Passie spat er bij het hele VS-team vanaf, een en al frustratie bij Ronaldo. Wat heeft Ronaldo tot nu toe gebracht in het WK? Portugal herinner ik me dit WK weer aan de smerige overtredingen,quote:Op maandag 23 juni 2014 01:43 schreef Copthorne het volgende:
Triest dit. Leedvermaak om een goed team met een geweldig uithangbord (Ronaldo) dat wordt uitgeschakeld door een land waar voetbal niet eens serieus wordt genomen. Jammer voor het toernooi.
Een eigenschap van een goed team is dat je wint, is het niet?quote:Op maandag 23 juni 2014 01:43 schreef Copthorne het volgende:
Triest dit. Leedvermaak om een goed team met een geweldig uithangbord (Ronaldo) dat wordt uitgeschakeld door een land waar voetbal niet eens serieus wordt genomen. Jammer voor het toernooi.
Dat goede team faalde anders collectief gezien zowel vanavond als tegen Duitsland. Dat goede team stelt een grote psychopaat op en weigert maatregelen te nemen. Dat goede team is onze angstgegner dus oprotten met ze.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:43 schreef Copthorne het volgende:
Nee, een eigenschap van een goed team is dat het goede spelers heeft. Ook slechte teams, zoals Costa Rica en de VS kunnen winnen.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:46 schreef LS24 het volgende:
[..]
Een eigenschap van een goed team is dat je wint, is het niet?
En goede spelers staat bij jou bekend als goede/bekende naam? Ik zie die van de VS beter voetballen hoor..quote:Op maandag 23 juni 2014 01:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee, een eigenschap van een goed team is dat het goede spelers heeft. Ook slechte teams, zoals Costa Rica en de VS kunnen winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |