Die van Nigeria is wel goed. Speelt bij Lile.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:53 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kunnen Afrikaantjes eigenlijk niet keepen? Is er ooit een donkere keeper van wereldklasse geweest?
Ah joh laat gaan, die Afrikaantjes, ja toch? Kan jou dat nou schelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:58 schreef misteriks het volgende:
wat een vervelende neerbuigende reacties hier wederom; belgjes, afrikaantjes, en dat allemaal door hollandertjes met een klein piemeltje![]()
OT
wordt waarschijnlijk geen al te mooie partij, maar Belgie moet dit gewoon winnen, desnoods met een 1-0 in de 93e minuut (bedankt Dries Mertens!)
Kompany kan best wel eens fel inkomen, maar volgens mij wel bijna altijd perfect op de bal en niet op de man, zijn timing is perfect. Hij krijgt ook helemaal niet zo vaak rood volgens mij (maar goed, dat is dan in de Engelse competitie natuurlijk, daar mag er wat meer).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:54 schreef tyrvenom het volgende:
hehe lache topic dit
ook uitkijken voor kompany, die kan ook wel eens agressief tackelen en zich zelfs in het middenveld wagen om daar de bal met kracht weg te halen. Dus als die wat verkeerd tackelt zijn we onze beste verdediger direct kwijt...
de bleeckere staat er wel om bekend om een show rond zich op te voeren... Ongeacht zijn kwaliteiten als scheidsrechter.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:00 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Bleeckere zijn werk goed gedaan heeft. Is dit trouwens de norm, dat een land een (voormalig) scheidsrechter meeneemt om oook zijn expertise bij te brengen? ik vond het redelijk opvallend
Ik hoop van niet, ik wist van plaatsvervangende schaamte niet waar kruipen en ik zat alleen voor mijn TV. Wat kan ik me daar in opwinden, totaal ongepaste onsportiviteit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:04 schreef Pumatje het volgende:
Gaat België ook weer nu het volkslied van de tegenstander wegfluiten?
idd, dat bedoel ik ook wel, hij is een rasechte verdediger maar ik had het meer over de scheidsrechter die nogal gauw kaartjes trekt...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:04 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Kompany kan best wel eens fel inkomen, maar volgens mij wel bijna altijd perfect op de bal en niet op de man, zijn timing is perfect. Hij krijgt ook helemaal niet zo vaak rood volgens mij (maar goed, dat is dan in de Engelse competitie natuurlijk, daar mag er wat meer).
dat is idd schaamteloos gedrag en mag van mij ook afgestraft worden...quote:Gaat België ook weer nu het volkslied van de tegenstander wegfluiten?
Is hij echt mee als soort van scheidsrechter expert. Om de jongens nog eens extra de aandacht te laten vestigen op hoe er op het WK zal gefloten worden? Qua professionaliteit vind ik dat nog niet zo gek eigenlijk, dat zijn weer extra details waar ze rekening mee kunnen houden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
de bleeckere staat er wel om bekend om een show rond zich op te voeren... Ongeacht zijn kwaliteiten als scheidsrechter.
voor zover ik heb begrepen gaat hij de vooral de spelregels ( ja je hoort het goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:15 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Is hij echt mee als soort van scheidsrechter expert. Om de jongens nog eens extra de aandacht te laten vestigen op hoe er op het WK zal gefloten worden? Qua professionaliteit vind ik dat nog niet zo gek eigenlijk, dat zijn weer extra details waar ze rekening mee kunnen houden.
Het werpt zijn vruchten al af, stel je voor dat Witsel op zo'n manier geel zou pakken en geschorst zou geraken. Is toch de rots in de branding van het middenveld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:17 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
voor zover ik heb begrepen gaat hij de vooral de spelregels ( ja je hoort het goed) er in pompen bij de duivels zodat ze zo weinig mogelijk overtredingen begaan. Buitenspel zouden ze nu toch al moeten kennen he
ff opgezocht: op voetbalkrant.com staat:
De Bleeckere geeft Rode Duivels les: "Twee gele kaarten is al een schorsing"
De Rode Duivels kregen gisteren onderricht van Frank De Bleeckere. De topscheidsrechter op rust kroop eventjes opnieuw in zijn rol van spelleider. Waar moeten de Rode Duivels op letten in Brazilië?
Cédric De Volder in Westkappele
Een wereldkampioenschap is een aaneenschakeling van momentopnames. Elk detail kan beslissend zijn met het oog op het verdere verloop van het toernooi. Marc Wilmots laat dan ook niets aan het toeval over en liet Frank De Bleeckere gisteren voor klasgroep 'Rode Duivels' staan. Wat hebben onze landgenoten opgestoken van de les?
"Eigenlijk was het een beetje een herhaling van hetgeen iedereen aan het begin van het seizoen bij zijn club te horen krijgt", legt Dries Mertens uit. "Al vind ik het wel een goede zaak om die dingen nog eens op te frissen. Zo moeten we absoluut vermijden om domme gele kaarten te pakken. Na twee eenheden moeten we al een wedstrijdje op de strafbank zitten, hé."
Steven Defour heeft dan weer geen nieuwe dingen geleerd van de voormalige topscheidsrechter. "De Bleeckere benadrukte vooral dat de intensiteit van de actie belangrijk is in de beoordeling van de scheidsrechters. Het wordt dus opletten met tackles, hé. Eentje over de bal zal altijd een rode kaart opleveren. Ook al raak je de tegenstander amper."
"Ik wist eerlijk gezegd niet dat je een gele kaart kon krijgen door je truitje over het hoofd te steken bij een doelpunt", besluit Axel Witsel. "Tenslotte heb je dat truitje dan nog aan, hé. (lacht) Dat ik toch bijna nooit een doelpunt maak? Ja, dat klopt. Het is al geleden van de interland tegen Oostenrijk. Maar ik acteer nu in een meer defensieve rol, hé
Ik vind Duitsland op dit moment inderdaad de grote favoriet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef hafcfan het volgende:
Toch benieuwd naar de Belgen. Het niveau van de grote 4 valt tot nu toe op Duitsland na wat tegen terwijl de outsiders goed spel laten zien.
Oh boy, de padvinders uit België mogen ook weer een keer naar het WKquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:27 schreef tyrvenom het volgende:
ohja de 4 officiele tips die de belgen meekregen van de scheids:
bron: nieuwsblad
edit: je moet maar eens youtuben op nasty two footed tackle on Charles Kaboré
is tackle van de algerijn maar echt een doodstackle :s
Graag een oordeel vellen na de partij tegen Rusland. Ik denk dat enkel die wedstrijd de echte kwaliteit van de Belgen zal blootleggen. Algerije wordt een beetje zoals een Portugal voor NLquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:24 schreef hafcfan het volgende:
Toch benieuwd naar de Belgen. Het niveau van de grote 4 valt tot nu toe op Duitsland na wat tegen terwijl de outsiders goed spel laten zien.
Ronaldo was niet echt op dreef gisteren. De rest van de Portugezen ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:26 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Ik vind Duitsland op dit moment inderdaad de grote favoriet.
En ik ben bang dat België in de tweede ronde tegen Portugal zal moeten. Ronaldo staat dan op links, terwijl ik de rechtsback positie bij België eigenlijk het slechtst bezet vind. Maar goed, we zien wel.
mss dat die karatetrap in de vorige wk finale door nederland op spanje niet gebeurd was als ze ook dat advies hadden gekregen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:34 schreef byah het volgende:
[..]
Oh boy, de padvinders uit België mogen ook weer een keer naar het WK
Ik vind dat het soms van zulke details kan afhangen en dan kan een beetje opfrissing geen kwaad. Ook al zijn het 'professionelen', laksheid in zulke dingen sluipt er makkelijk in.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:41 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
mss dat die karatetrap in de vorige wk finale door nederland op spanje niet gebeurd was als ze ook dat advies hadden gekregen...
Blijft onnozel hoor, die uitleg van de bleeckere, ik denk dat de 'meeste' voetballers wel weten hoe het spel gespeeld wordt. Maar ik gaf gewoon de uitleg weer naar aanleiding van een vraag...
ja ben ik mee eens, maar dat het zo in de pers komt, zegt wel wat over de bleeckere en zijn ego vind ik persoonlijk. Die zaakjes kunnen ook vermeld worden zonder pers erbij, denk dat nederland ook wel de regeltjes nauwkeurig terug heeft moeten bestuderen..quote:Ik vind dat het soms van zulke details kan afhangen en dan kan een beetje opfrissing geen kwaad. Ook al zijn het 'professionelen', laksheid in zulke dingen sluipt er makkelijk in.
Dat komt gewoon omdat er in Antwerpen en de hele grensstreek veel Nederlanders wonen hé. Die cafés willen gewoon volk lokken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Vorig WK/EK in Antwerpen was oranje trouwens de hoofdkleur aan de cafés. Omgekeerd zie ik zoiets niet meteen gebeuren...
sommige, dat heb je goed gezien, dus waarom je er druk om makenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Blijft triest om te zien hoe sommige Nederlanders bijna schuimbekkend klaarstaan om te zien hoe de Belgen verliezen om dan helemaal los te gaan. Dat voor een land dat 12 jaar hard gewerkt heeft om het nationale elftal terug op niveau te krijgen. Een land dat het gewoon verdiend om er terug bij te zijn. Een land waar de mensen daarom best enthousiast mogen zijn.
Vorig WK/EK in Antwerpen was oranje trouwens de hoofdkleur aan de cafés. Omgekeerd zie ik zoiets niet meteen gebeuren...
idd mooie postquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Blijft triest om te zien hoe sommige Nederlanders bijna schuimbekkend klaarstaan om te zien hoe de Belgen verliezen om dan helemaal los te gaan. Dat voor een land dat 12 jaar hard gewerkt heeft om het nationale elftal terug op niveau te krijgen. Een land dat het gewoon verdiend om er terug bij te zijn. Een land waar de mensen daarom best enthousiast mogen zijn.
ok maar je weet mss van de rivaliteit van Antwerp en Beerschot ( 2 antwerpse stadsploegen )quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:01 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat er in Antwerpen en de hele grensstreek veel Nederlanders wonen hé. Die cafés willen gewoon volk lokken.
Overigens vaak al tweede- of zelfs derde-generatie inwijkelingen van wie de ouders ooit naar België zijn verhuisd omdat de huizenprijzen hier lager lagen (dat is nu, zeker in die streek, niet meer het geval).
Ja en een ploeg die nog eens kan counteren ook. Wat niet gezegd kan worden van Tunesië.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef Lothiriel het volgende:
Algerije is blijkbaar een Tunesië in het kwadraat dus kunnen ons verwachten aan een stelletje schoppers
Ze hebben wel een paar leuke spelers maar geen excuses, moet gewoon een 2-0 oid worden lijkt me
Is ook mijn prono!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:48 schreef Halcon het volgende:
Hoop downies hebben zich al gemeld. Nu DownerArmandoMaradona nog en het "feest" is compleet.
2-0 Belgie.
Was niet enkel in Antwerpen het geval hoor. Op vele plaatsen in Vlaanderen supporterde men voor oranje: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120607_00176819quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:01 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat er in Antwerpen en de hele grensstreek veel Nederlanders wonen hé. Die cafés willen gewoon volk lokken.
Beveren, dat is ook de grensstreek hé.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:12 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Was niet enkel in Antwerpen het geval hoor. Op vele plaatsen in Vlaanderen supporterde men voor oranje: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120607_00176819
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ik wist van plaatsvervangende schaamte niet waar kruipen en ik zat alleen voor mijn TV. Wat kan ik me daar in opwinden, totaal ongepaste onsportiviteit.
ja maar die druk komt niet vanuit Belgie zelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef JenHermes het volgende:
0 - 1 overwinning voor Algerije
En nee, dit zeg ik niet om de Belgen te fucken maar dit is gewoon een realistische kijk op de wedstrijd. De Belgen worden zo enorm opgehemeld in de media dat ik denk dat ze onder de druk bezwijken. Van België wordt met dit team verwacht dat ze minimaal de kwart of halve finale bereiken dus er staat enorm veel druk op. Ik vraag me af of ze de druk wel aan kunnen
Ik ook, te beginnen tegen dit Algerije, maar ik vrees er voorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:14 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik zou Januzaj wel eens in de basis willen zien
Eens. Ze zullen onder druk bezwijken net als de Afrikaanse landen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef JenHermes het volgende:
0 - 1 overwinning voor Algerije
En nee, dit zeg ik niet om de Belgen te fucken maar dit is gewoon een realistische kijk op de wedstrijd. De Belgen worden zo enorm opgehemeld in de media dat ik denk dat ze onder de druk bezwijken. Van België wordt met dit team verwacht dat ze minimaal de kwart of halve finale bereiken dus er staat enorm veel druk op. Ik vraag me af of ze de druk wel aan kunnen.
Kijk naar Brazilië in hun eerste wedstrijd. Torenhoge verwachtingen maar de druk werd ze te veel
Leuven ook dan? Jeez.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:16 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Beveren, dat is ook de grensstreek hé.
Geloof ik niet veel van.Er lopen tig van spelers rond die al onder enorme druk hebben moeten presteren in CL EL etc finales. Dat kan al tellen als ervaring. Ik zie Belgie niet goed beginnen aan dit WK, maar bezwijken (2e ronde niet halen) , hmmmm, een brug te verquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eens. Ze zullen onder druk bezwijken net als de Afrikaanse landen.
Amen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Het probleem van de Belgen is dat ze niet echt top van de top in hun team hebben rondlopen. Ze hebben geen v Persie, ze hebben geen Robben, geen Sneijder die afgelopen vrijdag enorm belangrijk was voor Oranje ook al was ie niet echt zichtbaar. Het zijn kwalitatief wel goede spelers maar het zijn niet echt spelers die een wedstrijd naar hun hand kunnen zettenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ja maar die druk komt niet vanuit Belgie zelf.
In het begin wss wel deels, we waren wat te euforisch dat we eindelijk gekwalificeerd geraakten...
Maar nu die stormte is gaan liggen, en we wat partijen hebben verloren, verwachten de meeste belgen zeker geen kwart of halve finale, het zou leuk zijn, maar het zou eerder een maximum dan een minimum zijn. Ik geloof enkel pas in de kansen van Belgie na de wedstrijd vnv. En aan de hand daarvan kan je al klein beetje opmaken hoe we omgaan met de druk en of we deze poule wel overleven. Want dat is ook niet zeker he...
Inderdaad. Ze hebben maar Courtois, Kompany en Hazard. Aangevuld met spelers die maar in de PL en Bundesliga spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het probleem van de Belgen is dat ze niet echt top van de top in hun team hebben rondlopen. Ze hebben geen v Persie, ze hebben geen Robben, geen Sneijder die afgelopen vrijdag enorm belangrijk was voor Oranje ook al was ie niet echt zichtbaar. Het zijn kwalitatief wel goede spelers maar het zijn niet echt spelers die een wedstrijd naar hun hand kunnen zetten
Jij bent een Nederlander zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het probleem van de Belgen is dat ze niet echt top van de top in hun team hebben rondlopen. Ze hebben geen v Persie, ze hebben geen Robben, geen Sneijder die afgelopen vrijdag enorm belangrijk was voor Oranje ook al was ie niet echt zichtbaar. Het zijn kwalitatief wel goede spelers maar het zijn niet echt spelers die een wedstrijd naar hun hand kunnen zetten
ik vind persoonlijk kompany, courtois, hazard en vooral de vergeten de bruyne echt wel bij te top horen hoor. En lukaku heeft de laatste wedstrijden bewezen dat hij met weinig kansen direct kan scoren...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit zijn goede spelers ja maar kom op, als Hazard echt goed was dan had hij toch allang bij een betere club gespeeld dan bij die afbraakclub waar hij nu zit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:33 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk kompany, courtois, hazard en vooral de vergeten de bruyne echt wel bij te top horen hoor. En lukaku heeft de laatste wedstrijden bewezen dat hij met weinig kansen direct kan scoren...
Er zit wel een kern van waarheid in wat hij zegt en dat is bepalend op topniveau, dat is wat anders dan meedraaien, maar dat moet in dit stadium van het toernooi geen enkel probleem zijn en in de volgende fase gaan we zien of talenten zoals De Bruyne en Hazard ook bepalend gaan zijn op topniveau, de potentie hebben ze.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:33 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk kompany, courtois, hazard en vooral de vergeten de bruyne echt wel bij te top horen hoor. En lukaku heeft de laatste wedstrijden bewezen dat hij met weinig kansen direct kan scoren...
Hazard staat in de top 3 beste spelers van de PL met Aguero en Suarez. zonder twijfel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit zijn goede spelers ja maar kom op, als Hazard echt goed was dan had hij toch allang bij een betere club gespeeld dan bij die afbraakclub waar hij nu zit.
Ik blijf erbij: Hazard is geen v Persie/Robben misschien ook op dit moment ook wel geen Sneijder.
Hazard? Ja, tot op zeker hoogte, maar heeft ook kwaliteit om zich heen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:33 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Jij bent een Nederlander zeker?
Hazard is de spelmaker bij Chelsea, Januzaj bij United, De Bruyne bij Wolfsburg.
Seriously Nederlanders, ga ergens anders jaloers lopen wezen.
Aguero wel en RvP niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:39 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hazard staat in de top 3 beste spelers van de PL met Aguero en Suarez. zonder twijfel.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef JenHermes het volgende:
En zijn jullie de uitzwaaiwedstrijd alweer vergeten? Dat was echt echt echt een hele matige wedstrijd
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef JenHermes het volgende:
En zijn jullie de uitzwaaiwedstrijd alweer vergeten? Dat was echt echt echt een hele matige wedstrijd
Nee, die pot van NL tegen Wales was goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:42 schreef JenHermes het volgende:
En zijn jullie de uitzwaaiwedstrijd alweer vergeten? Dat was echt echt echt een hele matige wedstrijd waarbij de tegenstander met 10 man voor het doel ging liggen.
Met zo,n tegenstander zal België vanavond ook te maken krijgen. Enig verschil is dat Algerije met vlijmscherpe counters eruit gaat komen
En één van de weinigen die echt in 1 tijd kan spelen. Veruit de beste Belg tijdens de kwalificaties.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef tyrvenom het volgende:
De bruyne, sorry wat iedereen over hem denkt en waar hij speelt, hij is een van de bepalende mensen in ons team. Hij scoort mss niet als een topscorer, maar hij is wel bij elke cruciale stap bepalend bij de duivels.. En hij is de hardste werker, hij loopt van voor naar achter heel de match. Weinig mensen die dit zien maar je moet maar eens opletten hoe hard hij betrokken is in de acties!
Ik kan spijtig genoeg niets zien van de wedstrijd , moet gaan werken, maar zal met een klein hartje het nieuws afwachten
Ben je echt zo dom?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef tyrvenom het volgende:
btw, het is de 100ste match van de rode duivels waarin Courtois de 0 op het bord kan houden!!
Hij heeft al 99keer voor ons de 0 kunnen houden dus dat betekend wel iets hoor en dat voor een van de jongste keepers die zo professioneel zijn... Ik denk ook dat hij hierdoor enorm gemotiveerd gaat zijn om deze kans te benutten...
Wolfsburg gaat volgens mij de volgende seizoenen wel een van de bepalende clubs in Duitsland worden. Die hebben veel geld (VW als sponsor) en grootse plannen volgens mij. Ze hebben nu net geen CL gehaald, maar volgens mij zou dat toch de ambitie moeten zijn voor volgend seizoen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef tyrvenom het volgende:
De bruyne, sorry wat iedereen over hem denkt en waar hij speelt, hij is een van de bepalende mensen in ons team. Hij scoort mss niet als een topscorer, maar hij is wel bij elke cruciale stap bepalend bij de duivels.. En hij is de hardste werker, hij loopt van voor naar achter heel de match. Weinig mensen die dit zien maar je moet maar eens opletten hoe hard hij betrokken is in de acties!
dat hebben ze al jarenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:51 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Wolfsburg gaat volgens mij de volgende seizoenen wel een van de bepalende clubs in Duitsland worden. Die hebben veel geld (VW als sponsor) en grootse plannen volgens mij. Ze hebben nu net geen CL gehaald, maar volgens mij zou dat toch de ambitie moeten zijn voor volgend seizoen.
Herpes schijnt sowieso heel vervelend te zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
JenHerpes is bijna net zo irritant als Kekster.
Scheelt toch nog ietsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan maak je er een top 4 van met die overrated van Persie erbij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik zou sowieso maar is een bril aanschaffen als ik jou was.
Natuurlijk is het een hele goeie speler, nu gaat het erom of hij dat tegen andere topploegen in topwedstrijden kan laten zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dan maak je er een top 4 van met die overrated van Persie erbij.![]()
Hazard is een topspeler en Chelsea is een topclub.
blijkbaar wel, ik vergiste me, de rode duivels hebben nog nooit een match verloren met courtois in de goal. En dat dit zijn 100ste clean sheet kan worden is wel degelijk een feit..quote:
Lol Belg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:45 schreef tyrvenom het volgende:
btw, het is de 100ste match van de rode duivels waarin Courtois de 0 op het bord kan houden!!
Hij heeft al 99keer voor ons de 0 kunnen houden dus dat betekend wel iets hoor en dat voor een van de jongste keepers die zo professioneel zijn...
En minimaal net zo dom en gefrustreerd als DownerArmandoMaradona.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Courtois kan de 100e clean sheet in zijn carriere halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:59 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
blijkbaar wel, ik vergiste me, de rode duivels hebben nog nooit een match verloren met courtois in de goal. En dat dit zijn 100ste clean sheet kan worden is wel degelijk een feit..
Als je nu zou argumenteren dat ik dom ben omdat ik dit vermeld als feit en dat het een stimulans moet zijn voor courtois dan kan ik je begrijpen? Leg me ff uit waarom ik dom ben dan?
Je bent een beetje geobsedeerd door Ome Diego heb ik het gevoel, wil je er over praten?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
En minimaal net zo dom en gefrustreerd als DownerArmandoMaradona.
ok begrijp ik, en ja 100ste clean sheet voor nationale ploeg is idd niet correct... Verkeerd uitgedrukt, bedankt he slimmerik...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:02 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Courtois kan de 100e clean sheet in zijn carriere halen.
Er zullen er niet veel meer dan 10 voor het nationale elftal gehaald zijn.
Verder prima maar je kan zelf ook wel bedenken dat een 22-jarige keeper geen 100 interlands heeft.
uh okequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:55 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dan maak je er een top 4 van met die overrated van Persie erbij.![]()
Hazard is een topspeler en Chelsea is een topclub.
Als het gaat om zwakzinnigheid, is hij toch wel de norm. Vandaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent een beetje geobsedeerd door Ome Diego heb ik het gevoel, wil je er over praten?
Nog niet zolang geleden zijn ze kampioen geworden en ze hebben nu echt een behoorlijk team wat standaard om de CL-plaatsen mee zou moeten kunnen spelen. Ze hebben een beetje een saai imago, maar sinds de komst van Allofs is er weldegelijk het e.e.a aan het veranderen en zijn ze stukje bij beetje toch een vaste waarde aan het worden vlak onder de echte topteams.quote:
Die gozer van een VanPoppel ontbreekt hier ook nog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent een beetje geobsedeerd door Ome Diego heb ik het gevoel, wil je er over praten?
Burkina Faso was 2e bij de Afrika Cup. Algerije lijkt me niet met afstand de zwakste deelnemer. Wel een tegenstander van wie je zonder problemen moet kunnen winnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:08 schreef speknek het volgende:
Hoedanook moet dit een eitje voor Belgie zijn. Ze zijn een van de betere teams en Algerije waarschijnlijk met afstand de slechtste. Die hadden hulp van de scheids nodig om met hangen en wurgen van Burkina Faso te winnen voor plaatsing.
Met Nigeria de winner... Africa Cup zegt me heel weinig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:11 schreef Halcon het volgende:
Burkina Faso was 2e bij de Afrika Cup. Algerije lijkt me niet met afstand de zwakste deelnemer. Wel een tegenstander van wie je zonder problemen moet kunnen winnen.
1 - 1 - 8, want Algarije, namen zijn hierbij van ondergeschikt belang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
Wat is de verwachte opstelling eigenlijk van de Zuiderburen?
Het zegt wel wat. Veel van die Afrikaanse teams zijn redelijk gelijkwaardig aan elkaar. Zo ook Algerije. Geen topteam, maar ook niet met afstand slechter dan Iran, Honduras en de rest van de Afrikaanse ploegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Met Nigeria de winner... Africa Cup zegt me heel weinig.
Dank je...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:17 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
1 - 1 - 8, want Algarije, namen zijn hierbij van ondergeschikt belang.
Courtoisquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
Wat is de verwachte opstelling eigenlijk van de Zuiderburen?
Dus jij schetst 4-3-3, terwijl het plaatje erboven 4-5-1 schetst...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:22 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Courtois
Alderweireld - Kompany - Van Buyten - Vertonghen
Dembele-Witsel-defour
KDB-Lukaku-Hazard
zoiets zal het wellicht worden?
Wat is het verschilquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij schetst 4-3-3, terwijl het plaatje erboven 4-5-1 schetst...
Dat is waar, maar hangt af van hoe de nummer 10 speelt...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:29 schreef Chilliewillie88 het volgende:
[..]
Wat is het verschilin aanvallend opzicht zal het sowieso meer een 4-3-3 zijn met Lukaku steeds diep in de punt. Defensief gezien zal het dan eerder 4-5-1 lijken, maar wat moet je daar mee
aanvallen moeten ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |