Het is net Driesgod.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef Reemi het volgende:
Doet niet eens z'n best om fatsoenlijk te playbacken
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Evertjan het volgende:
morgen zitten er toch VI Hooligans in de zaal bij VI Oranje?
lekker af getrokken zul je bedoelen! O Geertje laat je likken voor een keertjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef -Willempie- het volgende:
Ow en hoe kan die Joling nou nog met droge ogen beweren dat ie geen plastische chirurgie heeft gedaan? Hij krijgt ze niet eens meer dicht zo strak getrokken is ie...
Arceegod slaat weer toequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:02 schreef Arcee het volgende:
WK / [VI Oranje #66] Nico is een afschuwelijke man was het snelste topic uit deze reeks.
Leuker dan Carlo Boshart in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben best dol op Geer. Erg leuke gast.
Ik vind hem ook erg leuk. Die moeten ze echt veel vaker uitnodigen. Nou wie weet bij TdJquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben best dol op Geer. Erg leuke gast.
Oh zo'n zin in he?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem ook erg leuk. Die moeten ze echt veel vaker uitnodigen. Nou wie weet bij TdJ
Oh zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuker dan Carlo Boshart in ieder geval
Bijna IEDEREEN is leuker dan Carlo. Nou ja behalve Nic0 dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leuker dan Carlo Boshart in ieder geval
Ja dat worden echt weer topshowsquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo'n zin in he?
Dries en Geertje. Laat je likken voor een keertje Dan heb je een leuk sfeertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |