Eerder iets met een gouden pik, dan.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:12 schreef 426451 het volgende:
Lol, weet je met al die gepraat van Louis van Gaal, hoe al zijn tactiek , in-game switches en wissels tijdens al zijn wedstrijden, dat hij dat heeft gepland, gezien of verwacht en daarnaast ook al zijn spelers en critici die hem ophemelen als een tactische genius. Met als meest recente voorbeeld het meest gebruik maken van de drinkpauzes.
Verbaasd me eigenlijk dat niemand iets met van Gaal gedaan heeft als Hannibal, van The A-team met de catch phrase "I love it when a plan comes together"
In het vorige topic al voorbij gekomenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Eerder iets met een gouden pik, dan.
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Funny pik.. hihi hij zei pik
http://en.wikipedia.org/wiki/Gallo_pintoquote:Gallo pinto or gallopinto is a traditional dish of Costa Rica and Nicaragua made with rice and beans. The history of gallo pinto is not well known, and there are disputes between Costa Ricans and Nicaraguans about where the dish originated.
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:12 schreef 426451 het volgende:
Lol, weet je met al die gepraat van Louis van Gaal, hoe al zijn tactiek , in-game switches en wissels tijdens al zijn wedstrijden, dat hij dat heeft gepland, gezien of verwacht en daarnaast ook al zijn spelers en critici die hem ophemelen als een tactische genius. Met als meest recente voorbeeld het meest gebruik maken van de drinkpauzes.
Verbaasd me eigenlijk dat niemand iets met van Gaal gedaan heeft als Hannibal, van The A-team met de catch phrase "I love it when a plan comes together"
Die man is echt verstandelijk gehandicapped. Ik vind hem een verschrikkelijk slechte coach en hij praat ook alsof hij een paar klappen met een kermis hamer op zn kop heeft gehad, zo moeilijk praat ik nieteens en ik kom ook weinig uit mn woorden.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:24 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Eerder iets met een gouden pik, dan.
Ik tel 4 spelfouten.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die man is echt verstandelijk gehandicapped. Ik vind hem een verschrikkelijk slechte coach en hij praat ook alsof hij een paar klappen met een kermis hamer op zn kop heeft gehad, zo moeilijk praat ik nieteens en ik kom ook weinig uit mn woorden.
Ik tel 4 hersencellen bij jequote:
Dat zijn er 3 meer dan bij jou.quote:
Ik wijs hem slechts op zijn spelfoutenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Copthorne het volgende:
Dat gebekvecht op een forum ook altijd.Grow up!
Is er ook een "NA" foto?quote:
Dat was 2002quote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://whatculture.com/sport/10-biggest-ever-world-cup-cheats.php
[ afbeelding ]
Rivaldo![]()
De grensrechter staat er zelfs met z'n neus bovenopquote:Op maandag 30 juni 2014 23:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echte voorbeeld van een schwalbe.![]()
50 cm afstand.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:36 schreef Drxx het volgende:
[..]
De grensrechter staat er zelfs met z'n neus bovenop
Ik denk dat ik naar het Campbell, hopelijk zit er deze keer geen Ruiz op de lijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me af of er leuke Costa Rica plaatjes komen, ik ken geen Costa Rica grappen of vooroordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je al een flinke tijd een mooi knopje voorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:08 schreef Vleuver het volgende:
Tijdens de mexicanowedstrijd zat ik in het vliegtuig, wat een zwaar leven toch. Ik post dit enkel als tvp.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_K-1_championsquote:Op maandag 30 juni 2014 12:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we nóg beter in karate
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wanneer de grensrechter realiseert dat hij op het grote scherm is:
https://vine.co/v/MTeh5Fi0U5v
Over 30 jaar is deze nog steeds hilarischquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:40 schreef flipsen het volgende:
De (Argentijnse) paus heeft humor en retweette (?) deze cartoon en de woorden "Het wordt oorlog":
[ afbeelding ]
Nee, ik volg de Paus niet (gebruik sowieso geen Twitter), maar het was op het nieuws in Argentinie
Nee deze.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:52 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of heeft deze dame de langste nek van de hele wereld?
twitter:SoccerInsider twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 22:17:12That fan was on the field longer than England. reageer retweet
never gets oldquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:25 schreef NJ het volgende:
twitter:SoccerInsider twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 22:17:12That fan was on the field longer than England. reageer retweet
twitter:JoshParcell twitterde op woensdag 02-07-2014 om 05:39:03This is awesome. Someone changed the Wikipedia page for the US Secretary of Defense to Tim Howard http://t.co/Jq826ov3m9 reageer retweet
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:02 schreef DoomCow het volgende:
twitter:JoshParcell twitterde op woensdag 02-07-2014 om 05:39:03This is awesome. Someone changed the Wikipedia page for the US Secretary of Defense to Tim Howard http://t.co/Jq826ov3m9 reageer retweet
quote:Op woensdag 2 juli 2014 17:02 schreef DoomCow het volgende:
Zwik vodka later, maar ik mis ergens iets.quote:
Wat een tof landquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef holandapuravida het volgende:
Vrienden, ik woon in Costa Rica, en wacht met smart op mooie pics om hier in de kranten te zetten!!
Ik begreep dat Nederlands weinig tot niks weten van Costa Rica(nen), dus hierbij wat inspiratie:
-Ze zijn hier nog steeds boos over de wedstrijd die ze tijdends de kwalificatie, in 20cm sneeuw, tegen en in de VS moesten spelen, prachtige plaatjes op google te vinden
-Ze eten hier alleen maar rijst en bonen:
ontbijt: rijst en bonen gemixt
lunch: rijst + bonen apart
avondeten: bonensoep
(green grap)
Het ontbijt is het meest bekend en heet Gallo Pinto. Toevallig heet de bondcoach ook Pinto.
-Er zitten hier alleen maar kuilen in de weg, ondanks dat ze als land toch aardig rijk aan het worden zijn
-De grootste producten zijn Koffie en Bananen. Verder ananas, papaya etc. Bananenrepubliek?
-De nationale vogel is de Quetzal (google)
-Er zitten hier heel veel apen
-Iedereen leeft op credit: een persoonlijk lease-auto, een lease-tv, een lease-telefoon, een lease-huis, alles! niemand bezit iets, iedereen leeft op de POF.
Tot zover, ik hoop dat er iets uitkomt...
Groet, Papi Chulo
Alsof je je daarvoor moet verontschuldigen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:40 schreef flipsen het volgende:
De (Argentijnse) paus heeft humor en retweette (?) deze cartoon en de woorden "Het wordt oorlog":
[ afbeelding ]
Nee, ik volg de Paus niet (gebruik sowieso geen Twitter), maar het was op het nieuws in Argentinie
En als Nederland nu wint horen we nooit meer iets van je terug....??quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef holandapuravida het volgende:
Vrienden, ik woon in Costa Rica, en wacht met smart op mooie pics om hier in de kranten te zetten!!
Ik begreep dat Nederlands weinig tot niks weten van Costa Rica(nen), dus hierbij wat inspiratie:
-Ze zijn hier nog steeds boos over de wedstrijd die ze tijdends de kwalificatie, in 20cm sneeuw, tegen en in de VS moesten spelen, prachtige plaatjes op google te vinden
(green grap)
Het ontbijt is het meest bekend en heet Gallo Pinto. Toevallig heet de bondcoach ook Pinto.
-Er zitten hier alleen maar kuilen in de weg, ondanks dat ze als land toch aardig rijk aan het worden zijn
-De grootste producten zijn Koffie en Bananen. Verder ananas, papaya etc. Bananenrepubliek?
-Iedereen leeft op credit: een persoonlijk lease-auto, een lease-tv, een lease-telefoon, een lease-huis, alles! niemand bezit iets, iedereen leeft op de POF.
Groet, Papi Chulo
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef holandapuravida het volgende:
(green grap)
Groet, Papi Chulo
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef hallo1234 het volgende:
Misschien niet het beste photoshopwerk maar het gaat om het idee![]()
[ afbeelding ]
Iemand een leuk bijschrift?
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)er_players_fold.html!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Hehe. Verbaast me dat Indi er niet tussen staat, die is toch wel erg briljant.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Kortweg: Bananenrepubliekquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef holandapuravida het volgende:
(green grap)
Groet, Papi Chulo
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:25 schreef Ikke. het volgende:
Costa Rita
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Pagina bestaat niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
Geen plaatje maar een verhaaltje:
Een man neemt plaats op zijn stoeltje in de VIP tribune net voor de finale van het wereldkampioenschap. Het stoeltje naast hem is leeg, dus hij vraagt aan de man daarnaast: "Is dat stoeltje niet bezet?"
De man antwoord: "Nee, het stoeltje is niet bezet"
De eerste man kijkt verbaasd en zegt: "Dat begrijp ik niet! Hét evenement van het jaar, je betaalt veel geld voor een stoeltje en dan ben je er niet?!?"
De andere man kijkt verdrietig en antwoordt: "Nou, het stoeltje is wel van mij, ik heb 2 jaar geleden het kaartje al gekocht voor mij vrouw. Maar ze is overleden en dit wordt het eerste WK dat we niet samen kunnen zien sinds ons trouwen in 1982..."
"Oh wat verschrikkelijk", roept de man uit, "Maar kon u dan niemand vinden die met u meewilde? Een vriend, een familielid, een buurman?"
Waarop de man antwoord: "Nee, niemand... Iedereen is op de begrafenis."
Godnondejuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
Geen plaatje maar een verhaaltje:
Een man neemt plaats op zijn stoeltje in de VIP tribune net voor de finale van het wereldkampioenschap. Het stoeltje naast hem is leeg, dus hij vraagt aan de man daarnaast: "Is dat stoeltje niet bezet?"
De man antwoord: "Nee, het stoeltje is niet bezet"
De eerste man kijkt verbaasd en zegt: "Dat begrijp ik niet! Hét evenement van het jaar, je betaalt veel geld voor een stoeltje en dan ben je er niet?!?"
De andere man kijkt verdrietig en antwoordt: "Nou, het stoeltje is wel van mij, ik heb 2 jaar geleden het kaartje al gekocht voor mij vrouw. Maar ze is overleden en dit wordt het eerste WK dat we niet samen kunnen zien sinds ons trouwen in 1982..."
"Oh wat verschrikkelijk", roept de man uit, "Maar kon u dan niemand vinden die met u meewilde? Een vriend, een familielid, een buurman?"
Waarop de man antwoord: "Nee, niemand... Iedereen is op de begrafenis."
quote:
hilariteitquote:Op zondag 6 juli 2014 01:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/vide(...)h-valt-bijna-om.html
nee is nepquote:
Nee, is nep.quote:
Dan maar pics met gigantische klompen? :")quote:Op zondag 6 juli 2014 17:17 schreef DrDentz het volgende:
waarom zijn wij eigenlijk een leeuw, er zijn hier geen leeuwen, deze gaan het buitenland niet snappen
Dit heeft niets te maken met het feit dat hier wel of geen leeuwen zijn/waren. Dit heeft te maken met heraldiek. Een leeuw staat voor kracht en werd dus door veel adelijke families gebruikt op hun wapen. In Duitsland word vooral de adelaar met kracht geassocieerd en door veel adelijke families in hun wapen gebruikt. Net als kleuren... het rood wit blauw van Nederland staat bijvoorbeeld voor Rood=Volk Wit=Kerk Blauw=Adel... kortom allemaal symboliek.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:17 schreef DrDentz het volgende:
waarom zijn wij eigenlijk een leeuw, er zijn hier geen leeuwen, deze gaan het buitenland niet snappen
Ja of je weet echt wat af van Nederland en vertelt dus gewoon dat de echte reden is dat Nederland op een leeuw lijkt...quote:Op zondag 6 juli 2014 18:09 schreef Sovjet het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met het feit dat hier wel of geen leeuwen zijn/waren. Dit heeft te maken met heraldiek. Een leeuw staat voor kracht en werd dus door veel adelijke families gebruikt op hun wapen. In Duitsland word vooral de adelaar met kracht geassocieerd en door veel adelijke families in hun wapen gebruikt. Net als kleuren... het rood wit blauw van Nederland staat bijvoorbeeld voor Rood=Volk Wit=Kerk Blauw=Adel... kortom allemaal symboliek.
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja of je weet echt wat af van Nederland en vertelt dus gewoon dat de echte reden is dat Nederland op een leeuw lijkt...
[ afbeelding ]
Lijkt me waarschijnlijker dat de leeuw al het symbool was en dat de kaartenmaker dit toen geprobeerd heeft te verweven met onze kaart.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja of je weet echt wat af van Nederland en vertelt dus gewoon dat de echte reden is dat Nederland op een leeuw lijkt...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wat is hier nou grappig aan, vraag ik me af?quote:
Ik moest vooral lachen om die reactie die onder dat bericht in die link geplaatst werdquote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)zweefduik-van-persie
Gekke Bart.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:19 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om die reactie die onder dat bericht in die link geplaatst werd
quote:
quote:
Duidelijk een verwijzing naar het Cruijff lingoquote:Op maandag 7 juli 2014 15:14 schreef hallo1234 het volgende:
[..]alleen een beetje jammer van dat 'hun hebben'
3e/4e plaats laat hij schieten?quote:
French Corner.quote:
Beetje jammer van "detaart". Alle namen worden "ver-engelst", maar deze is opeens nederlands.quote:
dagelijks blind?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:50 schreef Gremen het volgende:
[..]
Beetje jammer van "detaart". Alle namen worden "ver-engelst", maar deze is opeens nederlands.
- Daley Blind
quote:
Het zijn memes, en die zijn vooral leuk als je weet wat ze ongeveer betekenen. Wat ik niet eens kan uitleggen nu eigenlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 10:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is hier nou grappig aan, vraag ik me af?Zie hem elke keer weer langskomen...
Het is ook gewoon niet grappigquote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zijn memes, en die zijn vooral leuk als je weet wat ze ongeveer betekenen. Wat ik niet eens kan uitleggen nu eigenlijk
Iets wel of niet grappig vinden is nogal subjectiefquote:
Ik weet precies wat ze betekenen. Het is echt heel slecht.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zijn memes, en die zijn vooral leuk als je weet wat ze ongeveer betekenen. Wat ik niet eens kan uitleggen nu eigenlijk
Het slaat gewoon nergens opquote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets wel of niet grappig vinden is nogal subjectief
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ze betekenen. Het is echt heel slecht.
Duh, de meeste memes zijn ook slecht, maar het is qua niveau niet veel lager dan andere afbeeldingen die ik hier voorbij heb zien komenquote:
Nee okee, waar maken we ons druk om inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Duh, de meeste memes zijn ook slecht, maar het is qua niveau niet veel lager dan andere afbeeldingen die ik hier voorbij heb zien komen
Wtfquote:
Je ziet hem van lichtjaren afstand aankomen met zo'n titel, en toch lachen hequote:
quote:
Deze is nu al een paar keer langs gekomen. Wat mij betreft heeft Bergkamp in '98 al wraak genomen op Argentinië met één van de mooiste wk-doelpunten ooit. En met het penaltytrauma heeft oranje in 2004 afgerekend in de wedstrijd tegen Zweden.quote:
Sorry dan, ik zag hem niet zo snel in dit topic.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef Soho het volgende:
[..]
Deze is nu al een paar keer langs gekomen. Wat mij betreft heeft Bergkamp in '98 al wraak genomen op Argentinië met één van de mooiste wk-doelpunten ooit. En met het penaltytrauma heeft oranje in 2004 afgerekend in de wedstrijd tegen Zweden.
quote:
leer nederlands poephoofdquote:
Uhm... je vergeet twee hoofdletters en een punt...quote:
neequote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Sylvana het volgende:
Geen plaatje maar een mopje die ik op FB tegen kwam:
"Ik kom op straat een Duitser tegen en vraag aan hem tegen wie spelen jullie vanavond? Brazilië zegt hij.
Oh wat leuk daar spelen wij zondag tegen!"
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom op straat een Duitser tegen en vraag aan hem tegen wie spelen jullie vanavond? Brazilië zegt hij.
Oh wat leuk daar spelen wij zondag tegen!
Wasdeze.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:53 schreef renevanlaaren het volgende:
Ik kom net een Duitser tegen. Ik vraag tegen wie spelen jullie vanavond? Hij zegt tegen Brazilië.
Ik zeg oh wat leuk. Daar spelen wij zondag tegen.
Zovaak al gelezen dat het niet meer leuk isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Sylvana het volgende:
Geen plaatje maar een mopje die ik op FB tegen kwam:
"Ik kom op straat een Duitser tegen en vraag aan hem tegen wie spelen jullie vanavond? Brazilië zegt hij.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
Hee jongens, ik heb nog een grapje gehoord, het gaat zo;
Wat een bakquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:37 schreef Rabieluh het volgende:
Hahaha ik kom net in dit topic deze grap tegen, moet je lezen.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Nober het volgende:
Een Argentijn komt op straat een Duitser tegen en vraagt aan hem tegen wie spelen jullie vanavond? Brazilië zegt hij.
Oh wat leuk daar spelen wij zondag zaterdag tegen.
Als je dit van te voren had gezegd kwamen er meteen mensen in witte jassen om je een dwangbuis aan te doenquote:
quote:
quote:
Dat is gewoon niet meer grappig. Ik heb helemaal niets met Brazilie, maar daar krijg je toch pijn je gat van, alleen al de gedachte aan zo'n keiharde anale vernedering.quote:
quote:
Ze moeten de doelpuntenmakers scrollen omdat het anders niet in het vakje pastquote:
quote:
Iets later...twitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:25:42Ik dans naakt rond een kerstboom met een pluim in mijn kont als het 0 - 7 word. #BRAGER reageer retweet
Die houdt voortaan zijn mondtwitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:50:12Jullie hebben er geen idee van hoe moeilijk het was om deze foto te nemen. #BRAGER
reageer retweet
dadelijk naar MOTD kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:33 schreef ChatGirl het volgende:
BBC en hun goed getimede programma's![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Adolecens het volgende:
Gast op twitterIets later...twitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:25:42Ik dans naakt rond een kerstboom met een pluim in mijn kont als het 0 - 7 word. #BRAGER reageer retweet
Die houdt voortaan zijn mondtwitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:50:12Jullie hebben er geen idee van hoe moeilijk het was om deze foto te nemen. #BRAGER [ afbeelding ] reageer retweet
![]()
Pijnlijkste moment ja, dat tergend langzaam scrollen "maar wacht, er komt nog meer"quote:
quote:Hab grad einen Holländer im Supermarkt getroffen, der erzählte mir, dass sie morgen gegen Argentinien spielen. Ich sagte ihm: "Das ist ja ein Zufall, wir am Sonntag auch"
Kut Belg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:56 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Netherlands, you are next.
Waarom gaat iedereen uit van Nederland in de finale?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:56 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Netherlands, you are next.
Niet funny? Ronduit hilarischquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:12 schreef mschol het volgende:
niet funny (vooral een![]()
reactie hier), wel het vermelden waard:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:12 schreef mschol het volgende:
niet funny (vooral een![]()
reactie hier), wel het vermelden waard:
[ afbeelding ]
Bedoel je niet... Hitlarisch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |