Dan ben je toch uitgechecked voor het kampioenschap?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:42 schreef Anoonumos het volgende:
Klopt niet, want (troost)finale. Epic fail xd
Dat staat er toch nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan ben je toch uitgechecked voor het kampioenschap?
Nee, ze bedoelen natuurlijk letterlijk uitchecken op het station in Nederland! Want dat is pas logischquote:
Messi is door NEC gekocht!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:18 schreef Me_Wesley het volgende:
Nee, ze bedoelen natuurlijk letterlijk uitchecken op het station in Nederland! Want dat is pas logisch
Nee, ze checken uit het hotel en gaan tot aan de troostfinale op straat slapen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelen natuurlijk letterlijk uitchecken op het station in Nederland! Want dat is pas logisch
Wie heeft het nou weer over een hotelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:20 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Nee, ze checken uit het hotel en gaan tot aan de troostfinale op straat slapen.
In Nederland betalen we niet met de pond, maar met de euro.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:32 schreef MakkieR het volgende:
Niet vergeten uit te checken, anders betaald je de volle pond, ik haat het OV-chip systeem
oke dan betaal jij de volle euroquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:44 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
In Nederland betalen we niet met de pond, maar met de euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |