Nee, je hebt het niet begrepenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, Boeddha heeft het niet zo op humor. Ik begrijp het nu.
die cartoons vielen niet in goede aardequote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Fuck! Jezus houdt ook al niet van humor? Kun je met Mohammed wel lachen? Ook niet zeker?
Welk programma is dat precies?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
We kijken naar een programma wat gaat over het opbouwen van een nieuwe en ideale samenleving.
Schimmelquote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef spapaars het volgende:
Heeft ze een grote tattoo op haar borst?
[ afbeelding ]
Dat gaat hem ook al niet worden neequote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
die cartoons vielen niet in goede aarde
Het enige waar Rienk echt van overtuigd is - dat is zijn eigen gelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Tayu het volgende:
[..]
Als hij werkelijk overtuigd is, hoeft hij niet in teksten te speuren. Maar enkel in het eigen geweten.
Eigenlijk was het laatste avondmaal ook gewoon een soort van roast, en De Rienk (swt) voelt de bui al hangen. Hij gaat straks het hout inventariseren denk ik of er niet stiekem ergens een kruis in elkaar gezet is.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij ergens in een gedeelte van een zin in de bijbel iets gevonden wat hij kan gebruiken om zijn tegenzin in een roast te verklaren. Wat alle geloofsfanaten zo mooi kunnen. Alles ombuigen om je eigen beweegredenen te verbergen, en overal mee weg te kunnen komen.
ja, utopipo is totaal niet wat ik er van verwacht had.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef Tayu het volgende:
[..]
Precies, ik vond het ook al een absurd iets toen ik vanavond inlogde en dat hele roast gedoe meekreeg. We kijken naar een programma wat gaat over het opbouwen van een nieuwe en ideale samenleving. Daar past dit totaal niet in. Dit staat daar haaks op.
Rienk heeft geen gelijk, want ongelijk ik een bultquote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Het enige waar Rienk echt van overtuigd is - dat is zijn eigen gelijk.
Ik hoop op zoiets als "Hier ben jij de echte pikkepijpert "quote:Op maandag 30 juni 2014 22:52 schreef Mirjam152 het volgende:
Joey over Billy: "Je kleedt je als een kind. Maar dan hoef je nog niet te schilderen als een kind."
ik zit daar niet op te wachten hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef RodeVos het volgende:
[..]
In het dagelijks leven zou ik je volstrekt gelijk geven. In Utopia, met al die verrotte karakters kan het leiden tot vurige gevechten, dagenlange onmin, en misschien, heel misschien wel tot het eerste zinloze geweld. En dat is toch wat we echt nodig hebben. Toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |