Nee, je hebt het niet begrepenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, Boeddha heeft het niet zo op humor. Ik begrijp het nu.
die cartoons vielen niet in goede aardequote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fuck! Jezus houdt ook al niet van humor? Kun je met Mohammed wel lachen? Ook niet zeker?
Welk programma is dat precies?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
We kijken naar een programma wat gaat over het opbouwen van een nieuwe en ideale samenleving.
Schimmelquote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef spapaars het volgende:
Heeft ze een grote tattoo op haar borst?
[ afbeelding ]
Dat gaat hem ook al niet worden neequote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
die cartoons vielen niet in goede aarde
Het enige waar Rienk echt van overtuigd is - dat is zijn eigen gelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als hij werkelijk overtuigd is, hoeft hij niet in teksten te speuren. Maar enkel in het eigen geweten.
Eigenlijk was het laatste avondmaal ook gewoon een soort van roast, en De Rienk (swt) voelt de bui al hangen. Hij gaat straks het hout inventariseren denk ik of er niet stiekem ergens een kruis in elkaar gezet is.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij ergens in een gedeelte van een zin in de bijbel iets gevonden wat hij kan gebruiken om zijn tegenzin in een roast te verklaren. Wat alle geloofsfanaten zo mooi kunnen. Alles ombuigen om je eigen beweegredenen te verbergen, en overal mee weg te kunnen komen.
ja, utopipo is totaal niet wat ik er van verwacht had.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
Precies, ik vond het ook al een absurd iets toen ik vanavond inlogde en dat hele roast gedoe meekreeg. We kijken naar een programma wat gaat over het opbouwen van een nieuwe en ideale samenleving. Daar past dit totaal niet in. Dit staat daar haaks op.
Rienk heeft geen gelijk, want ongelijk ik een bultquote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Het enige waar Rienk echt van overtuigd is - dat is zijn eigen gelijk.
Ik hoop op zoiets als "Hier ben jij de echte pikkepijpert "quote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef Mirjam152 het volgende:
Joey over Billy: "Je kleedt je als een kind. Maar dan hoef je nog niet te schilderen als een kind."
ik zit daar niet op te wachten hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef RodeVos het volgende:
[..]
In het dagelijks leven zou ik je volstrekt gelijk geven. In Utopia, met al die verrotte karakters kan het leiden tot vurige gevechten, dagenlange onmin, en misschien, heel misschien wel tot het eerste zinloze geweld. En dat is toch wat we echt nodig hebben. Toch ?
Wat voor bultquote:Op maandag 30 juni 2014 22:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Rienk heeft geen gelijk, want ongelijk ik een bult
Niet??quote:
Hij heeft ook heel magere periodes gekendquote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Boeddha is zo vet dat je brood mee moet nemen als je om hem heen moet.
Wat lul je dom je. Nico is heel andere dingen aan het vertellen. Nu over haar weigerende maagklep bv. Ruud heeft er ook last van.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
Lekkûûurjj Etûhh einûnlûûk zoudûhnwûûhh altijd moetûhh rammedandûûhh Niet echt Aldus NicoTrien maar het zou zomaar kunnen
Die geheime zender op zijn rug!quote:
Daar heb je het alquote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet??
En wat dan met Monty Python - Always look on the bright side of life
Om The Life of Brian was destijds ook een hoop gedonder hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet??
En wat dan met Monty Python - Always look on the bright side of life
Het zou hypocriet zijn, om het af te wijzen. Dit is een RLS. Maar toch heb ik er moeite mee.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef RodeVos het volgende:
[..]
In het dagelijks leven zou ik je volstrekt gelijk geven. In Utopia, met al die verrotte karakters kan het leiden tot vurige gevechten, dagenlange onmin, en misschien, heel misschien wel tot het eerste zinloze geweld. En dat is toch wat we echt nodig hebben. Toch ?
Vind Iwan zo met die neus, aan de zijkant van zijn gezicht zo'n oud romeinse god, zijn profiel dan hé hahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef 5thencounter het volgende:
Lekûûrjj etûhh.. veel lekkûûrjjdûûurjj zo tijdens rammedanne Aldus Nico
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rienk en Nico eten geen vlees, Ivan bood het aan, het moest op.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud eet de kip van Ivan op. Waarom eigenlijk?
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Kent iemand het spelletje "Streamertje Verneuken"?
Zo zien we op de "live"-stream mensen die in de keuken zitten te eten...
[ afbeelding ]
En als je overschakelt naar de 360 zie je ineens niemand meer zitten..
[ afbeelding ]
waarom zit ie daar eigenlijk?De schooierquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud eet de kip van Ivan op. Waarom eigenlijk?
precies en als je naar je geweten en je gevoel luistert word je alleen maar een beter mens.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als hij werkelijk overtuigd is, hoeft hij niet in teksten te speuren. Maar enkel in het eigen geweten.
Ha natuurlijk, dom van mequote:
Ik ben d'r jengelige gezeik beuquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat lul je dom je. Nico is heel andere dingen aan het vertellen. Nu over haar weigerende maagklep bv. Ruud heeft er ook last van.
probeer het ook maar niet uit te leggen. werkt niet.quote:
Dus ga je maar dingen verzinnen die ze helemaal niet vertelt?quote:
Hahahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar heb je het alIk geloof dat de kerk niet zo blij was met die film
Let's make a story to tellquote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus ga je maar dingen verzinnen die ze helemaal niet vertelt?
Die is zeker niet haram!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom zit ie daar eigenlijk?De schooier
Dat zou me idd niets verbazen. Zo rancuneus schat ik hem wel in.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Paco55 het volgende:
Rienk is een stiekeme gluiperd. Hij zit altijd sluiks naar ISA te loeren als hij met Nico bezig is in de slaapkamer. Altijd checken hoe ISA reageert op zijn zeikerige intimiteiten met Nico. Kijk er de filmpjes maar op na.
is ook onbeschoft, ff snaaien en dan weer weg gaan. Delen hoort ook bij de Ramadan, Ivan is zo beleefd en bescheiden, En in stilte en dankbaarheid eten zonder die aanschuivers ookquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef evaxsis het volgende:
Het was zo gezellig op niveau aan tafel totdat Ruud aanschuift
Die platte bek bedoel je? dat zal vast wel iets "Cultureels vastgelegd" zijn waar niet verder over gepraat mag wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind Iwan zo met die neus, aan de zijkant van zijn gezicht zo'n oud romeinse god, zijn profiel dan hé hahaha
Ik heb daar ook nogal moeite mee sinds ik weer in Nl ben. Ik heb de draad niet meer op kunnen pakken sindsdien. Vanavond ben ik langer blijven hangen, gewoon omdat er interactie is op de COS. Maar met dat hele Utopia, heb ik eigenlijk niets meer.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef heks29 het volgende:
[..]
precies en als je naar je geweten en je gevoel luistert word je alleen maar een beter mens.
en daarom kan ik vaak niet naar utopia kijken of luisteren.
Ik weet hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om The Life of Brian was destijds ook een hoop gedonder hoor.
ja, hoe dan?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Kent iemand het spelletje "Streamertje Verneuken"?
Zo zien we op de "live"-stream mensen die in de keuken zitten te eten...
[ afbeelding ]
En als je overschakelt naar de 360 zie je ineens niemand meer zitten..
[ afbeelding ]
gio zei buikgriep... vreemdquote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef Dotteke het volgende:
Patty is niet ziek, die zit gewoon bij shownieuws. Ben wel benieuwd waarom ze afgezegd heeft dan
Je bent onttopiaat. Heel logisch hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb daar ook nogal moeite mee sinds ik weer in Nl ben. Ik heb de draad niet meer op kunnen pakken sindsdien. Vanavond ben ik langer blijven hangen, gewoon omdat er interactie is op de COS. Maar met dat hele Utopia, heb ik eigenlijk niets meer.
Ik wel. Ik zie Utopia echt als een verlengde van DGK, van wat ik er van gehoord heb, wat de insteek daarvan was. En JdM noch Talpa, noch de bewoners doen ook maar enige moeite om mij van dat idee af te brengen. In het begin geloofde ik nog in iets wat 'anders' was, maar na 1 maand al was duidelijk dat het gewoon de zoveelste RLS was waar list, bedrog, roddel, diefstal en achterklap het hoofdbestanddeel is om kijkers te trekken. En daarbij hoort echt goede gevechten, ruzies en zo'n beetje halverwege het eerste fysieke geweld. Dus laat maar losbarsten zou ik zeggen. Kan ik eindelijk de popcorn eens aanbrekenquote:
Vrije interpretatie.. ze jengelde oeverloos over lekkûûrj ete tijdens Ivans rammedan danquote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dus ga je maar dingen verzinnen die ze helemaal niet vertelt?
Ik denk dat Scrutz best slim genoeg is om een poging te doen dat te begrijpen hoor, als het hem goed uitgelegd gaat worden tenminstequote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef heks29 het volgende:
[..]
probeer het ook maar niet uit te leggen. werkt niet.
Precies dat en dan nog met die gore klauwen van hem in de bak met kip graaien terwijl Iwan het netjes met zijn vork prikt. Loopt Ruud weg doet hij het dekseltje op de bak kip en hun zijn niet eens uitgegeten…quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef schizolientje het volgende:
[..]
is ook onbeschoft, ff snaaien en dan weer weg gaan. Delen hoort ook bij de Ramadan, Ivan is zo beleefd en bescheiden, En in stilte en dankbaarheid eten zonder die aanschuivers ook
ja en er een paar "dames" komen vertellen dat ze winden laten.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef evaxsis het volgende:
Het was zo gezellig op niveau aan tafel totdat Ruud aanschuift
Genoeg kakkerlakken in dr leven gehad ...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef Dotteke het volgende:
Patty is niet ziek, die zit gewoon bij shownieuws. Ben wel benieuwd waarom ze afgezegd heeft dan
Onderhand de enige die ik daar nog niet beu ben is Ivan maar dan moet die wel ballen blijven tonen en dat zooitje ongeregeld eens de waarheid zeggen. ben er wel bang voor dat het tijdens de rambambam niet zal gebeuren,quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Genoeg kakkerlakken in dr leven gehad ...
Dan zal Colinda de buikgriep wel voorspeld hebben.quote:
Nou, die hadden echt Neuzen, met een hoofdletter. Die van Ivan ziet er best aardig platgeslagen uit - vind ik.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Vind Iwan zo met die neus, aan de zijkant van zijn gezicht zo'n oud romeinse god, zijn profiel dan hé hahaha
Ik denk dat ie ooit samen met Aike de laatste tram wilde halen en ze dat beiden nét niet gelukt is.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nou, die hadden echt Neuzen, met een hoofdletter. Die van Ivan ziet er best aardig platgeslagen uit - vind ik.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je bent onttopiaat. Heel logisch hoor.
Gewoon - als er iets overblijft kan hij het opeten. Hoe je het ook draait of keert - het is beter als weggooien. Ja, zelfs als het voor hem is.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom zit ie daar eigenlijk?De schooier
Ik zou ze allemaal wel willen slaan die de boel komen verstorenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef heks29 het volgende:
[..]
ja en er een paar "dames" komen vertellen dat ze winden laten.![]()
wat denk je dot?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef Dotteke het volgende:
Het is meer dit hoor .....quote:
Zo lekker eerlijk, top Gisteravond zat ik ook op het puntje van mijn stoel (al werd het uiteindelijk niet veel)ik zou liegen als ik zei van niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zie Utopia echt als een verlengde van DGK, van wat ik er van gehoord heb, wat de insteek daarvan was. En JdM noch Talpa, noch de bewoners doen ook maar enige moeite om mij van dat idee af te brengen. In het begin geloofde ik nog in iets wat 'anders' was, maar na 1 maand al was duidelijk dat het gewoon de zoveelste RLS was waar list, bedrog, roddel, diefstal en achterklap het hoofdbestanddeel is om kijkers te trekken. En daarbij hoort echt goede gevechten, ruzies en zo'n beetje halverwege het eerste fysieke geweld. Dus laat maar losbarsten zou ik zeggen. Kan ik eindelijk de popcorn eens aanbreken
nou , ze ziet er niet ziek uitquote:
Ja...denk ik ook wel hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die platte bek bedoel je? dat zal vast wel iets "Cultureels vastgelegd" zijn waar niet verder over gepraat mag worden
Doet mij wel een beetje denken aan van die kopjes op muntjes;quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Nou, die hadden echt Neuzen, met een hoofdletter. Die van Ivan ziet er best aardig platgeslagen uit - vind ik.
Als er eten overblijft zijn er nog genoeg inwoners aan wie ze het kunnen aanbieden, Ruud gaat er speciaal voor zitten, alleen daarom al gun ik het hem nietquote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Gewoon - als er iets overblijft kan hij het opeten. Hoe je het ook draait of keert - het is beter als weggooien. Ja, zelfs als het voor hem is.
Ze zal wel gezegd hebben "om te voorkomen dat ik buikgriep zal krijgen"quote:
. Geen idee ha gaquote:
ik hou juist van de mooie gesprekken die ik ook hoor in utopia.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zou ze allemaal wel willen slaan die de boel komen verstoren
Nee, ziet vanfles er beter uitquote:
Ja maar zitten er ook een paar bij met zo'n platte neus hoor, is dat niet appolo?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef RodeVos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh kom niet aan iets "Culuurs" of anders vastgelegde regels of je krijgt me er van langs hoor... [ link | afbeelding ]
Dat wil hij graag uitstralen, heeft hij al vaak gezegd: ik ben keihard en koud...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Rienk denkt dat hij bekend staat op de livestreams als hard en gemeen.
Ja ik wil dat ranzige allemaal niet en als ik dan zie hoe Iwan en Nicoline met elkaar omgaan dat vind ik zo mooi om te zienquote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik hou juist van de mooie gesprekken die ik ook hoor in utopia.
dat is eigenlijk nog de enige reden om te kijken!.
Mja, eigenwijs en opdringerig past beter als omschrijving bij hem.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Dat wil hij graag uitstralen, heeft hij al vaak gezegd: ik ben keihard en koud...
Hij zal wel opkijken als het hypocriet, kortzichtig en imbeciel blijkt te zijn als hij eruit komt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Op mij komt hij over als hartstikke gek!quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef PoezeligDing het volgende:
ha ha zeker wekenquote:
Ik heb nog hele andere eigenschappen bij hem ontdekt en er komen er steeds meer bijquote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, eigenwijs en opdringerig past beter als omschrijving bij hem.
Waarom is hij gevaarlijk dan volgens jou ?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Op mij komt hij over als hartstikke gek!
En hij is nog gevaarlijk ook!
ik ook en zo lekker rustig zonder roddelen. heerlijk. maar waarschijnlijk wel saai als het te lang duurt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik wil dat ranzige allemaal niet en als ik dan zie hoe Iwan en Nicoline met elkaar omgaan dat vind ik zo mooi om te zien
+1quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kunnen, volgens mij, bijna geen echt positieve zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb nog hele andere eigenschappen bij hem ontdekt en er komen er steeds meer bij
ik denk dat we blij moeten zijn dat hij zwerver is gewordenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |