quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.slate.com/blog(...)er_players_fold.html!
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:25 schreef Ikke. het volgende:
Costa Rita
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Pagina bestaat niet meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wanneer de grensrechter realiseert dat hij op het grote scherm is:
https://vine.co/v/MTeh5Fi0U5v
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
Geen plaatje maar een verhaaltje:
Een man neemt plaats op zijn stoeltje in de VIP tribune net voor de finale van het wereldkampioenschap. Het stoeltje naast hem is leeg, dus hij vraagt aan de man daarnaast: "Is dat stoeltje niet bezet?"
De man antwoord: "Nee, het stoeltje is niet bezet"
De eerste man kijkt verbaasd en zegt: "Dat begrijp ik niet! Hét evenement van het jaar, je betaalt veel geld voor een stoeltje en dan ben je er niet?!?"
De andere man kijkt verdrietig en antwoordt: "Nou, het stoeltje is wel van mij, ik heb 2 jaar geleden het kaartje al gekocht voor mij vrouw. Maar ze is overleden en dit wordt het eerste WK dat we niet samen kunnen zien sinds ons trouwen in 1982..."
"Oh wat verschrikkelijk", roept de man uit, "Maar kon u dan niemand vinden die met u meewilde? Een vriend, een familielid, een buurman?"
Waarop de man antwoord: "Nee, niemand... Iedereen is op de begrafenis."
Godnondejuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:57 schreef flipsen het volgende:
Geen plaatje maar een verhaaltje:
Een man neemt plaats op zijn stoeltje in de VIP tribune net voor de finale van het wereldkampioenschap. Het stoeltje naast hem is leeg, dus hij vraagt aan de man daarnaast: "Is dat stoeltje niet bezet?"
De man antwoord: "Nee, het stoeltje is niet bezet"
De eerste man kijkt verbaasd en zegt: "Dat begrijp ik niet! Hét evenement van het jaar, je betaalt veel geld voor een stoeltje en dan ben je er niet?!?"
De andere man kijkt verdrietig en antwoordt: "Nou, het stoeltje is wel van mij, ik heb 2 jaar geleden het kaartje al gekocht voor mij vrouw. Maar ze is overleden en dit wordt het eerste WK dat we niet samen kunnen zien sinds ons trouwen in 1982..."
"Oh wat verschrikkelijk", roept de man uit, "Maar kon u dan niemand vinden die met u meewilde? Een vriend, een familielid, een buurman?"
Waarop de man antwoord: "Nee, niemand... Iedereen is op de begrafenis."
quote:
hilariteitquote:Op zondag 6 juli 2014 01:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/vide(...)h-valt-bijna-om.html
nee is nepquote:
Nee, is nep.quote:
Dan maar pics met gigantische klompen? :")quote:Op zondag 6 juli 2014 17:17 schreef DrDentz het volgende:
waarom zijn wij eigenlijk een leeuw, er zijn hier geen leeuwen, deze gaan het buitenland niet snappen
Dit heeft niets te maken met het feit dat hier wel of geen leeuwen zijn/waren. Dit heeft te maken met heraldiek. Een leeuw staat voor kracht en werd dus door veel adelijke families gebruikt op hun wapen. In Duitsland word vooral de adelaar met kracht geassocieerd en door veel adelijke families in hun wapen gebruikt. Net als kleuren... het rood wit blauw van Nederland staat bijvoorbeeld voor Rood=Volk Wit=Kerk Blauw=Adel... kortom allemaal symboliek.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:17 schreef DrDentz het volgende:
waarom zijn wij eigenlijk een leeuw, er zijn hier geen leeuwen, deze gaan het buitenland niet snappen
Ja of je weet echt wat af van Nederland en vertelt dus gewoon dat de echte reden is dat Nederland op een leeuw lijkt...quote:Op zondag 6 juli 2014 18:09 schreef Sovjet het volgende:
[..]
Dit heeft niets te maken met het feit dat hier wel of geen leeuwen zijn/waren. Dit heeft te maken met heraldiek. Een leeuw staat voor kracht en werd dus door veel adelijke families gebruikt op hun wapen. In Duitsland word vooral de adelaar met kracht geassocieerd en door veel adelijke families in hun wapen gebruikt. Net als kleuren... het rood wit blauw van Nederland staat bijvoorbeeld voor Rood=Volk Wit=Kerk Blauw=Adel... kortom allemaal symboliek.
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja of je weet echt wat af van Nederland en vertelt dus gewoon dat de echte reden is dat Nederland op een leeuw lijkt...
[ afbeelding ]
Lijkt me waarschijnlijker dat de leeuw al het symbool was en dat de kaartenmaker dit toen geprobeerd heeft te verweven met onze kaart.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ja of je weet echt wat af van Nederland en vertelt dus gewoon dat de echte reden is dat Nederland op een leeuw lijkt...
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wat is hier nou grappig aan, vraag ik me af?quote:
Ik moest vooral lachen om die reactie die onder dat bericht in die link geplaatst werdquote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)zweefduik-van-persie
Gekke Bart.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:19 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om die reactie die onder dat bericht in die link geplaatst werd
quote:
quote:
Duidelijk een verwijzing naar het Cruijff lingoquote:Op maandag 7 juli 2014 15:14 schreef hallo1234 het volgende:
[..]alleen een beetje jammer van dat 'hun hebben'
3e/4e plaats laat hij schieten?quote:
French Corner.quote:
Beetje jammer van "detaart". Alle namen worden "ver-engelst", maar deze is opeens nederlands.quote:
dagelijks blind?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:50 schreef Gremen het volgende:
[..]
Beetje jammer van "detaart". Alle namen worden "ver-engelst", maar deze is opeens nederlands.
- Daley Blind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |