witte wijn in een theeglasquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Punkman het volgende:
Vanessa lacht weer.
Heeft ze weer een fles wijn gevonden ?
Dan zou Aikut ook niet meer mogen lachen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
Gio mag niet meer schreeuwen want dat is fucked up voor streamerws met headset ...
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het volgende zou nog wel eens kunnen gebeuren volgende week: Ivan stemmen van De Fles en Lau dus genomineerd. Op maandag daarop wordt hij er uit gestemd en bij zijn vertrek vertelt hij tot in detail wie de dieven zijn
leuk scenario, we zullen zienquote:Op maandag 30 juni 2014 23:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Het volgende zou nog wel eens kunnen gebeuren volgende week: Ivan stemmen van De Fles en Lau dus genomineerd. Op maandag daarop wordt hij er uit gestemd en bij zijn vertrek vertelt hij tot in detail wie de dieven zijn
Dan was die loods na een maand al halfleeg geweest. Of beter: halfvol, ik ben een optimist.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef pullup het volgende:
Als dat je doel was kon je er inderdaad maar beter de eerste maand uitvliegen
Of er niet inzuipen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Het vocht wat onder mijn oog zit moet ik eruit zweten.
Kettingzagen om 00:00 terwijl de rest zit te fluisteren mag nog wel?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef chufi het volgende:
Gio mag niet meer schreeuwen want dat is fucked up voor streamerws met headset ...
Mochten die drankwallen ooit wegvallen, zal er hangend vel onder haar ogen zijn.quote:
volgens mij zit Vanfles inmiddels gewoon weer aan de stiekeme drank en het daarom weer beter met haar gaatquote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef Injetta het volgende:
Nou, na dat vreselijke drama gisterenavond en vanmorgen is Vanes ineens een giechelende tiener.
Niks meer te merken dat haar leven kapot is gemaakt door Ivan.
Ik stop ermee vanavond. Deze mensen zijn volslagen krankzinnig. Niks is nog logisch en normaal.
Of dit experiment is inmiddels zo uit de hand gelopen waardoor niemand daar nog normaal is of ze hebben hun best gedaan om de meest vreselijke, nare en gestoorde mensen te vinden en bij elkaar te zetten.
Het zit eraan te komen na heel de bi/lesbi dagquote:Op maandag 30 juni 2014 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Pot en Lot liggen te fluisteren en een beetje te voetjevrijen, volgens mij.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het zit eraan te komen na heel de bi/lesbi dag
Lot heeft je gehoord, want ze doet gauw haar handen boven de deken.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Pot en Lot liggen te fluisteren en een beetje te voetjevrijen, volgens mij.
En nu draaien ze ook nog van elkaar af.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Lot heeft je gehoord, want ze doet gauw haar handen boven de deken.
Geen hete meidenseks voor jou vandaag.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En nu draaien ze ook nog van elkaar af.
Ze zijn verdeeld over de dag, dus sommigen zijn te dronken om het voortebrengenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:53 schreef Michiro het volgende:
hoe zit die Roast morgen in elkaar ? Ik hoorde Rienk vanmiddag al 7 grappen over Isa oefenen. Heeft iedereen zoveel materiaal van 15 bewoners ? Want dan ben je morgen nog bezig.
He, ik zat er zo op te wachten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen hete meidenseks voor jou vandaag.
BiColly en Lau gaat nog wel een keer gebeuren, maak je geen zorgenquote:
jammer LOLquote:Op maandag 30 juni 2014 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
BiColly en Lau gaat nog wel een keer gebeuren, maak je geen zorgen.
Die mannschaft Einz
Ja, die twee liggen er als een stelletje bij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef DKUp het volgende:
Lau draait wel heel erg in de richting van Lot en ook heel vlakbij haar
Weet niet wie het is maar ik had ook het idee dat hij van de zijkant er iets van had. Hij heeft ieder geval een markante kop. :-)quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja maar zitten er ook een paar bij met zo'n platte neus hoor, is dat niet appolo?
Gatver(heb niks tegen vrouwenliefde) maar Colly dan wordt je toch spontaan hetroquote:Op maandag 30 juni 2014 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
BiColly en Lau gaat nog wel een keer gebeuren, maak je geen zorgen.
Die mannschaft Einz
De David van Michelangelo heeft ook een beetje zo'n profiel maar Ivan is natuurlijk geen Romein.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet wie het is maar ik had ook het idee dat hij van de zijkant er iets van had. Hij heeft ieder geval een markante kop. :-)
De kop van een boxerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet wie het is maar ik had ook het idee dat hij van de zijkant er iets van had. Hij heeft ieder geval een markante kop. :-)
Ik zie Lot nu in het atelier weggedraaid, dacht dat Lau er ook bij wasquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:03 schreef DKUp het volgende:
Lau draait wel heel erg in de richting van Lot en ook heel vlakbij haar
Vandaag had ze heel spannende verhalen. Rene heeft er twee filmpjes van. Ze is toch anders dan dat ik me had voorgesteldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Gatver(heb niks tegen vrouwenliefde) maar Colly dan wordt je toch spontaan hetro
Haar man werd er juist spontaan homo van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Gatver(heb niks tegen vrouwenliefde) maar Colly dan wordt je toch spontaan hetro
Ja? Ook rimmen of hoe typ je dat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vandaag had ze heel spannende verhalen. Rene heeft er twee filmpjes van. Ze is toch anders dan dat ik me had voorgesteld
Ze heeft alles in haar leven geprobeerd(bahh)
Was ook zo, die 2 staan buiten te roken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie Lot nu in het atelier weggedraaid, dacht dat Lau er ook bij was
Niet eens gezien, ik zag Marjet net naar bed gaan en de stream staat er nog op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie Lot nu in het atelier weggedraaid, dacht dat Lau er ook bij was
nog geen 6 minuten daarvoor lagen ze te slapen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was ook zo, die 2 staan buiten te roken.
Daarna drinken ze nog wat cola en gaan ze slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was ook zo, die 2 staan buiten te roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |