Ben ik met je eens. zo sterk team is het niet volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:57 schreef Belladonna80 het volgende:
België gaat het denk ik moeilijker krijgen dan de meesten denken.
Algerije ook niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. zo sterk team is het niet volgens mij.
Nee dat is zeker waar daarom denk ik ook 1-1. Maar over het algemeen word er lyrisch gedaan over het team van België. Dat zie ik gewoon nog niet zo. Maar ik hoop dat ik er naast zit en dat België alles wint, behalve als ze tegen Nederland spelen.quote:
Omdat ze zoveel schoppen en achteruit hangen? Als dat zo is, ja dan snap ik het wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef Belgosome het volgende:
Moeizame overwinning denk ik. Algerije is een kut team om tegen te spelen
België speelt het slecht tegen defensieve teams. Macedonië was de moeilijkste match in de kwalificaties.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:11 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel schoppen en achteruit hangen? Als dat zo is, ja dan snap ik het wel.
Ok. Toch raar eigenlijk, want met name in de voorhoede hebben ze spelers ( een Hazard bv. ) die technisch briljant zijn en ook het overzicht hebben en een spijtende pass om de tegenstander te doen laten figureren.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:14 schreef Belgosome het volgende:
[..]
België speelt het slecht tegen defensieve teams. Macedonië was de moeilijkste match in de kwalificaties.
Terwijl in Servië en Kroatië wonnen ze bv. Met 0-3 en 0-2
500 miljoen?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Brecht35 het volgende:
Kunnen we dit topic Belg-only maken?
Ik doe echt de moeite niet meer om aan Nederlanders uit te leggen dat een team van een half miljard sterk is. Neen, dat doe ik echt niet. Als je dat niet beseft, ben je gewoon achterlijk.
fok.nlquote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Brecht35 het volgende:
Kunnen we dit topic Belg-only maken?
Ik doe echt de moeite niet meer om aan Nederlanders uit te leggen dat een team van een half miljard sterk is. Neen, dat doe ik echt niet. Als je dat niet beseft, ben je gewoon achterlijk.
Moet jij een klap hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgjes missen een slot op de deur.
Desalniettemin moeten ze dit wel kunnen winnen met 1-0 in een klotewedstrijd
Ik heb de opstelling eens bekeken, en ik ken er hoogstens vier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb jij nog tropische verrassingen uit Algerije?
Hoeeel geld denk je dat topspelers in de bundesliga kosten. de Spaanse, De Engelse etc...quote:Kunnen we dit topic Belg-only maken?
was dit een reactie op mij?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:06 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
Hoeeel geld denk je dat topspelers in de bundesliga kosten. de Spaanse, De Engelse etc...
Psg wou 70.000.000¤ uitgeven aan Hazard.
In elk land zitten wel topspelers uit zo'n nationale en bv champions league.. Dus ben het ook niet echt met je standpunt eens, het gaat wat dat (half miljard?) samen kan verwezenlijken.
Kijk ff naar NL, veel niet echt topspelers maar wel Robben , van Persie, .. en ze maken een spaanse stier af waar elk hoofd veeeel meer waard is dan de meesten uit NL.
Al de nieuwe spelers daar hebben iets bewezen. Of ze hierdoor onsterfelijk zijn dat denk ik nu ook niet...
Ik denk dat het erg moeilijk wordt! maar we moeten slimmer spelen dan Algerije, en dan winnen we wel... 1-0 of 2-1 gok ik
hehe ik hoop het voor jouquote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:22 schreef De-Hamster het volgende:
België moet maar winnen en het lietst over 2.5 goals deze wedstrijd. Is goed voor mijn bets
nee hoor, komt het zo over? bedoelde het op de post waarop jij reageerde. Die post van een ploeg een half miljard etc... en dat belgen only gedoequote:
Ik had dat gister met Nigeria, ik had die toch wel beter ingeschat dan Iran. Als die voetballers zich nu eens aan mijn bets gingen houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:27 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
hehe ik hoop het voor jou
ik had 700¤ met 5¤ inzet kunnen winnen ( combibets ) als costa rica niet gewonnen had van urugay! Man Ik dacht daar kan niks meer tussenkomen en bam 1-3 voor costa rica!! dan lach je ff groen hoor
Mja, Afrikaanse ploegen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik had dat gister met Nigeria, ik had die toch wel beter ingeschat dan Iran. Als die voetballers zich nu eens aan mijn bets gingen houden.
ja, aangezien er fok.nl, doei. in stond. Het blijft gewoon een Nederlands forum. Als je met Belgen over België wil praten ga je maar naar 9lives.be. En ik ben echt niet tegen België, ondanks dat ik het grappig zou vinden als ze verliezen hoop ik dat ze tot de halve finale komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:30 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
nee hoor, komt het zo over? bedoelde het op de post waarop jij reageerde. Die post van een ploeg een half miljard etc... en dat belgen only gedoe
sorry maar insinueer je nu dat ik als belg niet mag praten over Belgische matchen, en enkel een Nederlander dat mag? Ik kom juist naar hier omdat ik geloof dat we heel wat kunnen bijleren over elkaar en ik volg fok al wel 7 jaar denk ik, heb me echter nog maar juist geregistreerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, aangezien er fok.nl, doei. in stond. Het blijft gewoon een Nederlands forum. Als je met Belgen over België wil praten ga je maar naar 9lives.be. En ik ben echt niet tegen België, ondanks dat ik het grappig zou vinden als ze verliezen hoop ik dat ze tot de halve finale komen.
ok dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:07 schreef Halcon het volgende:
Nee, dat insinueert hij niet. Het feit dat er ook Nederlanders reageren n.a.v. wedstrijden van België is inherent aan de .nl-extensie van dit forum. Dat bedoelt hij volgens mij.
inderdaad, en van poppels en maradonna ken ik nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef kl1172 het volgende:
'België only' is wel wat overdreven op een nl forum. Zolang de Van Poppels of Maradonna's wegblijven, is er geen vuiltje aan de lucht hier.
Zo moet je dat niet zien denk ik. Hij bedoelt vast dat het iedereen vrij staat om te reageren. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:12 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ok dat geloof ik besten ik neem aan dat ie het niet zo bedoelt
maar:
Als je met Belgen over België wil praten ga je maar naar 9lives.be
als antwoord op mij dan kan ik wel licht autistisch denken dat het over mij gaat
Ik zit nog liever zonder internet btw, dan enkel op 9lives te kunnen posten... en dat als belgraar he...
Nederlanders haten de ploegen waar ze bang voor zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Heeft nu niemand door waarom ik België-only suggereer? Het staat hier vol van de zielige haatreacties van Nederlanders. Ga ergens anders je onzin verkopen..
Iedereen heeft het door...maar jij hoeft hier ook niet te zijn...laat je gewoon niet provoceren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Heeft nu niemand door waarom ik België-only suggereer? Het staat hier vol van de zielige haatreacties van Nederlanders. Ga ergens anders je onzin verkopen..
Ik vind dat het best meevalt hoor. Dat sommige mensen denken dat Algerije gaat winnen, mooi toch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Ik hoop dat de heren voetballers vandaag wat professioneler reageren op de provocaties van Algerije.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:17 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Iedereen heeft het door...maar jij hoeft hier ook niet te zijn...laat je gewoon niet provoceren.
Dit ja. Ik vind het prima dat hier Belgen, provocerende Portugeesjes, Italianen of Colombiaantjes posten. Maar als je zonder, of met een beperkt aantal Nederlanders wil posten zit je hier niet goed. En er zijn er een paar die enorm zuigen ja, maar er zijn ook een paar mensen flink tegen Nederland aan het zuigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:07 schreef Halcon het volgende:
Nee, dat insinueert hij niet. Het feit dat er ook Nederlanders reageren n.a.v. wedstrijden van België is inherent aan de .nl-extensie van dit forum. Dat bedoelt hij volgens mij.
Ga weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
oh ik snap hetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Ja. Tot nu toe loont provoceren en overdreven rollen nogal. Ook constant, relatief kleine, maar hinderlijke overtredingen maken, wordt nauwelijks aangepakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef tyrvenom het volgende:
ik hoop dat de refs eindelijk hun werk eens begint te doen op het wk...
....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
oh ik snap hetje ben een algerijn en probeert ons nu al met provocaties tov nederlanders klein te krijgen omdat de nl'ers ons naar 9lives verwensen
en zodus geraken we er vnv niet uit...
Jaja ik heb het door
.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de heren voetballers vandaag wat professioneler reageren op de provocaties van Algerije.
Nou, met de ref van vanavond zou dat toch al een pak strenger aangepakt moeten worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Tot nu toe loont provoceren en overdreven rollen nogal. Ook constant, relatief kleine, maar hinderlijke overtredingen maken, wordt nauwelijks aangepakt.
Dat ging over de reactie waar jij op reageerde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
.
Nou nou zo erg was mijn reactie nu ook weer niet...het blijft een contactsport hé
Ja, al kan dat ook in je nadeel werken. Hangt er vanaf hoe hij in de wedstrijd zit en hoe de Belgen zich houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nou, met de ref van vanavond zou dat toch al een pak strenger aangepakt moeten worden.
bedoel je de belgische rode duivels?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Die Belgjes blijven natuurlijk een beetje losertjes, ik zie ze nog wel keihard choken.
Maar ik hoop het niet.
Wie is de scheids?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, al kan dat ook in je nadeel werken. Hangt er vanaf hoe hij in de wedstrijd zit en hoe de Belgen zich houden.
Ja, maar ik hoop dat jullie ver komen hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:34 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
bedoel je de belgische rode duivels?
quote:
Lol! Dat belooft straks.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:16 schreef Lothiriel het volgende:
Het belooft overigens een wedstrijd te worden met veel kaarten.
Rodriguez is een Mexicaanse priester die blijkbaar de regels perfect uitvoert, in de zin dat hij voor alles fluit en kaarten geeft. Hij floot al 79 internationale wedstrijden, gaf daarin 350 gele kaarten, 51 rode kaarten 29 strafschoppen.
Op het WK van 2006 floot hij 4 wedstrijden met 4 rode kaarten.
Nou ja Witsel en Fellaini lusten er ook wel pap van, zou zonde zijn als ze onnodige kaarten oplopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Marco Rodriguez (MEX). De bondscoach van Algerije doet het al in zijn broek.
Die aantallen an sich zeggen niet alles. Het kunnen ook terechte kaarten geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:36 schreef kl1172 het volgende:
[..]
[..]
Lol, in 65% van zijn wedstrijden gaf ie een rode kaart! Dat belooft straks.
ik denk juist dat we bulken van individueel talent atm, maar dat de groep nog moet rijpen en meer met elkaar spelen. Maar ik zou het zeker geen losers noemen.. 90% speelt echt wel in goede tot topclubs en zijn enkelen uitgeroepen tot speler van het jaar ( bv in engeland, spanje )quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop dat jullie ver komen hoor.
En het wilt ook niet zeggen dat ie in 65% van de wedstrijden ook rode kaarten heeft gegeven, heb mijn post al aangepast.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die aantallen an sich zeggen niet alles. Het kunnen ook terechte kaarten geweest zijn.
Nou ik denk eerder dat de Algerijnen dan gewaarschuwd zouden moeten zijn. Laat Hazard maar vaak genoeg de zestien in dribbelen, dan zal er vroeg of laat wel een strafschop gefloten worden en/of een kaart getrokken worden. Als Fellaini zich dan wat koest weet te houden, zitten we gebeiteld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef tyrvenom het volgende:
Rodriguez in de openingsposts
http://nl.wikipedia.org/w(...)%28scheidsrechter%29
en dit was in de morgen te vinden:
Een opvallend beeld van Marco Rodriguez, dat is de Mexicaanse scheidsrechter die morgen de wedstrijd tussen de Rode Duivels en Algerije zal leiden. Hij wordt wel eens de kleine Dracula genoemd en is kwistig met gele en rode kaarten. Ooit gaf hij zelfs 2 gele kaarten op hetzelfde moment aan 2 verschillende spelers. Dat is volgens de FIFA-reglementen verboden en dus werd Rodriguez geschorst. Maar morgen is hij dus van de partij. De Rode Duivels zijn gewaarschuwd.
Idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja Witsel en Fellaini lusten er ook wel pap van, zou zonde zijn als ze onnodige kaarten oplopen.
jup zoveel mogelijk balbezit houden en fouten uitlokken is denk ik het beste met zo'n ploeg dat je kan doen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:42 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat de Algerijnen dan gewaarschuwd zouden moeten zijn. Laat Hazard maar vaak genoeg de zestien in dribbelen, dan zal er vroeg of laat wel een strafschop gefloten worden en/of een kaart getrokken worden. Als Fellaini zich dan wat koest weet te houden, zitten we gebeiteld.
Ben wel benieuwd, ken dat Algerije helemaal nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Idd.
Vertonghen liet zich tegen Tunesië ook al provoceren.
Vandaar: het kan ook in je nadeel werken als bv. Algerijnen makkelijk vallen en de scheids kaarten uitdeelt.
De Belgjes zijn vaak te bescheiden en missen wat bravoure en arrogantie, dat bedoelde ik meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ik denk juist dat we bulken van individueel talent atm, maar dat de groep nog moet rijpen en meer met elkaar spelen. Maar ik zou het zeker geen losers noemen.. 90% speelt echt wel in goede tot topclubs en zijn enkelen uitgeroepen tot speler van het jaar ( bv in engeland, spanje )
ja das waar, zelfs als supporter hebben we dat, maar dat is nu eenmaal onze cultuur... We zullen erg hard juichen moest het goed gaan met de Duivels, maar we zullen ze maar onder bepaalde voorwaarden totaal steunen. Zelfs nu het goed ging met de kwalificaties, en we toch verloren van colombie en japan begon de twijfel al terug te komen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Belgjes zijn vaak te bescheiden en missen wat bravoure en arrogantie, dat bedoelde ik meer.
Hee wat maak jij mij nou pipo, je gaat toch wel voor die Belgjes juichen? Heb je die Hazard gezien? Goh die kan ballen zeg, niet normaal.quote:
Hebben wel een paar redelijke spelers. Zoals elke Afrikaanse ploeg, een matige keeper.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, ken dat Algerije helemaal niet
Ik hoop dat de Bleeckere zijn werk goed gedaan heeft. Is dit trouwens de norm, dat een land een (voormalig) scheidsrechter meeneemt om oook zijn expertise bij te brengen? ik vond het redelijk opvallendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef tyrvenom het volgende:
hehe lache topic dit
ook uitkijken voor kompany, die kan ook wel eens agressief tackelen en zich zelfs in het middenveld wagen om daar de bal met kracht weg te halen. Dus als die wat verkeerd tackelt zijn we onze beste verdediger direct kwijt...
Die van Nigeria is wel goed. Speelt bij Lile.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kunnen Afrikaantjes eigenlijk niet keepen? Is er ooit een donkere keeper van wereldklasse geweest?
Ah joh laat gaan, die Afrikaantjes, ja toch? Kan jou dat nou schelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:58 schreef misteriks het volgende:
wat een vervelende neerbuigende reacties hier wederom; belgjes, afrikaantjes, en dat allemaal door hollandertjes met een klein piemeltje![]()
OT
wordt waarschijnlijk geen al te mooie partij, maar Belgie moet dit gewoon winnen, desnoods met een 1-0 in de 93e minuut (bedankt Dries Mertens!)
Kompany kan best wel eens fel inkomen, maar volgens mij wel bijna altijd perfect op de bal en niet op de man, zijn timing is perfect. Hij krijgt ook helemaal niet zo vaak rood volgens mij (maar goed, dat is dan in de Engelse competitie natuurlijk, daar mag er wat meer).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef tyrvenom het volgende:
hehe lache topic dit
ook uitkijken voor kompany, die kan ook wel eens agressief tackelen en zich zelfs in het middenveld wagen om daar de bal met kracht weg te halen. Dus als die wat verkeerd tackelt zijn we onze beste verdediger direct kwijt...
de bleeckere staat er wel om bekend om een show rond zich op te voeren... Ongeacht zijn kwaliteiten als scheidsrechter.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:00 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Bleeckere zijn werk goed gedaan heeft. Is dit trouwens de norm, dat een land een (voormalig) scheidsrechter meeneemt om oook zijn expertise bij te brengen? ik vond het redelijk opvallend
Ik hoop van niet, ik wist van plaatsvervangende schaamte niet waar kruipen en ik zat alleen voor mijn TV. Wat kan ik me daar in opwinden, totaal ongepaste onsportiviteit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:04 schreef Pumatje het volgende:
Gaat België ook weer nu het volkslied van de tegenstander wegfluiten?
idd, dat bedoel ik ook wel, hij is een rasechte verdediger maar ik had het meer over de scheidsrechter die nogal gauw kaartjes trekt...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:04 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Kompany kan best wel eens fel inkomen, maar volgens mij wel bijna altijd perfect op de bal en niet op de man, zijn timing is perfect. Hij krijgt ook helemaal niet zo vaak rood volgens mij (maar goed, dat is dan in de Engelse competitie natuurlijk, daar mag er wat meer).
dat is idd schaamteloos gedrag en mag van mij ook afgestraft worden...quote:Gaat België ook weer nu het volkslied van de tegenstander wegfluiten?
Is hij echt mee als soort van scheidsrechter expert. Om de jongens nog eens extra de aandacht te laten vestigen op hoe er op het WK zal gefloten worden? Qua professionaliteit vind ik dat nog niet zo gek eigenlijk, dat zijn weer extra details waar ze rekening mee kunnen houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
de bleeckere staat er wel om bekend om een show rond zich op te voeren... Ongeacht zijn kwaliteiten als scheidsrechter.
voor zover ik heb begrepen gaat hij de vooral de spelregels ( ja je hoort het goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Is hij echt mee als soort van scheidsrechter expert. Om de jongens nog eens extra de aandacht te laten vestigen op hoe er op het WK zal gefloten worden? Qua professionaliteit vind ik dat nog niet zo gek eigenlijk, dat zijn weer extra details waar ze rekening mee kunnen houden.
Het werpt zijn vruchten al af, stel je voor dat Witsel op zo'n manier geel zou pakken en geschorst zou geraken. Is toch de rots in de branding van het middenveld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
voor zover ik heb begrepen gaat hij de vooral de spelregels ( ja je hoort het goed) er in pompen bij de duivels zodat ze zo weinig mogelijk overtredingen begaan. Buitenspel zouden ze nu toch al moeten kennen he
ff opgezocht: op voetbalkrant.com staat:
De Bleeckere geeft Rode Duivels les: "Twee gele kaarten is al een schorsing"
De Rode Duivels kregen gisteren onderricht van Frank De Bleeckere. De topscheidsrechter op rust kroop eventjes opnieuw in zijn rol van spelleider. Waar moeten de Rode Duivels op letten in Brazilië?
Cédric De Volder in Westkappele
Een wereldkampioenschap is een aaneenschakeling van momentopnames. Elk detail kan beslissend zijn met het oog op het verdere verloop van het toernooi. Marc Wilmots laat dan ook niets aan het toeval over en liet Frank De Bleeckere gisteren voor klasgroep 'Rode Duivels' staan. Wat hebben onze landgenoten opgestoken van de les?
"Eigenlijk was het een beetje een herhaling van hetgeen iedereen aan het begin van het seizoen bij zijn club te horen krijgt", legt Dries Mertens uit. "Al vind ik het wel een goede zaak om die dingen nog eens op te frissen. Zo moeten we absoluut vermijden om domme gele kaarten te pakken. Na twee eenheden moeten we al een wedstrijdje op de strafbank zitten, hé."
Steven Defour heeft dan weer geen nieuwe dingen geleerd van de voormalige topscheidsrechter. "De Bleeckere benadrukte vooral dat de intensiteit van de actie belangrijk is in de beoordeling van de scheidsrechters. Het wordt dus opletten met tackles, hé. Eentje over de bal zal altijd een rode kaart opleveren. Ook al raak je de tegenstander amper."
"Ik wist eerlijk gezegd niet dat je een gele kaart kon krijgen door je truitje over het hoofd te steken bij een doelpunt", besluit Axel Witsel. "Tenslotte heb je dat truitje dan nog aan, hé. (lacht) Dat ik toch bijna nooit een doelpunt maak? Ja, dat klopt. Het is al geleden van de interland tegen Oostenrijk. Maar ik acteer nu in een meer defensieve rol, hé
Ik vind Duitsland op dit moment inderdaad de grote favoriet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef hafcfan het volgende:
Toch benieuwd naar de Belgen. Het niveau van de grote 4 valt tot nu toe op Duitsland na wat tegen terwijl de outsiders goed spel laten zien.
Oh boy, de padvinders uit België mogen ook weer een keer naar het WKquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:27 schreef tyrvenom het volgende:
ohja de 4 officiele tips die de belgen meekregen van de scheids:
bron: nieuwsblad
edit: je moet maar eens youtuben op nasty two footed tackle on Charles Kaboré
is tackle van de algerijn maar echt een doodstackle :s
Graag een oordeel vellen na de partij tegen Rusland. Ik denk dat enkel die wedstrijd de echte kwaliteit van de Belgen zal blootleggen. Algerije wordt een beetje zoals een Portugal voor NLquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef hafcfan het volgende:
Toch benieuwd naar de Belgen. Het niveau van de grote 4 valt tot nu toe op Duitsland na wat tegen terwijl de outsiders goed spel laten zien.
Ronaldo was niet echt op dreef gisteren. De rest van de Portugezen ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:26 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik vind Duitsland op dit moment inderdaad de grote favoriet.
En ik ben bang dat België in de tweede ronde tegen Portugal zal moeten. Ronaldo staat dan op links, terwijl ik de rechtsback positie bij België eigenlijk het slechtst bezet vind. Maar goed, we zien wel.
mss dat die karatetrap in de vorige wk finale door nederland op spanje niet gebeurd was als ze ook dat advies hadden gekregen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:34 schreef byah het volgende:
[..]
Oh boy, de padvinders uit België mogen ook weer een keer naar het WK
Ik vind dat het soms van zulke details kan afhangen en dan kan een beetje opfrissing geen kwaad. Ook al zijn het 'professionelen', laksheid in zulke dingen sluipt er makkelijk in.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:41 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
mss dat die karatetrap in de vorige wk finale door nederland op spanje niet gebeurd was als ze ook dat advies hadden gekregen...
Blijft onnozel hoor, die uitleg van de bleeckere, ik denk dat de 'meeste' voetballers wel weten hoe het spel gespeeld wordt. Maar ik gaf gewoon de uitleg weer naar aanleiding van een vraag...
ja ben ik mee eens, maar dat het zo in de pers komt, zegt wel wat over de bleeckere en zijn ego vind ik persoonlijk. Die zaakjes kunnen ook vermeld worden zonder pers erbij, denk dat nederland ook wel de regeltjes nauwkeurig terug heeft moeten bestuderen..quote:Ik vind dat het soms van zulke details kan afhangen en dan kan een beetje opfrissing geen kwaad. Ook al zijn het 'professionelen', laksheid in zulke dingen sluipt er makkelijk in.
Dat komt gewoon omdat er in Antwerpen en de hele grensstreek veel Nederlanders wonen hé. Die cafés willen gewoon volk lokken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Vorig WK/EK in Antwerpen was oranje trouwens de hoofdkleur aan de cafés. Omgekeerd zie ik zoiets niet meteen gebeuren...
sommige, dat heb je goed gezien, dus waarom je er druk om makenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Blijft triest om te zien hoe sommige Nederlanders bijna schuimbekkend klaarstaan om te zien hoe de Belgen verliezen om dan helemaal los te gaan. Dat voor een land dat 12 jaar hard gewerkt heeft om het nationale elftal terug op niveau te krijgen. Een land dat het gewoon verdiend om er terug bij te zijn. Een land waar de mensen daarom best enthousiast mogen zijn.
Vorig WK/EK in Antwerpen was oranje trouwens de hoofdkleur aan de cafés. Omgekeerd zie ik zoiets niet meteen gebeuren...
idd mooie postquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Blijft triest om te zien hoe sommige Nederlanders bijna schuimbekkend klaarstaan om te zien hoe de Belgen verliezen om dan helemaal los te gaan. Dat voor een land dat 12 jaar hard gewerkt heeft om het nationale elftal terug op niveau te krijgen. Een land dat het gewoon verdiend om er terug bij te zijn. Een land waar de mensen daarom best enthousiast mogen zijn.
ok maar je weet mss van de rivaliteit van Antwerp en Beerschot ( 2 antwerpse stadsploegen )quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:01 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat er in Antwerpen en de hele grensstreek veel Nederlanders wonen hé. Die cafés willen gewoon volk lokken.
Overigens vaak al tweede- of zelfs derde-generatie inwijkelingen van wie de ouders ooit naar België zijn verhuisd omdat de huizenprijzen hier lager lagen (dat is nu, zeker in die streek, niet meer het geval).
Ja en een ploeg die nog eens kan counteren ook. Wat niet gezegd kan worden van Tunesië.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef Lothiriel het volgende:
Algerije is blijkbaar een Tunesië in het kwadraat dus kunnen ons verwachten aan een stelletje schoppers
Ze hebben wel een paar leuke spelers maar geen excuses, moet gewoon een 2-0 oid worden lijkt me
Is ook mijn prono!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:48 schreef Halcon het volgende:
Hoop downies hebben zich al gemeld. Nu DownerArmandoMaradona nog en het "feest" is compleet.
2-0 Belgie.
Was niet enkel in Antwerpen het geval hoor. Op vele plaatsen in Vlaanderen supporterde men voor oranje: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120607_00176819quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:01 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat er in Antwerpen en de hele grensstreek veel Nederlanders wonen hé. Die cafés willen gewoon volk lokken.
Beveren, dat is ook de grensstreek hé.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:12 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Was niet enkel in Antwerpen het geval hoor. Op vele plaatsen in Vlaanderen supporterde men voor oranje: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120607_00176819
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ik wist van plaatsvervangende schaamte niet waar kruipen en ik zat alleen voor mijn TV. Wat kan ik me daar in opwinden, totaal ongepaste onsportiviteit.
ja maar die druk komt niet vanuit Belgie zelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef JenHermes het volgende:
0 - 1 overwinning voor Algerije
En nee, dit zeg ik niet om de Belgen te fucken maar dit is gewoon een realistische kijk op de wedstrijd. De Belgen worden zo enorm opgehemeld in de media dat ik denk dat ze onder de druk bezwijken. Van België wordt met dit team verwacht dat ze minimaal de kwart of halve finale bereiken dus er staat enorm veel druk op. Ik vraag me af of ze de druk wel aan kunnen
Ik ook, te beginnen tegen dit Algerije, maar ik vrees er voorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:14 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik zou Januzaj wel eens in de basis willen zien
Eens. Ze zullen onder druk bezwijken net als de Afrikaanse landen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef JenHermes het volgende:
0 - 1 overwinning voor Algerije
En nee, dit zeg ik niet om de Belgen te fucken maar dit is gewoon een realistische kijk op de wedstrijd. De Belgen worden zo enorm opgehemeld in de media dat ik denk dat ze onder de druk bezwijken. Van België wordt met dit team verwacht dat ze minimaal de kwart of halve finale bereiken dus er staat enorm veel druk op. Ik vraag me af of ze de druk wel aan kunnen.
Kijk naar Brazilië in hun eerste wedstrijd. Torenhoge verwachtingen maar de druk werd ze te veel
Leuven ook dan? Jeez.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:16 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Beveren, dat is ook de grensstreek hé.
Geloof ik niet veel van.Er lopen tig van spelers rond die al onder enorme druk hebben moeten presteren in CL EL etc finales. Dat kan al tellen als ervaring. Ik zie Belgie niet goed beginnen aan dit WK, maar bezwijken (2e ronde niet halen) , hmmmm, een brug te verquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eens. Ze zullen onder druk bezwijken net als de Afrikaanse landen.
Amen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Het probleem van de Belgen is dat ze niet echt top van de top in hun team hebben rondlopen. Ze hebben geen v Persie, ze hebben geen Robben, geen Sneijder die afgelopen vrijdag enorm belangrijk was voor Oranje ook al was ie niet echt zichtbaar. Het zijn kwalitatief wel goede spelers maar het zijn niet echt spelers die een wedstrijd naar hun hand kunnen zettenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ja maar die druk komt niet vanuit Belgie zelf.
In het begin wss wel deels, we waren wat te euforisch dat we eindelijk gekwalificeerd geraakten...
Maar nu die stormte is gaan liggen, en we wat partijen hebben verloren, verwachten de meeste belgen zeker geen kwart of halve finale, het zou leuk zijn, maar het zou eerder een maximum dan een minimum zijn. Ik geloof enkel pas in de kansen van Belgie na de wedstrijd vnv. En aan de hand daarvan kan je al klein beetje opmaken hoe we omgaan met de druk en of we deze poule wel overleven. Want dat is ook niet zeker he...
Inderdaad. Ze hebben maar Courtois, Kompany en Hazard. Aangevuld met spelers die maar in de PL en Bundesliga spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het probleem van de Belgen is dat ze niet echt top van de top in hun team hebben rondlopen. Ze hebben geen v Persie, ze hebben geen Robben, geen Sneijder die afgelopen vrijdag enorm belangrijk was voor Oranje ook al was ie niet echt zichtbaar. Het zijn kwalitatief wel goede spelers maar het zijn niet echt spelers die een wedstrijd naar hun hand kunnen zetten
Jij bent een Nederlander zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het probleem van de Belgen is dat ze niet echt top van de top in hun team hebben rondlopen. Ze hebben geen v Persie, ze hebben geen Robben, geen Sneijder die afgelopen vrijdag enorm belangrijk was voor Oranje ook al was ie niet echt zichtbaar. Het zijn kwalitatief wel goede spelers maar het zijn niet echt spelers die een wedstrijd naar hun hand kunnen zetten
ik vind persoonlijk kompany, courtois, hazard en vooral de vergeten de bruyne echt wel bij te top horen hoor. En lukaku heeft de laatste wedstrijden bewezen dat hij met weinig kansen direct kan scoren...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit zijn goede spelers ja maar kom op, als Hazard echt goed was dan had hij toch allang bij een betere club gespeeld dan bij die afbraakclub waar hij nu zit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:33 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk kompany, courtois, hazard en vooral de vergeten de bruyne echt wel bij te top horen hoor. En lukaku heeft de laatste wedstrijden bewezen dat hij met weinig kansen direct kan scoren...
Er zit wel een kern van waarheid in wat hij zegt en dat is bepalend op topniveau, dat is wat anders dan meedraaien, maar dat moet in dit stadium van het toernooi geen enkel probleem zijn en in de volgende fase gaan we zien of talenten zoals De Bruyne en Hazard ook bepalend gaan zijn op topniveau, de potentie hebben ze.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:33 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk kompany, courtois, hazard en vooral de vergeten de bruyne echt wel bij te top horen hoor. En lukaku heeft de laatste wedstrijden bewezen dat hij met weinig kansen direct kan scoren...
Hazard staat in de top 3 beste spelers van de PL met Aguero en Suarez. zonder twijfel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit zijn goede spelers ja maar kom op, als Hazard echt goed was dan had hij toch allang bij een betere club gespeeld dan bij die afbraakclub waar hij nu zit.
Ik blijf erbij: Hazard is geen v Persie/Robben misschien ook op dit moment ook wel geen Sneijder.
Hazard? Ja, tot op zeker hoogte, maar heeft ook kwaliteit om zich heen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:33 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Jij bent een Nederlander zeker?
Hazard is de spelmaker bij Chelsea, Januzaj bij United, De Bruyne bij Wolfsburg.
Seriously Nederlanders, ga ergens anders jaloers lopen wezen.
Aguero wel en RvP niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:39 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hazard staat in de top 3 beste spelers van de PL met Aguero en Suarez. zonder twijfel.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef JenHermes het volgende:
En zijn jullie de uitzwaaiwedstrijd alweer vergeten? Dat was echt echt echt een hele matige wedstrijd
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef JenHermes het volgende:
En zijn jullie de uitzwaaiwedstrijd alweer vergeten? Dat was echt echt echt een hele matige wedstrijd
Nee, die pot van NL tegen Wales was goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef JenHermes het volgende:
En zijn jullie de uitzwaaiwedstrijd alweer vergeten? Dat was echt echt echt een hele matige wedstrijd waarbij de tegenstander met 10 man voor het doel ging liggen.
Met zo,n tegenstander zal België vanavond ook te maken krijgen. Enig verschil is dat Algerije met vlijmscherpe counters eruit gaat komen
En één van de weinigen die echt in 1 tijd kan spelen. Veruit de beste Belg tijdens de kwalificaties.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef tyrvenom het volgende:
De bruyne, sorry wat iedereen over hem denkt en waar hij speelt, hij is een van de bepalende mensen in ons team. Hij scoort mss niet als een topscorer, maar hij is wel bij elke cruciale stap bepalend bij de duivels.. En hij is de hardste werker, hij loopt van voor naar achter heel de match. Weinig mensen die dit zien maar je moet maar eens opletten hoe hard hij betrokken is in de acties!
Ik kan spijtig genoeg niets zien van de wedstrijd , moet gaan werken, maar zal met een klein hartje het nieuws afwachten
Ben je echt zo dom?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef tyrvenom het volgende:
btw, het is de 100ste match van de rode duivels waarin Courtois de 0 op het bord kan houden!!
Hij heeft al 99keer voor ons de 0 kunnen houden dus dat betekend wel iets hoor en dat voor een van de jongste keepers die zo professioneel zijn... Ik denk ook dat hij hierdoor enorm gemotiveerd gaat zijn om deze kans te benutten...
Wolfsburg gaat volgens mij de volgende seizoenen wel een van de bepalende clubs in Duitsland worden. Die hebben veel geld (VW als sponsor) en grootse plannen volgens mij. Ze hebben nu net geen CL gehaald, maar volgens mij zou dat toch de ambitie moeten zijn voor volgend seizoen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef tyrvenom het volgende:
De bruyne, sorry wat iedereen over hem denkt en waar hij speelt, hij is een van de bepalende mensen in ons team. Hij scoort mss niet als een topscorer, maar hij is wel bij elke cruciale stap bepalend bij de duivels.. En hij is de hardste werker, hij loopt van voor naar achter heel de match. Weinig mensen die dit zien maar je moet maar eens opletten hoe hard hij betrokken is in de acties!
dat hebben ze al jarenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:51 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Wolfsburg gaat volgens mij de volgende seizoenen wel een van de bepalende clubs in Duitsland worden. Die hebben veel geld (VW als sponsor) en grootse plannen volgens mij. Ze hebben nu net geen CL gehaald, maar volgens mij zou dat toch de ambitie moeten zijn voor volgend seizoen.
Herpes schijnt sowieso heel vervelend te zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
JenHerpes is bijna net zo irritant als Kekster.
Scheelt toch nog ietsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan maak je er een top 4 van met die overrated van Persie erbij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zou sowieso maar is een bril aanschaffen als ik jou was.
Natuurlijk is het een hele goeie speler, nu gaat het erom of hij dat tegen andere topploegen in topwedstrijden kan laten zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dan maak je er een top 4 van met die overrated van Persie erbij.![]()
Hazard is een topspeler en Chelsea is een topclub.
blijkbaar wel, ik vergiste me, de rode duivels hebben nog nooit een match verloren met courtois in de goal. En dat dit zijn 100ste clean sheet kan worden is wel degelijk een feit..quote:
Lol Belg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef tyrvenom het volgende:
btw, het is de 100ste match van de rode duivels waarin Courtois de 0 op het bord kan houden!!
Hij heeft al 99keer voor ons de 0 kunnen houden dus dat betekend wel iets hoor en dat voor een van de jongste keepers die zo professioneel zijn...
En minimaal net zo dom en gefrustreerd als DownerArmandoMaradona.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Courtois kan de 100e clean sheet in zijn carriere halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:59 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
blijkbaar wel, ik vergiste me, de rode duivels hebben nog nooit een match verloren met courtois in de goal. En dat dit zijn 100ste clean sheet kan worden is wel degelijk een feit..
Als je nu zou argumenteren dat ik dom ben omdat ik dit vermeld als feit en dat het een stimulans moet zijn voor courtois dan kan ik je begrijpen? Leg me ff uit waarom ik dom ben dan?
Je bent een beetje geobsedeerd door Ome Diego heb ik het gevoel, wil je er over praten?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
En minimaal net zo dom en gefrustreerd als DownerArmandoMaradona.
ok begrijp ik, en ja 100ste clean sheet voor nationale ploeg is idd niet correct... Verkeerd uitgedrukt, bedankt he slimmerik...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Courtois kan de 100e clean sheet in zijn carriere halen.
Er zullen er niet veel meer dan 10 voor het nationale elftal gehaald zijn.
Verder prima maar je kan zelf ook wel bedenken dat een 22-jarige keeper geen 100 interlands heeft.
uh okequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dan maak je er een top 4 van met die overrated van Persie erbij.![]()
Hazard is een topspeler en Chelsea is een topclub.
Als het gaat om zwakzinnigheid, is hij toch wel de norm. Vandaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent een beetje geobsedeerd door Ome Diego heb ik het gevoel, wil je er over praten?
Nog niet zolang geleden zijn ze kampioen geworden en ze hebben nu echt een behoorlijk team wat standaard om de CL-plaatsen mee zou moeten kunnen spelen. Ze hebben een beetje een saai imago, maar sinds de komst van Allofs is er weldegelijk het e.e.a aan het veranderen en zijn ze stukje bij beetje toch een vaste waarde aan het worden vlak onder de echte topteams.quote:
Die gozer van een VanPoppel ontbreekt hier ook nog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent een beetje geobsedeerd door Ome Diego heb ik het gevoel, wil je er over praten?
Burkina Faso was 2e bij de Afrika Cup. Algerije lijkt me niet met afstand de zwakste deelnemer. Wel een tegenstander van wie je zonder problemen moet kunnen winnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:08 schreef speknek het volgende:
Hoedanook moet dit een eitje voor Belgie zijn. Ze zijn een van de betere teams en Algerije waarschijnlijk met afstand de slechtste. Die hadden hulp van de scheids nodig om met hangen en wurgen van Burkina Faso te winnen voor plaatsing.
Met Nigeria de winner... Africa Cup zegt me heel weinig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef Halcon het volgende:
Burkina Faso was 2e bij de Afrika Cup. Algerije lijkt me niet met afstand de zwakste deelnemer. Wel een tegenstander van wie je zonder problemen moet kunnen winnen.
1 - 1 - 8, want Algarije, namen zijn hierbij van ondergeschikt belang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
Wat is de verwachte opstelling eigenlijk van de Zuiderburen?
Het zegt wel wat. Veel van die Afrikaanse teams zijn redelijk gelijkwaardig aan elkaar. Zo ook Algerije. Geen topteam, maar ook niet met afstand slechter dan Iran, Honduras en de rest van de Afrikaanse ploegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Met Nigeria de winner... Africa Cup zegt me heel weinig.
Dank je...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
1 - 1 - 8, want Algarije, namen zijn hierbij van ondergeschikt belang.
Courtoisquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
Wat is de verwachte opstelling eigenlijk van de Zuiderburen?
Dus jij schetst 4-3-3, terwijl het plaatje erboven 4-5-1 schetst...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Courtois
Alderweireld - Kompany - Van Buyten - Vertonghen
Dembele-Witsel-defour
KDB-Lukaku-Hazard
zoiets zal het wellicht worden?
Wat is het verschilquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij schetst 4-3-3, terwijl het plaatje erboven 4-5-1 schetst...
Dat is waar, maar hangt af van hoe de nummer 10 speelt...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Wat is het verschilin aanvallend opzicht zal het sowieso meer een 4-3-3 zijn met Lukaku steeds diep in de punt. Defensief gezien zal het dan eerder 4-5-1 lijken, maar wat moet je daar mee
aanvallen moeten ze!
Los daarvan vind ik trouwens dat Wilmots steeds moet spelen met:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Wat is het verschilin aanvallend opzicht zal het sowieso meer een 4-3-3 zijn met Lukaku steeds diep in de punt. Defensief gezien zal het dan eerder 4-5-1 lijken, maar wat moet je daar mee
aanvallen moeten ze!
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar dat juist dat Wilmots de sleutelfactor achter het plaatsen voor het WK was...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:33 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Los daarvan vind ik trouwens dat Wilmots steeds moet spelen met:
KDB - Januzaj - Hazard
Lukaku
waarbij de nummer 10 ingevuld kan worden door eigenlijk zowel KDB, Januzaj als Hazard (al is Januzaj wellicht in dit gezelschap de meest échte nr 10).
En uiteraard steeds Lombaerts erin en Van buyten op de bank(liefst thuis achter de buis, maar dat is geen optie meer)
Eén ding is zeker beste Noorderburen, als de Rode Duivels het goed gaan doen op dit WK zal de verdienste van Wilmots in deze prestatie beperkt zijn.
ik wil nu de prestatie van Wilmots ook niet te kort doen, hij is zonder enige twijfel een uitstekende motivator. Dit was wellicht wel net hetgene dat de RD nodig hadden. Maar iedereen weet dat er kwaliteit in overvloed was, dus in dat opzicht is het niet echt opmerkelijk dat ze zich kwalificeren, dat zat er sowieso aan te komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar dat juist dat Wilmots de sleutelfactor achter het plaatsen voor het WK was...
Maar daarvoor volg ik het Belgisch voetbal te weinig...
Hmmm neequote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar dat juist dat Wilmots de sleutelfactor achter het plaatsen voor het WK was...
Maar daarvoor volg ik het Belgisch voetbal te weinig...
Heb portugal bezig gezien tegen Duitsland en ik vrees dat het dit jaar niets zal worden voor Portugal, Persoonlijk denk ik dat het de VS wel eens kan zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef inZanity het volgende:
Goede ploeg dat België. Benieuwd wat ze gaan laten zien. Normaal gesproken ook wel een outsider maar ze hebben nogal pech met de loting. Groepsfase zullen ze nog wel (probleemloos) door komen maar daarna wacht met Portugal (of Duitsland) meteen een topfavoriet en dat zie ik ze niet winnen.
Wilmots heeft gewoon één groot probleem, en dat is een luxeprobleem (zo zei hij het onlangs ook letterlijk in een interview). En dan met name op het middenveld, waar eigenlijk (zeker aanvallend) iedereen ongeveer op de positie van een ander kan spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:43 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hmmm neeKompany is een goede leider en die bepaalt volgens mij het grootste deel van de tactiek. Wilmots heeft op vlak van tactiek nog niks bijgebracht, het was soms echt om te huilen. Veel wedstrijden winnen we gewoon omdat de spelers heel goed zijn niet omdat er een duidelijk systeem in zit.
Een Van Gaal zou hier een veel beter team van kunnen smeden, daar ben ik van overtuigd.
Ja uiteraard maar punt is dat het geen kick and rush voetbal is ook nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik win liever met 3-0 door kick and rush voetbal of ik met 1-0 zou winnen door tactiek inzicht
Ja klopt, luxeprobleem op het middenveld kan een probleem vormen. Al zou ik Fellaini er nooit opzetten nu, speelde gewoon matig + met de uiterst kwaaie scheidsrechter die we gaan krijgen krijgen we liever geen rode kaart tegen lijkt mequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:11 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Wilmots heeft gewoon één groot probleem, en dat is een luxeprobleem (zo zei hij het onlangs ook letterlijk in een interview). En dan met name op het middenveld, waar eigenlijk (zeker aanvallend) iedereen ongeveer op de positie van een ander kan spelen.
En dan kan je bv. Hazard wel op de 10 zetten, zoals ze bij Chelsea soms ook doen, na 10 minuten zie je hem toch weer voortdurend van de linkerflank komen. Zelfde met De Bruyne, die kan centraal aanvallend spelen, maar ook vanop rechts. Maar ja, daar hebben we dan weer Mirallas.
Zelfs Fellaini speelde bij Everton wel eens als aanvallende middenvelder (al zei hij wel dat dat niet zijn favoriete positie was).
Van Persie Robben en Sneijder zijn alledrie inderdaad wereldtop, en al iets ouder en al veel meer bewezen dan de Belgische talenten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Haha omdat Portugal een wedstrijd verliest waarin alles tegen zat tegen een Duitsland misschien wel de grote favoriet halen ze meteen de volgende ronde niet meer?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb portugal bezig gezien tegen Duitsland en ik vrees dat het dit jaar niets zal worden voor Portugal, Persoonlijk denk ik dat het de VS wel eens kan zijn
Sneijder is helemaal geen wereldtop joh. Bij lange na niet zelfs.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:28 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Van Persie Robben en Sneijder zijn alledrie inderdaad wereldtop, en al iets ouder en al veel meer bewezen dan de Belgische talenten.
Volgens mij heeft 90% van de andere ploegen niemand van dat kaliber in hun team rondlopen.
Maar hopelijk staan onze jonge talenten deze keer op hé, het moet ooit gebeuren en het WK is een goede gelegenheid (al meen ik mij te herinneren dat Van Persie en Robben toen zij jonger waren ook niet altijd goed presteerden op EK's en WK's)
Soit : hoedanook denk ik niet dat het leuke match gaat worden tegen Algerije, voor ons wel spannend natuurlijk, maar mooi voetbal...ik vrees ervoor.
Nu je Pepe, Coentrao en Almeida kwijt bent.. Tegen een stug VS plus de gekke Afrikanen zou ik er maar niet zo heel zeker van zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haha omdat Portugal een wedstrijd verliest waarin alles tegen zat tegen een Duitsland misschien wel de grote favoriet halen ze meteen de volgende ronde niet meer?
Ik weet niet of je VS heb gezien? Dat was pas dramatisch. Om het over Ghana nog maar niet eens te hebben. Nee, Portugal gaat gewoon nog door hoor, daar twijfel ik niet eens aan.
Dat hij in Turkije voetbalt wil niet zeggen dat het geen geweldige voetballer is, gaf ook gewoon weer 2 assists.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sneijder is helemaal geen wereldtop joh. Bij lange na niet zelfs.
Blijft nog genoeg kwaliteit over om matige ploegjes als VS en Ghana te verslaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu je Pepe, Coentrao en Almeida kwijt bent.. Tegen een stug VS plus de gekke Afrikanen zou ik er maar niet zo heel zeker van zijn
Het is een prima speler voor de Turkse top. Maar absolute wereldtop is het bij lange na niet. Daar heeft ie misschien één jaar een beetje tegenaan getikt, in dat topjaar van Inter, maar voor de rest is het nooit absolute wereldtop geweest. Hopeloos overschatte speler die Sneijder.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hij in Turkije voetbalt wil niet zeggen dat het geen geweldige voetballer is, gaf ook gewoon weer 2 assists.
ja en dan in te denken dat bepaalde personen witsel - dembele - fellaini op het middenveld willen zienquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja uiteraard maar punt is dat het geen kick and rush voetbal is ook nietZo traag, daar kan ik dus echt niet naar kijken
Mensen die dat willen hebben geen kaas gegeten van hoe voetbal werkt denk ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:01 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
ja en dan in te denken dat bepaalde personen witsel - dembele - fellaini op het middenveld willen zien
zal leuke kick & rush worden LOL
Als CR7 in vorm raakt wel, anders wordt het lastig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Blijft nog genoeg kwaliteit over om matige ploegjes als VS en Ghana te verslaan.
Dat zou dan Frankrijk zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:07 schreef wdn het volgende:
Ik ben er voor dan Nederland, Duitsland en Belgie de halve finales halen. Moeten we nog een 4de land erbij uit de buurt en dan ownen we het hele WK met 4 landen die op een paar vierkante km liggen
Och waarom nietquote:
ja we krijgen wellicht vandaag dembele naast witsel, dat is al meer dan traag genoeg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:03 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Mensen die dat willen hebben geen kaas gegeten van hoe voetbal werkt denk ik![]()
Fellaini en Dembele gewoon nooit tegelijk op het veld. Ik zou graag allemaal snelle jongens zien vanavond, dat gaan we nodig hebben als we Algerije uit hun verband willen spelen
Januzaj mag wat mij betreft wel starten, rest vind ik primaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:10 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
ja we krijgen wellicht vandaag dembele naast witsel, dat is al meer dan traag genoeg.
Daarom hoop ik toch op defour om de driehoek te volmaken (en KDB op rechts) ofwel KDB op het middenveld en januzaj/mirallas op rechts.
(niet) Jammer dat 1 van de 3 al in de groepsfase zal afvallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef Kekster het volgende:
2-0 voor België. Zeer goede ploeg en na Portugal en Duitsland mijn favoriet. Jammer dat 1 van de 3 in de achtste finale al af zal vallen.
Dan hoop ik dat ik eindelijk eens iets te zien krijg van het voetbaltalent van Dembele. Alle spelers zijn er lyrisch over (de beste voetballer van de RDquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:10 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
ja we krijgen wellicht vandaag dembele naast witsel, dat is al meer dan traag genoeg.
Daarom hoop ik toch op defour om de driehoek te volmaken (en KDB op rechts) ofwel KDB op het middenveld en januzaj/mirallas op rechts.
Ik zou hem inbrengen als er wat geforceerd moet worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:14 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Januzaj mag wat mij betreft wel starten, rest vind ik prima
hehe ja van mij ook hoor, maar dat zie ik met Wilmots niet gebeuren (toch zeker vandaag niet)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:14 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Januzaj mag wat mij betreft wel starten, rest vind ik prima
kan ik eigenlijk best wel geloven, de beste voetballer van de RD. Met Dembele erbij sowieso 70% balbezit. Maar hij is niet alleen de beste voetballer, hij is ook de traagster voetballer :/quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:16 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik eindelijk eens iets te zien krijg van het voetbaltalent van Dembele. Alle spelers zijn er lyrisch over (de beste voetballer van de RD), maar mij is het in die mate nog nooit opgevallen.
Da's ook prima natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zou hem inbrengen als er wat geforceerd moet worden.
Van Buyten speelt, toch?.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Da's ook prima natuurlijk.
Verder hoop ik dat Lombaerts z'n kans eindelijk krijgt maar ja da's ijdele hoop zeker
Ik zie hem liever dan Fellaini, goeie verbindingsspeler, kan makkelijk naast Witselquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:19 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
kan ik eigenlijk best wel geloven, de beste voetballer van de RD. Met Dembele erbij sowieso 70% balbezit. Maar hij is niet alleen de beste voetballer, hij is ook de traagster voetballer :/
Dat zie ik overal staan inderdaad. Zal ook wel zo zijn. Ach ja, als hij z'n blunders achterwege laat dan is het gewoon een redelijk goede speler, maar o zo ver over z'n top. Hij is 36, tijd voor een nieuwe generatie.quote:
Ja tuurlijk, Fellaini heeft op zich weinig toegevoegde waarde in deze selectie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie hem liever dan Fellaini, goeie verbindingsspeler, kan makkelijk naast Witsel
Ik ben er ook geen fan van. Ik zou 'm niet eens mee hebben genomen, denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat zie ik overal staan inderdaad. Zal ook wel zo zijn. Ach ja, als hij z'n blunders achterwege laat dan is het gewoon een redelijk goede speler, maar o zo ver over z'n top. Hij is 36, tijd voor een nieuwe generatie.
Dan kan je dus helemaal niet meer met ruimte in je rug spelen, zou jammer zijn voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:28 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat zie ik overal staan inderdaad. Zal ook wel zo zijn. Ach ja, als hij z'n blunders achterwege laat dan is het gewoon een redelijk goede speler, maar o zo ver over z'n top. Hij is 36, tijd voor een nieuwe generatie.
Daar moet je sowieso mee oppassen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan kan je dus helemaal niet meer met ruimte in je rug spelen, zou jammer zijn voor de wedstrijd
Op een WK maakt het niet echt uit of je nu wereldtop bent of niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Portugal komt de groepsfase niet eens doorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:09 schreef Kekster het volgende:
2-0 voor België. Zeer goede ploeg en na Portugal en Duitsland mijn favoriet. Jammer dat 1 van de 3 in de achtste finale al af zal vallen.
Bij de rode duivels is Hazard inderdaad nog niet veel echt top geweest. Wel altijd een speler die je in het oog moet houden. En Witsel wordt veel over het hoofd gezien omdat hij een onopvallende taak heeft, maar zo goed als elke wedstrijd zijn niveau haalt, Voor mij zeker een van de beste bij de Duivels.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:36 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
bommetje gooien:
Courtois, Kompany, Witsel
En die Hazard samen met Fellaini zijn wel wereldtop zekerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:37 schreef inZanity het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En die Hazard samen met Fellaini zijn wel wereldtop zekerSneijder is absoluut wereldtop. Het is dat die gozer in een competitie speelt die nauwelijks serieus genomen word en het is dat hij in een elftal met alleen maar debielen speelt maar Sneijder zou zo maar mee kunnen bij Man. United, Bayern etc etc
Nigel de Jong is zelfs nog de subtop en ook dat niveau raken de Belgen individueel niet aan
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nigel de Jong is zelfs nog de subtop en ook dat niveau raken de Belgen individueel niet aan
Totaal niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hazard is drie klasses beter dan Sneijder.
Sneijder wordt vast wel wat onderschat doordat hij in Turkije speelt, wil ik gerust aannemen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef JenHermes het volgende:
[..]
En die Hazard samen met Fellaini zijn wel wereldtop zekerSneijder is absoluut wereldtop. Het is dat die gozer in een competitie speelt die nauwelijks serieus genomen word en het is dat hij in een elftal met alleen maar debielen speelt maar Sneijder zou zo maar mee kunnen bij Man. United, Bayern etc etc
Portugal komt de poulefase gewoon door in tegenstelling tot Nederland. USA en Ghana zijn gewoon 6 punten, een nederlaag tegen Duitsland is geen schande. Een EK uitvliegen met 0 punten en verliezen van Australië en Chili daarentegen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Portugal komt de groepsfase niet eens door
Courtois, Hazard, Kompany.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
top 3 van deze selectie noem ze maar op jongens
Jij kent echt geen zak van voetbal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:43 schreef JenHermes het volgende:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:56 schreef theunderdog het volgende:
Is Algerije een team van schoppers eigenlijk?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal komt de poulefase gewoon door in tegenstelling tot Nederland. USA en Ghana zijn gewoon 6 punten, een nederlaag tegen Duitsland is geen schande. Een EK uitvliegen met 0 punten en verliezen van Australië en Chili daarentegen...
Belgen zijn toch nog steeds anti Nederland dus eigenlijk kunnen wij niet juichen voor ze, hup Algerije!quote:
Jij gaat nog sneller dan verwacht terug je holletje inquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal komt de poulefase gewoon door in tegenstelling tot Nederland. USA en Ghana zijn gewoon 6 punten, een nederlaag tegen Duitsland is geen schande. Een EK uitvliegen met 0 punten en verliezen van Australië en Chili daarentegen...
Ik juich wel voor ze hoor, tenzij tegen Argentinië, Duitsland of Nederlandquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Belgen zijn toch nog steeds anti Nederland dus eigenlijk kunnen wij niet juichen voor ze, hup Algerije!
Omgekeerd blijkbaar nog veel meer als ik dit topic zo leesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Belgen zijn toch nog steeds anti Nederland dus eigenlijk kunnen wij niet juichen voor ze, hup Algerije!
Jij moet dit topic nog maar eens herlezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook herpes op zijn ogen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Herpes kijkt volgens mij niet naar voetbal.
Dat sluit ik niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook herpes op zijn ogen?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij gaat nog sneller dan verwacht terug je holletje in
Misschien wel, maar niet voordat al het oranje vullis al weer uit het straatbeeld verdwenen is en mijn Portugese vlag het enige is wat hier de straat nog versiert.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij gaat nog sneller dan verwacht terug je holletje in
Ik was van plan om de volgende wedstrijd voor Portugal te juichen, maar die posts van jou zitten zo vol onzin, dat ik nu hoop dat USA wintquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
[..]
Wat een internetforum niet allemaal met je visie kan doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was van plan om de volgende wedstrijd voor Portugal te juichen, maar die posts van jou zitten zo vol onzin, dat ik nu hoop dat USA wint
Het hangt af van users op Fok voor wie jij gaat juichen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was van plan om de volgende wedstrijd voor Portugal te juichen, maar die posts van jou zitten zo vol onzin, dat ik nu hoop dat USA wint
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
Als je het grappig vind om te verliezen van Australië, ga je gang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenavond gaan we 'm keihard uitlachen.
Jij bent altijd voor de winnaar toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als je het grappig vind om te verliezen van Australië, ga je gang.
Ik wil je even melden dat Australië er vrij weinig van kan. Tevens gaat Chili door Robben en Van Persie vernederd worden omdat zij niet kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als je het grappig vind om te verliezen van Australië, ga je gang.
Morgenavond pas? Hij heeft vanmorgen zijn dekbedje moeten verschonenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenavond gaan we 'm keihard uitlachen.
Nahquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het hangt af van users op Fok voor wie jij gaat juichen?
the unsong heroes zijn absoluut Witsel, KDB en Lombaerts. Bij het grotere (niet Belgische) publiek, onbekend/-bemind maar steevast underrated. Voor Lombaerts geldt dat trouwens ook in Belgie. mi hoort hij daar ipv Vermaelen of van Buytenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
top 3 van deze selectie noem ze maar op jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |