Dat had ik wel door ja het was ook geen vraag aan jou gerichtquote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef Ransjih het volgende:
[..]
geen fixatie op rienk, ik zat zijn stream te volgen
Omdat Rienk de enige van de bewoners is die beweert een sterke levensbeschouwelijke overtuiging te hebben in zowel het Christendom als in het Boeddhisme.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan je ook van de rest van de bewoners zeggen
Waarom deze fixatie op Rienk dan ?
okee kijken cossen tegelijk gaat me niet zo goed af blijkbaarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had ik wel door ja het was ook geen vraag aan jou gericht
ja zoiets las ik vanmiddag ook alquote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Poezewoes het volgende:
Dus Rienk gaat morgen Isa keihard aanpakken de lapjeslul!
Dat leek me inderdaad een feitelijk en onbevooroordeeld verhaal.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die post van LS zag er wel betrouwbaar uit inderdaad om je conclusies bevestigd te zien
Ron zou het meteen in de barbecue gooien buiten. Die wil helemaal niets. Denk de enige die er echt iets mee zou doen is wellicht - hoe raar het ook klinkt - Rienk. De rest is allemaal van 'laten waaien'.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Een paar USB-sticks meesmokkelen met bewijs materiaal en die geven aan Ron en Ivan.
welke post?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leek me inderdaad een feitelijk en onbevooroordeeld verhaal.
Uhuhquote:
Nou lijkt het me sterk dat er christenen of boeddhisten zijn die het roasten uit hun geloof als een soort taboe hebben opgelegd gekregen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Omdat Rienk de enige van de bewoners is die beweert een sterke levensbeschouwelijke overtuiging te hebben in zowel het Christendom als in het Boeddhisme.
En dit hele roast gedoe, staat daar volkomen haaks op. Als hij hierin meegaat, zijn overtuigingen slechts voornemens.
Als het waar is dat hij eerst een oogje op Isa had, dan is hij wel erg rancuneus, wat is er overgebleven van de andere wang toe keren?quote:
rienk misschien ook niet eens, die zegt altijd dat het hem niet interesseert en het zij zoquote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ron zou het meteen in de barbecue gooien buiten. Die wil helemaal niets. Denk de enige die er echt iets mee zou doen is wellicht - hoe raar het ook klinkt - Rienk. De rest is allemaal van 'laten waaien'.
rienk heeft gisteren heel duidelijk gezegd dat hij er niets mee te maken wil hebbenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ron zou het meteen in de barbecue gooien buiten. Die wil helemaal niets. Denk de enige die er echt iets mee zou doen is wellicht - hoe raar het ook klinkt - Rienk. De rest is allemaal van 'laten waaien'.
Denk dat Rienk meer van het eerst links slaan, dan rechts slaan is eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als het waar is dat hij eerst een oogje op Isa had, dan is hij wel erg rancuneus, wat is er overgebleven van de andere wang toe keren?
ik zie rienk alleen maar het oude testament lezen van de liefhebbende vader die kastijdtquote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als het waar is dat hij eerst een oogje op Isa had, dan is hij wel erg rancuneus, wat is er overgebleven van de andere wang toe keren?
iddquote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Denk dat Rienk meer van het eerst links slaan, dan rechts slaan is eigenlijk
Rienk vindt liegen erger dan stelen. Dat het allebei bedriegen is komt niet bij hem op.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
rienk heeft gisteren heel duidelijk gezegd dat hij er niets mee te maken wil hebben
Ik ben Boeddhist. Humor, gaat nooit ten koste van anderen. Iemand kwetsen, is nooit grappig. Het is niet opbouwend. Het is niet constructief. Het is niet liefdevol.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou lijkt het me sterk dat er christenen of boeddhisten zijn die het roasten uit hun geloof als een soort taboe hebben opgelegd gekregen.
Uiteindelijk is het een vorm van humor, of je er van houd of niet maar meer hoeft er niet achter gezocht te worden
Ja, en "ik ben een wraakzuchtige God". Dus laat toe dat hele volkeren uitgemoord worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik zie rienk alleen maar het oude testament lezen van de liefhebbende vader die kastijdt
Het is ook gewoon niet waarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Een Copyfaker zeker, doe precies die handelingen die verwacht worden van een "spirituele klier" inc het afslaan wapperen met de handjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |