Omgekeerd blijkbaar nog veel meer als ik dit topic zo leesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Belgen zijn toch nog steeds anti Nederland dus eigenlijk kunnen wij niet juichen voor ze, hup Algerije!
Jij moet dit topic nog maar eens herlezen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Belgen zijn toch nog steeds anti Nederland dus eigenlijk kunnen wij niet juichen voor ze, hup Algerije!
Misschien heeft hij ook herpes op zijn ogen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Herpes kijkt volgens mij niet naar voetbal.
Dat sluit ik niet uit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook herpes op zijn ogen?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij gaat nog sneller dan verwacht terug je holletje in
Misschien wel, maar niet voordat al het oranje vullis al weer uit het straatbeeld verdwenen is en mijn Portugese vlag het enige is wat hier de straat nog versiert.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij gaat nog sneller dan verwacht terug je holletje in
Ik was van plan om de volgende wedstrijd voor Portugal te juichen, maar die posts van jou zitten zo vol onzin, dat ik nu hoop dat USA wintquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal komt de poulefase gewoon door in tegenstelling tot Nederland. USA en Ghana zijn gewoon 6 punten, een nederlaag tegen Duitsland is geen schande. Een EK uitvliegen met 0 punten en verliezen van Australië en Chili daarentegen...
Wat een internetforum niet allemaal met je visie kan doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was van plan om de volgende wedstrijd voor Portugal te juichen, maar die posts van jou zitten zo vol onzin, dat ik nu hoop dat USA wint
Het hangt af van users op Fok voor wie jij gaat juichen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik was van plan om de volgende wedstrijd voor Portugal te juichen, maar die posts van jou zitten zo vol onzin, dat ik nu hoop dat USA wint
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
Portugal komt de poulefase gewoon door in tegenstelling tot Nederland. USA en Ghana zijn gewoon 6 punten, een nederlaag tegen Duitsland is geen schande. Een EK uitvliegen met 0 punten en verliezen van Australië en Chili daarentegen...
Als je het grappig vind om te verliezen van Australië, ga je gang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenavond gaan we 'm keihard uitlachen.
Jij bent altijd voor de winnaar toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als je het grappig vind om te verliezen van Australië, ga je gang.
Ik wil je even melden dat Australië er vrij weinig van kan. Tevens gaat Chili door Robben en Van Persie vernederd worden omdat zij niet kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:19 schreef Kekster het volgende:
[..]
Als je het grappig vind om te verliezen van Australië, ga je gang.
Morgenavond pas? Hij heeft vanmorgen zijn dekbedje moeten verschonenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgenavond gaan we 'm keihard uitlachen.
Nahquote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het hangt af van users op Fok voor wie jij gaat juichen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |