Mja, Afrikaanse ploegen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik had dat gister met Nigeria, ik had die toch wel beter ingeschat dan Iran. Als die voetballers zich nu eens aan mijn bets gingen houden.
ja, aangezien er fok.nl, doei. in stond. Het blijft gewoon een Nederlands forum. Als je met Belgen over België wil praten ga je maar naar 9lives.be. En ik ben echt niet tegen België, ondanks dat ik het grappig zou vinden als ze verliezen hoop ik dat ze tot de halve finale komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:30 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
nee hoor, komt het zo over? bedoelde het op de post waarop jij reageerde. Die post van een ploeg een half miljard etc... en dat belgen only gedoe
sorry maar insinueer je nu dat ik als belg niet mag praten over Belgische matchen, en enkel een Nederlander dat mag? Ik kom juist naar hier omdat ik geloof dat we heel wat kunnen bijleren over elkaar en ik volg fok al wel 7 jaar denk ik, heb me echter nog maar juist geregistreerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, aangezien er fok.nl, doei. in stond. Het blijft gewoon een Nederlands forum. Als je met Belgen over België wil praten ga je maar naar 9lives.be. En ik ben echt niet tegen België, ondanks dat ik het grappig zou vinden als ze verliezen hoop ik dat ze tot de halve finale komen.
ok dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:07 schreef Halcon het volgende:
Nee, dat insinueert hij niet. Het feit dat er ook Nederlanders reageren n.a.v. wedstrijden van België is inherent aan de .nl-extensie van dit forum. Dat bedoelt hij volgens mij.
inderdaad, en van poppels en maradonna ken ik nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef kl1172 het volgende:
'België only' is wel wat overdreven op een nl forum. Zolang de Van Poppels of Maradonna's wegblijven, is er geen vuiltje aan de lucht hier.
Zo moet je dat niet zien denk ik. Hij bedoelt vast dat het iedereen vrij staat om te reageren. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:12 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ok dat geloof ik besten ik neem aan dat ie het niet zo bedoelt
maar:
Als je met Belgen over België wil praten ga je maar naar 9lives.be
als antwoord op mij dan kan ik wel licht autistisch denken dat het over mij gaat
Ik zit nog liever zonder internet btw, dan enkel op 9lives te kunnen posten... en dat als belgraar he...
Nederlanders haten de ploegen waar ze bang voor zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Heeft nu niemand door waarom ik België-only suggereer? Het staat hier vol van de zielige haatreacties van Nederlanders. Ga ergens anders je onzin verkopen..
Iedereen heeft het door...maar jij hoeft hier ook niet te zijn...laat je gewoon niet provoceren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Heeft nu niemand door waarom ik België-only suggereer? Het staat hier vol van de zielige haatreacties van Nederlanders. Ga ergens anders je onzin verkopen..
Ik vind dat het best meevalt hoor. Dat sommige mensen denken dat Algerije gaat winnen, mooi toch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Ik hoop dat de heren voetballers vandaag wat professioneler reageren op de provocaties van Algerije.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:17 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Iedereen heeft het door...maar jij hoeft hier ook niet te zijn...laat je gewoon niet provoceren.
Dit ja. Ik vind het prima dat hier Belgen, provocerende Portugeesjes, Italianen of Colombiaantjes posten. Maar als je zonder, of met een beperkt aantal Nederlanders wil posten zit je hier niet goed. En er zijn er een paar die enorm zuigen ja, maar er zijn ook een paar mensen flink tegen Nederland aan het zuigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:07 schreef Halcon het volgende:
Nee, dat insinueert hij niet. Het feit dat er ook Nederlanders reageren n.a.v. wedstrijden van België is inherent aan de .nl-extensie van dit forum. Dat bedoelt hij volgens mij.
Ga weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
oh ik snap hetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Ja. Tot nu toe loont provoceren en overdreven rollen nogal. Ook constant, relatief kleine, maar hinderlijke overtredingen maken, wordt nauwelijks aangepakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef tyrvenom het volgende:
ik hoop dat de refs eindelijk hun werk eens begint te doen op het wk...
....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
oh ik snap hetje ben een algerijn en probeert ons nu al met provocaties tov nederlanders klein te krijgen omdat de nl'ers ons naar 9lives verwensen
en zodus geraken we er vnv niet uit...
Jaja ik heb het door
.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de heren voetballers vandaag wat professioneler reageren op de provocaties van Algerije.
Nou, met de ref van vanavond zou dat toch al een pak strenger aangepakt moeten worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Tot nu toe loont provoceren en overdreven rollen nogal. Ook constant, relatief kleine, maar hinderlijke overtredingen maken, wordt nauwelijks aangepakt.
Dat ging over de reactie waar jij op reageerde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
.
Nou nou zo erg was mijn reactie nu ook weer niet...het blijft een contactsport hé
Ja, al kan dat ook in je nadeel werken. Hangt er vanaf hoe hij in de wedstrijd zit en hoe de Belgen zich houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nou, met de ref van vanavond zou dat toch al een pak strenger aangepakt moeten worden.
bedoel je de belgische rode duivels?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef Mani89 het volgende:
Die Belgjes blijven natuurlijk een beetje losertjes, ik zie ze nog wel keihard choken.
Maar ik hoop het niet.
Wie is de scheids?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, al kan dat ook in je nadeel werken. Hangt er vanaf hoe hij in de wedstrijd zit en hoe de Belgen zich houden.
Ja, maar ik hoop dat jullie ver komen hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:34 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
bedoel je de belgische rode duivels?
quote:
Lol! Dat belooft straks.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:16 schreef Lothiriel het volgende:
Het belooft overigens een wedstrijd te worden met veel kaarten.
Rodriguez is een Mexicaanse priester die blijkbaar de regels perfect uitvoert, in de zin dat hij voor alles fluit en kaarten geeft. Hij floot al 79 internationale wedstrijden, gaf daarin 350 gele kaarten, 51 rode kaarten 29 strafschoppen.
Op het WK van 2006 floot hij 4 wedstrijden met 4 rode kaarten.
Nou ja Witsel en Fellaini lusten er ook wel pap van, zou zonde zijn als ze onnodige kaarten oplopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Marco Rodriguez (MEX). De bondscoach van Algerije doet het al in zijn broek.
Die aantallen an sich zeggen niet alles. Het kunnen ook terechte kaarten geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:36 schreef kl1172 het volgende:
[..]
[..]
Lol, in 65% van zijn wedstrijden gaf ie een rode kaart! Dat belooft straks.
ik denk juist dat we bulken van individueel talent atm, maar dat de groep nog moet rijpen en meer met elkaar spelen. Maar ik zou het zeker geen losers noemen.. 90% speelt echt wel in goede tot topclubs en zijn enkelen uitgeroepen tot speler van het jaar ( bv in engeland, spanje )quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoop dat jullie ver komen hoor.
En het wilt ook niet zeggen dat ie in 65% van de wedstrijden ook rode kaarten heeft gegeven, heb mijn post al aangepast.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die aantallen an sich zeggen niet alles. Het kunnen ook terechte kaarten geweest zijn.
Nou ik denk eerder dat de Algerijnen dan gewaarschuwd zouden moeten zijn. Laat Hazard maar vaak genoeg de zestien in dribbelen, dan zal er vroeg of laat wel een strafschop gefloten worden en/of een kaart getrokken worden. Als Fellaini zich dan wat koest weet te houden, zitten we gebeiteld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef tyrvenom het volgende:
Rodriguez in de openingsposts
http://nl.wikipedia.org/w(...)%28scheidsrechter%29
en dit was in de morgen te vinden:
Een opvallend beeld van Marco Rodriguez, dat is de Mexicaanse scheidsrechter die morgen de wedstrijd tussen de Rode Duivels en Algerije zal leiden. Hij wordt wel eens de kleine Dracula genoemd en is kwistig met gele en rode kaarten. Ooit gaf hij zelfs 2 gele kaarten op hetzelfde moment aan 2 verschillende spelers. Dat is volgens de FIFA-reglementen verboden en dus werd Rodriguez geschorst. Maar morgen is hij dus van de partij. De Rode Duivels zijn gewaarschuwd.
Idd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ja Witsel en Fellaini lusten er ook wel pap van, zou zonde zijn als ze onnodige kaarten oplopen.
jup zoveel mogelijk balbezit houden en fouten uitlokken is denk ik het beste met zo'n ploeg dat je kan doen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:42 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat de Algerijnen dan gewaarschuwd zouden moeten zijn. Laat Hazard maar vaak genoeg de zestien in dribbelen, dan zal er vroeg of laat wel een strafschop gefloten worden en/of een kaart getrokken worden. Als Fellaini zich dan wat koest weet te houden, zitten we gebeiteld.
Ben wel benieuwd, ken dat Algerije helemaal nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Idd.
Vertonghen liet zich tegen Tunesië ook al provoceren.
Vandaar: het kan ook in je nadeel werken als bv. Algerijnen makkelijk vallen en de scheids kaarten uitdeelt.
De Belgjes zijn vaak te bescheiden en missen wat bravoure en arrogantie, dat bedoelde ik meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:41 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ik denk juist dat we bulken van individueel talent atm, maar dat de groep nog moet rijpen en meer met elkaar spelen. Maar ik zou het zeker geen losers noemen.. 90% speelt echt wel in goede tot topclubs en zijn enkelen uitgeroepen tot speler van het jaar ( bv in engeland, spanje )
ja das waar, zelfs als supporter hebben we dat, maar dat is nu eenmaal onze cultuur... We zullen erg hard juichen moest het goed gaan met de Duivels, maar we zullen ze maar onder bepaalde voorwaarden totaal steunen. Zelfs nu het goed ging met de kwalificaties, en we toch verloren van colombie en japan begon de twijfel al terug te komen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Belgjes zijn vaak te bescheiden en missen wat bravoure en arrogantie, dat bedoelde ik meer.
Hee wat maak jij mij nou pipo, je gaat toch wel voor die Belgjes juichen? Heb je die Hazard gezien? Goh die kan ballen zeg, niet normaal.quote:
Hebben wel een paar redelijke spelers. Zoals elke Afrikaanse ploeg, een matige keeper.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, ken dat Algerije helemaal niet
Ik hoop dat de Bleeckere zijn werk goed gedaan heeft. Is dit trouwens de norm, dat een land een (voormalig) scheidsrechter meeneemt om oook zijn expertise bij te brengen? ik vond het redelijk opvallendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef tyrvenom het volgende:
hehe lache topic dit
ook uitkijken voor kompany, die kan ook wel eens agressief tackelen en zich zelfs in het middenveld wagen om daar de bal met kracht weg te halen. Dus als die wat verkeerd tackelt zijn we onze beste verdediger direct kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |