Doet mij wel een beetje denken aan van die kopjes op muntjes;quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nou, die hadden echt Neuzen, met een hoofdletter. Die van Ivan ziet er best aardig platgeslagen uit - vind ik.
Als er eten overblijft zijn er nog genoeg inwoners aan wie ze het kunnen aanbieden, Ruud gaat er speciaal voor zitten, alleen daarom al gun ik het hem nietquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gewoon - als er iets overblijft kan hij het opeten. Hoe je het ook draait of keert - het is beter als weggooien. Ja, zelfs als het voor hem is.
Ze zal wel gezegd hebben "om te voorkomen dat ik buikgriep zal krijgen"quote:
. Geen idee ha gaquote:
ik hou juist van de mooie gesprekken die ik ook hoor in utopia.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal wel willen slaan die de boel komen verstoren
Nee, ziet vanfles er beter uitquote:
Ja maar zitten er ook een paar bij met zo'n platte neus hoor, is dat niet appolo?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nou, die hadden echt Neuzen, met een hoofdletter. Die van Ivan ziet er best aardig platgeslagen uit - vind ik.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh kom niet aan iets "Culuurs" of anders vastgelegde regels of je krijgt me er van langs hoor... [ link | afbeelding ]
Dat wil hij graag uitstralen, heeft hij al vaak gezegd: ik ben keihard en koud...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Rienk denkt dat hij bekend staat op de livestreams als hard en gemeen.
Ja ik wil dat ranzige allemaal niet en als ik dan zie hoe Iwan en Nicoline met elkaar omgaan dat vind ik zo mooi om te zienquote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik hou juist van de mooie gesprekken die ik ook hoor in utopia.
dat is eigenlijk nog de enige reden om te kijken!.
Mja, eigenwijs en opdringerig past beter als omschrijving bij hem.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat wil hij graag uitstralen, heeft hij al vaak gezegd: ik ben keihard en koud...
Hij zal wel opkijken als het hypocriet, kortzichtig en imbeciel blijkt te zijn als hij eruit komt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Op mij komt hij over als hartstikke gek!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
ha ha zeker wekenquote:
Ik heb nog hele andere eigenschappen bij hem ontdekt en er komen er steeds meer bijquote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, eigenwijs en opdringerig past beter als omschrijving bij hem.
Waarom is hij gevaarlijk dan volgens jou ?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Op mij komt hij over als hartstikke gek!
En hij is nog gevaarlijk ook!
ik ook en zo lekker rustig zonder roddelen. heerlijk. maar waarschijnlijk wel saai als het te lang duurt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik wil dat ranzige allemaal niet en als ik dan zie hoe Iwan en Nicoline met elkaar omgaan dat vind ik zo mooi om te zien
+1quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen, volgens mij, bijna geen echt positieve zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb nog hele andere eigenschappen bij hem ontdekt en er komen er steeds meer bij
ik denk dat we blij moeten zijn dat hij zwerver is gewordenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |