Moet ik weer een nieuwe taal leren, da's kut.quote:Op maandag 23 juni 2014 05:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ja want behalve Portugal en Friesland bestaat er natuurlijk nergens een plekje op aarde waar je een bestaan op zou kunnen bouwen......
duits lerenquote:Op maandag 23 juni 2014 05:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Moet ik weer een nieuwe taal leren, da's kut.![]()
Ik dacht eerst Spaans, ik was in Mexico en Guatemala onlangs, er is wel werk, maar Spaans is niet mooi. Het lijkt op Portugees, maar mist gewoon iets. Het klinkt ontiegelijk verwijfd en alsof je moet overgeven. Ik kan niet het gevoel voor die taal ontwikkelen.
Zal dan maar naar een ex-Portugese kolonie moeten uitwijken ooit. Helaas heeft Portugal nooit zoveel kolonien gehad als Spanje en zijn veel landen een puinzooi en hoef je daar zeker niet naar werk te zoeken. Ik was in Guinee-Bissau bijvoorbeeld, waar niet eens een elektriciteitsnetwerk is, geen telefoonlijnen, geen geldautomaten, eigenlijk gewoon helemaal niets.Niet echt een land om werk te zoeken dus.
Maar goed wellicht vind ik nog een ander land, Brazilie, Angola, Timor (met Timor gaat het ook niet erg goed).
Ach so, ich spreche schon Deutsch. Vielleicht kann ich in Namibie oder Paraguay arbeiten. Ich glaube in Paraguay reden manche Leute auch Hoch- und Plattdeutsch.quote:Op maandag 23 juni 2014 05:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
duits leren![]()
schweinhund, arschloch , scheisse
Meine Liebequote:Op maandag 23 juni 2014 06:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ach so, ich spreche schon Deutsch. Vielleicht kann ich in Namibie oder Paraguay arbeiten. Ich glaube in Paraguay reden manche Leute auch Hoch- und Plattdeutsch.
Deutschland mag ich aber nie', dass ist mir zu kalt und die Leute sind autistisch und langweilig.![]()
Ordnung muss sein in die Heimat.
Ronaldo is niet fit. Het is alleen heel ongunstig voor België als de VS van Duitsland zou winnen.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:43 schreef Copthorne het volgende:
Triest dit. Leedvermaak om een goed team met een geweldig uithangbord (Ronaldo) dat wordt uitgeschakeld door een land waar voetbal niet eens serieus wordt genomen. Jammer voor het toernooi.
Dit dus. Duitsland en de VS gaan gewoon door, Ghana en portugal gaan knokken voor de winst maar ze zijn dan alsnog de lul op basis van doelsaldo.quote:Op maandag 23 juni 2014 06:12 schreef kalinhos het volgende:
Die zijn er gewoon uit hoor. Tenzij ze een doelsaldo van -6 goedmaken. Zelf 4-0 winnen en dan hopen dat usa of duitsland met minimaal 3-0 wint. Ik zie t niet gebeuren. Hell, ik zie ze niet eens winnen van Ghana eigenlijk
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Als Duitsland zich aan zijn sportieve plicht houd gaat Portugal gewoon door. Wel mooi om te zien dat de voorbarigheid afgestraft werd net zoals dat Nederland wel ff wereldkampioen zou worden na de overwinning op Spanje. Vanavond kiest Brazilië (omg corruptie) Nederland uit als tegenstander in de achtste finales en dan is het gewoon exit holland.
Sportieve plicht? Gewoon een salonremise en zowel Duitsland als de VS zijn door, kan Portugal lekker naar huis. En terecht natuurlijk, Portugal heeft he-le-maal niks laten zien dit WK. Ze zijn zelfs slechter dan de Spanjaarden, en dat zegt genoeg.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Als Duitsland zich aan zijn sportieve plicht houd gaat Portugal gewoon door. Wel mooi om te zien dat de voorbarigheid afgestraft werd net zoals dat Nederland wel ff wereldkampioen zou worden na de overwinning op Spanje. Vanavond kiest Brazilië (omg corruptie) Nederland uit als tegenstander in de achtste finales en dan is het gewoon exit holland.
Terwijl ze 2-2 tegen VS spelen? Mind you, Ghana speelde ook 2-2 tegen Duitsland, waar Portugal 4-0 van verloor.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Kan. Absoluut niet relevant voor het topic trouwens.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Ghana geeft vol gas, lekker fysiek inbeuken op tere spelertjes zoals Ronaldoquote:Op maandag 23 juni 2014 06:12 schreef kalinhos het volgende:
Die zijn er gewoon uit hoor. Tenzij ze een doelsaldo van -6 goedmaken. Zelf 4-0 winnen en dan hopen dat usa of duitsland met minimaal 3-0 wint. Ik zie t niet gebeuren. Hell, ik zie ze niet eens winnen van Ghana eigenlijk
Zie eerst maar eens met ruime cijfers te winnen van Ghana, zelfs als Duitsland gewoon wint van de VS, is Portugal alsnog de lul. En dit slappe Portugal is denk ik gewoon te zwak om een goed resultaat te halen tegen Ghana.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Houd toch op. Tis dat met alle geluk vd wereld er nog een goal valt in de 95e minuut anders ben je al klaar. Zelfs Ronaldo heeft 't al opgegeven.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:32 schreef Kekster het volgende:
Dit topic
Er is nog geen enkel team dat enkel 'wereldklasse' toont, ja misschien Frankrijk. Maar ik wil Frankrijk eerst eens even zien tegen een wat betere tegenstander.quote:Op maandag 23 juni 2014 10:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Houd toch op. Tis dat met alle geluk vd wereld er nog een goal valt in de 95e minuut anders ben je al klaar. Zelfs Ronaldo heeft 't al opgegeven.
Het is een heel middelmatig elftal, 3 klassen minder dan Nederland. End at is al geen wereldklasse.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |