Ik kijk er al naar uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo'n zin in he?
Dries en Geertje. Laat je likken voor een keertje Dan heb je een leuk sfeertje
Ja het wordt weer een feestquote:
Waarom niet? Had hij er geen zin meer in?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat worden echt weer topshowsHelaas geen Gertje meer.
Nee ze wilden hem niet meer las ik. Teveel van hetzelfde of zo geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Had hij er geen zin meer in?
Kan VI nog eens wat van leren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ze wilden hem niet meer las ik. Teveel van hetzelfde of zo geloof ik.
http://www.mediacourant.nl/?p=171900
Nog nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja het wordt weer een feest![]()
Heb je al een adoptierenner opgegeven?
De genialiteit van Gertje niet inzien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg dus... het moet geen parodie worden![]()
ik hoop op leontien en daniellequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet serieus genoeg dus... het moet geen parodie worden![]()
Tour de France 2014quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog niet
Is het TDF-forum al open?
Ja ik ga zijn verhalen missen over bakkie doen tijdens een koers en daarna gewoon weer verderquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De genialiteit van Gertje niet inzien.
Minachting van de kijker
Ja, sinds vandaag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog niet
Is het TDF-forum al open?
Of die anekdote toen hij met z'n Mercedes meisjes van lichte zeden rondreedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga zijn verhalen missen over bakkie doen tijdens een koers en daarna gewoon weer verderMisschien mag hij wel af en toe aanschuiven.
Vind ik ook. Hij was hartstikke leuk aan de tafel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minachting van de kijker
Gertquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minachting van de kijker
Oh jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of die anekdote toen hij met z'n Mercedes meisjes van lichte zeden rondreed
Ja, dat soort dingen. Gert hóórt er gewoon bij. Net als Dries.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ga zijn verhalen missen over bakkie doen tijdens een koers en daarna gewoon weer verderMisschien mag hij wel af en toe aanschuiven.
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
GertWat een mongool is dat man, niet om aan te horen die vent
Je begint hem ook steeds beter te verstaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hij was hartstikke leuk aan de tafel.
Daar heb je wel een punt. Nico was vanavond vervelend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef kurk_droog het volgende:
Nico hoeft van mij ook niet meer hoor bij VI..man man man.
Echt he. Blegh.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:16 schreef kurk_droog het volgende:
Nico hoeft van mij ook niet meer hoor bij VI..man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |