Die Sierd stelde gewoon domme vragen, dan kun je zo'n houding verwachtenquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:17 schreef HenkieVdV het volgende:
Mooie uitzending gister.Ik vond Nico wel leuk als gast en het ging grotendeels in ieder geval ontopic over het WK. Het gezeik tussen Nico en Hansi was ook wel lachen.
Ben het trouwens eens met Gijp dat Depay een walgelijke houding had in het interview met Sierd.
Blijf ons op de hoogte houden he!quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:56 schreef Paxcon het volgende:
We hebben Genee al gespot! Ons leven is compleet.
En? en? is hij aardig?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:56 schreef Paxcon het volgende:
En hoeveel snickers hebben jullie al op?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:56 schreef Paxcon het volgende:
Ga met hem op de fotoquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:12 schreef Karina het volgende:
Lol ik zit naast seabert op de trein te wachten
Duw hem dan op het spoor net als de trein er aan komt.quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Duw hem dan op het spoor net als de trein er aan komt.
Wie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:12 schreef Karina het volgende:
Lol ik zit naast seabert op de trein te wachten
quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
Hij is best klein zie hem niet meer nu ik ben ingestapt
Zal ik doenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:40 schreef alors het volgende:
[..]mocht je hem nog zien, knijp hem dan namens mij maar even in zijn wangetjes
Die heeft op twee ingestudeerde grappen na een uur zijn mond gehouden om dat nummer van hem te zingen! Ik weet alleen nog dat het uit een zin van drie woorden bestond die continu werd herhaaldquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef Pascalus het volgende:
Jullie hebben nog wel geluk met de gasten; Been en Diekstra. Je had bijvoorbeeld ook bij Tijl Beckand kunnen zitten.
Voordat hij ging zingen heb ik de TV uitgezet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die heeft op twee ingestudeerde grappen na een uur zijn mond gehouden om dat nummer van hem te zingen! Ik weet alleen nog dat het uit een zin van drie woorden bestond die continu werd herhaald
Voor het zingen de tv uit. Goed spreekwoordquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voordat hij ging zingen heb ik de TV uitgezet.
Dit was spoilerwaardig Stijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Beter laten ze deze foto zien
[ afbeelding ]
Waar kunnen we jullie aan herkennen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:22 schreef Paxcon het volgende:
Deze foto is nog erger dan GGMM's zalmsalade
Johannes en ik hebben inmiddels de nodige biertjes achter de kiezen op een prachtige locatie aan het strand in Den Haag/Scheveningen.
Wij hebben ook een cameracrew gezien die shots maakte.
Zwarter dan Gullitquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag het aan de organisatiequote:Op woensdag 25 juni 2014 16:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie geen nummers uitgewisseld?
Hier betaal ik belasting voor. Snoepreisjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel met de verkeerde vingerquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik verwacht dat onze VI-hooligans een natte vinger-gebaar maken in de uitzending, zodat wij ze kunnen herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |