SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom GGMM DM'en?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand nog meer die pics zien van Escha in de playboy? DM dan GGMM.
En makkelijk een laag gemiddelde.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
3FM heeft minder leden, dus makkelijker een hoog gemiddelde.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg een zeer verontrustende DM van Littlerabbit.
Zeker een vieze he?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg een zeer verontrustende DM van Littlerabbit.
Denk dat ik Griekenland - Ivoorkust aanzet.quote:
De WK Poule waar totaal niet verrassend #TeamJohannes bovenaan staat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat is dat johannes? Ik ben er niet van op de hoogte
Jawel dat zei hij net.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef tralalala het volgende:
Maar nu weten jullie nog steeds niet wie er morgen komt?
Dijkstra en Marioquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:51 schreef tralalala het volgende:
Maar nu weten jullie nog steeds niet wie er morgen komt?
Henk de Haan gaat morgen optredenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef Pascalus het volgende:
Dit is nog erger geplaybacked dan Pom Pom Brasil.
English diseasequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag relletjes op de tribune:
[ afbeelding ]
Het is net Driesgod.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef Reemi het volgende:
Doet niet eens z'n best om fatsoenlijk te playbacken
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
morgen zitten er toch VI Hooligans in de zaal bij VI Oranje?
lekker af getrokken zul je bedoelen! O Geertje laat je likken voor een keertjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef -Willempie- het volgende:
Ow en hoe kan die Joling nou nog met droge ogen beweren dat ie geen plastische chirurgie heeft gedaan? Hij krijgt ze niet eens meer dicht zo strak getrokken is ie...
Arceegod slaat weer toequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:02 schreef Arcee het volgende:
WK / [VI Oranje #66] Nico is een afschuwelijke man was het snelste topic uit deze reeks.
Leuker dan Carlo Boshart in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben best dol op Geer. Erg leuke gast.
Ik vind hem ook erg leuk. Die moeten ze echt veel vaker uitnodigen. Nou wie weet bij TdJquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben best dol op Geer. Erg leuke gast.
Oh zo'n zin in he?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg leuk. Die moeten ze echt veel vaker uitnodigen. Nou wie weet bij TdJ
Oh zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuker dan Carlo Boshart in ieder geval
Bijna IEDEREEN is leuker dan Carlo. Nou ja behalve Nic0 dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuker dan Carlo Boshart in ieder geval
Ja dat worden echt weer topshowsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo'n zin in he?
Dries en Geertje. Laat je likken voor een keertje Dan heb je een leuk sfeertje
Ik kijk er al naar uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo'n zin in he?
Dries en Geertje. Laat je likken voor een keertje Dan heb je een leuk sfeertje
Ja het wordt weer een feestquote:
Waarom niet? Had hij er geen zin meer in?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat worden echt weer topshowsHelaas geen Gertje meer.
Nee ze wilden hem niet meer las ik. Teveel van hetzelfde of zo geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Had hij er geen zin meer in?
Kan VI nog eens wat van leren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze wilden hem niet meer las ik. Teveel van hetzelfde of zo geloof ik.
http://www.mediacourant.nl/?p=171900
Nog nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het wordt weer een feest![]()
Heb je al een adoptierenner opgegeven?
De genialiteit van Gertje niet inzien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg dus... het moet geen parodie worden![]()
ik hoop op leontien en daniellequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg dus... het moet geen parodie worden![]()
Tour de France 2014quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog niet
Is het TDF-forum al open?
Ja ik ga zijn verhalen missen over bakkie doen tijdens een koers en daarna gewoon weer verderquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De genialiteit van Gertje niet inzien.
Minachting van de kijker
Ja, sinds vandaag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog niet
Is het TDF-forum al open?
Of die anekdote toen hij met z'n Mercedes meisjes van lichte zeden rondreedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga zijn verhalen missen over bakkie doen tijdens een koers en daarna gewoon weer verderMisschien mag hij wel af en toe aanschuiven.
Vind ik ook. Hij was hartstikke leuk aan de tafel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minachting van de kijker
Gertquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minachting van de kijker
Oh jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of die anekdote toen hij met z'n Mercedes meisjes van lichte zeden rondreed
Ja, dat soort dingen. Gert hóórt er gewoon bij. Net als Dries.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga zijn verhalen missen over bakkie doen tijdens een koers en daarna gewoon weer verderMisschien mag hij wel af en toe aanschuiven.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
GertWat een mongool is dat man, niet om aan te horen die vent
Je begint hem ook steeds beter te verstaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hij was hartstikke leuk aan de tafel.
Daar heb je wel een punt. Nico was vanavond vervelend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef kurk_droog het volgende:
Nico hoeft van mij ook niet meer hoor bij VI..man man man.
Echt he. Blegh.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef kurk_droog het volgende:
Nico hoeft van mij ook niet meer hoor bij VI..man man man.
Nietszeggend. Dat verhaal over de hond van zijn oma. Terwijl het over Suarez gaat komt hij met zo'n langdradig verhaal. Hoepel toch op.quote:
Misschien de gunfactor?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef Shreyas het volgende:
Japan is wel slecht zeg, waarom dachten zoveel mensen dat ze kans hadden door te gaan?
Niemand gunt Japan ietsquote:
Het zijn kleine technische spelers. Ze moeten het hebben van verzorgd voetbal.quote:
1-1quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zijn kleine technische spelers. Ze moeten het hebben van verzorgd voetbal.
uit de NRC van vandaagquote:De mannen van VI hebben het niet meer
Opinie Voetbalprogramma
Bij een voetbaltoernooi horen talkshows. VI van RTL was de rebelse tegenhanger van de NOS. Maar het vuur van Derksen en co is verdwenen, constateert teleurgestelde fan Stijn Bronzwaer.
DOOR ONZE REDACTEUR STIJN BRONZWAER
Het team draait niet. Niks lukt dit seizoen bij VI Oranje, het voetbalpraatprogramma van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. De mannen zijn hopeloos uit vorm.
De kijkcijfers van VI Oranje, elke dag op RTL 4 en RTL 7 rond de WK-wedstrijden, vallen tegen. Gemiddeld trekt het programma tussen 600.000 en 800.000 kijkers. Dat is minimaal de helft van Studio Brasil op Nederland 1 – het napraatprogramma van Henry Schut en Hugo Borst. Terwijl twee jaar geleden tijdens het EK 2012 in Polen en Oekraïne VI Oranje de concurrent van de publieke omroep nog wist te verslaan. VI had in 2012 gemiddeld ruim een miljoen kijkers.
Heerlijk, vond RTL-baas Erland Galjaard dat toen. „Dan zat Jack van Gelder daar met z'n iets te bruine hoofd in Oekraïne, en wij zaten in Scheveningen, met windkracht 7 in een tent te bibberen, maar het was wel zo leuk en geestig dat we ze versloegen”, zei hij vorige maand in een interview met het AD.
Dit jaar moest de succesformule worden herhaald. Met dezelfde locatie (het Kurhaus in Scheveningen) en vrijwel hetzelfde format. De dodelijk saaie NOS zou er opnieuw van langs krijgen.
Maar nu het WK ongeveer halverwege is kunnen we concluderen dat die opzet is mislukt. Van concurrentie met de publieke omroep is totaal geen sprake. ‘VI’ oogt negatief, zuur en uitgeblust. Ergens, lijkt het, is het programma dat in 2011 de Gouden Televizierring won zijn touch kwijtgeraakt.
Maar nu het WK ongeveer halverwege is kunnen we concluderen dat die opzet is mislukt. Van concurrentie met de publieke omroep is totaal geen sprake. ‘VI’ oogt negatief, zuur en uitgeblust. Ergens, lijkt het, is het programma dat in 2011 de Gouden Televizierring won zijn touch kwijtgeraakt.
„Het ontbreekt soms aan scherpte”, gaf Genee vorige week toe in een interview. Volgens hem lagen de tegenvallende kijkcijfers aan het feit dat het Nederlands elftal zo goed speelt. „Twee jaar geleden viel het Nederlands elftal erg tegen. Dat relativerende van ons paste goed bij de sfeer van toen.”
Derksen en Van der Gijp, al jarenlang uiterst kritisch over bondscoach Louis van Gaal, weten zich inderdaad moeilijk raad met de huidige situatie. En bij het Nederlands elftal speelt een probleem dat VI in het reguliere voetbalseizoen niet heeft: elke kijker is fan en wil bevestigd worden in zijn enthousiasme over Oranje.
Maar dat is het niet alleen. Er zit al een tijdje sleet op de formule van VI.
Hoe het begon....
Het is 1999 als RTL 5 begint met Sport aan Tafel, gepresenteerd door Ruud ter Weijden. Columnist Hugo Camps, Johan Derksen van tijdschrift Voetbal International en hoofd Sport van Canal+ Kees Jansma analyseren voetbal aan een glazen tafel op een – op dat moment – nooit vertoonde manier.
Het is 1999 als RTL 5 begint met Sport aan Tafel, gepresenteerd door Ruud ter Weijden. Columnist Hugo Camps, Johan Derksen van tijdschrift Voetbal International en hoofd Sport van Canal+ Kees Jansma analyseren voetbal aan een glazen tafel op een – op dat moment – nooit vertoonde manier.
Het is keihard, kritisch, vernietigend soms. In één van de eerste afleveringen noemt Derksen Peter van de Rijt, oud-vice voorzitter van voetbalclub FC Volendam een „notoire fantast” die „zelfs als hij fluit nog liegt”. Nu normaal, toen niet.
Probleem: Sport aan Tafel trekt, zelfs voor het kleine RTL 5, absurd weinig kijkers: rond de 150.000 per uitzending. De programmamakers, eindredacteur Hugo Borst voorop, halen er hun schouders over op. Als het maar een goed programma is, dan komen de kijkers vanzelf.
Het is even wennen om drie oude mannen te zien schelden op ‘de lokale linksbuiten’ (stokpaardje Johan Derksen) in een studio die blauw staat van de rook – toen roken op tv nog mocht en Johan Derksen tijdens de uitzending één van zijn Olifant-sigaren opstak. Sport aan Tafel is „een beetje huiskamerpraat voor mensen die graag mee willen praten”, zegt Jansma in 1999 tegen de Volkskrant. „Het lijkt wel een beetje op een kroeggesprek.”
Het is even wennen om drie oude mannen te zien schelden op ‘de lokale linksbuiten’ (stokpaardje Johan Derksen) in een studio die blauw staat van de rook – toen roken op tv nog mocht en Johan Derksen tijdens de uitzending één van zijn Olifant-sigaren opstak. Sport aan Tafel is „een beetje huiskamerpraat voor mensen die graag mee willen praten”, zegt Jansma in 1999 tegen de Volkskrant. „Het lijkt wel een beetje op een kroeggesprek.”
En dat is precies waar een deel van de kijkers op dat moment behoefte aan heeft. Dan al – en nu nog steeds – bestaat sportverslaggeving op televisie vooral uit dodelijke vraag-antwoord gesprekjes met trainers en voetballers voor en na de wedstrijd.
‘Tevreden met de overwinning?’
‘Altijd lekker als je drie punten pakt’
‘Ben je blij dat je gescoord hebt?’
‘Altijd fijn om te scoren, maar het gaat om het teambelang’.
Het is een toneelstukje. Tussen de verslaggever die tv-tijd moet vullen en de voetballer die eigenlijk niks wil zeggen, maar verplicht voor de camera moet verschijnen. Een toneelstukje dat ons niets leert over voetbal. Minachting van de kijker, zou Johan Derksen zeggen (nog zo’n stokpaardje).
Sport aan Tafel, en de latere opvolgers Voetbal Insite en Voetbal International met Genee en Van der Gijp, zijn anders. Verfrissend. Niet de voetballers en trainers zijn aan het woord, maar journalisten en oud-spelers die normaal op afstand blijven. Zij praten overdag met spelers, horen dingen in de wandelgangen, en trekken ’s avonds aan tafel conclusies. Verhalen over zwart geld, dopinggebruik, hoe spelers écht over een trainer denken – het komt ineens allemaal boven tafel. Trainers en spelers willen al snel niet meer komen – ze zijn allemaal wel een keer door Derksen geschoffeerd.
Sport aan Tafel, en de latere opvolgers Voetbal Insite en Voetbal International met Genee en Van der Gijp, zijn anders. Verfrissend. Niet de voetballers en trainers zijn aan het woord, maar journalisten en oud-spelers die normaal op afstand blijven. Zij praten overdag met spelers, horen dingen in de wandelgangen, en trekken ’s avonds aan tafel conclusies. Verhalen over zwart geld, dopinggebruik, hoe spelers écht over een trainer denken – het komt ineens allemaal boven tafel. Trainers en spelers willen al snel niet meer komen – ze zijn allemaal wel een keer door Derksen geschoffeerd.
Het gaat allemaal met een lichte, zelfrelativerende toon. Anekdotes uit de kleedkamer worden afgewisseld met bloedserieuze, journalistiek inhoudelijke discussie: het is een mix die klopt met hoe kijkers over voetbal denken en praten.
....en waar het misging
Maar langzaam, stukje bij beetje, verliest VI aan relevantie. De grappen zijn gebleven: Derksen en Van der Gijp zijn een soort nationale culthelden geworden, met wie ineens iedereen op de foto wil. Maar van enigszins serieuze discussie – of interessante inzichten in het spel desnoods – is bij VI geen sprake meer.
Het programma heeft ernstig aan geloofwaardigheid verloren. Een onafhankelijk programma is veranderd in een grote sponsorshow. Johan Derksen, hoofd van de uitgeverij van VI, gebruikt zijn programma systematisch – op het gênante af – om zijn eigen boeken te promoten. De lezer kreeg vorige week een minutenlang nietszeggend filmpje van een signeersessie van het nieuwe boek van oud-voetballer Wim Kieft voorgeschoteld. Hetzelfde boek dat in de uitzending nog even omhoog werd gehouden.
Het programma heeft ernstig aan geloofwaardigheid verloren. Een onafhankelijk programma is veranderd in een grote sponsorshow. Johan Derksen, hoofd van de uitgeverij van VI, gebruikt zijn programma systematisch – op het gênante af – om zijn eigen boeken te promoten. De lezer kreeg vorige week een minutenlang nietszeggend filmpje van een signeersessie van het nieuwe boek van oud-voetballer Wim Kieft voorgeschoteld. Hetzelfde boek dat in de uitzending nog even omhoog werd gehouden.
Elk onderdeel van het programma is gesponsord (Gilette Pro klassement, de FHM spelersvrouw), maar tot nu verboden de merken zich altijd aan een inhoudelijk onderdeel van het programma. Dat is losgelaten. Wat heeft de dagelijkse Heineken selfie-actie of een Hagenees die vertelt wat er dat weekend in Den Haag te doen is – de gemeente sponsort VI Oranje – nog met voetbal te maken? En dat RTL 4 zijn eigen sterren aan tafel zet om op prime time wat aan hun naamsbekendheid te werken, helpt ook niet mee. John Williams en Carlo Boszhard horen in VI niet thuis.
VI, je minacht de kijker. Tijd voor verandering. Terug naar de basis. terug naar een kleine zender. Weg met Frans Bauer, weg met de Snickers Wereldgoal. Gewoon weer over voetbal praten. Zonder al die flauwekul.
VI, je minacht de kijker. Tijd voor verandering. Terug naar de basis. terug naar een kleine zender. Weg met Frans Bauer, weg met de Snickers Wereldgoal. Gewoon weer over voetbal praten. Zonder al die flauwekul.
Stijn Bronzwaer is mediaredacteur van NRC Handelsblad. Hij keek al in 1999 naar Sport aan Tafel en kijkt, ondanks alles, nog steeds elke dag naar VI Oranje
Hoe praten de buren over WK?
BBC World Cup (Engeland)
Dagelijks vanaf 21.00 uur op BBC 1. De BBC zendt alleen de late avondwedstrijd uit.
Wie presenteert? Gary Lineker, oud-voetballer van Leicester City, FC Barcelona en Tottenham Hotspur.
Hoe zijn de gasten? Deskundig en welbespraakt. Dé ontdekking van dit WK is analist Thierry Henry, oud-speler van Arsenal. Fransman Henry spreekt met de mooiste Engelse volzinnen over voetbal.
Hoe is de presentatie? Vlot, deskundig en informatief, alsof Lineker nooit iets anders deed.
Conclusie? Het summum voor degenen die van voetbal houden, is luisteren naar mensen die van voetbal houden.
Conclusie? Het summum voor degenen die van voetbal houden, is luisteren naar mensen die van voetbal houden.
FIFA WK Voetbal 2014 (Vlaanderen)
Dagelijks vanaf 17.30 uur op Canvas. Onderbroken door WK-duels.
Wie presenteert? Karl Vannieuwkerke, die we vooral kennen van zijn werk als wielerverslaggever.
Hoe is de sfeer? Redelijk informeel. Bij uitzendingen zit enthousiast publiek, dat het duel van die avond weerspiegelt. Aan tafel wordt serieus over voetbal gesproken.
Hoe is de presentatie? Heel relaxed en aangenaam. Vannieuwkerke verzandt wel eens in clichés, maar zijn gasten compenseren dat met inhoudelijke kennis.
Conclusie: Canvas levert een informatief, stabiel voetbalprogramma.
WM Live (Duitsland)
Dagelijks vanaf 17.05 uur op ARD of ZDF.
Wie presenteert? Voetbalverslaggever Matthias Opdenhövel nam zaterdagavond de honneurs waar tijdens de wedstrijd tussen Ghana en Duitsland (2-2) samen met oud-voetballer Mehmet Scholl.
Wie presenteert? Voetbalverslaggever Matthias Opdenhövel nam zaterdagavond de honneurs waar tijdens de wedstrijd tussen Ghana en Duitsland (2-2) samen met oud-voetballer Mehmet Scholl.
Hoe zijn de gasten? Het WK wordt in Duitsland uitgezonden door zowel ARD als ZDF. Oliver Kahn (oud-doelman van Bayern München en het Duitse team) en de Zwitsere oud-scheidsrechter Urs Meier zijn de experts bij ZDF; ARD werkt met Mehmet Scholl en Giovane Elber.
Hoe is de presentatie? Redelijk vlot. De Duitsers beginnen, net als BBC en Canvas, direct na het laatste fluitsignaal met hun analyse.
Conclusie: Duitsers houden van sobere, kritische verslaggeving met duiding door oud-voetballers. De toegevoegde waarde van een show in Brazilië valt niet altijd te ontdekken.
Jan-Cees Butter
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:05 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)71b-e7bb36ea25cd.mp4 Alstu
Dat is ook een tv-hoer zeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:27 schreef Pranjicc het volgende:
Morgen gelukkig geen RTL-hoofd.
En er zijn wat minder onzin-itempjes.
Ze proberen er dus wel wat aan te doen.
Ik lees overigens dat Raemon Sluiter volgende maand ook komt.
Het is vooral dat als er een leuke discussie kan komen het programma door moet voor een of ander item waarna die hele discussie meteen stopt..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef DSVM het volgende:
Raar van Gijpie , eerst dacht ik dat ie het ging hebben over Depay en zijn interview, toen werd het ineens de speelstijl van oranje,en erna werd het gezeik op het slechte spel.
Een paar dagen eerder was ie nog vol lof , en was het een onvergetelijk moment, we gaan ver komen,etc,etc
Normaal hou ik niet zo van die pedante columnistjes, maar dit stuk vind ik wel vrij goed. Ben het wel eens met z'n analyse.quote:
Dit heb je in de auto ingestudeerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb het in het NOS topic geplaatst, ben toch benieuwd wat anderen ervan vinden.
Die Nico bij VI,ik vind het een erg intelligente vent. Ik onderschat hem niet, echter vraag ik me af wat je met zo'n houding komt doen op tv, met Hans Kraaij Junior.. een andere flapdrol die in de laatste show rood werd, stoom uit zijn oren blies en het had volgens mij niet veel gescheeld of Kraaij jr. was over de tafel Nico in de haren gevlogen ( Wat Nico over Kraaij jr zei klopt overigens spot-on ). Nico verkondigde dat hij liever voor de Duitsers juicht, en dat het naar zijn inzien kansloos is om te juichen voor je eigen team. Ik vroeg mij hardop af of Oranjefans ( die oranjefans zijn omdat ze hun voetbal team supporten ) op zulke commentaren zit te wachten. Het werd een opstapeling van klachten en negativiteit.
Het is gewoon te negatief. Ik denk ook niet dat Nederland wereldkampioen wordt hoor. Echt niet, dat hoor je mij never zeggen, maar de grootte van de emmer schijt die elke keer over Van Gaal, de staf, het elftal, individuele spelers en de speeltactiek wordt gegoten is alleen maar groter geworden,.
Inmiddels is de hoeveelheid geklaag van zulke proporties gestegen dat ik mij afvraag of ze zelf wel doorhebben wat voor show ze aan het maken zijn. De speeltechniek is inderdaad anders, daar zijn al 4 shows aan gewijd, verder aub! Maar nee, Van Gijp die ging er echt he-le-maal los over terwijl hij dertig shows vol heeft gepraat met het succes van een bepaalde manier van toernooi voetbal. Hierop ging notabene Derksen de speeltactiek van van Gaal verdedigen. Inhoudelijk over het WK werd er wederom nul komma nul besproken. Eerst een bijtincident waar we ook al wel genoeg over hebben gehoord inmiddels, vervolgens de selfie van de week, daarna de meme's, vervolgens het kurhaus, en toen kwam de gebruikelijke emmer stront weer over hoe belachelijk kut het allemaal is.
Volgens mij bestaat dit in geen enkel land. Zelfs in groot-Britannië komt dit niet voor, het is absurd dat een team met 9 punten op zak, de meeste aantal goals, zo ver vooruit komt, al helemaal als je daarbij in acht neemt dat ze geen enkele kans werd gegeven. Maargoed, gelukkig besteedden ze meer aandacht aan het bestrijden van elkaar dan daarover te beginnen.
Als ik gezeik over Nederland wil lezen ga ik wel op een Belgisch forum kijken. Dit gaat echt veel te ver. Ze spreken alsof zij enkel weten hoe er gespeeld moet worden en wat Nederland wil, Fuck dat. Ik wil dat ze winnen, ik wil resultaten zien, ze praten daar voor zichzelf met met die camera 24/7 beseffen ze niet meer wat ze de kabel op gooien. Ik wil genieten, ik wil analyses en horen hoe of wat, kritiek hartstikke welkom, maar dit was ordinair bekvechten in een kroeg met anti rokers. Ik vind het jammer, ik was namelijk echt een groot fan van VI en kon de ad rem stijl enorm waarderen. Maar dit is geen leuke tv meer waar je kunt nagenieten van het wk.
Ik ben klaar met VI oranje en stap over naar de NOS.
Daar zit godverdomme nog een belg ook
1. De productiewaarde van het programma is heel laag. Een tafel en wat stoelen en dat is het.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:11 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
1. De productiewaarde van het programma is heel laag. Een tafel en wat stoelen en dat is het.
2. Er zit geen lijn in het programma. De wedstrijden worden amper geanalyseerd. Het gaat al gauw over iets wat totaal niet met voetbal te maken heeft.
3. Het is onnodig continu vulgair. Vroeger kon dat nog wel grappig zijn als dat sporadisch gebeurde. Nu is het iedere 5 minuten raak.
4. Derksen is onnodig kritisch om het kritisch zijn. Probeert continu te scoren en is negatief als de pest.
5. Van der Gijp leeft in een andere wereld en zegt vaak hele rare dingen. Echt een hele rare vent.
6. Genee is een zuiger. Hij houdt ervan als de sfeer heel ongemakkelijk wordt en is niet respectvol tegenover zijn gasten.
7. Het programma zit propvol met sponsoring. Dat kun je toch niet serieus nemen? In de achtergrond zie je een biermerk. Ieder item heeft te maken met een sponsor. Voordat je het weet zit Derksen met een reclamebord op z’n hoofd.
8. De heren weten bar weinig over het internationale voetbal. Dat valt iedere keer ook op tijdens VI wanneer het over clubs gaat die uitkomen in de CL, EL etc. Hun kennis over landenteams is ook dramatisch. De heren hebben alleen een ruime kennis over de Eredivisie.
9. 2 afleveringen per dag is onnodig.
10. De gasten zijn ronduit belachelijk. Het kan niemand schelen wat Gordon, Joling of Beckand te zeggen hebben.
Pure wegwerp-tv dus.
En 11. Wat ziet die Derksen er uit zeg. Hij ziet er uit als een dakloze verslaafde met rare schoenen aan.
Weet hij alquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zullen het doorgeven aan Johan.
Als ik de vorige TT's bekijk krijg ik de indruk dat ook men op FOK! Nico niet allemaal een warm hart toedraagt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:53 schreef Jivis het volgende:
Ze gaan alleen nog maar meer kijkers verliezen na de uitzending van gisteren. Het was ook enorm achterhaald dat die Dijkshoorn er een fragment van Louis uithaalde en nog even ging bashen. Een fragment van voor het duel tegen Chili nota bene.
Heel Nederland draagt Louis op handen, dus ze gooien hun eigen ruiten in. Dat ziet zelfs Johan nu in.
De show is pas echt voorbij als Hij gesproken heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:03 schreef Muto het volgende:
Pieter Derks is de enige die dit programma nog ken redden.
Lul niet zo overdreven met je 'volk', kritiek moet best kunnen en Gijp mag het voetbal ook best slecht vinden en Johan mag Louis best een schreeuwende schoolmeester noemen. Maar je kunt het ook op een iets leukere manier brengen zoals in 2010.quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:16 schreef Perico het volgende:
Ok, het is duidelijk, "Het Volk" wil Henry Schut die alle kritiek de kop indrukt. En alles wat van Gaal doet of de spelers zeggen moet vol lof becommentarieerd worden.
En dat zou Rene dan ook moeten doen, van het volk. Iedere avond goed nieuws show, en dan wat kritisch zijn over de andere landen, want dan ben je journalistiek.
Dat is de NOS al. Gijp heeft gewoon gelijk. Deze speelwijze is risicovol, je gaat namelijk makkelijker op je plaat in de kruisfinales, dan als je het spel maakt. En als de tegenstanders niet wil voetballen, heb je echt een groot probleem als reactieploeg.
Veel gelukquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben vanavond het enige non-crew member. Wish me luck.
Oh ja had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben vanavond het enige non-crew member. Wish me luck.
Je bent zelf een note.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja had ik nog niet eens bij stilgestaanAls je vervelend bent kunnen we je allemaal een note geven.
Nee die is alleen voor de ogen van intimiquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je je tijgerjas niet aandoet. Je fans willen dat graag.
Volgens mij bedoelde hij dat het houdinkje van Depay exemplarisch was voor het Nieuwe Oranje. Een grote middelvinger naar de wereld, naar de kijker. Suck on it.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:58 schreef DSVM het volgende:
Raar van Gijpie , eerst dacht ik dat ie het ging hebben over Depay en zijn interview, toen werd het ineens de speelstijl van oranje,en erna werd het gezeik op het slechte spel.
Een paar dagen eerder was ie nog vol lof , en was het een onvergetelijk moment, we gaan ver komen,etc,etc
Balbezit an sich is geen doel, maar het is een stuk leuker om te kijken als een speler in een oranje shirt de bal ook naar een andere speler in een oranje shirt kan spelen ipv blind de bal naar voren rammen en hopen dat 1 van je snelle aanvallers in balbezit komt. Logische tactiek, maar als kijkspel niet om aan te zien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:59 schreef kalinhos het volgende:
Ik snap dat probleem van Gijp ook niet zo. Ajax is het afgelopen seizoen in 90% van de wedstrijden het meest in balbezit gemaakt, probeerde het spel te maken...maa rhet was vaak niet om aan te gluren zo slecht.
Inderdaad... hahahahaquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:48 schreef Stiggie het volgende:
Gijp werd echt felzie je niet vaak gebeuren
Ach ja, de spelers zeiden zelf ook dat ze baalden van het spel in balbezit. Verder hoefde Nederland die wedstrijd tegen Chili niet zo nodig, dus de concentratie lag meer op het tegenhouden van de Chilenen. Dat uit het vuur kunnen halen van een resultaat ontbrak er nogal eens aan op eerdere toernooien, dus ik ben wel blij dat ze dat nu kunnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Balbezit an sich is geen doel, maar het is een stuk leuker om te kijken als een speler in een oranje shirt de bal ook naar een andere speler in een oranje shirt kan spelen ipv blind de bal naar voren rammen en hopen dat 1 van je snelle aanvallers in balbezit komt. Logische tactiek, maar als kijkspel niet om aan te zien.
Bij Iran-Nigeria verwacht je zoiets en alleen de echte diehard kijkt zo'n wedstrijd uit. Ik heb na een half uur de TV uitgezet en ben iets gaan doen wat me meer plezier opleverde. Bij Oranje blijf je kijken, omdat het het Nederlands elftal is, maar dat is dan ook de enige reden.
Gijp roept toch altijd dat ie liever mooi voetbal ziet en het geen een bal uitmaakt wie er wint, waarom zou ie dat nu moeten veranderen. Het punt wat ie wilde maken is dat we volgens een groep mensen niet negatief over de spelwijze van het Nederlands elftal mogen praten, omdat die 9 punten binnen zijn. Voor hem is voetbal amusement als er goed gevoetbald wordt en voor andere als er gewonnen wordt. Maar blijkbaar als je dat zegt ben je gelijk tegen en moet je eigenlijk je mond houden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb het in het NOS topic geplaatst, ben toch benieuwd wat anderen ervan vinden.
...
Eigenlijk vergeet je één belangrijk punt: VI heeft (vooral Johan) Louis van Gaal vanaf het begin keihard gebashed. Ik denk dat ze dat is gaan opbreken tijdens dit succesvolle toernooi voor Van Gaal. In die lijn was het tekenend dat Johan na de wedstrijd tegen Chili ineens de loftrompet stak voor de bondscoach. Hij ziet het nu zelf ook in.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:32 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Gijp roept toch altijd dat ie liever mooi voetbal ziet en het geen een bal uitmaakt wie er wint, waarom zou ie dat nu moeten veranderen. Het punt wat ie wilde maken is dat we volgens een groep mensen niet negatief over de spelwijze van het Nederlands elftal mogen praten, omdat die 9 punten binnen zijn. Voor hem is voetbal amusement als er goed gevoetbald wordt en voor andere als er gewonnen wordt. Maar blijkbaar als je dat zegt ben je gelijk tegen en moet je eigenlijk je mond houden.
Onderbrekingen en reclame tijdens de uitzendingen zijn er altijd geweest. Volgens mij was er een vergelijkbare fotowedstrijd van Heineken tijdens het vorige EK. Je had ook die duif en ook genoeg promotieshit voor Den Haag. De gasten die andere jaren kwamen waren vaak ook matig, maar omdat men Derksen en vd Gijp nog niet echt kende draaide het meer daar om. Misschien hadden ze daar deze keer wel beter naar kunnen kijken, alhoewel ik betwijfel dat er genoeg goede gasten zijn om aan tafel te zetten. Vaak vallen ze er toch buiten of proberen ze geforceerd grappig te doen. Wedstrijden werden daarnaast nooit echt geanalyseerd. Je zou juist kunnen zeggen dat de fout die ze gemaakt hebben is dat ze precies hetzelfde doen als altijd.
Een groot deel van de kijkers is gewoon een oranjefan met een wortel op zijn hoofd die leuke anekdotes wil horen en in de polonaise achter van Gaal wil lopen. De anekdotes hebben we ondertussen allemaal wel gehoord en het is al lang bekend dat de mannen geen fan van hem zijn. Een vergelijkbare setting waar het vooral om de wedstrijden draait zoals de bbc of canvas kan bijna niet, omdat men bij rtl 4 bij een beperkt aantal beelden heeft. De NOS vind ikzelf ook maar dodelijk saai, vaak worden wedstrijden ook maar minimaal geanalyseerd en de gasten voegen vaak weinig toe.
De kijkcijfers zitten de laatste 2 dagen ook gewoon weer op 1,2 miljoen, het heeft vooral aan het tijdstip gelegen denk ik. En dat ze bij de NOS niet meer meteen naar de reclame gaan, iets wat ze voorgaande ek's en wk's wel deden.
Dat misschien, maar een hoop mensen hebben Louis keihard gebashed (en terecht). En elke keer als er weer een persconferentie was zat iedereen zich op VI te verheugen. Maar je hebt nu waarschijnlijk te maken met de mensen die alleen met het wk kijken en die louter positieve dingen willen horen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eigenlijk vergeet je één belangrijk punt: VI heeft (vooral Johan) Louis van Gaal vanaf het begin keihard gebashed. Ik denk dat ze dat is gaan opbreken tijdens dit succesvolle toernooi voor Van Gaal. In die lijn was het tekenend dat Johan na de wedstrijd tegen Chili ineens de loftrompet stak voor de bondscoach. Hij ziet het nu zelf ook in.
Maar dat is dus juist het punt: omdat er weinig inhoudelijk over voetbal wordt gesproken, valt alleen het gebash op Louis van Gaal als persoon op. Ik heb dat gedurende VI zelf nooit erg gevonden, maar nu het tijdens het toernooi goed gaat met Oranje en Van Gaal (op wat kleine momenten na) ook best relaxed overkomt wordt het flauw en voelt het geforceerd aan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:43 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dat misschien, maar een hoop mensen hebben Louis keihard gebashed (en terecht). En elke keer als er weer een persconferentie was zat iedereen zich op VI te verheugen. Maar je hebt nu waarschijnlijk te maken met de mensen die alleen met het wk kijken en die louter positieve dingen horen.
Het zou volksverlakkerij zijn als ze ineens Louis niet meer gingen becommentariëren op zijn gedrag.
Ze hebben hem daarnaast nooit aangevallen op zijn tactische keuzes, de totaalmens Louis wordt gewoon niet serieus genomen.
Ze hebben er gewoon teveel tijd aan besteed, fout van Genee die het veel vaker en eerder had moeten afkappen.
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je je tijgerjas niet aandoet. Je fans willen dat graag.
Ik hoor dat er naar een tijger wordt gevraagd?quote:
Heb je je tijgerstring aan vandaag?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik hoor dat er naar een tijger wordt gevraagd?
Hoe vaak gaan mensen dit nog verbaasd zeggen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:08 schreef Wouterw17 het volgende:
Waren er gisteren nou 1,2 miljoen kijkers?
Het valt me wel op dat Derksen steeds positiever wordt over Oranje. Hij heeft dus toch wat van de kritieken opgestoken. Hij was gisteren voor het eerst zelfs Van Gaal aan het ophemelen.. Het moet niet gekker worden.
Ik heb altijd een tijgerstring aan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je je tijgerstring aan vandaag?
Broekjequote:Op woensdag 25 juni 2014 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb altijd een tijgerstring aan.
Rawrrrr
Wiens broekje, de jouwe?quote:
Ah kijk daar heb je het al.quote:
Vindt je dat gek? M'n collegas stonden al wel een beetje te smoezen. Maar ja, jij in tijgerstring, Karina vanavond op TV, soms moet de druk er gewoon even af hé, je wil niet dat t vat knapt.quote:
Achter? Gewoon naakt en krijsend er bovenop.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:36 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat ik niet bij jou werk manBeetje raar hoor met je broek naar beneden achter je bureau.
Dat maakt het niet heel veel beter..quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Achter? Gewoon naakt en krijsend er bovenop.
Hebben ze de politie nog niet gebeld, of de mannen met witte pakken om je mee te nemenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Achter? Gewoon naakt en krijsend er bovenop.
Teveel prikkels hé, das altijd lastigquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat maakt het niet heel veel beter..
Maar ik begrijp het wel hoor, zoveel opwinding op 1 dag is natuurlijk wel een uitzondering, daar ben je niet aan gewend.
Ehh, de schoonmakers zijn wel weer bezig met het bureau afnemen, en ze vroegen wie 'Karinaaahhaaahhahhhhhhh' en 'Essnnnnnnnhmmmmmills' warenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hebben ze de politie nog niet gebeld, of de mannen met witte pakken om je mee te nemen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ehh, de schoonmakers zijn wel weer bezig met het bureau afnemen, en ze vroegen wie 'Karinaaahhaaahhahhhhhhh' en 'Essnnnnnnnhmmmmmills' waren
Dus toen zei ik 'zeggiknie'
Helemaal mee eens...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Pumatje het volgende:
Die Nico bij VI,ik vind het een erg intelligente vent. Ik onderschat hem niet, echter vraag ik me af wat je met zo'n houding komt doen op tv, met Hans Kraaij Junior.. een andere flapdrol die in de laatste show rood werd, stoom uit zijn oren blies en het had volgens mij niet veel gescheeld of Kraaij jr. was over de tafel Nico in de haren gevlogen ( Wat Nico over Kraaij jr zei klopt overigens spot-on ). Nico verkondigde dat hij liever voor de Duitsers juicht, en dat het naar zijn inzien kansloos is om te juichen voor je eigen team. Ik vroeg mij hardop af of Oranjefans ( die oranjefans zijn omdat ze hun voetbal team supporten ) op zulke commentaren zit te wachten. Het werd een opstapeling van klachten en negativiteit.
Het is gewoon te negatief. Ik denk ook niet dat Nederland wereldkampioen wordt hoor. Echt niet, dat hoor je mij never zeggen, maar de grootte van de emmer schijt die elke keer over Van Gaal, de staf, het elftal, individuele spelers en de speeltactiek wordt gegoten is alleen maar groter geworden,.
Inmiddels is de hoeveelheid geklaag van zulke proporties gestegen dat ik mij afvraag of ze zelf wel doorhebben wat voor show ze aan het maken zijn. De speeltechniek is inderdaad anders, daar zijn al 4 shows aan gewijd, verder aub! Maar nee, Van Gijp die ging er echt he-le-maal los over terwijl hij dertig shows vol heeft gepraat met het succes van een bepaalde manier van toernooi voetbal. Hierop ging notabene Derksen de speeltactiek van van Gaal verdedigen. Inhoudelijk over het WK werd er wederom nul komma nul besproken. Eerst een bijtincident waar we ook al wel genoeg over hebben gehoord inmiddels, vervolgens de selfie van de week, daarna de meme's, vervolgens het kurhaus, en toen kwam de gebruikelijke emmer stront weer over hoe belachelijk kut het allemaal is.
Volgens mij bestaat dit in geen enkel land. Zelfs in groot-Britannië komt dit niet voor, het is absurd dat een team met 9 punten op zak, de meeste aantal goals, zo ver vooruit komt, al helemaal als je daarbij in acht neemt dat ze geen enkele kans werd gegeven. Maargoed, gelukkig besteedden ze meer aandacht aan het bestrijden van elkaar dan daarover te beginnen.
Als ik gezeik over Nederland wil lezen ga ik wel op een Belgisch forum kijken. Dit gaat echt veel te ver. Ze spreken alsof zij enkel weten hoe er gespeeld moet worden en wat Nederland wil, Fuck dat. Ik wil dat ze winnen, ik wil resultaten zien, ze praten daar voor zichzelf met met die camera 24/7 beseffen ze niet meer wat ze de kabel op gooien. Ik wil genieten, ik wil analyses en horen hoe of wat, kritiek hartstikke welkom, maar dit was ordinair bekvechten in een kroeg met anti rokers. Ik vind het jammer, ik was namelijk echt een groot fan van VI en kon de ad rem stijl enorm waarderen. Maar dit is geen leuke tv meer waar je kunt nagenieten van het wk.
Ik ben klaar met VI oranje en stap over naar de NOS.
Daar zit godverdomme nog een belg ook
Zijn het mannelijke schoonmakers? Misschien doen ze dan wel met hem mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]Nee vertel dat maar niet dan zijn ze morgen nog niet klaar met schoonmaken.
ja dat had ik in gedachten dat het mannen waren. vandaar het dan zijn ze morgen nog niet klaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn het mannelijke schoonmakers? Misschien doen ze dan wel met hem mee.
Een man (homo) en een vrouw (dik en spaans). Dus nee bedankt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn het mannelijke schoonmakers? Misschien doen ze dan wel met hem mee.
Moet dit grappig zijn of?quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:17 schreef Perico het volgende:
Dit fragment van Ancilla, Hugo en Koert is het beste van het WK totnutoe.. ik wil iedere avond Ancilla.
Maar het zegt wel iets over hoe het Van Gaal-gebash de overhand heeft gekregen, dat kijkers dat niet door hebben. En dus in diezelfde lijn ook over het verlies van kijkers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan mensen dit nog verbaasd zeggen?
Johan Derksen is nooit echt kritisch op het Nederlands Elftal of Van Gaal als bondscoach geweest. Hij ergert zich alleen groen en geel aan het bizarre gedrag van Van Gaal, meer niet.
Helaasch..quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat had ik in gedachten dat het mannen waren. vandaar het dan zijn ze morgen nog niet klaar
Jammer wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een man (homo) en een vrouw (dik en spaans). Dus nee bedankt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:08 schreef Wouterw17 het volgende:
Waren er gisteren nou 1,2 miljoen kijkers?
Het valt me wel op dat Derksen steeds positiever wordt over Oranje. Hij heeft dus toch wat van de kritieken opgestoken. Hij was gisteren voor het eerst zelfs Van Gaal aan het ophemelen.. Het moet niet gekker worden.
Aandachtvragertje he...quote:
Dat is waar. Maar dat komt ook omdat Wilfred Genee of Gerard Joling of andere gasten elke keer zeggen van 'heeft Van Gaal het toch goed gedaan, Johan?' waarna Johan het standaardriedeltje weer opdreunt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar het zegt wel iets over hoe het Van Gaal-gebash de overhand heeft gekregen, dat kijkers dat niet door hebben. En dus in diezelfde lijn ook over het verlies van kijkers.
En dat is nu juist wat ze niet moeten doen...quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat komt ook omdat Wilfred Genee of Gerard Joling of andere gasten elke keer zeggen van 'heeft Van Gaal het toch goed gedaan, Johan?' waarna Johan het standaardriedeltje weer opdreunt.
En dat zijn de mensen nu zat..quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Constant gebash is de basis van VI. Dat doen ze al 15 jaar.
Incidentele kijkers zijn het zat, omdat het om "hun" Oranje gaat. Zolang er meer dan een miljoen mensen kijken, dan zullen ze er echt niet mee stoppen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat zijn de mensen nu zat..
15 jaar heeft het veel kijkcijfers opgeleverd , maar nu is het genoeg. Oprotten en plaats maken voor de betere programma,s.
Hij heeft vaak genoeg gezegd dat het een goede coach is maar niet beter dan bijv. Hiddink of Advocaat. En het is echt voor het eerst dat hij op iets positiefs van Van Gaal ingaat hoor. Die man kon echt niets meer goed doen bij Derksen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan mensen dit nog verbaasd zeggen?
Johan Derksen is nooit echt kritisch op het Nederlands Elftal of Van Gaal als bondscoach geweest. Hij ergert zich alleen groen en geel aan het bizarre gedrag van Van Gaal, meer niet.
Welnee, 15 jaar is gewoon te lang...quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Incidentele kijkers zijn het zat, omdat het om "hun" Oranje gaat. Zolang er meer dan een miljoen mensen kijken, dan zullen ze er echt niet mee stoppen.
Als straks de reguliere competitie weer begonnen is en iedereen het WK alweer vergeten is, dan kan er weer lekker gebasht worden op de linksback van NAC en dan lacht iedereen weer vrolijk mee.
Niet iedereen heeft dat "wij-gevoel" waar jij aan refereert. Supporters wel, voetballiefhebbers niet of veel minder. Mij interesseert het helemaal niet of Oranje nou wint of verliest als ik maar een leuke wedstrijd heb gezien. Ik wil graag vermaakt worden en niet anderhalf uur naar hotseknots begonia voetbal zitten te kijken....dan gaat de TV uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn of de neutrale toeschouwers vermaakt worden bij wedstrijden van Oranje, als we maar winnen.
Ik vind het totaal onbelangrijk of Oranje wel of niet leuk voetbalt. Er worden zoveel wedstrijden gespeeld op een WK dat je toch wel genoeg leuke wedstrijden voorbij ziet komen. Dus wat Oranje betreft maakt het mij alleen uit of er wel of niet gewonnen wordt. Daarbij is een doelpunt uit een goed uitgevoerde snelle counter vaak spectaculairder om te zien dan wanneer je 70% balbezit hebt, op de helft van de tegenstander speelt en er in de drukte een goaltje binnen gefrommeld wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat "wij-gevoel" waar jij aan refereert. Supporters wel, voetballiefhebbers niet of veel minder. Mij interesseert het helemaal niet of Oranje nou wint of verliest als ik maar een leuke wedstrijd heb gezien. Ik wil graag vermaakt worden en niet anderhalf uur naar hotseknots begonia voetbal zitten te kijken....dan gaat de TV uit.
Als winnen het enige is wat voor je telt, dan zul je dat anders beleven.
ah, dat is grote klasse moet ik zegge.quote:
Maar zo slecht speelt Nederland helemaal niet. Zes helften gespeeld, drie matig, drie goed, 10 doelpunten. Niks mis mee. Dat zijn meer goede helften dan Brazilië, Argentinië, Spanje, Portugal, België, etc.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik vind het totaal onbelangrijk of Oranje wel of niet leuk voetbalt. Er worden zoveel wedstrijden gespeeld op een WK dat je toch wel genoeg leuke wedstrijden voorbij ziet komen. Dus wat Oranje betreft maakt het mij alleen uit of er wel of niet gewonnen wordt. Daarbij is een doelpunt uit een goed uitgevoerde snelle counter vaak spectaculairder om te zien dan wanneer je 70% balbezit hebt, op de helft van de tegenstander speelt en er in de drukte een goaltje binnen gefrommeld wordt.
Johannes heeft een cowboy hoed op, de rest weet ik niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:26 schreef Pascalus het volgende:
Waar kan ik de VI Hooligans vanavond aan herkennen?
Dan ben je nu een steenworp bij mij vandaan, spannend hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:21 schreef Paxcon het volgende:
We zijn nu in Leiden Centraal, we meeten ook nog wel even met Stinho.
ps. Ik heb de telefoon van Paxje afgepakt.
Serieusquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:21 schreef Paxcon het volgende:
We zijn nu in Leiden Centraal, we meeten ook nog wel even met Stinho.
ps. Ik heb de telefoon van Paxje afgepakt.
Gaan jullie ook flink indrinken voor de uitzending?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusDoe Stijn de groetjes.
Ik ga over een minuut of 10 op weg naar de bushalte.
Denk dat dat niet verstandig isquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaan jullie ook flink indrinken voor de uitzending?
Neem je je kompaan ook mee?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat dat niet verstandig isAls je dronken bent kom je er vast niet meer in
En wie komen er nog meer behalve johannes_v en pax?quote:
Littlerabbit, Mortaxx, Mexicano, sp3c en ik. Dat zijn ze.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wie komen er nog meer behalve johannes_v en pax?
Die Sierd stelde gewoon domme vragen, dan kun je zo'n houding verwachtenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Mooie uitzending gister.Ik vond Nico wel leuk als gast en het ging grotendeels in ieder geval ontopic over het WK. Het gezeik tussen Nico en Hansi was ook wel lachen.
Ben het trouwens eens met Gijp dat Depay een walgelijke houding had in het interview met Sierd.
Blijf ons op de hoogte houden he!quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:56 schreef Paxcon het volgende:
We hebben Genee al gespot! Ons leven is compleet.
En? en? is hij aardig?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:56 schreef Paxcon het volgende:
En hoeveel snickers hebben jullie al op?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:56 schreef Paxcon het volgende:
Ga met hem op de fotoquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:12 schreef Karina het volgende:
Lol ik zit naast seabert op de trein te wachten
Duw hem dan op het spoor net als de trein er aan komt.quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Duw hem dan op het spoor net als de trein er aan komt.
Wie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:12 schreef Karina het volgende:
Lol ik zit naast seabert op de trein te wachten
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
Hij is best klein zie hem niet meer nu ik ben ingestapt
Zal ik doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef alors het volgende:
[..]mocht je hem nog zien, knijp hem dan namens mij maar even in zijn wangetjes
Die heeft op twee ingestudeerde grappen na een uur zijn mond gehouden om dat nummer van hem te zingen! Ik weet alleen nog dat het uit een zin van drie woorden bestond die continu werd herhaaldquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef Pascalus het volgende:
Jullie hebben nog wel geluk met de gasten; Been en Diekstra. Je had bijvoorbeeld ook bij Tijl Beckand kunnen zitten.
Voordat hij ging zingen heb ik de TV uitgezet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft op twee ingestudeerde grappen na een uur zijn mond gehouden om dat nummer van hem te zingen! Ik weet alleen nog dat het uit een zin van drie woorden bestond die continu werd herhaald
Voor het zingen de tv uit. Goed spreekwoordquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voordat hij ging zingen heb ik de TV uitgezet.
Dit was spoilerwaardig Stijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter laten ze deze foto zien
[ afbeelding ]
Waar kunnen we jullie aan herkennen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:22 schreef Paxcon het volgende:
Deze foto is nog erger dan GGMM's zalmsalade
Johannes en ik hebben inmiddels de nodige biertjes achter de kiezen op een prachtige locatie aan het strand in Den Haag/Scheveningen.
Wij hebben ook een cameracrew gezien die shots maakte.
Zwarter dan Gullitquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag het aan de organisatiequote:Op woensdag 25 juni 2014 16:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie geen nummers uitgewisseld?
Hier betaal ik belasting voor. Snoepreisjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel met de verkeerde vingerquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik verwacht dat onze VI-hooligans een natte vinger-gebaar maken in de uitzending, zodat wij ze kunnen herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |