Als je dit van te voren had gezegd kwamen er meteen mensen in witte jassen om je een dwangbuis aan te doenquote:
quote:
quote:
Dat is gewoon niet meer grappig. Ik heb helemaal niets met Brazilie, maar daar krijg je toch pijn je gat van, alleen al de gedachte aan zo'n keiharde anale vernedering.quote:
quote:
Ze moeten de doelpuntenmakers scrollen omdat het anders niet in het vakje pastquote:
quote:
Iets later...twitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:25:42Ik dans naakt rond een kerstboom met een pluim in mijn kont als het 0 - 7 word. #BRAGER reageer retweet
Die houdt voortaan zijn mondtwitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:50:12Jullie hebben er geen idee van hoe moeilijk het was om deze foto te nemen. #BRAGER
reageer retweet
dadelijk naar MOTD kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:33 schreef ChatGirl het volgende:
BBC en hun goed getimede programma's![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Adolecens het volgende:
Gast op twitterIets later...twitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:25:42Ik dans naakt rond een kerstboom met een pluim in mijn kont als het 0 - 7 word. #BRAGER reageer retweet
Die houdt voortaan zijn mondtwitter:IkBenBap twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:50:12Jullie hebben er geen idee van hoe moeilijk het was om deze foto te nemen. #BRAGER [ afbeelding ] reageer retweet
![]()
Pijnlijkste moment ja, dat tergend langzaam scrollen "maar wacht, er komt nog meer"quote:
quote:Hab grad einen Holländer im Supermarkt getroffen, der erzählte mir, dass sie morgen gegen Argentinien spielen. Ich sagte ihm: "Das ist ja ein Zufall, wir am Sonntag auch"
Kut Belg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:56 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Netherlands, you are next.
Waarom gaat iedereen uit van Nederland in de finale?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:56 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]
Netherlands, you are next.
Niet funny? Ronduit hilarischquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:12 schreef mschol het volgende:
niet funny (vooral een![]()
reactie hier), wel het vermelden waard:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 01:12 schreef mschol het volgende:
niet funny (vooral een![]()
reactie hier), wel het vermelden waard:
[ afbeelding ]
Bedoel je niet... Hitlarisch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |