Jup dat kan ook nog inderdaad, dat Portugal beide teams voorbij gaat is wel echt een van de minst waarschijnlijke scenario's.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als duitsland met een goal verschilt wint dan kan Ghana zelfs nog makkelijk door, 2 goals verschil winnen van portugal en het is exit VS.
Maar waarschijnlijk gaat het toch gewoon gebeurenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup dat kan ook nog inderdaad, dat Portugal beide teams voorbij gaat is wel echt een van de minst waarschijnlijke scenario's.
Nah, ik geloof er niet in. Als ze op de plek van Ghana stonden wel, maar die Ghanezen gaan zich niet zo laten overlopen, en als het bij Duitsland in de eerste helft niet erg meezit gaan ze daar waarschijnlijk ook gewoon voor de salonremisequote:Op maandag 23 juni 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk gaat het toch gewoon gebeuren.
Vergeet je je belofte niet dat als Portugal in de eerste ronde strandt je ophoudt met op fok te posten ?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Als Duitsland zich aan zijn sportieve plicht houd gaat Portugal gewoon door. Wel mooi om te zien dat de voorbarigheid afgestraft werd net zoals dat Nederland wel ff wereldkampioen zou worden na de overwinning op Spanje. Vanavond kiest Brazilië (omg corruptie) Nederland uit als tegenstander in de achtste finales en dan is het gewoon exit holland.
Ik delete mijn account ja. Neem jij een Portugese vlag als UI als Portugal wel doorgaat?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Vergeet je je belofte niet dat als Portugal in de eerste ronde strandt je ophoudt met op fok te posten ?
dealquote:Op maandag 23 juni 2014 13:44 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik delete mijn account ja. Neem jij een Portugese vlag als UI als Portugal wel doorgaat?
Ik help het je hopen, het WK en eigenlijk de hele wereld is beter af zonder Ratugal.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, ik geloof er niet in. Als ze op de plek van Ghana stonden wel, maar die Ghanezen gaan zich niet zo laten overlopen, en als het bij Duitsland in de eerste helft niet erg meezit gaan ze daar waarschijnlijk ook gewoon voor de salonremise
Nee je houdt op met posten, dus geen 'ik delete deze account en ga gelijk onder een kloon verder'. Gewoon opbokken.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:44 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik delete mijn account ja. Neem jij een Portugese vlag als UI als Portugal wel doorgaat?
Mocht Brazilie er toch ook nog uitgaan in de eerste ronde ...quote:Op maandag 23 juni 2014 12:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Valt wel mee, Brazilië zit er nog in.
En die Cristiano is over 4 jaar wel opgebrand door blessures, dus die gaat dit nu nooit meer winnen. (Ok EK zou nog kunnen)quote:Op maandag 23 juni 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heerlijk als Portugal naar huis gaat. Heerlijk gewoon.
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je houdt op met posten, dus geen 'ik delete deze account en ga gelijk onder een kloon verder'. Gewoon opbokken.
Als jij echt oprot van FOK! als ze er uit vliegen wel jaquote:Op maandag 23 juni 2014 13:49 schreef Kekster het volgende:
[..]
Neem jij ook een Portugese vlag als UI als Portugal door gaat naar de achtste finales?
Ik delete mijn account en dan ben ik weg, voorgoed.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij echt oprot van FOK! als ze er uit vliegen wel ja
Je kunt accounts niet deleten.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik delete mijn account en dan ben ik weg, voorgoed.
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik delete mijn account en dan ben ik weg, voorgoed.
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Als Duitsland zich aan zijn sportieve plicht houd gaat Portugal gewoon door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |