SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontopic iwan en nico zijn gezellig aan het koken
Kan nooit door Vanessa klaargemaakt zijn. Toch ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
Dat kan ik me best voorstellen!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Ivan voelt zich gesteund omdat Nico meedoet aan de ramadan
Nicolien is aan het kokkerellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Kan nooit door Vanessa klaargemaakt zijn. Toch ?
Zo te horen zit het diep bij je.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die achterbakse gereformeerde verkrachter heeft echt geen humor.
Hij probeert grappig te zijn door te zeggen dat hij met Isa een kind had en ze getrouwd waren, was een nachtmerrie.
Kind zal wel verwekt zijn in haar slaap dan
Ja, die vieze zwerver probeerde in het begin Isa te versieren, maar heeft bij haar een blauwtje gelopen. En toen heeft hij als 2e keus Nicoline maar genomen.
Daar zou Isa een grapje over moeten maken, dat hij een blauwtje bij haar gelopen heeft.
Was je dat niet dan ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef yvonne het volgende:
Die foto's van Vanes, als die 38 is ben ik dat ook...
Ik denk dat het anders best moeilijk is, om het in je eentje te doen. Vergt best discipline. Knap hoor! Ik vind dat ze hem niet mogen wegstemmen, alleen al daarvoorquote:
Mij ook. Doet Rienk niet meer mee?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Flow3r het volgende:
Lijkt me heerlijk wat Nicoline aan het flansen is
Als Rienk zijn overtuigingen oprecht zijn, dan zal hij daar ook niet in mee kunnen gaan (in dat hele roast gedoe). Als het enkel voornemens zijn, eventueel wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef Ransjih het volgende:
wat is dat toch met isa en rienk ?
roeast rienk: ik had laatst een nachtmerrie dat wij een kind hadden, zie je dat voor je?
een gelovige zingende zwerver op blote voeten die met rumflessen gooit
hij vindt het moeilijk geen negatief ding over isa te vertellen
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Na0mi het volgende:
Bij alles wat Nicolien klaarmaakt denk ik aan haar slechte adem en alle lepels die ze lekker afgelikt heeft en waarmee ze daarna weer vrolijk in de pannen roert. Ik hoef dan al niet meer
Ziet er wel goed uit, al geloof ik niet dat Nico erg goed is met koken. Het is niet altijd te eten geloof ik.quote:
Zijn grap is dat hij al 7 jaar droog staat en als hij dan klaarkomt dat er stof uit komt.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij probeert grappig te zijn door te zeggen dat hij met Isa een kind had en ze getrouwd waren, was een nachtmerrie.
Ja, die vieze zwerver probeerde in het begin Isa te versieren, maar heeft bij haar een blauwtje gelopen. En toen heeft hij als 2e keus Nicoline maar genomen.
Daar zou Isa een grapje over moeten maken, dat hij een blauwtje bij haar gelopen heeft.
Ik zou het hebben geweigerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders best moeilijk is, om het in je eentje te doen. Vergt best discipline. Knap hoor! Ik vind dat ze hem niet mogen wegstemmen, alleen al daarvoor
Dat is een beetje de bedoeling van een roast toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef Ransjih het volgende:
wat is dat toch met isa en rienk ?
roast rienk: ik had laatst een nachtmerrie dat wij een kind hadden, zie je dat voor je?
een gelovige zingende zwerver op blote voeten die met rumflessen gooit
hij vindt het moeilijk geen negatief ding over isa te vertellen
Over smaak valt niet te twisten. Het is maar net wat je gewend bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:29 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit, al geloof ik niet dat Nico erg goed is met koken. Het is niet altijd te eten geloof ik.
Kun je nou niet niet eens gewoon iemand bij zijn/haar naam noemen? Je doet zo echt echt wel een beetje Lekker Simpel. Het is maar een gespeelde RLS hoor. Of zit jij ook achter Ludo van GTST aan in r/l, omdat het zo'n klojo is in het programma?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze gaat ze ook op de webshop aanbieden.quote:
ppff Andrea de tweedequote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze gaat ze ook op de webshop aanbieden.
Die post van LS zag er wel betrouwbaar uit inderdaad om je conclusies bevestigd te zienquote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dat heb ik nooit meegekregen, dat die zwerver Isa wilde versieren. Dat plaatst alles in een andere context, ik snapte al nooit waarom die gek zo raar doet tegen en over haar. Wat een zak...
morgen komen er weer bezoekersquote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef patboem het volgende:
Waarom wordt die Van fles niet hard aangepakt voor het stelen van geld voor sigaretten en drank. Toen Andrea liep te stelen moest het allemaal open en bloot bekend worden. Payback time zo ik zo zeggen, Van fles die zo overtuigd was dat Andrea stal. Nu moet Van fles ook met de billen bloot en Lotte en de rest.
Dat vuurtje blijft echt wel smeulen hoor... tot in den treure. Bewoners zelf willen gewoon weten wat er te zien is geweest op de streams.quote:
owquote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die post van LS zag er wel betrouwbaar uit inderdaad om je conclusies bevestigd te zien
mijn vraag en de rest zegt rienk zelfquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een beetje de bedoeling van een roast toch?
Ja, de bedoeling van een geweer is ook dat je er iemand mee dood schiet. Of je dat dan ook moet doen, is een keuze.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een beetje de bedoeling van een roast toch?
als hij het zo doet als vanmiddag roast hij morgen zichzelfquote:Op maandag 30 juni 2014 22:35 schreef Ransjih het volgende:
[..]
mijn vraag en de rest zegt rienk zelf
Dat kan je ook van de rest van de bewoners zeggenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling van een geweer is ook dat je er iemand mee dood schiet. Of je dat dan ook moet doen, is een keuze.
Nou, ze heeft minimaal een keer gekookt en niemand (en dat waren er best veel) die het aten vonden het lekker, dat zegt toch wel iets denk ik. Maakt niet uit, ik zou 10x liever iets van Nico eten als van Vanessa vanwege de hygiëne. Maar nog liever nooit iets uit die loodsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef Tayu het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Het is maar net wat je gewend bent.
geen fixatie op rienk, ik zat zijn stream te volgenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan je ook van de rest van de bewoners zeggen
Waarom deze fixatie op Rienk dan ?
Er komen morgen misschien wel een aantal 'waarheden' op tafel, verborgen gebreken, die niet zo verborgen blijken te zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
als hij het zo doet als vanmiddag roast hij morgen zichzelf
zweefteef dus? hahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. het Hemels Kijken doet ze goed trouwens
[ afbeelding ]
maar met zulke vrienden die zogenaamd achter je staan (te lullen!) heb je geen viJANden nodigquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
En toch vind ik het vandaag zwaar tegenvallen. De Fles staat recht overeind en de groep staat achter haar
Dat had ik wel door ja het was ook geen vraag aan jou gerichtquote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef Ransjih het volgende:
[..]
geen fixatie op rienk, ik zat zijn stream te volgen
Omdat Rienk de enige van de bewoners is die beweert een sterke levensbeschouwelijke overtuiging te hebben in zowel het Christendom als in het Boeddhisme.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan je ook van de rest van de bewoners zeggen
Waarom deze fixatie op Rienk dan ?
okee kijken cossen tegelijk gaat me niet zo goed af blijkbaarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had ik wel door ja het was ook geen vraag aan jou gericht
ja zoiets las ik vanmiddag ook alquote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Poezewoes het volgende:
Dus Rienk gaat morgen Isa keihard aanpakken de lapjeslul!
Dat leek me inderdaad een feitelijk en onbevooroordeeld verhaal.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die post van LS zag er wel betrouwbaar uit inderdaad om je conclusies bevestigd te zien
Ron zou het meteen in de barbecue gooien buiten. Die wil helemaal niets. Denk de enige die er echt iets mee zou doen is wellicht - hoe raar het ook klinkt - Rienk. De rest is allemaal van 'laten waaien'.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Een paar USB-sticks meesmokkelen met bewijs materiaal en die geven aan Ron en Ivan.
welke post?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leek me inderdaad een feitelijk en onbevooroordeeld verhaal.
Uhuhquote:
Nou lijkt het me sterk dat er christenen of boeddhisten zijn die het roasten uit hun geloof als een soort taboe hebben opgelegd gekregen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Omdat Rienk de enige van de bewoners is die beweert een sterke levensbeschouwelijke overtuiging te hebben in zowel het Christendom als in het Boeddhisme.
En dit hele roast gedoe, staat daar volkomen haaks op. Als hij hierin meegaat, zijn overtuigingen slechts voornemens.
Als het waar is dat hij eerst een oogje op Isa had, dan is hij wel erg rancuneus, wat is er overgebleven van de andere wang toe keren?quote:
rienk misschien ook niet eens, die zegt altijd dat het hem niet interesseert en het zij zoquote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ron zou het meteen in de barbecue gooien buiten. Die wil helemaal niets. Denk de enige die er echt iets mee zou doen is wellicht - hoe raar het ook klinkt - Rienk. De rest is allemaal van 'laten waaien'.
rienk heeft gisteren heel duidelijk gezegd dat hij er niets mee te maken wil hebbenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ron zou het meteen in de barbecue gooien buiten. Die wil helemaal niets. Denk de enige die er echt iets mee zou doen is wellicht - hoe raar het ook klinkt - Rienk. De rest is allemaal van 'laten waaien'.
Denk dat Rienk meer van het eerst links slaan, dan rechts slaan is eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als het waar is dat hij eerst een oogje op Isa had, dan is hij wel erg rancuneus, wat is er overgebleven van de andere wang toe keren?
ik zie rienk alleen maar het oude testament lezen van de liefhebbende vader die kastijdtquote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als het waar is dat hij eerst een oogje op Isa had, dan is hij wel erg rancuneus, wat is er overgebleven van de andere wang toe keren?
iddquote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Denk dat Rienk meer van het eerst links slaan, dan rechts slaan is eigenlijk
Rienk vindt liegen erger dan stelen. Dat het allebei bedriegen is komt niet bij hem op.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
rienk heeft gisteren heel duidelijk gezegd dat hij er niets mee te maken wil hebben
Ik ben Boeddhist. Humor, gaat nooit ten koste van anderen. Iemand kwetsen, is nooit grappig. Het is niet opbouwend. Het is niet constructief. Het is niet liefdevol.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou lijkt het me sterk dat er christenen of boeddhisten zijn die het roasten uit hun geloof als een soort taboe hebben opgelegd gekregen.
Uiteindelijk is het een vorm van humor, of je er van houd of niet maar meer hoeft er niet achter gezocht te worden
Ja, en "ik ben een wraakzuchtige God". Dus laat toe dat hele volkeren uitgemoord worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik zie rienk alleen maar het oude testament lezen van de liefhebbende vader die kastijdt
Het is ook gewoon niet waarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Een Copyfaker zeker, doe precies die handelingen die verwacht worden van een "spirituele klier" inc het afslaan wapperen met de handjesquote:
Van wie niet?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus omdat Rienk gelooft in God mag hij niet aan de roast meedoen?
Anders is het een nep Boeddhist blijkbaarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, anders zijn zijn overtuigingen voornemens.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders is het een nep Boeddhist blijkbaar
in het Rienkosannisme niet neequote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Godsammequote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Paco55 het volgende:
Rienk is een stiekeme gluiperd. Hij zit altijd sluiks naar ISA te loeren als hij met Nico bezig is in de slaapkamer. Altijd checken hoe ISA reageert op zijn zeikerige intimiteiten met Nico. Kijk er de filmpjes maar op na.
Daarom is dat roasten ook afschuwelijk, wie het ook betreft. Ik zou liever een ander vorm van humor hebben gezien. Ik zou 'roasten' vanuit positieve punten van de bewoners, die zijn soms al lachwekkend genoeg. Maar dat is mijn idee eroverquote:Op maandag 30 juni 2014 22:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ben Boeddhist. Humor, gaat nooit ten koste van anderen. Iemand kwetsen, is nooit grappig. Het is niet opbouwend. Het is niet constructief. Het is niet liefdevol.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
GodsammeEn dan ook nog ISA met hoofdletters
Waarschijnlijk heeft hij ergens in een gedeelte van een zin in de bijbel iets gevonden wat hij kan gebruiken om zijn tegenzin in een roast te verklaren. Wat alle geloofsfanaten zo mooi kunnen. Alles ombuigen om je eigen beweegredenen te verbergen, en overal mee weg te kunnen komen.quote:
En terecht ISA met hoofdletters. ISA is geweldigquote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah, Boeddha heeft het niet zo op humor. Ik begrijp het nu.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders is het een nep Boeddhist blijkbaar
Vergeet Christus nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, Boeddha heeft het niet zo op humor. Ik begrijp het nu.
Die staat vast al langer droog dan Rienk.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
jaja het moet een beetje "ëcht" overkomen hé....je moet erin geloven, net als haar voorspelling gisteren finale Nederland Portugalquote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Copyfaker zeker, doe precies die handelingen die verwacht worden van een "spirituele klier" inc het afslaan wapperen met de handjes
Precies, ik vond het ook al een absurd iets toen ik vanavond inlogde en dat hele roast gedoe meekreeg. We kijken naar een programma wat gaat over het opbouwen van een nieuwe en ideale samenleving. Daar past dit totaal niet in. Dit staat daar haaks op.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Daarom is dat roasten ook afschuwelijk, wie het ook betreft. Ik zou liever een ander vorm van humor hebben gezien. Ik zou 'roasten' vanuit positieve punten van de bewoners, die zijn soms al lachwekkend genoeg. Maar dat is mijn idee erover
Daar begint het op te lijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die staat vast al langer droog dan Rienk.
Rienk kan beter hard gaan lopen dan verstuift het bij hem, is vast poeder bij hem, na 7 jaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die staat vast al langer droog dan Rienk.
ik ben geen boeddhist, maar ik ben het helemaal met je eens en hou ook niet van geweld.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ben Boeddhist. Humor, gaat nooit ten koste van anderen. Iemand kwetsen, is nooit grappig. Het is niet opbouwend. Het is niet constructief. Het is niet liefdevol.
In het dagelijks leven zou ik je volstrekt gelijk geven. In Utopia, met al die verrotte karakters kan het leiden tot vurige gevechten, dagenlange onmin, en misschien, heel misschien wel tot het eerste zinloze geweld. En dat is toch wat we echt nodig hebben. Toch ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Daarom is dat roasten ook afschuwelijk, wie het ook betreft. Ik zou liever een ander vorm van humor hebben gezien. Ik zou 'roasten' vanuit positieve punten van de bewoners, die zijn soms al lachwekkend genoeg. Maar dat is mijn idee erover
Als hij werkelijk overtuigd is, hoeft hij niet in teksten te speuren. Maar enkel in het eigen geweten.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij ergens in een gedeelte van een zin in de bijbel iets gevonden wat hij kan gebruiken om zijn tegenzin in een roast te verklaren. Wat alle geloofsfanaten zo mooi kunnen. Alles ombuigen om je eigen beweegredenen te verbergen, en overal mee weg te kunnen komen.
Nee, je hebt het niet begrepenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, Boeddha heeft het niet zo op humor. Ik begrijp het nu.
die cartoons vielen niet in goede aardequote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fuck! Jezus houdt ook al niet van humor? Kun je met Mohammed wel lachen? Ook niet zeker?
Welk programma is dat precies?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
We kijken naar een programma wat gaat over het opbouwen van een nieuwe en ideale samenleving.
Schimmelquote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef spapaars het volgende:
Heeft ze een grote tattoo op haar borst?
[ afbeelding ]
Dat gaat hem ook al niet worden neequote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
die cartoons vielen niet in goede aarde
Het enige waar Rienk echt van overtuigd is - dat is zijn eigen gelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als hij werkelijk overtuigd is, hoeft hij niet in teksten te speuren. Maar enkel in het eigen geweten.
Eigenlijk was het laatste avondmaal ook gewoon een soort van roast, en De Rienk (swt) voelt de bui al hangen. Hij gaat straks het hout inventariseren denk ik of er niet stiekem ergens een kruis in elkaar gezet is.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij ergens in een gedeelte van een zin in de bijbel iets gevonden wat hij kan gebruiken om zijn tegenzin in een roast te verklaren. Wat alle geloofsfanaten zo mooi kunnen. Alles ombuigen om je eigen beweegredenen te verbergen, en overal mee weg te kunnen komen.
ja, utopipo is totaal niet wat ik er van verwacht had.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
Precies, ik vond het ook al een absurd iets toen ik vanavond inlogde en dat hele roast gedoe meekreeg. We kijken naar een programma wat gaat over het opbouwen van een nieuwe en ideale samenleving. Daar past dit totaal niet in. Dit staat daar haaks op.
Rienk heeft geen gelijk, want ongelijk ik een bultquote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Het enige waar Rienk echt van overtuigd is - dat is zijn eigen gelijk.
Ik hoop op zoiets als "Hier ben jij de echte pikkepijpert "quote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef Mirjam152 het volgende:
Joey over Billy: "Je kleedt je als een kind. Maar dan hoef je nog niet te schilderen als een kind."
ik zit daar niet op te wachten hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef RodeVos het volgende:
[..]
In het dagelijks leven zou ik je volstrekt gelijk geven. In Utopia, met al die verrotte karakters kan het leiden tot vurige gevechten, dagenlange onmin, en misschien, heel misschien wel tot het eerste zinloze geweld. En dat is toch wat we echt nodig hebben. Toch ?
Wat voor bultquote:Op maandag 30 juni 2014 22:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Rienk heeft geen gelijk, want ongelijk ik een bult
Niet??quote:
Hij heeft ook heel magere periodes gekendquote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Boeddha is zo vet dat je brood mee moet nemen als je om hem heen moet.
Wat lul je dom je. Nico is heel andere dingen aan het vertellen. Nu over haar weigerende maagklep bv. Ruud heeft er ook last van.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkûûurjj Etûhh einûnlûûk zoudûhnwûûhh altijd moetûhh rammedandûûhh Niet echt Aldus NicoTrien maar het zou zomaar kunnen
Die geheime zender op zijn rug!quote:
Daar heb je het alquote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet??
En wat dan met Monty Python - Always look on the bright side of life
Om The Life of Brian was destijds ook een hoop gedonder hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet??
En wat dan met Monty Python - Always look on the bright side of life
Het zou hypocriet zijn, om het af te wijzen. Dit is een RLS. Maar toch heb ik er moeite mee.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef RodeVos het volgende:
[..]
In het dagelijks leven zou ik je volstrekt gelijk geven. In Utopia, met al die verrotte karakters kan het leiden tot vurige gevechten, dagenlange onmin, en misschien, heel misschien wel tot het eerste zinloze geweld. En dat is toch wat we echt nodig hebben. Toch ?
Vind Iwan zo met die neus, aan de zijkant van zijn gezicht zo'n oud romeinse god, zijn profiel dan hé hahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef 5thencounter het volgende:
Lekûûrjj etûhh.. veel lekkûûrjjdûûurjj zo tijdens rammedanne Aldus Nico
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rienk en Nico eten geen vlees, Ivan bood het aan, het moest op.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud eet de kip van Ivan op. Waarom eigenlijk?
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Kent iemand het spelletje "Streamertje Verneuken"?
Zo zien we op de "live"-stream mensen die in de keuken zitten te eten...
[ afbeelding ]
En als je overschakelt naar de 360 zie je ineens niemand meer zitten..
[ afbeelding ]
waarom zit ie daar eigenlijk?De schooierquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud eet de kip van Ivan op. Waarom eigenlijk?
precies en als je naar je geweten en je gevoel luistert word je alleen maar een beter mens.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als hij werkelijk overtuigd is, hoeft hij niet in teksten te speuren. Maar enkel in het eigen geweten.
Ha natuurlijk, dom van mequote:
Ik ben d'r jengelige gezeik beuquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat lul je dom je. Nico is heel andere dingen aan het vertellen. Nu over haar weigerende maagklep bv. Ruud heeft er ook last van.
probeer het ook maar niet uit te leggen. werkt niet.quote:
Dus ga je maar dingen verzinnen die ze helemaal niet vertelt?quote:
Hahahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar heb je het alIk geloof dat de kerk niet zo blij was met die film
Let's make a story to tellquote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus ga je maar dingen verzinnen die ze helemaal niet vertelt?
Die is zeker niet haram!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom zit ie daar eigenlijk?De schooier
Dat zou me idd niets verbazen. Zo rancuneus schat ik hem wel in.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Paco55 het volgende:
Rienk is een stiekeme gluiperd. Hij zit altijd sluiks naar ISA te loeren als hij met Nico bezig is in de slaapkamer. Altijd checken hoe ISA reageert op zijn zeikerige intimiteiten met Nico. Kijk er de filmpjes maar op na.
is ook onbeschoft, ff snaaien en dan weer weg gaan. Delen hoort ook bij de Ramadan, Ivan is zo beleefd en bescheiden, En in stilte en dankbaarheid eten zonder die aanschuivers ookquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef evaxsis het volgende:
Het was zo gezellig op niveau aan tafel totdat Ruud aanschuift
Die platte bek bedoel je? dat zal vast wel iets "Cultureels vastgelegd" zijn waar niet verder over gepraat mag wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind Iwan zo met die neus, aan de zijkant van zijn gezicht zo'n oud romeinse god, zijn profiel dan hé hahaha
Ik heb daar ook nogal moeite mee sinds ik weer in Nl ben. Ik heb de draad niet meer op kunnen pakken sindsdien. Vanavond ben ik langer blijven hangen, gewoon omdat er interactie is op de COS. Maar met dat hele Utopia, heb ik eigenlijk niets meer.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef heks29 het volgende:
[..]
precies en als je naar je geweten en je gevoel luistert word je alleen maar een beter mens.
en daarom kan ik vaak niet naar utopia kijken of luisteren.
Ik weet hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om The Life of Brian was destijds ook een hoop gedonder hoor.
ja, hoe dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Kent iemand het spelletje "Streamertje Verneuken"?
Zo zien we op de "live"-stream mensen die in de keuken zitten te eten...
[ afbeelding ]
En als je overschakelt naar de 360 zie je ineens niemand meer zitten..
[ afbeelding ]
gio zei buikgriep... vreemdquote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef Dotteke het volgende:
Patty is niet ziek, die zit gewoon bij shownieuws. Ben wel benieuwd waarom ze afgezegd heeft dan
Je bent onttopiaat. Heel logisch hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nogal moeite mee sinds ik weer in Nl ben. Ik heb de draad niet meer op kunnen pakken sindsdien. Vanavond ben ik langer blijven hangen, gewoon omdat er interactie is op de COS. Maar met dat hele Utopia, heb ik eigenlijk niets meer.
Ik wel. Ik zie Utopia echt als een verlengde van DGK, van wat ik er van gehoord heb, wat de insteek daarvan was. En JdM noch Talpa, noch de bewoners doen ook maar enige moeite om mij van dat idee af te brengen. In het begin geloofde ik nog in iets wat 'anders' was, maar na 1 maand al was duidelijk dat het gewoon de zoveelste RLS was waar list, bedrog, roddel, diefstal en achterklap het hoofdbestanddeel is om kijkers te trekken. En daarbij hoort echt goede gevechten, ruzies en zo'n beetje halverwege het eerste fysieke geweld. Dus laat maar losbarsten zou ik zeggen. Kan ik eindelijk de popcorn eens aanbrekenquote:
Vrije interpretatie.. ze jengelde oeverloos over lekkûûrj ete tijdens Ivans rammedan danquote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus ga je maar dingen verzinnen die ze helemaal niet vertelt?
Ik denk dat Scrutz best slim genoeg is om een poging te doen dat te begrijpen hoor, als het hem goed uitgelegd gaat worden tenminstequote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef heks29 het volgende:
[..]
probeer het ook maar niet uit te leggen. werkt niet.
Precies dat en dan nog met die gore klauwen van hem in de bak met kip graaien terwijl Iwan het netjes met zijn vork prikt. Loopt Ruud weg doet hij het dekseltje op de bak kip en hun zijn niet eens uitgegeten…quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef schizolientje het volgende:
[..]
is ook onbeschoft, ff snaaien en dan weer weg gaan. Delen hoort ook bij de Ramadan, Ivan is zo beleefd en bescheiden, En in stilte en dankbaarheid eten zonder die aanschuivers ook
ja en er een paar "dames" komen vertellen dat ze winden laten.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef evaxsis het volgende:
Het was zo gezellig op niveau aan tafel totdat Ruud aanschuift
Genoeg kakkerlakken in dr leven gehad ...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef Dotteke het volgende:
Patty is niet ziek, die zit gewoon bij shownieuws. Ben wel benieuwd waarom ze afgezegd heeft dan
Onderhand de enige die ik daar nog niet beu ben is Ivan maar dan moet die wel ballen blijven tonen en dat zooitje ongeregeld eens de waarheid zeggen. ben er wel bang voor dat het tijdens de rambambam niet zal gebeuren,quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Genoeg kakkerlakken in dr leven gehad ...
Dan zal Colinda de buikgriep wel voorspeld hebben.quote:
Nou, die hadden echt Neuzen, met een hoofdletter. Die van Ivan ziet er best aardig platgeslagen uit - vind ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind Iwan zo met die neus, aan de zijkant van zijn gezicht zo'n oud romeinse god, zijn profiel dan hé hahaha
Ik denk dat ie ooit samen met Aike de laatste tram wilde halen en ze dat beiden nét niet gelukt is.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nou, die hadden echt Neuzen, met een hoofdletter. Die van Ivan ziet er best aardig platgeslagen uit - vind ik.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je bent onttopiaat. Heel logisch hoor.
Gewoon - als er iets overblijft kan hij het opeten. Hoe je het ook draait of keert - het is beter als weggooien. Ja, zelfs als het voor hem is.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom zit ie daar eigenlijk?De schooier
Ik zou ze allemaal wel willen slaan die de boel komen verstorenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef heks29 het volgende:
[..]
ja en er een paar "dames" komen vertellen dat ze winden laten.![]()
wat denk je dot?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef Dotteke het volgende:
Het is meer dit hoor .....quote:
Zo lekker eerlijk, top Gisteravond zat ik ook op het puntje van mijn stoel (al werd het uiteindelijk niet veel)ik zou liegen als ik zei van niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zie Utopia echt als een verlengde van DGK, van wat ik er van gehoord heb, wat de insteek daarvan was. En JdM noch Talpa, noch de bewoners doen ook maar enige moeite om mij van dat idee af te brengen. In het begin geloofde ik nog in iets wat 'anders' was, maar na 1 maand al was duidelijk dat het gewoon de zoveelste RLS was waar list, bedrog, roddel, diefstal en achterklap het hoofdbestanddeel is om kijkers te trekken. En daarbij hoort echt goede gevechten, ruzies en zo'n beetje halverwege het eerste fysieke geweld. Dus laat maar losbarsten zou ik zeggen. Kan ik eindelijk de popcorn eens aanbreken
nou , ze ziet er niet ziek uitquote:
Ja...denk ik ook wel hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die platte bek bedoel je? dat zal vast wel iets "Cultureels vastgelegd" zijn waar niet verder over gepraat mag worden
Doet mij wel een beetje denken aan van die kopjes op muntjes;quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nou, die hadden echt Neuzen, met een hoofdletter. Die van Ivan ziet er best aardig platgeslagen uit - vind ik.
Als er eten overblijft zijn er nog genoeg inwoners aan wie ze het kunnen aanbieden, Ruud gaat er speciaal voor zitten, alleen daarom al gun ik het hem nietquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gewoon - als er iets overblijft kan hij het opeten. Hoe je het ook draait of keert - het is beter als weggooien. Ja, zelfs als het voor hem is.
Ze zal wel gezegd hebben "om te voorkomen dat ik buikgriep zal krijgen"quote:
. Geen idee ha gaquote:
ik hou juist van de mooie gesprekken die ik ook hoor in utopia.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal wel willen slaan die de boel komen verstoren
Nee, ziet vanfles er beter uitquote:
Ja maar zitten er ook een paar bij met zo'n platte neus hoor, is dat niet appolo?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef RodeVos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh kom niet aan iets "Culuurs" of anders vastgelegde regels of je krijgt me er van langs hoor... [ link | afbeelding ]
Dat wil hij graag uitstralen, heeft hij al vaak gezegd: ik ben keihard en koud...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Rienk denkt dat hij bekend staat op de livestreams als hard en gemeen.
Ja ik wil dat ranzige allemaal niet en als ik dan zie hoe Iwan en Nicoline met elkaar omgaan dat vind ik zo mooi om te zienquote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik hou juist van de mooie gesprekken die ik ook hoor in utopia.
dat is eigenlijk nog de enige reden om te kijken!.
Mja, eigenwijs en opdringerig past beter als omschrijving bij hem.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat wil hij graag uitstralen, heeft hij al vaak gezegd: ik ben keihard en koud...
Hij zal wel opkijken als het hypocriet, kortzichtig en imbeciel blijkt te zijn als hij eruit komt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Op mij komt hij over als hartstikke gek!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
ha ha zeker wekenquote:
Ik heb nog hele andere eigenschappen bij hem ontdekt en er komen er steeds meer bijquote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, eigenwijs en opdringerig past beter als omschrijving bij hem.
Waarom is hij gevaarlijk dan volgens jou ?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Op mij komt hij over als hartstikke gek!
En hij is nog gevaarlijk ook!
ik ook en zo lekker rustig zonder roddelen. heerlijk. maar waarschijnlijk wel saai als het te lang duurt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik wil dat ranzige allemaal niet en als ik dan zie hoe Iwan en Nicoline met elkaar omgaan dat vind ik zo mooi om te zien
+1quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen, volgens mij, bijna geen echt positieve zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb nog hele andere eigenschappen bij hem ontdekt en er komen er steeds meer bij
ik denk dat we blij moeten zijn dat hij zwerver is gewordenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
16:00 u , geloof ik. En er komen DJ's en bands.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe laat begint de Halfway-party morgen eigenlijk en is er nog een ander onderdeel dan roasten?
wat me wel opvalt is dat als er wijze raad nodig is ze bij rienk uitkomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb nog hele andere eigenschappen bij hem ontdekt en er komen er steeds meer bij
hahaha misschien houd ik wel van saai. Kijk als er iets uit komt wat daar verkeerd is gegaan dan hang ik aan de streams want wil dat er gerechtigheid, komt dat dan weer wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik ook en zo lekker rustig zonder roddelen. heerlijk. maar waarschijnlijk wel saai als het te lang duurt.
Toch wel, hij is oneindig in zijn liefde voor zichzelfquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Kunnen, volgens mij, bijna geen echt positieve zijn.
Uurtje of 19:00quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe laat begint de Halfway-party morgen eigenlijk en is er nog een ander onderdeel dan roasten?
Thanksquote:
Ik weet niet precies wat dit zegt over Rienk en over de rest daar eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef heks29 het volgende:
[..]
wat me wel opvalt is dat als er wijze raad nodig is ze bij rienk uitkomen.
Zo gaat dat bij Rienk en ik kan daar zo niet tegenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef schizolientje het volgende:
Rienk zit echt in het beloofde land hè, hij kan zo aanschuiven voor zijn maaltijd, er werd water gebracht naar de kas en nu bijgeschonken en nu kan hij blijven zitten terwijl zijn slaafje afruimt
Nou meid, laat je gaat voor de camera! En niet alleen bij het roasten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Dottey het volgende:
Nicolien: Ik doe de roast uit liefde. Ik wil graag hard gepakt worden. Ik weet dat jij ook graag hard gepakt wil gaan worden...
euh..
En Ivan doet zo stilletjes best al heel wat, het valt niet op. Nu de keuken verder opruimen, afwassen en Rienk laat zelfs de bananenschil op tafel liggen voor het personeelquote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij Rienk en ik kan daar zo niet tegen
weet jij misschien of alle oud- bewoners van Utopia ook voor die party zijn uitgenodigd?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
16:00 u , geloof ik. En er komen DJ's en bands.
haha, ik ook dus wel. ik wacht oip de ruzie's na het centraal of na een feest. altijd raak.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha misschien houd ik wel van saai. Kijk als er iets uit komt wat daar verkeerd is gegaan dan hang ik aan de streams want wil dat er gerechtigheid, komt dat dan weer wel.
Nee, die komen niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
weet jij misschien of alle oud- bewoners van Utopia ook voor die party zijn uitgenodigd?
Ik dacht dat ik daar een hele tijd geleden wel iets over op de streams te hebben gehoord ,maar weetnie zeker of dit ook zo is,...
dat is een mening.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat dit zegt over Rienk en over de rest daar eerlijk gezegd.
hmmm jammer,.. had ik me stiekem op verheugd,....quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, die komen niet.
Of het moet al een verrassing van de productie zijn.
Die moet er eigenlijk ook gewoon uit, eens is het genoeg ook al moet hij dan weer gaan zwervenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En Ivan doet zo stilletjes best al heel wat, het valt niet op. Nu de keuken verder opruimen, afwassen en Rienk laat zelfs de bananenschil op tafel liggen voor het personeel
Zou ik ook zeggen!quote:
Wat vervelend voor hemquote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Poezewoes het volgende:
Las bij Peter dat morgen oudbewoners bij shownieuws zijn.
Peter niet want die is ziek.
Geen idee.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat vervelend voor hem
Hij is dus alweer uit de bak ?
hahaha herkenningquote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef heks29 het volgende:
[..]
haha, ik ook dus wel. ik wacht oip de ruzie's na het centraal of na een feest. altijd raak.
Bubba heeft hem aangestoken.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef pullup het volgende:
Wat vervelend voor hem
Proefverlof, denk ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat vervelend voor hem
Geen van allen wordt ooit beroemd. Iig niet door deelname aan Flutopia.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef Poezewoes het volgende:
Peter heeft het dus verpest om echt beroemd te worden
Colindaquote:
Als dat je doel was kon je er inderdaad maar beter de eerste maand uitvliegenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef Tayu het volgende:
[..]
Geen van allen wordt ooit beroemd. Iig niet door deelname aan Flutopia.
We weten dat dat iig het doel van mama-Lau isquote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Als dat je doel was kon je er inderdaad maar beter de eerste maand uitvliegen
witte wijn in een theeglasquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Punkman het volgende:
Vanessa lacht weer.
Heeft ze weer een fles wijn gevonden ?
Dan zou Aikut ook niet meer mogen lachen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
Gio mag niet meer schreeuwen want dat is fucked up voor streamerws met headset ...
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het volgende zou nog wel eens kunnen gebeuren volgende week: Ivan stemmen van De Fles en Lau dus genomineerd. Op maandag daarop wordt hij er uit gestemd en bij zijn vertrek vertelt hij tot in detail wie de dieven zijn
leuk scenario, we zullen zienquote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het volgende zou nog wel eens kunnen gebeuren volgende week: Ivan stemmen van De Fles en Lau dus genomineerd. Op maandag daarop wordt hij er uit gestemd en bij zijn vertrek vertelt hij tot in detail wie de dieven zijn
Dan was die loods na een maand al halfleeg geweest. Of beter: halfvol, ik ben een optimist.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef pullup het volgende:
Als dat je doel was kon je er inderdaad maar beter de eerste maand uitvliegen
Of er niet inzuipen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Het vocht wat onder mijn oog zit moet ik eruit zweten.
Kettingzagen om 00:00 terwijl de rest zit te fluisteren mag nog wel?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
Gio mag niet meer schreeuwen want dat is fucked up voor streamerws met headset ...
Mochten die drankwallen ooit wegvallen, zal er hangend vel onder haar ogen zijn.quote:
volgens mij zit Vanfles inmiddels gewoon weer aan de stiekeme drank en het daarom weer beter met haar gaatquote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef Injetta het volgende:
Nou, na dat vreselijke drama gisterenavond en vanmorgen is Vanes ineens een giechelende tiener.
Niks meer te merken dat haar leven kapot is gemaakt door Ivan.
Ik stop ermee vanavond. Deze mensen zijn volslagen krankzinnig. Niks is nog logisch en normaal.
Of dit experiment is inmiddels zo uit de hand gelopen waardoor niemand daar nog normaal is of ze hebben hun best gedaan om de meest vreselijke, nare en gestoorde mensen te vinden en bij elkaar te zetten.
Het zit eraan te komen na heel de bi/lesbi dagquote:Op maandag 30 juni 2014 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Pot en Lot liggen te fluisteren en een beetje te voetjevrijen, volgens mij.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het zit eraan te komen na heel de bi/lesbi dag
Lot heeft je gehoord, want ze doet gauw haar handen boven de deken.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Pot en Lot liggen te fluisteren en een beetje te voetjevrijen, volgens mij.
En nu draaien ze ook nog van elkaar af.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Lot heeft je gehoord, want ze doet gauw haar handen boven de deken.
Geen hete meidenseks voor jou vandaag.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En nu draaien ze ook nog van elkaar af.
Ze zijn verdeeld over de dag, dus sommigen zijn te dronken om het voortebrengenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef Michiro het volgende:
hoe zit die Roast morgen in elkaar ? Ik hoorde Rienk vanmiddag al 7 grappen over Isa oefenen. Heeft iedereen zoveel materiaal van 15 bewoners ? Want dan ben je morgen nog bezig.
He, ik zat er zo op te wachten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen hete meidenseks voor jou vandaag.
BiColly en Lau gaat nog wel een keer gebeuren, maak je geen zorgenquote:
jammer LOLquote:Op maandag 30 juni 2014 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
BiColly en Lau gaat nog wel een keer gebeuren, maak je geen zorgen.
Die mannschaft Einz
Ja, die twee liggen er als een stelletje bij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef DKUp het volgende:
Lau draait wel heel erg in de richting van Lot en ook heel vlakbij haar
Weet niet wie het is maar ik had ook het idee dat hij van de zijkant er iets van had. Hij heeft ieder geval een markante kop. :-)quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar zitten er ook een paar bij met zo'n platte neus hoor, is dat niet appolo?
Gatver(heb niks tegen vrouwenliefde) maar Colly dan wordt je toch spontaan hetroquote:Op maandag 30 juni 2014 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
BiColly en Lau gaat nog wel een keer gebeuren, maak je geen zorgen.
Die mannschaft Einz
De David van Michelangelo heeft ook een beetje zo'n profiel maar Ivan is natuurlijk geen Romein.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet wie het is maar ik had ook het idee dat hij van de zijkant er iets van had. Hij heeft ieder geval een markante kop. :-)
De kop van een boxerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet wie het is maar ik had ook het idee dat hij van de zijkant er iets van had. Hij heeft ieder geval een markante kop. :-)
Ik zie Lot nu in het atelier weggedraaid, dacht dat Lau er ook bij wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef DKUp het volgende:
Lau draait wel heel erg in de richting van Lot en ook heel vlakbij haar
Vandaag had ze heel spannende verhalen. Rene heeft er twee filmpjes van. Ze is toch anders dan dat ik me had voorgesteldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Gatver(heb niks tegen vrouwenliefde) maar Colly dan wordt je toch spontaan hetro
Haar man werd er juist spontaan homo van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Gatver(heb niks tegen vrouwenliefde) maar Colly dan wordt je toch spontaan hetro
Ja? Ook rimmen of hoe typ je dat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vandaag had ze heel spannende verhalen. Rene heeft er twee filmpjes van. Ze is toch anders dan dat ik me had voorgesteld
Ze heeft alles in haar leven geprobeerd(bahh)
Was ook zo, die 2 staan buiten te roken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie Lot nu in het atelier weggedraaid, dacht dat Lau er ook bij was
Niet eens gezien, ik zag Marjet net naar bed gaan en de stream staat er nog op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie Lot nu in het atelier weggedraaid, dacht dat Lau er ook bij was
nog geen 6 minuten daarvoor lagen ze te slapen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was ook zo, die 2 staan buiten te roken.
Daarna drinken ze nog wat cola en gaan ze slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was ook zo, die 2 staan buiten te roken.
Denk niet dat Nederland zit te wachten op een volstrekt ongetalenteerde 'bi chick' van 22 met een gruwelijk tokkie accent met moroc invloeden die amper weet dat Nederland deel uitmaakt van Europa. Niets ten nadele van iemand dan ook. Maar kan me niet indenken dat welke scene dan ook zit te wachten op zulke types.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef Tayu het volgende:
[..]
We weten dat dat iig het doel van mama-Lau is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |