SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontopic iwan en nico zijn gezellig aan het koken
Kan nooit door Vanessa klaargemaakt zijn. Toch ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
Dat kan ik me best voorstellen!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Ivan voelt zich gesteund omdat Nico meedoet aan de ramadan
Nicolien is aan het kokkerellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Kan nooit door Vanessa klaargemaakt zijn. Toch ?
Zo te horen zit het diep bij je.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die achterbakse gereformeerde verkrachter heeft echt geen humor.
Hij probeert grappig te zijn door te zeggen dat hij met Isa een kind had en ze getrouwd waren, was een nachtmerrie.
Kind zal wel verwekt zijn in haar slaap dan
Ja, die vieze zwerver probeerde in het begin Isa te versieren, maar heeft bij haar een blauwtje gelopen. En toen heeft hij als 2e keus Nicoline maar genomen.
Daar zou Isa een grapje over moeten maken, dat hij een blauwtje bij haar gelopen heeft.
Was je dat niet dan ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef yvonne het volgende:
Die foto's van Vanes, als die 38 is ben ik dat ook...
Ik denk dat het anders best moeilijk is, om het in je eentje te doen. Vergt best discipline. Knap hoor! Ik vind dat ze hem niet mogen wegstemmen, alleen al daarvoorquote:
Mij ook. Doet Rienk niet meer mee?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Flow3r het volgende:
Lijkt me heerlijk wat Nicoline aan het flansen is
Als Rienk zijn overtuigingen oprecht zijn, dan zal hij daar ook niet in mee kunnen gaan (in dat hele roast gedoe). Als het enkel voornemens zijn, eventueel wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef Ransjih het volgende:
wat is dat toch met isa en rienk ?
roeast rienk: ik had laatst een nachtmerrie dat wij een kind hadden, zie je dat voor je?
een gelovige zingende zwerver op blote voeten die met rumflessen gooit
hij vindt het moeilijk geen negatief ding over isa te vertellen
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Na0mi het volgende:
Bij alles wat Nicolien klaarmaakt denk ik aan haar slechte adem en alle lepels die ze lekker afgelikt heeft en waarmee ze daarna weer vrolijk in de pannen roert. Ik hoef dan al niet meer
Ziet er wel goed uit, al geloof ik niet dat Nico erg goed is met koken. Het is niet altijd te eten geloof ik.quote:
Zijn grap is dat hij al 7 jaar droog staat en als hij dan klaarkomt dat er stof uit komt.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij probeert grappig te zijn door te zeggen dat hij met Isa een kind had en ze getrouwd waren, was een nachtmerrie.
Ja, die vieze zwerver probeerde in het begin Isa te versieren, maar heeft bij haar een blauwtje gelopen. En toen heeft hij als 2e keus Nicoline maar genomen.
Daar zou Isa een grapje over moeten maken, dat hij een blauwtje bij haar gelopen heeft.
Ik zou het hebben geweigerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders best moeilijk is, om het in je eentje te doen. Vergt best discipline. Knap hoor! Ik vind dat ze hem niet mogen wegstemmen, alleen al daarvoor
Dat is een beetje de bedoeling van een roast toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef Ransjih het volgende:
wat is dat toch met isa en rienk ?
roast rienk: ik had laatst een nachtmerrie dat wij een kind hadden, zie je dat voor je?
een gelovige zingende zwerver op blote voeten die met rumflessen gooit
hij vindt het moeilijk geen negatief ding over isa te vertellen
Over smaak valt niet te twisten. Het is maar net wat je gewend bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:29 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit, al geloof ik niet dat Nico erg goed is met koken. Het is niet altijd te eten geloof ik.
Kun je nou niet niet eens gewoon iemand bij zijn/haar naam noemen? Je doet zo echt echt wel een beetje Lekker Simpel. Het is maar een gespeelde RLS hoor. Of zit jij ook achter Ludo van GTST aan in r/l, omdat het zo'n klojo is in het programma?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze gaat ze ook op de webshop aanbieden.quote:
ppff Andrea de tweedequote:Op maandag 30 juni 2014 22:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze gaat ze ook op de webshop aanbieden.
Die post van LS zag er wel betrouwbaar uit inderdaad om je conclusies bevestigd te zienquote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dat heb ik nooit meegekregen, dat die zwerver Isa wilde versieren. Dat plaatst alles in een andere context, ik snapte al nooit waarom die gek zo raar doet tegen en over haar. Wat een zak...
morgen komen er weer bezoekersquote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef patboem het volgende:
Waarom wordt die Van fles niet hard aangepakt voor het stelen van geld voor sigaretten en drank. Toen Andrea liep te stelen moest het allemaal open en bloot bekend worden. Payback time zo ik zo zeggen, Van fles die zo overtuigd was dat Andrea stal. Nu moet Van fles ook met de billen bloot en Lotte en de rest.
Dat vuurtje blijft echt wel smeulen hoor... tot in den treure. Bewoners zelf willen gewoon weten wat er te zien is geweest op de streams.quote:
owquote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die post van LS zag er wel betrouwbaar uit inderdaad om je conclusies bevestigd te zien
mijn vraag en de rest zegt rienk zelfquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een beetje de bedoeling van een roast toch?
Ja, de bedoeling van een geweer is ook dat je er iemand mee dood schiet. Of je dat dan ook moet doen, is een keuze.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is een beetje de bedoeling van een roast toch?
als hij het zo doet als vanmiddag roast hij morgen zichzelfquote:Op maandag 30 juni 2014 22:35 schreef Ransjih het volgende:
[..]
mijn vraag en de rest zegt rienk zelf
Dat kan je ook van de rest van de bewoners zeggenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling van een geweer is ook dat je er iemand mee dood schiet. Of je dat dan ook moet doen, is een keuze.
Nou, ze heeft minimaal een keer gekookt en niemand (en dat waren er best veel) die het aten vonden het lekker, dat zegt toch wel iets denk ik. Maakt niet uit, ik zou 10x liever iets van Nico eten als van Vanessa vanwege de hygiëne. Maar nog liever nooit iets uit die loodsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef Tayu het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Het is maar net wat je gewend bent.
geen fixatie op rienk, ik zat zijn stream te volgenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan je ook van de rest van de bewoners zeggen
Waarom deze fixatie op Rienk dan ?
Er komen morgen misschien wel een aantal 'waarheden' op tafel, verborgen gebreken, die niet zo verborgen blijken te zijnquote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
als hij het zo doet als vanmiddag roast hij morgen zichzelf
zweefteef dus? hahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. het Hemels Kijken doet ze goed trouwens
[ afbeelding ]
maar met zulke vrienden die zogenaamd achter je staan (te lullen!) heb je geen viJANden nodigquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
En toch vind ik het vandaag zwaar tegenvallen. De Fles staat recht overeind en de groep staat achter haar
Dat had ik wel door ja het was ook geen vraag aan jou gerichtquote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef Ransjih het volgende:
[..]
geen fixatie op rienk, ik zat zijn stream te volgen
Omdat Rienk de enige van de bewoners is die beweert een sterke levensbeschouwelijke overtuiging te hebben in zowel het Christendom als in het Boeddhisme.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat kan je ook van de rest van de bewoners zeggen
Waarom deze fixatie op Rienk dan ?
okee kijken cossen tegelijk gaat me niet zo goed af blijkbaarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had ik wel door ja het was ook geen vraag aan jou gericht
ja zoiets las ik vanmiddag ook alquote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Poezewoes het volgende:
Dus Rienk gaat morgen Isa keihard aanpakken de lapjeslul!
Dat leek me inderdaad een feitelijk en onbevooroordeeld verhaal.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Die post van LS zag er wel betrouwbaar uit inderdaad om je conclusies bevestigd te zien
Ron zou het meteen in de barbecue gooien buiten. Die wil helemaal niets. Denk de enige die er echt iets mee zou doen is wellicht - hoe raar het ook klinkt - Rienk. De rest is allemaal van 'laten waaien'.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Een paar USB-sticks meesmokkelen met bewijs materiaal en die geven aan Ron en Ivan.
welke post?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat leek me inderdaad een feitelijk en onbevooroordeeld verhaal.
Uhuhquote:
Nou lijkt het me sterk dat er christenen of boeddhisten zijn die het roasten uit hun geloof als een soort taboe hebben opgelegd gekregen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Tayu het volgende:
[..]
Omdat Rienk de enige van de bewoners is die beweert een sterke levensbeschouwelijke overtuiging te hebben in zowel het Christendom als in het Boeddhisme.
En dit hele roast gedoe, staat daar volkomen haaks op. Als hij hierin meegaat, zijn overtuigingen slechts voornemens.
Als het waar is dat hij eerst een oogje op Isa had, dan is hij wel erg rancuneus, wat is er overgebleven van de andere wang toe keren?quote:
rienk misschien ook niet eens, die zegt altijd dat het hem niet interesseert en het zij zoquote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ron zou het meteen in de barbecue gooien buiten. Die wil helemaal niets. Denk de enige die er echt iets mee zou doen is wellicht - hoe raar het ook klinkt - Rienk. De rest is allemaal van 'laten waaien'.
rienk heeft gisteren heel duidelijk gezegd dat hij er niets mee te maken wil hebbenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ron zou het meteen in de barbecue gooien buiten. Die wil helemaal niets. Denk de enige die er echt iets mee zou doen is wellicht - hoe raar het ook klinkt - Rienk. De rest is allemaal van 'laten waaien'.
Denk dat Rienk meer van het eerst links slaan, dan rechts slaan is eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als het waar is dat hij eerst een oogje op Isa had, dan is hij wel erg rancuneus, wat is er overgebleven van de andere wang toe keren?
ik zie rienk alleen maar het oude testament lezen van de liefhebbende vader die kastijdtquote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als het waar is dat hij eerst een oogje op Isa had, dan is hij wel erg rancuneus, wat is er overgebleven van de andere wang toe keren?
iddquote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Denk dat Rienk meer van het eerst links slaan, dan rechts slaan is eigenlijk
Rienk vindt liegen erger dan stelen. Dat het allebei bedriegen is komt niet bij hem op.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
rienk heeft gisteren heel duidelijk gezegd dat hij er niets mee te maken wil hebben
Ik ben Boeddhist. Humor, gaat nooit ten koste van anderen. Iemand kwetsen, is nooit grappig. Het is niet opbouwend. Het is niet constructief. Het is niet liefdevol.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou lijkt het me sterk dat er christenen of boeddhisten zijn die het roasten uit hun geloof als een soort taboe hebben opgelegd gekregen.
Uiteindelijk is het een vorm van humor, of je er van houd of niet maar meer hoeft er niet achter gezocht te worden
Ja, en "ik ben een wraakzuchtige God". Dus laat toe dat hele volkeren uitgemoord worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik zie rienk alleen maar het oude testament lezen van de liefhebbende vader die kastijdt
Het is ook gewoon niet waarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Een Copyfaker zeker, doe precies die handelingen die verwacht worden van een "spirituele klier" inc het afslaan wapperen met de handjesquote:
Van wie niet?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus omdat Rienk gelooft in God mag hij niet aan de roast meedoen?
Anders is het een nep Boeddhist blijkbaarquote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, anders zijn zijn overtuigingen voornemens.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders is het een nep Boeddhist blijkbaar
in het Rienkosannisme niet neequote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Godsammequote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Paco55 het volgende:
Rienk is een stiekeme gluiperd. Hij zit altijd sluiks naar ISA te loeren als hij met Nico bezig is in de slaapkamer. Altijd checken hoe ISA reageert op zijn zeikerige intimiteiten met Nico. Kijk er de filmpjes maar op na.
Daarom is dat roasten ook afschuwelijk, wie het ook betreft. Ik zou liever een ander vorm van humor hebben gezien. Ik zou 'roasten' vanuit positieve punten van de bewoners, die zijn soms al lachwekkend genoeg. Maar dat is mijn idee eroverquote:Op maandag 30 juni 2014 22:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ben Boeddhist. Humor, gaat nooit ten koste van anderen. Iemand kwetsen, is nooit grappig. Het is niet opbouwend. Het is niet constructief. Het is niet liefdevol.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
GodsammeEn dan ook nog ISA met hoofdletters
Waarschijnlijk heeft hij ergens in een gedeelte van een zin in de bijbel iets gevonden wat hij kan gebruiken om zijn tegenzin in een roast te verklaren. Wat alle geloofsfanaten zo mooi kunnen. Alles ombuigen om je eigen beweegredenen te verbergen, en overal mee weg te kunnen komen.quote:
En terecht ISA met hoofdletters. ISA is geweldigquote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah, Boeddha heeft het niet zo op humor. Ik begrijp het nu.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Anders is het een nep Boeddhist blijkbaar
Vergeet Christus nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, Boeddha heeft het niet zo op humor. Ik begrijp het nu.
Die staat vast al langer droog dan Rienk.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef pullup het volgende:
[..]
jaja het moet een beetje "ëcht" overkomen hé....je moet erin geloven, net als haar voorspelling gisteren finale Nederland Portugalquote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Copyfaker zeker, doe precies die handelingen die verwacht worden van een "spirituele klier" inc het afslaan wapperen met de handjes
Precies, ik vond het ook al een absurd iets toen ik vanavond inlogde en dat hele roast gedoe meekreeg. We kijken naar een programma wat gaat over het opbouwen van een nieuwe en ideale samenleving. Daar past dit totaal niet in. Dit staat daar haaks op.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Daarom is dat roasten ook afschuwelijk, wie het ook betreft. Ik zou liever een ander vorm van humor hebben gezien. Ik zou 'roasten' vanuit positieve punten van de bewoners, die zijn soms al lachwekkend genoeg. Maar dat is mijn idee erover
Daar begint het op te lijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die staat vast al langer droog dan Rienk.
Rienk kan beter hard gaan lopen dan verstuift het bij hem, is vast poeder bij hem, na 7 jaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die staat vast al langer droog dan Rienk.
ik ben geen boeddhist, maar ik ben het helemaal met je eens en hou ook niet van geweld.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ben Boeddhist. Humor, gaat nooit ten koste van anderen. Iemand kwetsen, is nooit grappig. Het is niet opbouwend. Het is niet constructief. Het is niet liefdevol.
In het dagelijks leven zou ik je volstrekt gelijk geven. In Utopia, met al die verrotte karakters kan het leiden tot vurige gevechten, dagenlange onmin, en misschien, heel misschien wel tot het eerste zinloze geweld. En dat is toch wat we echt nodig hebben. Toch ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:47 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Daarom is dat roasten ook afschuwelijk, wie het ook betreft. Ik zou liever een ander vorm van humor hebben gezien. Ik zou 'roasten' vanuit positieve punten van de bewoners, die zijn soms al lachwekkend genoeg. Maar dat is mijn idee erover
Als hij werkelijk overtuigd is, hoeft hij niet in teksten te speuren. Maar enkel in het eigen geweten.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij ergens in een gedeelte van een zin in de bijbel iets gevonden wat hij kan gebruiken om zijn tegenzin in een roast te verklaren. Wat alle geloofsfanaten zo mooi kunnen. Alles ombuigen om je eigen beweegredenen te verbergen, en overal mee weg te kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |