft het ook al eens gehad met snijden dus weet wat er komen gaat. Lekker 3/4 dagen fruit en groente smoothys met een rietje.quote:
Hoe kan die gast 700-1000 per dag eten? Ben je niet zo'n ziek skelet dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:12 schreef Weissman het volgende:
GC / Hoeveel Kcal eet jij ongeveer per dag?
Hey Raymond
Hey Yuri
ga janken andersquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kerel zei terwijl hij bezig was nog dat ik er iets langer last van kon hebben omdat hij voor de onderkaak ook moest snijden. Zarbie barbi heeft het ook al eens gehad met snijden dus weet wat er komen gaat. Lekker 3/4 dagen fruit en groente smoothys met een rietje.
True, ik heb 3 van de 4 verwijderd maar de dagen erna zijn echt fucked up. Gewoon minicut.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kerel zei terwijl hij bezig was nog dat ik er iets langer last van kon hebben omdat hij voor de onderkaak ook moest snijden. Zarbie barbi heeft het ook al eens gehad met snijden dus weet wat er komen gaat. Lekker 3/4 dagen fruit en groente smoothys met een rietje.
e.o.a. domme klapjostie op een crash dieet. is vet nu. Is straks skinnyfatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe kan die gast 700-1000 per dag eten? Ben je niet zo'n ziek skelet dan.
Je pijnstilling op religieuze wijze innemen helpt een hoop. Niet wachten tot de pijn op komt. Als de verdoving uit begint te werken de brufen meteen nemen, en iig de 3 volgende dagen braaf 4x per dag op gezette tijden (om de 6 uur) 1 gram paracetamol en 3xdaags (om de 8 uur) de brufen nemen. Veel mensen zijn laks met die 2, terwijl de combinatie, mits goed ingenomen, véél tegen kan gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Oja zag zn reply inderdaad. Das wel erg weinig, 1000 kcal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
e.o.a. domme klapjostie op een crash dieet. is vet nu. Is straks skinnyfat
Rotterdamquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:30 schreef MsMessy het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)erdam-failliet.dhtml
MegafaalOrganiseren is een vak! Geen shinen voor de boys dus.
Sap zit te cammen met BBW chicksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Ethanolic het volgende:
Er zijn overal chicks, Sap. Kom eens buiten.
Zo fresh ben ik niet met deze temperaturen hoor, 5 minuten lopen en het zweet staat al op mn rugquote:
Randstadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt maar daar is een hogere concentratie negerchicks met grote bil.
Waarheid.quote:
Nope, morgen gewoon scheelvreten @ bbq. Zondag wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarheid.
Mensen morgen nog ergens shinen?
donderdagavond sowieso. Moet je werken daar?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:55 schreef Awesome_ het volgende:
Henk ben je ook zomerfeesten? Kom gratis drank halen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |