Ben ik met je eens. zo sterk team is het niet volgens mij.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:57 schreef Belladonna80 het volgende:
België gaat het denk ik moeilijker krijgen dan de meesten denken.
Algerije ook niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:58 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. zo sterk team is het niet volgens mij.
Nee dat is zeker waar daarom denk ik ook 1-1. Maar over het algemeen word er lyrisch gedaan over het team van België. Dat zie ik gewoon nog niet zo. Maar ik hoop dat ik er naast zit en dat België alles wint, behalve als ze tegen Nederland spelen.quote:
Omdat ze zoveel schoppen en achteruit hangen? Als dat zo is, ja dan snap ik het wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:09 schreef Belgosome het volgende:
Moeizame overwinning denk ik. Algerije is een kut team om tegen te spelen
België speelt het slecht tegen defensieve teams. Macedonië was de moeilijkste match in de kwalificaties.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:11 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel schoppen en achteruit hangen? Als dat zo is, ja dan snap ik het wel.
Ok. Toch raar eigenlijk, want met name in de voorhoede hebben ze spelers ( een Hazard bv. ) die technisch briljant zijn en ook het overzicht hebben en een spijtende pass om de tegenstander te doen laten figureren.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:14 schreef Belgosome het volgende:
[..]
België speelt het slecht tegen defensieve teams. Macedonië was de moeilijkste match in de kwalificaties.
Terwijl in Servië en Kroatië wonnen ze bv. Met 0-3 en 0-2
500 miljoen?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Brecht35 het volgende:
Kunnen we dit topic Belg-only maken?
Ik doe echt de moeite niet meer om aan Nederlanders uit te leggen dat een team van een half miljard sterk is. Neen, dat doe ik echt niet. Als je dat niet beseft, ben je gewoon achterlijk.
fok.nlquote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef Brecht35 het volgende:
Kunnen we dit topic Belg-only maken?
Ik doe echt de moeite niet meer om aan Nederlanders uit te leggen dat een team van een half miljard sterk is. Neen, dat doe ik echt niet. Als je dat niet beseft, ben je gewoon achterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |