SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Zou marlboro aanschrijven as ik haar was loopt hele dagen met die pakkies door beeldquote:Op maandag 30 juni 2014 21:35 schreef Goldencharly het volgende:
Ik zeg de plaatselijke slijterij Vanas die sponsoren je wel
Dat het ook. Ze wilde toch dood. En naar huis. En haar 24-uur.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Vanessa geen zin meer had in het hele KWF gebeuren.
Ze kijkt alsof ze net een van haar eigen pannenkoeken heeft moeten etenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Mirjam152 het volgende:
Nog één van vanmorgen, om het af te maken.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
Collage van vanfles van vandaag
[ afbeelding ]
Dat moet Ron dan wel eerst even met JDM overleggen natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Zou marlboro aanschrijven as ik haar was loopt hele dagen met die pakkies door beeld
hahhahaahhaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze net een van haar eigen pannenkoeken heeft moeten eten
MOoooooooooooooooiquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
She's roastedquote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze kijkt alsof ze net een van haar eigen pannenkoeken heeft moeten eten
[ afbeelding ]
Whahaahhahahaahaaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, geweldig!!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou wat minder drinkenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef SailingDuck het volgende:
Zo erg heeft Andrea er nog niet eens uitgezien zeg, wat een kop
Geen regels geen wetten toch heerlijk dat Utopiaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Dat moet Ron dan wel eerst even met JDM overleggen natuurlijk
Hahaha, die derde foto!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan jouw mooie capsquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daantje.. een geweldige weerquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Die is nooit never 38quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er gezond uitquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks all. Thanks Gherquote:
Ze stond zo voor wat ze zegt, dus echt niet hequote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat het ook. Ze wilde toch dood. En naar huis. En haar 24-uur.
G e n i aa a l,gelijk postkaarten van laten drukken,gaan het vast goed doen in het Helmondse 😉quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
of haar IQ.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef R0T29 het volgende:
[..]
volgens mij verwarren ze haar leeftijd inderdaad met het alcoholpercentage in haar bloed
Die kan gaan gelijk gaan vluchten naar Griekenland. Hakim en Paul achternaquote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanessa krijgt na dit programma een gouden handdruk mee. Voor de ongelofelijke beelden die ze Talpa heeft gegeven. Dit hadden ze niet kunnen dromen.
Policy: Er mag niet gerookt worden op het terrein.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Marysha het volgende:
Waarom mogen ze niet roken morgen? Is er een uitleg gegeven? Of heeft JdM dat besloten nadat geile Lau gisteren een sigaret aanbood aan een veertienjarige?
Kan ze daar een bar beginnen met ouzoquote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Die kan gaan gelijk gaan vluchten naar Griekenland. Hakim en Paul achterna
ik zou niet eens weten hoe het moest.. een topic kapenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Japiee, sorry, ik zie dat ik je topic gekaapt heb. Ik dacht te zien dat ik de laatste post had (gaat nogal eens fout hier). Excuses!
De bewoners dus ook niet?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Policy: Er mag niet gerookt worden op het terrein.
Je meent het?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Thanks all. Thanks GherEn moet je nagaan , heb er niets aan hoeven photoshoppen...tenminste niet aan ahar gezicht....te erg gewoon
Zou die hoger zijnquote:
Gaat echt niet iedereen zich aan houdenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Policy: Er mag niet gerookt worden op het terrein.
Ja onbegrijpelijk dat zij in zee gaan met deze mensen en dan met name Vanfles...quote:
Kan dit keer niet om dat de samenloop van hoop dan isquote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Goldencharly het volgende:
Geen WK evenement meer kost te duur vieze knieperds
Je zou het denken. Wat ik zo nu en dan uit gesprekken heb opgevangen is dat het de bedoeling was dat de rokers daar ook zouden stoppen met roken, zo mocht elke deelnemer maar 2 pakjes sigaretten meenemen.quote:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef lorrie03 het volgende:
oh er zijn mensen van de kermis geweest... helemaal gemist
Denk dat dat de reden is dat er niet gerookt mag worden ...... het geven van sigaretten aan minderjarigen is strafbaar....quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Marysha het volgende:
Waarom mogen ze niet roken morgen? Is er een uitleg gegeven? Of heeft JdM dat besloten nadat geile Lau gisteren een sigaret aanbood aan een veertienjarige?
ze zal ze hard nodig hebben als ze zo door blijft gaanquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat Vanessa geen zin meer had in het hele KWF gebeuren.
Oh oké, dan is het goed. Normaal gesproken maakt degene die de laatste post neerzet, een nieuw COS nummer aan met een eigen TT. Ik dacht dat ik dat was.... foutje.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef japie1971 het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten hoe het moest.. een topic kapen
De uitleg was net dat de bezoekers niets mee mogen nemen dus ook geen 5 sigaretten wat het voorstel was. De bewoners willen nu ineens solidair zijn met de bezoekers en roken ook niet. Zal wel opgelegd zijn want ze hadden via 'het recht van de sterkste' anders besloten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Marysha het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
G e n i aa a l,gelijk postkaarten van laten drukken,gaan het vast goed doen in het Helmondse 😉
Misschien een leuk idee om dit op het "bewoners Vanessa" te plaatsenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
Yep....zo goed slecht zag ze er vandaag uitquote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je meent het?![]()
Een pure Vanes in al haar glorie
Geweldige collage!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:36 schreef DaniqueV het volgende:
[ afbeelding ]
DAt zou best wel eens kunnen. Bezoekers moeten alles afgeven, ook sigaretten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:39 schreef Marysha het volgende:
Precies, Ron beweerde zelfs een deal met J de M te hebben gesloten.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef Haropro het volgende:
[..]
De uitleg was net dat de bezoekers niets mee mogen nemen dus ook geen 5 sigaretten wat het voorstel was. De bewoners willen nu ineens solidair zijn met de bezoekers en roken ook niet. Zal wel opgelegd zijn want ze hadden via 'het recht van de sterkste' anders besloten.
Dat komt wel mooi uit als ze Colinda op het doek gaat vast leggen dan. Of bij een zelfportretquote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef RobbieRonald het volgende:
Bil gaat iedereen in een kunstwerk verwerkenZe kan niet eens een normaal hoofd schilderen.
Zo werkt dat daar, ze gaan ook niet slapen als het licht aan blijft.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is niet schoongemaakt omdat iemand het rooster van de muur heeft gehaald?
Liter sinas per dag hequote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Marysha het volgende:
[..]
Geweldige collage!
Zelfs een kennis van mij die drie flessen wijn per dag dronk zag er nog lang niet zo slecht uit als Vanes
Hahhaahhaahha....heb even zitten denken om er een leuke kaart voor Vanessa van te maken...maar die zal toch wel niet aankomenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:40 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
G e n i aa a l,gelijk postkaarten van laten drukken,gaan het vast goed doen in het Helmondse 😉
dat lijkt maar zo, heeft ff wat tijd nodigquote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef Lady-night het volgende:
Vanessa heeft in ieder geval bereikt dat niemand ooit nog wat durft te zeggen. Dus dat.
het is een drama queen! Stelt na het poetsen niets voor!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef Lady-night het volgende:
Vanessa heeft in ieder geval bereikt dat niemand ooit nog wat durft te zeggen. Dus dat.
Ja zal dat ff doen ;-)quote:Op maandag 30 juni 2014 21:42 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee om dit op het "bewoners Vanessa" te plaatsen
Maar ja, ze zit er wel nog gewoon, met d'r grote bek...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Yep....zo goed slecht zag ze er vandaag uit
Ja dat van vanes is ook niet van een weekje ben ik bang voor..die is een doorgewinterde drinker als je het mij vraagtquote:Op maandag 30 juni 2014 21:43 schreef Marysha het volgende:
[..]
Geweldige collage!
Zelfs een kennis van mij die drie flessen wijn per dag dronk zag er nog lang niet zo slecht uit als Vanes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |