Als je voorspellingen net zo uitpakken als hiervoor (Nederland laatste in de poule, Portugal door) is er flink veel hoop voor Nederlandquote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Als Duitsland zich aan zijn sportieve plicht houd gaat Portugal gewoon door. Wel mooi om te zien dat de voorbarigheid afgestraft werd net zoals dat Nederland wel ff wereldkampioen zou worden na de overwinning op Spanje. Vanavond kiest Brazilië (omg corruptie) Nederland uit als tegenstander in de achtste finales en dan is het gewoon exit holland.
Had hij dat gezegd ja? Lol wat een faalhaas.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Als je voorspellingen net zo uitpakken als hiervoor (Nederland laatste in de poule, Portugal door) is er flink veel hoop voor Nederland
Denk niet dat het zo'n schandalige vertoning wordt, wordt een nette 2-2(net zoals Denemarken - Zweden in 2004).quote:Op maandag 23 juni 2014 11:36 schreef tjoptjop het volgende:
We krijgen weer een Duitsland - Oostenrijkje?
Oh ja die had je ook nog op het EKquote:Op maandag 23 juni 2014 12:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo'n schandalige vertoning wordt, wordt een nette 2-2(net zoals Denemarken - Zweden in 2004).
En voor al die mensen die denken dat Portugal het nog haalt, die winnen niet eens van Ghana.
Laat Portugal eerst zelf maar eens winnen van Ghana. Nog los van wat Duitsland en de VS er onderling van maken.quote:Op maandag 23 juni 2014 11:48 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Als je voorspellingen net zo uitpakken als hiervoor (Nederland laatste in de poule, Portugal door) is er flink veel hoop voor Nederland
Portugal wint wel van Ghana. Waarschijnlijk nog best ruim ook. Kan zomaar 4-1 of 5-1 worden. VS en Duitsland zullen wel gelijk spelen. Vroege voorsprong van de VS, Duitsland zal dan een periode veel sterker zijn, de 1-1 maken en dan vinden ze het allebei wel best.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo'n schandalige vertoning wordt, wordt een nette 2-2(net zoals Denemarken - Zweden in 2004).
En voor al die mensen die denken dat Portugal het nog haalt, die winnen niet eens van Ghana.
quote:Op maandag 23 juni 2014 12:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Portugal wint wel van Ghana. Waarschijnlijk nog best ruim ook. Kan zomaar 4-1 of 5-1 worden.
Ik denk ook niet dat ze het gaan halen. Ik denk wel dat ze ruim van Ghana winnen.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Portugal kan het shaken. Ik zie Duitsland zo winnen van de VS overigens, maar met een goaltje verschil ofzo. En dan nog kan Portugal lekker naar huis op doelsaldoZit 5 goals verschil tussen, dat gaan ze niet echt goedmaken, en ik denk niet dat Duitsland ff extra gas gaat geven tegen de US om ze te helpen.
Waar baseer je dat op? Ik vind het complete onzin. En gezien het doelsaldo heeft Ghana vooraf gezien ook nog de betere(lees minder slechte) kansen om door te komen.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Portugal wint wel van Ghana. Waarschijnlijk nog best ruim ook. Kan zomaar 4-1 of 5-1 worden.
Want? Die deden het best aardig tegen Duitsland, en zoals gezegd; zij hebben nog betere kansen dan Portugal om door te gaan, dus die gaan zich echt niet zo even laten wegtikken.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het gaan halen. Ik denk wel dat ze ruim van Ghana winnen.
Waarom zouden ze ineens ruim winnen? Ghana heeft heel behoorlijk weerstond geboden tegen de VS en Duitsland, die laten zich niet zomaar afslachten door deze hele matige Portugezen.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ze het gaan halen. Ik denk wel dat ze ruim van Ghana winnen.
Algerije is er nog niet. De ploeg mag niet verliezen van Rusland. Een gelijkspel is genoeg, tenzij Zuid-Korea een monsterzege boekt tegen België.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het grappige feit doet zich voor dat als Duitsland door een salonremise 1e wordt in de poule, ze waarschijnlijk tegen Algerije komen te spelen, het land dat slachtoffer was van de beruchte salonremise tussen West-Duitsland en Oostenrijk in 1982.
Wat heeft dat allemaal met Portugal te maken? En Duitsland kan prima winnen, maar dan met een goaltje verschil ofzo, dan gaat Portugal het alsnog niet redden, die moeten bovendien eerst maar eens van Ghana winnen.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Als Duitsland zich aan zijn sportieve plicht houd gaat Portugal gewoon door. Wel mooi om te zien dat de voorbarigheid afgestraft werd net zoals dat Nederland wel ff wereldkampioen zou worden na de overwinning op Spanje. Vanavond kiest Brazilië (omg corruptie) Nederland uit als tegenstander in de achtste finales en dan is het gewoon exit holland.
Als duitsland met een goal verschilt wint dan kan Ghana zelfs nog makkelijk door, 2 goals verschil winnen van portugal en het is exit VS.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal met Portugal te maken? En Duitsland kan prima winnen, maar dan met een goaltje verschil ofzo, dan gaat Portugal het alsnog niet redden, die moeten bovendien eerst maar eens van Ghana winnen.
Telt bij een gelijke stand in punten van 2 ploegen niet eerst het onderling resultaat? Of is dat alleen bij de CL?quote:Op maandag 23 juni 2014 12:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als duitsland met een goal verschilt wint dan kan Ghana zelfs nog makkelijk door, 2 goals verschil winnen van portugal en het is exit VS.
Nee eerst doelsaldo dan doelpunten voor in de hele groep, dan pas onderlinge punten.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Telt bij een gelijke stand in punten van 2 ploegen niet eerst het onderling resultaat? Of is dat alleen bij de CL?
Nee doelsaldoquote:Op maandag 23 juni 2014 12:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Telt bij een gelijke stand in punten van 2 ploegen niet eerst het onderling resultaat? Of is dat alleen bij de CL?
Doelsaldo telt eerst.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Spanje en Portugal beiden al naar huis na 3 wedstrijdjes, dan bestaat God toch echt.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heerlijk als Portugal naar huis gaat. Heerlijk gewoon.
Valt wel mee, Brazilië zit er nog in.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Spanje en Portugal beiden al naar huis na 3 wedstrijdjes, dan bestaat God toch echt.
Die kunnen er ook nog uitquote:Op maandag 23 juni 2014 12:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Valt wel mee, Brazilië zit er nog in.
Jup dat kan ook nog inderdaad, dat Portugal beide teams voorbij gaat is wel echt een van de minst waarschijnlijke scenario's.quote:Op maandag 23 juni 2014 12:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Als duitsland met een goal verschilt wint dan kan Ghana zelfs nog makkelijk door, 2 goals verschil winnen van portugal en het is exit VS.
Maar waarschijnlijk gaat het toch gewoon gebeurenquote:Op maandag 23 juni 2014 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup dat kan ook nog inderdaad, dat Portugal beide teams voorbij gaat is wel echt een van de minst waarschijnlijke scenario's.
Nah, ik geloof er niet in. Als ze op de plek van Ghana stonden wel, maar die Ghanezen gaan zich niet zo laten overlopen, en als het bij Duitsland in de eerste helft niet erg meezit gaan ze daar waarschijnlijk ook gewoon voor de salonremisequote:Op maandag 23 juni 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk gaat het toch gewoon gebeuren.
Vergeet je je belofte niet dat als Portugal in de eerste ronde strandt je ophoudt met op fok te posten ?quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Ik delete mijn account ja. Neem jij een Portugese vlag als UI als Portugal wel doorgaat?quote:Op maandag 23 juni 2014 13:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Vergeet je je belofte niet dat als Portugal in de eerste ronde strandt je ophoudt met op fok te posten ?
dealquote:Op maandag 23 juni 2014 13:44 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik delete mijn account ja. Neem jij een Portugese vlag als UI als Portugal wel doorgaat?
Ik help het je hopen, het WK en eigenlijk de hele wereld is beter af zonder Ratugal.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, ik geloof er niet in. Als ze op de plek van Ghana stonden wel, maar die Ghanezen gaan zich niet zo laten overlopen, en als het bij Duitsland in de eerste helft niet erg meezit gaan ze daar waarschijnlijk ook gewoon voor de salonremise
Nee je houdt op met posten, dus geen 'ik delete deze account en ga gelijk onder een kloon verder'. Gewoon opbokken.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:44 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik delete mijn account ja. Neem jij een Portugese vlag als UI als Portugal wel doorgaat?
Mocht Brazilie er toch ook nog uitgaan in de eerste ronde ...quote:Op maandag 23 juni 2014 12:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Valt wel mee, Brazilië zit er nog in.
En die Cristiano is over 4 jaar wel opgebrand door blessures, dus die gaat dit nu nooit meer winnen. (Ok EK zou nog kunnen)quote:Op maandag 23 juni 2014 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heerlijk als Portugal naar huis gaat. Heerlijk gewoon.
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je houdt op met posten, dus geen 'ik delete deze account en ga gelijk onder een kloon verder'. Gewoon opbokken.
Als jij echt oprot van FOK! als ze er uit vliegen wel jaquote:Op maandag 23 juni 2014 13:49 schreef Kekster het volgende:
[..]
Neem jij ook een Portugese vlag als UI als Portugal door gaat naar de achtste finales?
Ik delete mijn account en dan ben ik weg, voorgoed.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij echt oprot van FOK! als ze er uit vliegen wel ja
Je kunt accounts niet deleten.quote:Op maandag 23 juni 2014 13:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik delete mijn account en dan ben ik weg, voorgoed.
quote:Op maandag 23 juni 2014 13:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik delete mijn account en dan ben ik weg, voorgoed.
Hahahahahahahahaquote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Als Duitsland zich aan zijn sportieve plicht houd gaat Portugal gewoon door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |