SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Zou marlboro aanschrijven as ik haar was loopt hele dagen met die pakkies door beeldquote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef Goldencharly het volgende:
Ik zeg de plaatselijke slijterij Vanas die sponsoren je wel
Dat het ook. Ze wilde toch dood. En naar huis. En haar 24-uur.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Vanessa geen zin meer had in het hele KWF gebeuren.
Ze kijkt alsof ze net een van haar eigen pannenkoeken heeft moeten etenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Mirjam152 het volgende:
Nog één van vanmorgen, om het af te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
Collage van vanfles van vandaag
[ afbeelding ]
Dat moet Ron dan wel eerst even met JDM overleggen natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Zou marlboro aanschrijven as ik haar was loopt hele dagen met die pakkies door beeld
hahhahaahhaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze net een van haar eigen pannenkoeken heeft moeten eten
MOoooooooooooooooiquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
She's roastedquote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze net een van haar eigen pannenkoeken heeft moeten eten
[ afbeelding ]
Whahaahhahahaahaaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, geweldig!!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou wat minder drinkenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef SailingDuck het volgende:
Zo erg heeft Andrea er nog niet eens uitgezien zeg, wat een kop
Geen regels geen wetten toch heerlijk dat Utopiaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Dat moet Ron dan wel eerst even met JDM overleggen natuurlijk
Hahaha, die derde foto!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan jouw mooie capsquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daantje.. een geweldige weerquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Die is nooit never 38quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er gezond uitquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks all. Thanks Gherquote:
Ze stond zo voor wat ze zegt, dus echt niet hequote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat het ook. Ze wilde toch dood. En naar huis. En haar 24-uur.
G e n i aa a l,gelijk postkaarten van laten drukken,gaan het vast goed doen in het Helmondse 😉quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
of haar IQ.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
volgens mij verwarren ze haar leeftijd inderdaad met het alcoholpercentage in haar bloed
Die kan gaan gelijk gaan vluchten naar Griekenland. Hakim en Paul achternaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanessa krijgt na dit programma een gouden handdruk mee. Voor de ongelofelijke beelden die ze Talpa heeft gegeven. Dit hadden ze niet kunnen dromen.
Policy: Er mag niet gerookt worden op het terrein.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Marysha het volgende:
Waarom mogen ze niet roken morgen? Is er een uitleg gegeven? Of heeft JdM dat besloten nadat geile Lau gisteren een sigaret aanbood aan een veertienjarige?
Kan ze daar een bar beginnen met ouzoquote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Die kan gaan gelijk gaan vluchten naar Griekenland. Hakim en Paul achterna
ik zou niet eens weten hoe het moest.. een topic kapenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Japiee, sorry, ik zie dat ik je topic gekaapt heb. Ik dacht te zien dat ik de laatste post had (gaat nogal eens fout hier). Excuses!
De bewoners dus ook niet?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Policy: Er mag niet gerookt worden op het terrein.
Je meent het?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Thanks all. Thanks GherEn moet je nagaan , heb er niets aan hoeven photoshoppen...tenminste niet aan ahar gezicht....te erg gewoon
Zou die hoger zijnquote:
Gaat echt niet iedereen zich aan houdenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Policy: Er mag niet gerookt worden op het terrein.
Ja onbegrijpelijk dat zij in zee gaan met deze mensen en dan met name Vanfles...quote:
Kan dit keer niet om dat de samenloop van hoop dan isquote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Goldencharly het volgende:
Geen WK evenement meer kost te duur vieze knieperds
Je zou het denken. Wat ik zo nu en dan uit gesprekken heb opgevangen is dat het de bedoeling was dat de rokers daar ook zouden stoppen met roken, zo mocht elke deelnemer maar 2 pakjes sigaretten meenemen.quote:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef lorrie03 het volgende:
oh er zijn mensen van de kermis geweest... helemaal gemist
Denk dat dat de reden is dat er niet gerookt mag worden ...... het geven van sigaretten aan minderjarigen is strafbaar....quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Marysha het volgende:
Waarom mogen ze niet roken morgen? Is er een uitleg gegeven? Of heeft JdM dat besloten nadat geile Lau gisteren een sigaret aanbood aan een veertienjarige?
ze zal ze hard nodig hebben als ze zo door blijft gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Vanessa geen zin meer had in het hele KWF gebeuren.
Oh oké, dan is het goed. Normaal gesproken maakt degene die de laatste post neerzet, een nieuw COS nummer aan met een eigen TT. Ik dacht dat ik dat was.... foutje.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten hoe het moest.. een topic kapen
De uitleg was net dat de bezoekers niets mee mogen nemen dus ook geen 5 sigaretten wat het voorstel was. De bewoners willen nu ineens solidair zijn met de bezoekers en roken ook niet. Zal wel opgelegd zijn want ze hadden via 'het recht van de sterkste' anders besloten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Marysha het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
G e n i aa a l,gelijk postkaarten van laten drukken,gaan het vast goed doen in het Helmondse 😉
Misschien een leuk idee om dit op het "bewoners Vanessa" te plaatsenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Yep....zo goed slecht zag ze er vandaag uitquote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je meent het?![]()
Een pure Vanes in al haar glorie
Geweldige collage!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
DAt zou best wel eens kunnen. Bezoekers moeten alles afgeven, ook sigaretten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Marysha het volgende:
Precies, Ron beweerde zelfs een deal met J de M te hebben gesloten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
De uitleg was net dat de bezoekers niets mee mogen nemen dus ook geen 5 sigaretten wat het voorstel was. De bewoners willen nu ineens solidair zijn met de bezoekers en roken ook niet. Zal wel opgelegd zijn want ze hadden via 'het recht van de sterkste' anders besloten.
Dat komt wel mooi uit als ze Colinda op het doek gaat vast leggen dan. Of bij een zelfportretquote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef RobbieRonald het volgende:
Bil gaat iedereen in een kunstwerk verwerkenZe kan niet eens een normaal hoofd schilderen.
Zo werkt dat daar, ze gaan ook niet slapen als het licht aan blijft.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is niet schoongemaakt omdat iemand het rooster van de muur heeft gehaald?
Liter sinas per dag hequote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Marysha het volgende:
[..]
Geweldige collage!
Zelfs een kennis van mij die drie flessen wijn per dag dronk zag er nog lang niet zo slecht uit als Vanes
Hahhaahhaahha....heb even zitten denken om er een leuke kaart voor Vanessa van te maken...maar die zal toch wel niet aankomenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
G e n i aa a l,gelijk postkaarten van laten drukken,gaan het vast goed doen in het Helmondse 😉
dat lijkt maar zo, heeft ff wat tijd nodigquote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef Lady-night het volgende:
Vanessa heeft in ieder geval bereikt dat niemand ooit nog wat durft te zeggen. Dus dat.
het is een drama queen! Stelt na het poetsen niets voor!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef Lady-night het volgende:
Vanessa heeft in ieder geval bereikt dat niemand ooit nog wat durft te zeggen. Dus dat.
Ja zal dat ff doen ;-)quote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om dit op het "bewoners Vanessa" te plaatsen
Maar ja, ze zit er wel nog gewoon, met d'r grote bek...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep....zo goed slecht zag ze er vandaag uit
Ja dat van vanes is ook niet van een weekje ben ik bang voor..die is een doorgewinterde drinker als je het mij vraagtquote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Marysha het volgende:
[..]
Geweldige collage!
Zelfs een kennis van mij die drie flessen wijn per dag dronk zag er nog lang niet zo slecht uit als Vanes
Vast een misverstand. Ze hebben die muur gewoon schoon gemaakt.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is niet schoongemaakt omdat iemand het rooster van de muur heeft gehaald?
spijtig genoeg welquote:Op maandag 30 juni 2014 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar ja, ze zit er wel nog gewoon, met d'r grote bek...
Ik ken heel wat alcoholisten, die zien er vele malen beter geconserveerd uit dan Vanfles!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat van vanes is ook niet van een weekje ben ik bang voor..die is een doorgewinterde drinker als je het mij vraagd
yep op mijn berretsdeequote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Injetta het volgende:
Oh, de loop is gelijk met die WK-wedstrijd?
Dan vraag ik me af hoeveel mensen er komen.
buikgriepquote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef aimbotguru het volgende:
Patty Brat heeft zich teruggetrokken, is de reden al bekend ?
Denk combi van, veel zonnen, veel drinken, veel roken al dubbel zo hard aankomt, vanes is nou niet echt een gezond voorbeeldquote:Op maandag 30 juni 2014 21:47 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ken heel wat alcoholisten, die zien er vele malen beter geconserveerd uit dan Vanfles!
Nee, maar denk toch die kakkerlakken want ze kan beslist niet tegen beestjes.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef aimbotguru het volgende:
Heeft ze die al of is ze bang om het daar te krijgen?quote:
Ze werd mee-geroast!!! Dat kan de enige reden zijn! Anders weet ik het neit.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef aimbotguru het volgende:
hebben weinig geleerd van het alphe due zes gebeuren ...gooien er gewoon nog een schandaaltje overheenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk dat zij in zee gaan met deze mensen en dan met name Vanfles...
Je ziet het ook aan de huid van Vanes, die rode wangen ontstaan door de aders die dan extra goed doorbloed zijn. Die kennis van mij had het altijd bloedheet, altijd een vuurrood gezicht, maar nu ze is gestopt (geen druppel meer, al anderhalf jaar) heeft ze het steeds koud en is ze heel erg bleek.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat van vanes is ook niet van een weekje ben ik bang voor..die is een doorgewinterde drinker als je het mij vraagt
iets in mij hoopt dat het KWF zich terugtrekt.. is dat heel gemeen van me ?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan dit keer niet om dat de samenloop van hoop dan is
De vaste "crew" blijft daar ook eeuwig zitten, dat was sinds Hakim al een beetje te voorspellen.. téveel Nieuwe kost vaste kijkers het is een rekensommetje voor Regiequote:
Dat zijn juist gesprongen adertjes.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:49 schreef Marysha het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan de huid van Vanes, die rode wangen ontstaan door de aders die dan extra goed doorbloed zijn. Die kennis van mij had het altijd bloedheet, altijd een vuurrood gezicht, maar nu ze is gestopt (geen druppel meer, al anderhalf jaar) heeft ze het steeds koud en is ze heel erg bleek.
het is je van harte gegundquote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh oké, dan is het goed. Normaal gesproken maakt degene die de laatste post neerzet, een nieuw COS nummer aan met een eigen TT. Ik dacht dat ik dat was.... foutje.
Zelfs Patty Brard kent schaamte blijkbaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:46 schreef aimbotguru het volgende:
Kan je nagaan wat voor sporen het allemaal achterlaatquote:Op maandag 30 juni 2014 21:49 schreef Marysha het volgende:
[..]
Je ziet het ook aan de huid van Vanes, die rode wangen ontstaan door de aders die dan extra goed doorbloed zijn. Die kennis van mij had het altijd bloedheet, altijd een vuurrood gezicht, maar nu ze is gestopt (geen druppel meer, al anderhalf jaar) heeft ze het steeds koud en is ze heel erg bleek.
In de reclame van Utopia vanavond werd er reclame uitgezonden van het KWF met de loop voor hoop. Ik denk niet dat zij zich nog met enig fatsoen kunnen terugtrekken. Wel kan ik me goed voorstellen dat ze spijt hebben...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
iets in mij hoopt dat het KWF zich terugtrekt.. is dat heel gemeen van me ?
Topic eindigt vanzelf, na x-aantal posts, weet niet hoeveel... nu ga ik want ik ga voetbal kijken!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef japie1971 het volgende:
[..]
het is je van harte gegundWie bepaalt er eigenlijk dat een topic eindigt? Zit vaak een groot verschil in het aantal posts
Namens mijn man hartelijk dank.quote:
En ze heeft gisterenavond behoorlijk lang en hysterisch gehuild, dat zal ook wel meegeholpen hebben aan dit uiterlijk ...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Denk combi van, veel zonnen, veel drinken, veel roken al dubbel zo hard aankomt, vanes is nou niet echt een gezond voorbeeld
Yep.....al moet ik wel zeggen, heb net filmpje gezien van Nico.....hoe ze wat voor Rienk heeft gemaakt, die tekst, moestd aar toch wel om lachen...ben ook benieuwd hoe hij daarop reageert hahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De vaste "crew" blijft daar ook eeuwig zitten, dat was sinds Hakim al een beetje te voorspellen.. téveel Nieuwe kost vaste kijkers het is een rekensommetje voor Regie
Maar die vervelende BB-dingetjes zoals dat "roasten" nu verpesten de Utopia-sfeer al helemaal
Ja, het is ook Billy d'r piemel. En ze hebben een hele leuke dag gehad enzo.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Laat me gewoon even aan je pik zitten als ik wil, het is ook de mijne. Ik mag aan je piemel zitten wanneer ik dat wil.
Godverdomme, trap die 2 toch eens terug naar waar ze vandaan komen.
Voel de liefdequote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Ik wil even aan je pik zitten![]()
[ afbeelding ]
Als je de laatste bent, ben je de laaste, zo simpel is hetquote:Op maandag 30 juni 2014 21:50 schreef japie1971 het volgende:
[..]
het is je van harte gegundWie bepaalt er eigenlijk dat een topic eindigt? Zit vaak een groot verschil in het aantal posts
Ja....quote:Op maandag 30 juni 2014 21:49 schreef japie1971 het volgende:
[..]
hebben weinig geleerd van het alphe due zes gebeuren ...gooien er gewoon nog een schandaaltje overheen
300, tenzij Gert nog wat te vertellen heeft, dan 301quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Topic eindigt vanzelf, na x-aantal posts, weet niet hoeveel... nu ga ik want ik ga voetbal kijken!
Ik wil die gast zo graag uit Utopiaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud staat z'n geweldige lichaam weer eens te bewonderen, waarbij hij telkens zijn borsten omhoog duwt.
[ afbeelding ]
Morgen jankt ze weer. Dat gevoel waar ze het al weken over heeft is echt niet weg.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, het is ook Billy d'r piemel. En ze hebben een hele leuke dag gehad enzo.
301 is standaard.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
300, tenzij Gert nog wat te vertellen heeft, dan 301
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat voor sporen het allemaal achterlaat
Wat een ontzettende droplulquote:Op maandag 30 juni 2014 21:54 schreef Mirjam152 het volgende:
Billy vindt Ivan zielig. En Ruud vindt zichzelf geweldig.
[ afbeelding ]
Oww wauwquote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef kaya39 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciale app zo zou jolie eruit zien ns aantal jaren drinken
het zal juist van fatsoen getuigen als ze dit wel doen... maar goed, dit is mijn meningquote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Marysha het volgende:
[..]
In de reclame van Utopia vanavond werd er reclame uitgezonden van het KWF met de loop voor hoop. Ik denk niet dat zij zich nog met enig fatsoen kunnen terugtrekken. Wel kan ik me goed voorstellen dat ze spijt hebben...
Ja en ik schakel over van de ene naar de andere stream en zie en hoor ze overal.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef DaniqueV het volgende:
Bah die 2 ransbakken ook weer zo bezig...
Jêutje Daan.. wat een taal zegquote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef DaniqueV het volgende:
Bah die 2 ransbakken ook weer zo bezig...
enjoyquote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Topic eindigt vanzelf, na x-aantal posts, weet niet hoeveel... nu ga ik want ik ga voetbal kijken!
Kun je die foto's van Vanessa hier ook even invoeren?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef kaya39 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciale app zo zou jolie eruit zien na aantal jaren drinken
boeiendquote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je de laatste bent, ben je de laaste, zo simpel is het![]()
En als je het niet weet, opent een ander hem, met veel gejank van "het duurde lang zeg" en dat soort gejengel
Dan weet je dat je de laatste was
Uitprinten, vliegtuigje van vouwen en over het hek gooienquote:Op maandag 30 juni 2014 21:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hahhaahhaahha....heb even zitten denken om er een leuke kaart voor Vanessa van te maken...maar die zal toch wel niet aankomen
Ik denk soms echt dat ome John het erom doet....zoveel mogelijk mensen erin zetten die de streamers tot op het bot gaan irriterenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja en ik schakel over van de ene naar de andere stream en zie en hoor ze overal.
En op 1 stream die vreselijk Jolinda die Lot leert masseren.
Zulke dingen deed mijn tweeling toen ze 4 warenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud ruikt aan een scheet van Billy. Hij vindt het een vieze zure. En ze liggen allebei dubbel.
[ afbeelding ]
De link is naar itunes ik heb nie apple niequote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Kun je die foto's van Vanessa hier ook even invoeren?
je vrouw klaar schoppen toch ?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Liefde is ..
... elkaar in het gezicht spugen.
Sorry....ze halen bij mij gevoelens omhoog waarvan ik niet wist dat die in mij zaten, niet alleen die 2 trouwensquote:
er kon er maar eentje masseren.. en dat was Robinquote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja en ik schakel over van de ene naar de andere stream en zie en hoor ze overal.
En op 1 stream die vreselijk Jolinda die Lot leert masseren.
Ieuwwwwwwwwquote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef Mirjam152 het volgende:
Ruud ruikt aan een scheet van Billy. Hij vindt het een vieze zure. En ze liggen allebei dubbel.
[ afbeelding ]
Ze is bi, is het wat voor je?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Bah, ze hebben echt een tweede Andrea in huis gehaald.
Ik snap niet waarom de redactie er met alle geweld een zweefteef in wil hebben. Ze hebben maandenlang de exit van Andrea getraineerd en nadat een aspirant-bewoner overtuigend werd weggestemd hebben ze deze maar in de wachtkamer gezet tot Emil vervangen moest worden, zodat ze zeker weten dat ze niet direct weggestuurd kan worden.
Collie kans alles hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
En sieraden behoor je af te doen als je masseert.
Hahahha massaal over het hek heen droppenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Uitprinten, vliegtuigje van vouwen en over het hek gooien
korte, schoon geschrobte nagels...vieze bedoening daar, als ze per ongeluk krabben, heb je een ontsteking van de huidquote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef PoezeligDing het volgende:
En sieraden behoor je af te doen als je masseert.
Daar krijg ik ongemakkelijke beelden bij...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef cobain1994 het volgende:
Colinda masseerde al toen ze 5 was, bij tantes,etc
ze zal wel trucjes kunnen met kijkcijfersquote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik snap niet waarom de redactie er met alle geweld een zweefteef in wil hebben. Ze hebben maandenlang de exit van Andrea getraineerd en nadat een aspirant-bewoner overtuigend werd weggestemd hebben ze deze maar in de wachtkamer gezet tot Emil vervangen moest worden, zodat ze zeker weten dat ze niet direct weggestuurd kan worden.
Toppunt van sm is de zeep aan de muur hangen en je wijf ertegen aan smijten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je vrouw klaar schoppen toch ?
of was dit het toppunt van SM? Haal het altijd door elkaar
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef cobain1994 het volgende:
Colinda masseerde al toen ze 5 was, bij tantes,etc
Dat zijn nou bv twee van de "vaste crew" gecast om te ergeren..quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Sorry....ze halen bij mij gevoelens omhoog waarvan ik niet wist dat die in mij zaten, niet alleen die 2 trouwens
Rienk is hetero. Is dat wat voor jou?quote:
Ze heeft enge klauwen met die opgeplakte blauwe nepnagels.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
korte, schoon geschrobte nagels...vieze bedoening daar, als ze per ongeluk krabben, heb je een ontsteking van de huid
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zijn nou bv twee van de "vaste crew" gecast om te ergeren..
Dit snap ik ook totaal niet. Misschien een inschattingsfout gemaakt dat een tweede Andrea net zo spraakmakend zou zijn als de echte Andrea?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Je gaat er voor het gemak vanuit dat ik hetero ben?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rienk is hetero. Is dat wat voor jou?
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rienk is hetero. Is dat wat voor jou?
Hij heeft al eerder verzaakt, zei hij tegen Joey. Dus dat hij het niet helemaal kon volhouden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:00 schreef Injetta het volgende:
Hm. 3 minuten voor 10? het is 1 minuut voor 10. Lopen dus 2 minuten achter.
Ik geloof geen hout ervan dat die Ivan altijd de Ramadan heeft gedaan. Het lijkt erop alsof dit zijn eerste keer is. Hij wist er niet zoveel van te vertellen.
En op de achtergrond die voortdurende keiharde neplach van Aike.
Bij mij ook hoor. Ik word er gewoon echt agrressief van. In real life zijn er geen mensen in mijn leven geweest waarbij ik van deze walg en moordneigingen kreeg. Misschien blijf ik daarom kijken. Ik kan het gewoon niet geloven dat mensen zoooooo irritant en vreselijk kunnen zijn. Ik wil gewoon dat ze op een dag normaal zijn en als gewone mensen praten en doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Sorry....ze halen bij mij gevoelens omhoog waarvan ik niet wist dat die in mij zaten, niet alleen die 2 trouwens
Iedereen is bij mij schuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak vanuit dat ik hetero ben?
houdt er rekening mee dat van alles wat ze verteld ongeveer 0.0000001% waar is (zero zero zero zero zero ->contandor effect). Wat dat betreft is ze nog een tikje erger dan Dreetje.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Daar krijg ik ongemakkelijke beelden bij...
Dat is blijkbaar toppunt van mode, iedereen heeft vieze lange nagels. Zo ordinairquote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft enge klauwen met die opgeplakte blauwe nepnagels.
Vreemd he lieffie?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je gaat er voor het gemak vanuit dat ik hetero ben?
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:01 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Toppunt van sm is de zeep aan de muur hangen en je wijf ertegen aan smijten.
Hoe noemen ze in china een bdsm
Homo?
Een touwgay
Wel handig, zij als helderziende zag aan het telefoonnummer al wie iets wilde geven en wie niet. Scheelt een hoop zinloos gebel!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor die zweefteef heeft ook voor 'n CallCentre gewerkt speciaal voor goeie doelen
Niemand blijkbaar, maar raar genoeg verdwijnen tegenwoordig alleen de Last In'squote:
Nepnagels zijn net zo erg als nepwimpers en neptieten.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft enge klauwen met die opgeplakte blauwe nepnagels.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
je vrouw klaar schoppen toch ?
of was dit het toppunt van SM? Haal het altijd door elkaar
jij was geen Robin fan begrijp ik ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nepnagels zijn net zo erg als nepwimpers en neptieten.
Ruud is echt geobsedeerd door poep ,poepsex.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaa! heel herkenbaar wat je nu schrijft, ik denk/ hoop ook elke keer dat ze ineens wel heel normaal doen. Sowieso heb ik groot respect voor diegene die het elke dag kijken en volgen, ik heb dat inmiddels al erg opgegevenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor. Ik word er gewoon echt agrressief van. In real life zijn er geen mensen in mijn leven geweest waarbij ik van deze walg en moordneigingen kreeg. Misschien blijf ik daarom kijken. Ik kan het gewoon niet geloven dat mensen zoooooo irritant en vreselijk kunnen zijn. Ik wil gewoon dat ze op een dag normaal zijn en als gewone mensen praten en doen.
ik ook, want ze had wel humor!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef japie1971 het volgende:
[..]
jij was geen Robin fan begrijp ik ?
en voor de vegetariërs preistrelen en soja aaienquote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is daar wel een revalidatiecentrum voor grote huisdieren.
Koewandelen, varkens masseren....
Ik vond Robin heel leuk, maar al die neptroep vond ik niets. Had ze trouwens ook helemaal niet nodig.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef japie1971 het volgende:
[..]
En dat moet tegen Duitslandquote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef Ransjih het volgende:
wow, team algerije heeft ook niet gegeten/ gedronken ivm ramadan
daar kan ivan nog een puntje aan zuigen
dat hij getrouwd is met een man of dat hij een flikker is ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
Ik vond die opmerking van Colinda eerder, mijn ex man is een flikker en is nu getrouwd met een man, ook niet fraai.
Klopt...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niemand blijkbaar, maar raar genoeg verdwijnen tegenwoordig alleen de Last In's
Geheel volgens het Hakim-scenario
Ik in ieder geval niet. Wat een nagemaakte soepkip is dat. Ze vertelde eens over hoe ze seks had. Toen wist ik genoeg.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef japie1971 het volgende:
[..]
En dat ze hem thuis aantrof in haar lingerie ... Ex Hans zal blij zijn met haar discretie.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
Ik vond die opmerking van Colinda eerder, mijn ex man is een flikker en is nu getrouwd met een man, ook niet fraai.
Whût?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa! heel herkenbaar wat je nu schrijft, ik denk/ hoop ook elke keer dat ze ineens wel heel normaal doen. Sowieso heb ik groot respect voor diegene die het elke dag kijken en volgen, ik heb dat inmiddels al erg opgegeven
Ik heb het opgezocht/uitgezocht en het is - onvoorstelbaar - écht waar.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef yvonne het volgende:
Die foto's van Vanes, als die 38 is ben ik dat ook...
Same herequote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa! heel herkenbaar wat je nu schrijft, ik denk/ hoop ook elke keer dat ze ineens wel heel normaal doen. Sowieso heb ik groot respect voor diegene die het elke dag kijken en volgen, ik heb dat inmiddels al erg opgegeven
Zei ze dat op een grappige manier, of venijnig? Sommige mensen vinden dat ze het zo mogen zeggen, als het een naaste betreft. Ik zou het echter nooit zo zeggenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
Zie je dat het écht waar was .... hahahahaha. Hij is nu met Andy hm.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat ze hem thuis aantrof in haar lingerie ... Ex Hans zal blij zijn met haar discretie.
Als je een vrouw als Jolinda hebt,wordt je van ellende homoquote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat hij getrouwd is met een man of dat hij een flikker is ?
Ik lees voornamelijk alleen hier nog meequote:
Viel me ook erg tegenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
"Colinda zendercheck!"
Dat had ze niet aan zien komen?
Wij kijken nog wel dagelijks, maar mochten Isa en Aike ooit vertrekken, denk ik dat het hier ook gauw over is met kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ze had vanmiddag de meest platvloerse 'openhartige' verhalen. Wat een wijf.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Zie je dat het écht waar was .... hahahahaha. Hij is nu met Andy hm.
nee maar dat kregen we erbij he.. ben ook van het puur natuur gebeuren al mag Billy wel enigszins opgeknapt worden. Alhoewel.. die kan beter meteen de sloop op met al die km's die er inmiddels opstaanquote:Op maandag 30 juni 2014 22:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond Robin heel leuk, maar al die neptroep vond ik niets. Had ze trouwens ook helemaal niet nodig.
Als Isa vertrekken moet ben ik er heel snel klaar meequote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij kijken nog wel dagelijks, maar mochten Isa en Aike ooit vertrekken, denk ik dat het hier ook ghauw over is met kijken.
Big deal. Met het woord 'pot' heb ik ook geen moeitequote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
Ja als ik zo om mij heen lees hebben vele dat. Ik vind ook maar weinig boeiende mensen erin zittenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij kijken nog wel dagelijks, maar mochten Isa en Aike ooit vertrekken, denk ik dat het hier ook ghauw over is met kijken.
Sjee, als al die "ouwe" ook al ophouden hier gaat het wel erg saai worden..quote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik lees voornamelijk alleen hier nog meeHeb alleen gisteren tijdje mee zitten kijken en met verbazing zitten kijken naar die loeders
scheelt dat het allemaal gejokt is en dat weet Hansie Hansie ook welquote:Op maandag 30 juni 2014 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat ze hem thuis aantrof in haar lingerie ... Ex Hans zal blij zijn met haar discretie.
pffffffffffff whahahahaha en bedankt daar stikte ik bijna in mijn koffie hahahaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:12 schreef japie1971 het volgende:
[..]
nee maar dat kregen we erbij he.. ben ook van het puur natuur gebeuren al mag Billy wel enigszins opgeknapt worden. Alhoewel.. die kan beter meteen de sloop op met al die km's die er inmiddels opstaan
Laat mijn neus nog wel zien hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjee, als al die "ouwe" ook al ophouden hier gaat het wel erg saai worden..
ik zou gewoon opstappen.. dat andere gaat me echt te verquote:Op maandag 30 juni 2014 22:10 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Als je een vrouw als Jolinda hebt,wordt je van ellende homo
Ik en mijn dochter doen ook nog mee, naast miljoenen Moslimsquote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
Is Nico de enige die naast Ivan nog meedoet aan de Ramadan?
verbaas je je daar nog over ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik lees voornamelijk alleen hier nog meeHeb alleen gisteren tijdje mee zitten kijken en met verbazing zitten kijken naar die loeders
Isa heeft ongeveer een kwartier meegedaan gisterenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
Is Nico de enige die naast Ivan nog meedoet aan de Ramadan?
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik en mijn dochter doen ook nog mee, naast miljoenen Moslims
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Respect! Eerste keer of al vaker gedaan?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Best knapquote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Isa heeft ongeveer een kwartier meegedaan gisteren
dat had haar man toch ook gedaanquote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik zou gewoon opstappen.. dat andere gaat me echt te ver
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
pffffffffffff whahahahaha en bedankt daar stikte ik bijna in mijn koffie hahaha
Ja, hij gaat vooral over bloedende oren beginnen en "haar"koeien.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:15 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Rienk is bezig met zijn roast, ik begrijp dat het over Isa gaat.
first timequote:Op maandag 30 juni 2014 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Respect! Eerste keer of al vaker gedaan?
Als Aike weg gaat,dan zie ik Isa ook snel vertrekken.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij kijken nog wel dagelijks, maar mochten Isa en Aike ooit vertrekken, denk ik dat het hier ook gauw over is met kijken.
En zit je je nu vol te proppen?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
first timeIvan heeft ons geïnspireerd
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Mirjam152 het volgende:
Multifunctionele olijfolie
[ afbeelding ]
Klein beetje wel....omdat ik zelf niet zo in elkaar zit en het onbegrijpelijk vind dat er daar zelfs een paar bij elkaar gezet/gevonden zijnquote:
Dat mag eigenlijk ook niet, ook dan moet je eenvoudig en matig eten, alleen dat wat je nodig hebt.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
first timeIvan heeft ons geïnspireerd
Super knap hoor! Ik doe het jullie niet naquote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
We doen gezond een salade...Moet kunnen verteren, anders zijn we over vier weken tientonners
ziet er wel lekker uitquote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
Een Bak vol Eten voor de Rammedanner zie ik?
dat zei hij maar stiekem dacht hij...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat had haar man toch ook gedaan![]()
die had gezegd.. je bent zoveel veranderd. Ineens ben je een soort Jomanda..
(ik geloof in een gesprekje gisteren in de ochtend)
quote:
Dit is toch al 'n nieuwe fles?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Met een beetje BILly-olie is het helemaal af
Alleen als de rest weet waar die het voor gebruikt, krijgen ze geen hap meer door hun strot
[ afbeelding ]
Exact na 301 posts. Altijd. Er is nooit een afwijkend aantal hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
dat had ik eerst ook maar heb dit heel erg snel los gelatenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Klein beetje wel....omdat ik zelf niet zo in elkaar zit en het onbegrijpelijk vind dat er daar zelfs een paar bij elkaar gezet/gevonden zijn
Ik heb deze week een met 312 ofzo gezienquote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Exact na 301 posts. Altijd. Er is nooit een afwijkend aantal hoor.
Zou Aardpeer weten,dat de olijfolie ook voor andere doeleinden wordt gebruikt ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:17 schreef Mirjam152 het volgende:
Multifunctionele olijfolie
[ afbeelding ]
En het nummertje geeft ook nog aan dat...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Exact na 301 posts. Altijd. Er is nooit een afwijkend aantal hoor.
ja dat moet je eigenlijk ook wel doen anders trek je het echt niet. Dan ga ik een hummer pakken en rij ik dwars door de hekken heenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef japie1971 het volgende:
[..]
dat had ik eerst ook maar heb dit heel erg snel los gelaten
Doe je ook mee? Misschien leuk om een topic te openen en elkaar te motiveren en ervaringen te delen. Ben best benieuwd namelijk. maar hoort helaas niet in dit topic thuis..quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
ik doe de dubbel, keihard mee koken sávonds
de heerlijke luchten dwarrelen maar 24/7 door hier
artiesteningang olie ?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Met een beetje BILly-olie is het helemaal af
Alleen als de rest weet waar die het voor gebruikt, krijgen ze geen hap meer door hun strot
[ afbeelding ]
Ik woon vlak bij een Moskee en als ik s-avonds laat de hond laat wandelen kom ik de mensen tegen die gaan bidden. Is een gezellig gezicht, al die groepjes en nu voel ik me voor het eerst ook enigszins verbonden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:20 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
ik doe de dubbel, keihard mee koken sávonds
de heerlijke luchten dwarrelen maar 24/7 door hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |