16:00 u , geloof ik. En er komen DJ's en bands.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe laat begint de Halfway-party morgen eigenlijk en is er nog een ander onderdeel dan roasten?
wat me wel opvalt is dat als er wijze raad nodig is ze bij rienk uitkomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb nog hele andere eigenschappen bij hem ontdekt en er komen er steeds meer bij
hahaha misschien houd ik wel van saai. Kijk als er iets uit komt wat daar verkeerd is gegaan dan hang ik aan de streams want wil dat er gerechtigheid, komt dat dan weer wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef heks29 het volgende:
[..]
ik ook en zo lekker rustig zonder roddelen. heerlijk. maar waarschijnlijk wel saai als het te lang duurt.
Toch wel, hij is oneindig in zijn liefde voor zichzelfquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Kunnen, volgens mij, bijna geen echt positieve zijn.
Uurtje of 19:00quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe laat begint de Halfway-party morgen eigenlijk en is er nog een ander onderdeel dan roasten?
Thanksquote:
Ik weet niet precies wat dit zegt over Rienk en over de rest daar eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef heks29 het volgende:
[..]
wat me wel opvalt is dat als er wijze raad nodig is ze bij rienk uitkomen.
Zo gaat dat bij Rienk en ik kan daar zo niet tegenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef schizolientje het volgende:
Rienk zit echt in het beloofde land hè, hij kan zo aanschuiven voor zijn maaltijd, er werd water gebracht naar de kas en nu bijgeschonken en nu kan hij blijven zitten terwijl zijn slaafje afruimt
Nou meid, laat je gaat voor de camera! En niet alleen bij het roasten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Dottey het volgende:
Nicolien: Ik doe de roast uit liefde. Ik wil graag hard gepakt worden. Ik weet dat jij ook graag hard gepakt wil gaan worden...
euh..
En Ivan doet zo stilletjes best al heel wat, het valt niet op. Nu de keuken verder opruimen, afwassen en Rienk laat zelfs de bananenschil op tafel liggen voor het personeelquote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij Rienk en ik kan daar zo niet tegen
weet jij misschien of alle oud- bewoners van Utopia ook voor die party zijn uitgenodigd?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
16:00 u , geloof ik. En er komen DJ's en bands.
haha, ik ook dus wel. ik wacht oip de ruzie's na het centraal of na een feest. altijd raak.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha misschien houd ik wel van saai. Kijk als er iets uit komt wat daar verkeerd is gegaan dan hang ik aan de streams want wil dat er gerechtigheid, komt dat dan weer wel.
Nee, die komen niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
weet jij misschien of alle oud- bewoners van Utopia ook voor die party zijn uitgenodigd?
Ik dacht dat ik daar een hele tijd geleden wel iets over op de streams te hebben gehoord ,maar weetnie zeker of dit ook zo is,...
dat is een mening.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat dit zegt over Rienk en over de rest daar eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |