Mja, Afrikaanse ploegen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:40 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik had dat gister met Nigeria, ik had die toch wel beter ingeschat dan Iran. Als die voetballers zich nu eens aan mijn bets gingen houden.
ja, aangezien er fok.nl, doei. in stond. Het blijft gewoon een Nederlands forum. Als je met Belgen over België wil praten ga je maar naar 9lives.be. En ik ben echt niet tegen België, ondanks dat ik het grappig zou vinden als ze verliezen hoop ik dat ze tot de halve finale komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:30 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
nee hoor, komt het zo over? bedoelde het op de post waarop jij reageerde. Die post van een ploeg een half miljard etc... en dat belgen only gedoe
sorry maar insinueer je nu dat ik als belg niet mag praten over Belgische matchen, en enkel een Nederlander dat mag? Ik kom juist naar hier omdat ik geloof dat we heel wat kunnen bijleren over elkaar en ik volg fok al wel 7 jaar denk ik, heb me echter nog maar juist geregistreerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja, aangezien er fok.nl, doei. in stond. Het blijft gewoon een Nederlands forum. Als je met Belgen over België wil praten ga je maar naar 9lives.be. En ik ben echt niet tegen België, ondanks dat ik het grappig zou vinden als ze verliezen hoop ik dat ze tot de halve finale komen.
ok dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:07 schreef Halcon het volgende:
Nee, dat insinueert hij niet. Het feit dat er ook Nederlanders reageren n.a.v. wedstrijden van België is inherent aan de .nl-extensie van dit forum. Dat bedoelt hij volgens mij.
inderdaad, en van poppels en maradonna ken ik nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:13 schreef kl1172 het volgende:
'België only' is wel wat overdreven op een nl forum. Zolang de Van Poppels of Maradonna's wegblijven, is er geen vuiltje aan de lucht hier.
Zo moet je dat niet zien denk ik. Hij bedoelt vast dat het iedereen vrij staat om te reageren. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:12 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ok dat geloof ik besten ik neem aan dat ie het niet zo bedoelt
maar:
Als je met Belgen over België wil praten ga je maar naar 9lives.be
als antwoord op mij dan kan ik wel licht autistisch denken dat het over mij gaat
Ik zit nog liever zonder internet btw, dan enkel op 9lives te kunnen posten... en dat als belgraar he...
Nederlanders haten de ploegen waar ze bang voor zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Heeft nu niemand door waarom ik België-only suggereer? Het staat hier vol van de zielige haatreacties van Nederlanders. Ga ergens anders je onzin verkopen..
Iedereen heeft het door...maar jij hoeft hier ook niet te zijn...laat je gewoon niet provoceren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Heeft nu niemand door waarom ik België-only suggereer? Het staat hier vol van de zielige haatreacties van Nederlanders. Ga ergens anders je onzin verkopen..
Ik vind dat het best meevalt hoor. Dat sommige mensen denken dat Algerije gaat winnen, mooi toch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Ik hoop dat de heren voetballers vandaag wat professioneler reageren op de provocaties van Algerije.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:17 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Iedereen heeft het door...maar jij hoeft hier ook niet te zijn...laat je gewoon niet provoceren.
Dit ja. Ik vind het prima dat hier Belgen, provocerende Portugeesjes, Italianen of Colombiaantjes posten. Maar als je zonder, of met een beperkt aantal Nederlanders wil posten zit je hier niet goed. En er zijn er een paar die enorm zuigen ja, maar er zijn ook een paar mensen flink tegen Nederland aan het zuigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:07 schreef Halcon het volgende:
Nee, dat insinueert hij niet. Het feit dat er ook Nederlanders reageren n.a.v. wedstrijden van België is inherent aan de .nl-extensie van dit forum. Dat bedoelt hij volgens mij.
Ga weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
oh ik snap hetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:16 schreef Brecht35 het volgende:
Ja. Tot nu toe loont provoceren en overdreven rollen nogal. Ook constant, relatief kleine, maar hinderlijke overtredingen maken, wordt nauwelijks aangepakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef tyrvenom het volgende:
ik hoop dat de refs eindelijk hun werk eens begint te doen op het wk...
....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
oh ik snap hetje ben een algerijn en probeert ons nu al met provocaties tov nederlanders klein te krijgen omdat de nl'ers ons naar 9lives verwensen
en zodus geraken we er vnv niet uit...
Jaja ik heb het door
.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat de heren voetballers vandaag wat professioneler reageren op de provocaties van Algerije.
Nou, met de ref van vanavond zou dat toch al een pak strenger aangepakt moeten worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Tot nu toe loont provoceren en overdreven rollen nogal. Ook constant, relatief kleine, maar hinderlijke overtredingen maken, wordt nauwelijks aangepakt.
Dat ging over de reactie waar jij op reageerde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
.
Nou nou zo erg was mijn reactie nu ook weer niet...het blijft een contactsport hé
Ja, al kan dat ook in je nadeel werken. Hangt er vanaf hoe hij in de wedstrijd zit en hoe de Belgen zich houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:29 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Nou, met de ref van vanavond zou dat toch al een pak strenger aangepakt moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |