sommige, dat heb je goed gezien, dus waarom je er druk om makenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Blijft triest om te zien hoe sommige Nederlanders bijna schuimbekkend klaarstaan om te zien hoe de Belgen verliezen om dan helemaal los te gaan. Dat voor een land dat 12 jaar hard gewerkt heeft om het nationale elftal terug op niveau te krijgen. Een land dat het gewoon verdiend om er terug bij te zijn. Een land waar de mensen daarom best enthousiast mogen zijn.
Vorig WK/EK in Antwerpen was oranje trouwens de hoofdkleur aan de cafés. Omgekeerd zie ik zoiets niet meteen gebeuren...
idd mooie postquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Blijft triest om te zien hoe sommige Nederlanders bijna schuimbekkend klaarstaan om te zien hoe de Belgen verliezen om dan helemaal los te gaan. Dat voor een land dat 12 jaar hard gewerkt heeft om het nationale elftal terug op niveau te krijgen. Een land dat het gewoon verdiend om er terug bij te zijn. Een land waar de mensen daarom best enthousiast mogen zijn.
Vorig WK/EK in Antwerpen was oranje trouwens de hoofdkleur aan de cafés. Omgekeerd zie ik zoiets niet meteen gebeuren...
ok maar je weet mss van de rivaliteit van Antwerp en Beerschot ( 2 antwerpse stadsploegen )quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:01 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat er in Antwerpen en de hele grensstreek veel Nederlanders wonen hé. Die cafés willen gewoon volk lokken.
Overigens vaak al tweede- of zelfs derde-generatie inwijkelingen van wie de ouders ooit naar België zijn verhuisd omdat de huizenprijzen hier lager lagen (dat is nu, zeker in die streek, niet meer het geval).
Ja en een ploeg die nog eens kan counteren ook. Wat niet gezegd kan worden van Tunesië.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef Lothiriel het volgende:
Algerije is blijkbaar een Tunesië in het kwadraat dus kunnen ons verwachten aan een stelletje schoppers
Ze hebben wel een paar leuke spelers maar geen excuses, moet gewoon een 2-0 oid worden lijkt me
Is ook mijn prono!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:48 schreef Halcon het volgende:
Hoop downies hebben zich al gemeld. Nu DownerArmandoMaradona nog en het "feest" is compleet.
2-0 Belgie.
Was niet enkel in Antwerpen het geval hoor. Op vele plaatsen in Vlaanderen supporterde men voor oranje: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120607_00176819quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:01 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat er in Antwerpen en de hele grensstreek veel Nederlanders wonen hé. Die cafés willen gewoon volk lokken.
Beveren, dat is ook de grensstreek hé.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:12 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Was niet enkel in Antwerpen het geval hoor. Op vele plaatsen in Vlaanderen supporterde men voor oranje: http://www.nieuwsblad.be/(...)DMF20120607_00176819
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, ik wist van plaatsvervangende schaamte niet waar kruipen en ik zat alleen voor mijn TV. Wat kan ik me daar in opwinden, totaal ongepaste onsportiviteit.
ja maar die druk komt niet vanuit Belgie zelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef JenHermes het volgende:
0 - 1 overwinning voor Algerije
En nee, dit zeg ik niet om de Belgen te fucken maar dit is gewoon een realistische kijk op de wedstrijd. De Belgen worden zo enorm opgehemeld in de media dat ik denk dat ze onder de druk bezwijken. Van België wordt met dit team verwacht dat ze minimaal de kwart of halve finale bereiken dus er staat enorm veel druk op. Ik vraag me af of ze de druk wel aan kunnen
Ik ook, te beginnen tegen dit Algerije, maar ik vrees er voorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:14 schreef lolcat8811 het volgende:
Ik zou Januzaj wel eens in de basis willen zien
Eens. Ze zullen onder druk bezwijken net als de Afrikaanse landen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef JenHermes het volgende:
0 - 1 overwinning voor Algerije
En nee, dit zeg ik niet om de Belgen te fucken maar dit is gewoon een realistische kijk op de wedstrijd. De Belgen worden zo enorm opgehemeld in de media dat ik denk dat ze onder de druk bezwijken. Van België wordt met dit team verwacht dat ze minimaal de kwart of halve finale bereiken dus er staat enorm veel druk op. Ik vraag me af of ze de druk wel aan kunnen.
Kijk naar Brazilië in hun eerste wedstrijd. Torenhoge verwachtingen maar de druk werd ze te veel
Leuven ook dan? Jeez.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:16 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Beveren, dat is ook de grensstreek hé.
Geloof ik niet veel van.Er lopen tig van spelers rond die al onder enorme druk hebben moeten presteren in CL EL etc finales. Dat kan al tellen als ervaring. Ik zie Belgie niet goed beginnen aan dit WK, maar bezwijken (2e ronde niet halen) , hmmmm, een brug te verquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eens. Ze zullen onder druk bezwijken net als de Afrikaanse landen.
Amen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Het probleem van de Belgen is dat ze niet echt top van de top in hun team hebben rondlopen. Ze hebben geen v Persie, ze hebben geen Robben, geen Sneijder die afgelopen vrijdag enorm belangrijk was voor Oranje ook al was ie niet echt zichtbaar. Het zijn kwalitatief wel goede spelers maar het zijn niet echt spelers die een wedstrijd naar hun hand kunnen zettenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:25 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ja maar die druk komt niet vanuit Belgie zelf.
In het begin wss wel deels, we waren wat te euforisch dat we eindelijk gekwalificeerd geraakten...
Maar nu die stormte is gaan liggen, en we wat partijen hebben verloren, verwachten de meeste belgen zeker geen kwart of halve finale, het zou leuk zijn, maar het zou eerder een maximum dan een minimum zijn. Ik geloof enkel pas in de kansen van Belgie na de wedstrijd vnv. En aan de hand daarvan kan je al klein beetje opmaken hoe we omgaan met de druk en of we deze poule wel overleven. Want dat is ook niet zeker he...
Inderdaad. Ze hebben maar Courtois, Kompany en Hazard. Aangevuld met spelers die maar in de PL en Bundesliga spelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het probleem van de Belgen is dat ze niet echt top van de top in hun team hebben rondlopen. Ze hebben geen v Persie, ze hebben geen Robben, geen Sneijder die afgelopen vrijdag enorm belangrijk was voor Oranje ook al was ie niet echt zichtbaar. Het zijn kwalitatief wel goede spelers maar het zijn niet echt spelers die een wedstrijd naar hun hand kunnen zetten
Jij bent een Nederlander zeker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Het probleem van de Belgen is dat ze niet echt top van de top in hun team hebben rondlopen. Ze hebben geen v Persie, ze hebben geen Robben, geen Sneijder die afgelopen vrijdag enorm belangrijk was voor Oranje ook al was ie niet echt zichtbaar. Het zijn kwalitatief wel goede spelers maar het zijn niet echt spelers die een wedstrijd naar hun hand kunnen zetten
ik vind persoonlijk kompany, courtois, hazard en vooral de vergeten de bruyne echt wel bij te top horen hoor. En lukaku heeft de laatste wedstrijden bewezen dat hij met weinig kansen direct kan scoren...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:29 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dit zijn goede spelers ja maar kom op, als Hazard echt goed was dan had hij toch allang bij een betere club gespeeld dan bij die afbraakclub waar hij nu zit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:33 schreef tyrvenom het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk kompany, courtois, hazard en vooral de vergeten de bruyne echt wel bij te top horen hoor. En lukaku heeft de laatste wedstrijden bewezen dat hij met weinig kansen direct kan scoren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |