Dat is een beetje de bedoeling van een roast toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef Ransjih het volgende:
wat is dat toch met isa en rienk ?
roast rienk: ik had laatst een nachtmerrie dat wij een kind hadden, zie je dat voor je?
een gelovige zingende zwerver op blote voeten die met rumflessen gooit
hij vindt het moeilijk geen negatief ding over isa te vertellen
Over smaak valt niet te twisten. Het is maar net wat je gewend bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:29 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit, al geloof ik niet dat Nico erg goed is met koken. Het is niet altijd te eten geloof ik.
Kun je nou niet niet eens gewoon iemand bij zijn/haar naam noemen? Je doet zo echt echt wel een beetje Lekker Simpel. Het is maar een gespeelde RLS hoor. Of zit jij ook achter Ludo van GTST aan in r/l, omdat het zo'n klojo is in het programma?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die achterbakse gereformeerde verkrachter heeft echt geen humor.
Hij probeert grappig te zijn door te zeggen dat hij met Isa een kind had en ze getrouwd waren, was een nachtmerrie.
Kind zal wel verwekt zijn in haar slaap dan
Ja, die vieze zwerver probeerde in het begin Isa te versieren, maar heeft bij haar een blauwtje gelopen. En toen heeft hij als 2e keus Nicoline maar genomen.
Daar zou Isa een grapje over moeten maken, dat hij een blauwtje bij haar gelopen heeft.
Ze gaat ze ook op de webshop aanbieden.quote:
ppff Andrea de tweedequote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze gaat ze ook op de webshop aanbieden.
Die post van LS zag er wel betrouwbaar uit inderdaad om je conclusies bevestigd te zienquote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dat heb ik nooit meegekregen, dat die zwerver Isa wilde versieren. Dat plaatst alles in een andere context, ik snapte al nooit waarom die gek zo raar doet tegen en over haar. Wat een zak...
morgen komen er weer bezoekersquote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef patboem het volgende:
Waarom wordt die Van fles niet hard aangepakt voor het stelen van geld voor sigaretten en drank. Toen Andrea liep te stelen moest het allemaal open en bloot bekend worden. Payback time zo ik zo zeggen, Van fles die zo overtuigd was dat Andrea stal. Nu moet Van fles ook met de billen bloot en Lotte en de rest.
Dat vuurtje blijft echt wel smeulen hoor... tot in den treure. Bewoners zelf willen gewoon weten wat er te zien is geweest op de streams.quote:
owquote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die post van LS zag er wel betrouwbaar uit inderdaad om je conclusies bevestigd te zien
mijn vraag en de rest zegt rienk zelfquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een beetje de bedoeling van een roast toch?
Ja, de bedoeling van een geweer is ook dat je er iemand mee dood schiet. Of je dat dan ook moet doen, is een keuze.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een beetje de bedoeling van een roast toch?
als hij het zo doet als vanmiddag roast hij morgen zichzelfquote:Op maandag 30 juni 2014 22:35 schreef Ransjih het volgende:
[..]
mijn vraag en de rest zegt rienk zelf
Dat kan je ook van de rest van de bewoners zeggenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling van een geweer is ook dat je er iemand mee dood schiet. Of je dat dan ook moet doen, is een keuze.
Nou, ze heeft minimaal een keer gekookt en niemand (en dat waren er best veel) die het aten vonden het lekker, dat zegt toch wel iets denk ik. Maakt niet uit, ik zou 10x liever iets van Nico eten als van Vanessa vanwege de hygiëne. Maar nog liever nooit iets uit die loodsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef Tayu het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Het is maar net wat je gewend bent.
geen fixatie op rienk, ik zat zijn stream te volgenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan je ook van de rest van de bewoners zeggen
Waarom deze fixatie op Rienk dan ?
Er komen morgen misschien wel een aantal 'waarheden' op tafel, verborgen gebreken, die niet zo verborgen blijken te zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
als hij het zo doet als vanmiddag roast hij morgen zichzelf
zweefteef dus? hahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. het Hemels Kijken doet ze goed trouwens
[ afbeelding ]
maar met zulke vrienden die zogenaamd achter je staan (te lullen!) heb je geen viJANden nodigquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
En toch vind ik het vandaag zwaar tegenvallen. De Fles staat recht overeind en de groep staat achter haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |