quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gast
Ik delete mijn account als USA i.p.v. Portugal doorgaat.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:55 schreef jatochneetoch het volgende:
Maar wat nou als de Duitsland in plaats van Portugal door gaat en de USA ipv Ghana??
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:54 schreef Max23 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iemand nog een aantal andere quotes van hem
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Grapjas, Portugal gaat gewoon door en komt verder dan Nederland
Het is wel grappig dat jullie écht in de waan zijn dat Nederland goed speelt en ver gaat komen. Met mijn objectieve kijk op het spel heb ik al lang door dat het Nederlands elftal he-le-maal niets is en compleet vernederd gaat worden tegen Chili en in de achtste finales.
Maar goed, ik laat jullie nog wel even in de waan. Jullie zullen zometeen toe moeten geven dat ik gelijk heb
Wat een vuige flikker. Geen echte man, zie ik.quote:
Gezien de punten kon Portugal hoogstens als tweede eindigen. Wat jij zegt kan dus niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:55 schreef jatochneetoch het volgende:
Maar wat nou als de Duitsland in plaats van Portugal door gaat en de USA ipv Ghana??
Is toch hilarisch om zijn quotes terug te lezen nuquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom die troll zoveel aandacht geven?
Gelukkig hebben we de beelden nog:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Hee, je Portugal icoontje is verwelkt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:48 schreef Kekster het volgende:
Obrigado bichas, hoe delete ik mijn account, dan kan ik jullie daarna voorgoed verlaten
Dat is niet deleten. Tot ik mijn account kan deleten maak ik nog even van de mogelijkheid gebruik om de goddelijke kanaries te supportenquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:56 schreef Leandra het volgende:
Mailadres wijzigen in een niet-bestaand adres, wachtwoord wijzigen in een random serie tekens en uitloggen.
Ze ghana naar huis maar Nederland komt niet fer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:57 schreef Ulx het volgende:
Hey Kekster,
Gaat Portugal ver komen? Of ghana ze naar huis toe?
Nu niet terugkrabbelen hé, een echte man houd zich aan zijn woordquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:00 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat is niet deleten. Tot ik mijn account kan deleten maak ik nog even van de mogelijkheid gebruik om de goddelijke kanaries te supporten![]()
[ afbeelding ]
Wat een BSquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:00 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat is niet deleten. Tot ik mijn account kan deleten maak ik nog even van de mogelijkheid gebruik om de goddelijke kanaries te supporten![]()
[ afbeelding ]
Ik wil me zeker aan mijn woord houden maar dat kan ik nu nog niet door een beperking van fok. Ik zei dat ik mijn account ging deleten en daarna weg zou gaan. Zodra dat kan ben ik weg. Gun mij me laatste avondmaalquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:04 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Nu niet terugkrabbelen hé, een echte man houd zich aan zijn woord
Verander je emailadres en gebruik de password reset.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:07 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik wil me zeker aan mijn woord houden maar dat kan ik nu nog niet door een beperking van fok. Ik zei dat ik mijn account ging deleten en daarna weg zou gaan. Zodra dat kan ben ik weg. Gun mij me laatste avondmaal
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:07 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik wil me zeker aan mijn woord houden maar dat kan ik nu nog niet door een beperking van fok. Ik zei dat ik mijn account ging deleten en daarna weg zou gaan. Zodra dat kan ben ik weg. Gun mij me laatste avondmaal
quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:56 schreef Leandra het volgende:
Mailadres wijzigen in een niet-bestaand adres, wachtwoord wijzigen in een random serie tekens en uitloggen.
En als je het lief vraagt doet ze er ook nog een ip-ban bijquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een BS
Je kunt ook een verzoekje aan Yvonne sturen of ze je account door de shredder wil halen.
Dat is niet deleten. Alles moet weg inclusief mijn posts.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Verander je emailadres en gebruik de password reset.
Je moet je naam in weg_****** laten veranderen door Danny, zoals zovelen dat deden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:48 schreef Kekster het volgende:
Obrigado bichas, hoe delete ik mijn account, dan kan ik jullie daarna voorgoed verlaten
Dat is niet je account.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat is niet deleten. Alles moet weg inclusief mijn posts.
Ow, dat je blijft is de schuld van een ander?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:07 schreef Kekster het volgende:
[..]
En je wist vantevoren wel dat dat niet kon, dus die opmerking belofte was al gelul in de ruimte... Net als de rest van je posts.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik kan me (nu nog) niet aan mijn woord houden. Daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ow, dat je blijft is de schuld van een ander?
Waarom wil je je inmiddels legendarische posts verwijderen, dat komt op the wall of fame van Fok.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:10 schreef Kekster het volgende:
[..]
Triest mannetjequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik kan me (nu nog) niet aan mijn woord houden. Daar kan ik niks aan doen.
Nee hij moet nu al weg, wat een halfslachtige BS wat ie nu verteld, een echte vent houdt zich aan zn beloftequote:Op donderdag 26 juni 2014 21:24 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Kekster, als Brazilie het wk niet wint dan verander je je w8woord en emailadres zodat je alsnog weg bent oke?
Wat zijn jullie toch beperkt.quote:
Een echte vent? Hij support Portugalquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee hij moet nu al weg, wat een halfslachtige BS wat ie nu verteld, een echte vent houdt zich aan zn belofte
Me eens, ik wil me aan mijn belofte houden. Zodra ik mijn account kan deleten ben ik weg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee hij moet nu al weg, wat een halfslachtige BS wat ie nu verteld, een echte vent houdt zich aan zn belofte
Je hebt genoeg mogelijkheden hoor. Bijna evenveel mogelijkheden als Portugal wist te missen dit toernooi.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:23 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik kan me (nu nog) niet aan mijn woord houden. Daar kan ik niks aan doen.
Jij bent net het Portugees elftal; zo veel kansen maar je mist ze telkens omdat je te bagger bent.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Kekster het volgende:
[..]
Me eens, ik wil me aan mijn belofte houden. Zodra ik mijn account kan deleten ben ik weg.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Jij bent net het Portugees elftal; zo veel kansen maar je mist ze telkens omdat je te bagger bent.
Tyf anders effe op.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef Syntix het volgende:
![]()
Volgens mij hebben Dven, Knut en Kenneth dit ook gezegd.
Er is al meerdere malen tegen jou gezegd dat dat niet kon en kan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef Kekster het volgende:
[..]
Account naam met 2.0 en onderschrift leugenaar. Zo kan ik ook terugkomen maar ik hou me wél aan mijn woord zodra ik mijn account kan deleten.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:11 schreef Kekster het volgende:
[..]
Gast
Ik delete mijn account als USA i.p.v. Portugal doorgaat.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kunt je account niet deleten..
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt je account niet eens deleten.
quote:
(Let op de datums.)quote:
Je hebt nergens gezegd dat je je fok!account ging deleten. Dus wipe je FB profiel of een ander account en dan ben je geen leugenaar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef Kekster het volgende:
[..]
Account naam met 2.0 en onderschrift leugenaar. Zo kan ik ook terugkomen maar ik hou me wél aan mijn woord zodra ik mijn account kan deleten.
Gaan we bijdehand doen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:00 schreef Syntix het volgende:
![]()
Volgens mij hebben Dven, Knut en Kenneth dit ook gezegd.
Vandaag toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Zoals al opgemerkt: het is niet mogelijk om accounts te deleten. Helaas, want in dit specifieke geval zou er eigenlijk een uitzondering moeten worden gemaakt.
Portugal heeft zowaar nog belabberder gepresteerd dan Spanje; geen één wedstrijd gewonnen.
Toch is het een mooie wereld waarin de wens sterker is dan de realiteitquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oja, even in de war. Het blijft nog steeds belabberd.
Ik heb niks anders gedaan dan objectief naar het voetbal te kijken. Een voorspelling komt niet altijd uit maar ik durf ze wel te maken, de meeste hier zeggen achteraf dat ze het goed hadden. 2 jaar terug had ik voorspeld dat het Nederlands elftal met 0 punten naar huis ging en dat kwam wel uit, en toen werd ik vooraf ook voor gek verklaard.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:57 schreef Bonkers. het volgende:
Maar Kekster, schaam je je nu niet hard voor alle onzin die je hebt uitgekraamd over Portugal?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik heb niks anders gedaan dan objectief naar het voetbal te kijken. Een voorspelling komt niet altijd uit maar ik durf ze wel te maken, de meeste hier zeggen achteraf dat ze het goed hadden. 2 jaar terug had ik voorspeld dat het Nederlands elftal met 0 punten naar huis ging en dat kwam wel uit, en toen werd ik vooraf ook voor gek verklaard.
Ik sta overigens nog steeds bovenaan in de wk-pool en dat bewijst toch wel dat ik verstand van zaken heb. Nu de poule fase bijna afgelopen is kan je het factor geluk immers wel wegstrepen.
Je hebt nog nooit voorspeld dat Nederland een wedstrijd ging winnen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik heb niks anders gedaan dan objectief naar het voetbal te kijken. Een voorspelling komt niet altijd uit maar ik durf ze wel te maken, de meeste hier zeggen achteraf dat ze het goed hadden. 2 jaar terug had ik voorspeld dat het Nederlands elftal met 0 punten naar huis ging en dat kwam wel uit, en toen werd ik vooraf ook voor gek verklaard.
Ik sta overigens nog steeds bovenaan in de wk-pool en dat bewijst toch wel dat ik verstand van zaken heb. Nu de poule fase bijna afgelopen is kan je het factor geluk immers wel wegstrepen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal komt de poulefase gewoon door in tegenstelling tot Nederland. USA en Ghana zijn gewoon 6 punten, een nederlaag tegen Duitsland is geen schande. Een EK uitvliegen met 0 punten en verliezen van Australië en Chili daarentegen...
Dat zeg ik dus, voorspellingen, ze komen niet allemaal uit. Maar dat ik bovenaan sta in de wk-pool bewijst dat ik verstand van voetbal heb. Niemand hier is een profeet die alle wedstrijden goed voorspeld.quote:
Jawel hoor, ik blijf objectief.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit voorspeld dat Nederland een wedstrijd ging winnen.
Ik beloof geen dingen waar ik mij niet aan zou kunnen houden. Mijn 2.0-account is een ander verhaal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:58 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat ik me nu nog niet aan mijn woord kan houden kan ik weinig aan doen. Zodra ik mijn account kan verwijderen ben ik weg, ik ben geen leugenaar en ook geen nichterige lafbek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik beloof geen dingen waar ik mij niet aan zou kunnen houden. Mijn 2.0-account is een ander verhaal.
Een beetje ongebaseeerd aanvallenJij bent gewoon een nichterige lafbek, geef maar gewoon toe.
Gelukkig maar. Nog een heel fijn leven toegewenstquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:35 schreef Kekster het volgende:
[..]
Me eens, ik wil me aan mijn belofte houden. Zodra ik mijn account kan deleten ben ik weg.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:48 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat ik me nu nog niet aan mijn woord kan houden kan ik weinig aan doen. Zodra ik mijn account kan verwijderen ben ik weg, ik ben geen leugenaar en ook geen nichterige lafbek.
Portugal, wat dacht je dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Een beetje ongebaseeerd aanvallenJij bent gewoon een nichterige lafbek, geef maar gewoon toe.
Loophole!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je hebt nergens gezegd dat je je fok!account ging deleten. Dus wipe je FB profiel of een ander account en dan ben je geen leugenaar.
Maar daarna wel wegblijven.
Ach, nieuw accountje is zo gemaakt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:54 schreef TLC het volgende:
Mooi opzouten, als ie in het dagelijks leven een echte vent is houdt ie zich aan zn woord
Frankrijk?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd wat de nieuwe liefde van Kekster wordt, als Brazilië straks tegen Colombia onderuit gaat.
Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd wat de nieuwe liefde van Kekster wordt, als Brazilië straks tegen Colombia onderuit gaat.
Het lijkt me sterk. Volgens mij kiest -ie nog eerder Duitsland, om maar niet voor Nederland te hoeven kiezen.quote:
Argentinië?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dat zou mooi zijn. Al zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik zie die er wel uitzeilen tegen Zwitserland.
Zwitserland moet haar dag hebben. Als de steakgrillers zo spelen als tegen Iran en de horlogemakers niet spelen zoals tegen Frankrijk zie ik het nog wel gebeuren.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Al zie ik dat niet gebeuren.
Zwitserland was tegen Ecuador ook niet best. Ze missen aanvalskracht om de zwakke Argentijnse defensie te slopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zwitserland moet haar dag hebben. Als de steakgrillers zo spelen als tegen Iran en de horlogemakers niet spelen zoals tegen Frankrijk zie ik het nog wel gebeuren.
Zou Brazilië er tegen Chili ook niet uitvliegenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Veel scheelde het niet hè?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zou Brazilië er tegen Chili ook niet uitvliegen
Nee, Colombia speelde tot nu toe steeds tegen matige teams. Brazilië wordt gewoon de nieuwe wereldkampioenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel scheelde het niet hè?Door het oog van de naald zijn ze gekropen. Tegen Colombia gaan ze voor de bijl.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, Colombia speelde tot nu toe steeds tegen matige teams. Brazilië wordt gewoon de nieuwe wereldkampioen
Brazilië is erdoor gematst tegen Kroatië, de nummer 18 van de wereldranglijst. Ze wisten, terwijl ze thuisland zijn, niet te winnen van Mexico; de nummer 20 van de wereldranglijst.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, Colombia speelde tot nu toe steeds tegen matige teams. Brazilië wordt gewoon de nieuwe wereldkampioen
Ik schat Colombia ook hoger in en hoop sowieso dat ze winnen maar ben bang dat Brazilie het geluk aan zijn zijde heeft en evt. hulp van de scheids, al vond ik wel dat Webb 't erg goed deed.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brazilië is erdoor gematst tegen Kroatië, de nummer 18 van de wereldranglijst. Ze wisten, terwijl ze thuisland zijn, niet te winnen van Mexico; de nummer 20 van de wereldranglijst.
Tegen Kameroen, dat al uitgeschakeld was en dat 56e staat, is er gewonnen. En gisteren, tegen Chili - de nummer 14 van de wereldranglijst - waren strafschoppen nodig.
Colombia is de nummer 8 van de wereldranglijst, won al zijn drie poulewedstrijden, waarvan twee met drie doelpunten verschil. En het versloeg Uruguay ook probleemloos: 2-0. Ik zie Brazilië het echt niet redden tegen Colombia.
Laten we het hopen, om de een of andere reden wordt elke ploeg die hij in zijn UI heeft staan anaal vernederd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef o.us2.0 het volgende:
En nu echt opflikkeren, faalhaas. Of ga je nu een Duitse UI opzetten als de meeloper die je bent?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef o.us2.0 het volgende:
En nu echt opflikkeren, faalhaas. Of ga je nu een Duitse UI opzetten als de meeloper die je bent?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik voorspel een Duitse dan wel Argentijnse UI
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hahahahahahahahaha
Kekster, welke vlag ga je nu in als ui zetten? hahahahah
Die Kekster is toch echt wel één van de grootste kneuzen die ik in 10 jaar tijd op FOK! ben tegengekomen. Eerst Portugal, toen Brazilië, nu Duitsland. En met een beetje geluk zondagavond om 22:45 weer een ander land.quote:
Neuh, driemaal is scheepsrecht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef hhh38 het volgende:
Dit is positief! Duitsland gaat er ook keihard af nu
Dat kan maar één ding betekenen: Nederland of Argentinië wordt wereldkampioenquote:
Jezus Christus, ik heb zowel op FOK! als irl nog nooit zo'n kutkneus als hem gezien (op Brummetje na dan).quote:
haha wat een gloryhunterquote:
Duitsland past tot nu toe het beste bij je. Tering wat sta jij voor lul.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Gisteren legal rape gezien.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:00 schreef Kekster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tjah, eens een NSB'er, altijd een NSB'er. Altijd meewaaien met de wind die in ieder geval niet je vaderland is. Wanneer Kekster een prostituut was neukte hij elke nacht 100 klanten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, hij heeft zijn UI al naar de Duitse vlag veranderd.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef PriesterB het volgende:
Wat mij betreft mag die kneus Kekster publiekelijk worden bekogeld met rotte tomaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |