Lol Belg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef tyrvenom het volgende:
btw, het is de 100ste match van de rode duivels waarin Courtois de 0 op het bord kan houden!!
Hij heeft al 99keer voor ons de 0 kunnen houden dus dat betekend wel iets hoor en dat voor een van de jongste keepers die zo professioneel zijn...
En minimaal net zo dom en gefrustreerd als DownerArmandoMaradona.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
JenHerpes is bijna net zo irritant als Kekster.
Courtois kan de 100e clean sheet in zijn carriere halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:59 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
blijkbaar wel, ik vergiste me, de rode duivels hebben nog nooit een match verloren met courtois in de goal. En dat dit zijn 100ste clean sheet kan worden is wel degelijk een feit..
Als je nu zou argumenteren dat ik dom ben omdat ik dit vermeld als feit en dat het een stimulans moet zijn voor courtois dan kan ik je begrijpen? Leg me ff uit waarom ik dom ben dan?
Je bent een beetje geobsedeerd door Ome Diego heb ik het gevoel, wil je er over praten?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
En minimaal net zo dom en gefrustreerd als DownerArmandoMaradona.
ok begrijp ik, en ja 100ste clean sheet voor nationale ploeg is idd niet correct... Verkeerd uitgedrukt, bedankt he slimmerik...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Courtois kan de 100e clean sheet in zijn carriere halen.
Er zullen er niet veel meer dan 10 voor het nationale elftal gehaald zijn.
Verder prima maar je kan zelf ook wel bedenken dat een 22-jarige keeper geen 100 interlands heeft.
uh okequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dan maak je er een top 4 van met die overrated van Persie erbij.![]()
Hazard is een topspeler en Chelsea is een topclub.
Als het gaat om zwakzinnigheid, is hij toch wel de norm. Vandaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent een beetje geobsedeerd door Ome Diego heb ik het gevoel, wil je er over praten?
Nog niet zolang geleden zijn ze kampioen geworden en ze hebben nu echt een behoorlijk team wat standaard om de CL-plaatsen mee zou moeten kunnen spelen. Ze hebben een beetje een saai imago, maar sinds de komst van Allofs is er weldegelijk het e.e.a aan het veranderen en zijn ze stukje bij beetje toch een vaste waarde aan het worden vlak onder de echte topteams.quote:
Die gozer van een VanPoppel ontbreekt hier ook nog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent een beetje geobsedeerd door Ome Diego heb ik het gevoel, wil je er over praten?
Burkina Faso was 2e bij de Afrika Cup. Algerije lijkt me niet met afstand de zwakste deelnemer. Wel een tegenstander van wie je zonder problemen moet kunnen winnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:08 schreef speknek het volgende:
Hoedanook moet dit een eitje voor Belgie zijn. Ze zijn een van de betere teams en Algerije waarschijnlijk met afstand de slechtste. Die hadden hulp van de scheids nodig om met hangen en wurgen van Burkina Faso te winnen voor plaatsing.
Met Nigeria de winner... Africa Cup zegt me heel weinig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef Halcon het volgende:
Burkina Faso was 2e bij de Afrika Cup. Algerije lijkt me niet met afstand de zwakste deelnemer. Wel een tegenstander van wie je zonder problemen moet kunnen winnen.
1 - 1 - 8, want Algarije, namen zijn hierbij van ondergeschikt belang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
Wat is de verwachte opstelling eigenlijk van de Zuiderburen?
Het zegt wel wat. Veel van die Afrikaanse teams zijn redelijk gelijkwaardig aan elkaar. Zo ook Algerije. Geen topteam, maar ook niet met afstand slechter dan Iran, Honduras en de rest van de Afrikaanse ploegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Met Nigeria de winner... Africa Cup zegt me heel weinig.
Dank je...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
1 - 1 - 8, want Algarije, namen zijn hierbij van ondergeschikt belang.
Courtoisquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
Wat is de verwachte opstelling eigenlijk van de Zuiderburen?
Dus jij schetst 4-3-3, terwijl het plaatje erboven 4-5-1 schetst...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Courtois
Alderweireld - Kompany - Van Buyten - Vertonghen
Dembele-Witsel-defour
KDB-Lukaku-Hazard
zoiets zal het wellicht worden?
Wat is het verschilquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij schetst 4-3-3, terwijl het plaatje erboven 4-5-1 schetst...
Dat is waar, maar hangt af van hoe de nummer 10 speelt...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Wat is het verschilin aanvallend opzicht zal het sowieso meer een 4-3-3 zijn met Lukaku steeds diep in de punt. Defensief gezien zal het dan eerder 4-5-1 lijken, maar wat moet je daar mee
aanvallen moeten ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |