Ik weet precies wat ze betekenen. Het is echt heel slecht.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zijn memes, en die zijn vooral leuk als je weet wat ze ongeveer betekenen. Wat ik niet eens kan uitleggen nu eigenlijk
Het slaat gewoon nergens opquote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iets wel of niet grappig vinden is nogal subjectief
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet precies wat ze betekenen. Het is echt heel slecht.
Duh, de meeste memes zijn ook slecht, maar het is qua niveau niet veel lager dan andere afbeeldingen die ik hier voorbij heb zien komenquote:
Nee okee, waar maken we ons druk om inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Duh, de meeste memes zijn ook slecht, maar het is qua niveau niet veel lager dan andere afbeeldingen die ik hier voorbij heb zien komen
Wtfquote:
Je ziet hem van lichtjaren afstand aankomen met zo'n titel, en toch lachen hequote:
quote:
Deze is nu al een paar keer langs gekomen. Wat mij betreft heeft Bergkamp in '98 al wraak genomen op Argentinië met één van de mooiste wk-doelpunten ooit. En met het penaltytrauma heeft oranje in 2004 afgerekend in de wedstrijd tegen Zweden.quote:
Sorry dan, ik zag hem niet zo snel in dit topic.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef Soho het volgende:
[..]
Deze is nu al een paar keer langs gekomen. Wat mij betreft heeft Bergkamp in '98 al wraak genomen op Argentinië met één van de mooiste wk-doelpunten ooit. En met het penaltytrauma heeft oranje in 2004 afgerekend in de wedstrijd tegen Zweden.
quote:
leer nederlands poephoofdquote:
Uhm... je vergeet twee hoofdletters en een punt...quote:
neequote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Sylvana het volgende:
Geen plaatje maar een mopje die ik op FB tegen kwam:
"Ik kom op straat een Duitser tegen en vraag aan hem tegen wie spelen jullie vanavond? Brazilië zegt hij.
Oh wat leuk daar spelen wij zondag tegen!"
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik kom op straat een Duitser tegen en vraag aan hem tegen wie spelen jullie vanavond? Brazilië zegt hij.
Oh wat leuk daar spelen wij zondag tegen!
Wasdeze.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:53 schreef renevanlaaren het volgende:
Ik kom net een Duitser tegen. Ik vraag tegen wie spelen jullie vanavond? Hij zegt tegen Brazilië.
Ik zeg oh wat leuk. Daar spelen wij zondag tegen.
Zovaak al gelezen dat het niet meer leuk isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef Sylvana het volgende:
Geen plaatje maar een mopje die ik op FB tegen kwam:
"Ik kom op straat een Duitser tegen en vraag aan hem tegen wie spelen jullie vanavond? Brazilië zegt hij.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:32 schreef Loveless85 het volgende:
Hee jongens, ik heb nog een grapje gehoord, het gaat zo;
Wat een bakquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:37 schreef Rabieluh het volgende:
Hahaha ik kom net in dit topic deze grap tegen, moet je lezen.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:18 schreef Nober het volgende:
Een Argentijn komt op straat een Duitser tegen en vraagt aan hem tegen wie spelen jullie vanavond? Brazilië zegt hij.
Oh wat leuk daar spelen wij zondag zaterdag tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |