Heb je haar nummer of heb je een dimaatje gepulld?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zag het pas net staan toen ik op de website keek.
Kwam trouwens zondag bij de Mac, meisje achter raam 1 bij betalen "oh ben je er ook weer?"
lol
Als je kijkt naar het gemiddelde wijf dat bij de mac werkt zou ik het telefoonnummer ritueel verbrandenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je haar nummer of heb je een dimaatje gepulld?
Ik weet niet uit welk trollen gehucht je komt, maar hier zijn de meisjes bij de McD. wel goed te vullen met mijn eigen D.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het gemiddelde wijf dat bij de mac werkt zou ik het telefoonnummer ritueel verbranden
dat de kaas een soort oranje gif kleur heeft!quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:50 schreef Krabs2.0 het volgende:
Wat is jullie excuus om nog geen euroknaller tripple cheese bij de Mac gehaald te hebben.
van teveel zout ga je zweten als een otter en je nieren gaan kapot.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef Sapstengel het volgende:
Zout is vergif srs zei de diëtiste tegen mij.
Deze is ook lekkuurrquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
GENIETENDE van mijn spinazie smoothie met melk, spinazie, vanille whey, lijnzaadolie (gratis bij B&F bestelling gekregen; chill), honing en chiazaden.
#fuelthebody #foodforperformance
Hier werken best wel chicks, zon NL brunette en paar mooie Turkse chimis.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het gemiddelde wijf dat bij de mac werkt zou ik het telefoonnummer ritueel verbranden
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
Weer fucked up filmpjes? Kunnen jullie nu geen mooie shit sharen?!
Hier is sinds kort weer een nieuwe geopenend sinds die op het meubelplein is afgefiktquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hier werken best wel chicks, zon NL brunette en paar mooie Turkse chimis.
Die synthol gebruikers zijn altijd zo overdreven blij met zichzelf, terwijl ze er gewoon misvormd uitzien. Weinig realiteitsbesef hebben ze.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Ziek geworden hiervan
srs
De drums zijn wel lekker, de sound iets te blij voor mijn smaak.quote:
053? Daar werkten altijd wel chicks vond ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Hier is sinds kort weer een nieuwe geopenend sinds die op het meubelplein is afgefikt
Dus daar maar is rondneuzen dan
Ja misschien verkeerde tijdstippen dat ik er kwam danquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
053? Daar werkten altijd wel chicks vond ik.
Ja of jij vond het geen chicks. Waren veel van die thick allochtoonse chickies.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja misschien verkeerde tijdstippen dat ik er kwam dan
Kan ook maar als ze al verwesterd zijn hrb ik daar over het algemeen geen moeite meequote:Op donderdag 3 juli 2014 20:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of jij vond het geen chicks. Waren veel van die thick allochtoonse chickies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |