Ah kijk daar heb je het al.quote:
Vindt je dat gek? M'n collegas stonden al wel een beetje te smoezen. Maar ja, jij in tijgerstring, Karina vanavond op TV, soms moet de druk er gewoon even af hé, je wil niet dat t vat knapt.quote:
Achter? Gewoon naakt en krijsend er bovenop.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:36 schreef Karina het volgende:
Ik ben blij dat ik niet bij jou werk manBeetje raar hoor met je broek naar beneden achter je bureau.
Dat maakt het niet heel veel beter..quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Achter? Gewoon naakt en krijsend er bovenop.
Hebben ze de politie nog niet gebeld, of de mannen met witte pakken om je mee te nemenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Achter? Gewoon naakt en krijsend er bovenop.
Teveel prikkels hé, das altijd lastigquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat maakt het niet heel veel beter..
Maar ik begrijp het wel hoor, zoveel opwinding op 1 dag is natuurlijk wel een uitzondering, daar ben je niet aan gewend.
Ehh, de schoonmakers zijn wel weer bezig met het bureau afnemen, en ze vroegen wie 'Karinaaahhaaahhahhhhhhh' en 'Essnnnnnnnhmmmmmills' warenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Hebben ze de politie nog niet gebeld, of de mannen met witte pakken om je mee te nemen
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ehh, de schoonmakers zijn wel weer bezig met het bureau afnemen, en ze vroegen wie 'Karinaaahhaaahhahhhhhhh' en 'Essnnnnnnnhmmmmmills' waren
Dus toen zei ik 'zeggiknie'
Helemaal mee eens...quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:20 schreef Pumatje het volgende:
Ik heb het in het NOS topic geplaatst, ben toch benieuwd wat anderen ervan vinden.
Die Nico bij VI,ik vind het een erg intelligente vent. Ik onderschat hem niet, echter vraag ik me af wat je met zo'n houding komt doen op tv, met Hans Kraaij Junior.. een andere flapdrol die in de laatste show rood werd, stoom uit zijn oren blies en het had volgens mij niet veel gescheeld of Kraaij jr. was over de tafel Nico in de haren gevlogen ( Wat Nico over Kraaij jr zei klopt overigens spot-on ). Nico verkondigde dat hij liever voor de Duitsers juicht, en dat het naar zijn inzien kansloos is om te juichen voor je eigen team. Ik vroeg mij hardop af of Oranjefans ( die oranjefans zijn omdat ze hun voetbal team supporten ) op zulke commentaren zit te wachten. Het werd een opstapeling van klachten en negativiteit.
Het is gewoon te negatief. Ik denk ook niet dat Nederland wereldkampioen wordt hoor. Echt niet, dat hoor je mij never zeggen, maar de grootte van de emmer schijt die elke keer over Van Gaal, de staf, het elftal, individuele spelers en de speeltactiek wordt gegoten is alleen maar groter geworden,.
Inmiddels is de hoeveelheid geklaag van zulke proporties gestegen dat ik mij afvraag of ze zelf wel doorhebben wat voor show ze aan het maken zijn. De speeltechniek is inderdaad anders, daar zijn al 4 shows aan gewijd, verder aub! Maar nee, Van Gijp die ging er echt he-le-maal los over terwijl hij dertig shows vol heeft gepraat met het succes van een bepaalde manier van toernooi voetbal. Hierop ging notabene Derksen de speeltactiek van van Gaal verdedigen. Inhoudelijk over het WK werd er wederom nul komma nul besproken. Eerst een bijtincident waar we ook al wel genoeg over hebben gehoord inmiddels, vervolgens de selfie van de week, daarna de meme's, vervolgens het kurhaus, en toen kwam de gebruikelijke emmer stront weer over hoe belachelijk kut het allemaal is.
Volgens mij bestaat dit in geen enkel land. Zelfs in groot-Britannië komt dit niet voor, het is absurd dat een team met 9 punten op zak, de meeste aantal goals, zo ver vooruit komt, al helemaal als je daarbij in acht neemt dat ze geen enkele kans werd gegeven. Maargoed, gelukkig besteedden ze meer aandacht aan het bestrijden van elkaar dan daarover te beginnen.
Als ik gezeik over Nederland wil lezen ga ik wel op een Belgisch forum kijken. Dit gaat echt veel te ver. Ze spreken alsof zij enkel weten hoe er gespeeld moet worden en wat Nederland wil, Fuck dat. Ik wil dat ze winnen, ik wil resultaten zien, ze praten daar voor zichzelf met met die camera 24/7 beseffen ze niet meer wat ze de kabel op gooien. Ik wil genieten, ik wil analyses en horen hoe of wat, kritiek hartstikke welkom, maar dit was ordinair bekvechten in een kroeg met anti rokers. Ik vind het jammer, ik was namelijk echt een groot fan van VI en kon de ad rem stijl enorm waarderen. Maar dit is geen leuke tv meer waar je kunt nagenieten van het wk.
Ik ben klaar met VI oranje en stap over naar de NOS.
Daar zit godverdomme nog een belg ook
Zijn het mannelijke schoonmakers? Misschien doen ze dan wel met hem mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]Nee vertel dat maar niet dan zijn ze morgen nog niet klaar met schoonmaken.
ja dat had ik in gedachten dat het mannen waren. vandaar het dan zijn ze morgen nog niet klaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn het mannelijke schoonmakers? Misschien doen ze dan wel met hem mee.
Een man (homo) en een vrouw (dik en spaans). Dus nee bedankt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn het mannelijke schoonmakers? Misschien doen ze dan wel met hem mee.
Moet dit grappig zijn of?quote:Op woensdag 25 juni 2014 04:17 schreef Perico het volgende:
Dit fragment van Ancilla, Hugo en Koert is het beste van het WK totnutoe.. ik wil iedere avond Ancilla.
Maar het zegt wel iets over hoe het Van Gaal-gebash de overhand heeft gekregen, dat kijkers dat niet door hebben. En dus in diezelfde lijn ook over het verlies van kijkers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan mensen dit nog verbaasd zeggen?
Johan Derksen is nooit echt kritisch op het Nederlands Elftal of Van Gaal als bondscoach geweest. Hij ergert zich alleen groen en geel aan het bizarre gedrag van Van Gaal, meer niet.
Helaasch..quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:45 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat had ik in gedachten dat het mannen waren. vandaar het dan zijn ze morgen nog niet klaar
Jammer wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een man (homo) en een vrouw (dik en spaans). Dus nee bedankt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:08 schreef Wouterw17 het volgende:
Waren er gisteren nou 1,2 miljoen kijkers?
Het valt me wel op dat Derksen steeds positiever wordt over Oranje. Hij heeft dus toch wat van de kritieken opgestoken. Hij was gisteren voor het eerst zelfs Van Gaal aan het ophemelen.. Het moet niet gekker worden.
Aandachtvragertje he...quote:
Dat is waar. Maar dat komt ook omdat Wilfred Genee of Gerard Joling of andere gasten elke keer zeggen van 'heeft Van Gaal het toch goed gedaan, Johan?' waarna Johan het standaardriedeltje weer opdreunt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar het zegt wel iets over hoe het Van Gaal-gebash de overhand heeft gekregen, dat kijkers dat niet door hebben. En dus in diezelfde lijn ook over het verlies van kijkers.
En dat is nu juist wat ze niet moeten doen...quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat komt ook omdat Wilfred Genee of Gerard Joling of andere gasten elke keer zeggen van 'heeft Van Gaal het toch goed gedaan, Johan?' waarna Johan het standaardriedeltje weer opdreunt.
En dat zijn de mensen nu zat..quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Constant gebash is de basis van VI. Dat doen ze al 15 jaar.
Incidentele kijkers zijn het zat, omdat het om "hun" Oranje gaat. Zolang er meer dan een miljoen mensen kijken, dan zullen ze er echt niet mee stoppen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat zijn de mensen nu zat..
15 jaar heeft het veel kijkcijfers opgeleverd , maar nu is het genoeg. Oprotten en plaats maken voor de betere programma,s.
Hij heeft vaak genoeg gezegd dat het een goede coach is maar niet beter dan bijv. Hiddink of Advocaat. En het is echt voor het eerst dat hij op iets positiefs van Van Gaal ingaat hoor. Die man kon echt niets meer goed doen bij Derksen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan mensen dit nog verbaasd zeggen?
Johan Derksen is nooit echt kritisch op het Nederlands Elftal of Van Gaal als bondscoach geweest. Hij ergert zich alleen groen en geel aan het bizarre gedrag van Van Gaal, meer niet.
Welnee, 15 jaar is gewoon te lang...quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Incidentele kijkers zijn het zat, omdat het om "hun" Oranje gaat. Zolang er meer dan een miljoen mensen kijken, dan zullen ze er echt niet mee stoppen.
Als straks de reguliere competitie weer begonnen is en iedereen het WK alweer vergeten is, dan kan er weer lekker gebasht worden op de linksback van NAC en dan lacht iedereen weer vrolijk mee.
Niet iedereen heeft dat "wij-gevoel" waar jij aan refereert. Supporters wel, voetballiefhebbers niet of veel minder. Mij interesseert het helemaal niet of Oranje nou wint of verliest als ik maar een leuke wedstrijd heb gezien. Ik wil graag vermaakt worden en niet anderhalf uur naar hotseknots begonia voetbal zitten te kijken....dan gaat de TV uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn of de neutrale toeschouwers vermaakt worden bij wedstrijden van Oranje, als we maar winnen.
Ik vind het totaal onbelangrijk of Oranje wel of niet leuk voetbalt. Er worden zoveel wedstrijden gespeeld op een WK dat je toch wel genoeg leuke wedstrijden voorbij ziet komen. Dus wat Oranje betreft maakt het mij alleen uit of er wel of niet gewonnen wordt. Daarbij is een doelpunt uit een goed uitgevoerde snelle counter vaak spectaculairder om te zien dan wanneer je 70% balbezit hebt, op de helft van de tegenstander speelt en er in de drukte een goaltje binnen gefrommeld wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dat "wij-gevoel" waar jij aan refereert. Supporters wel, voetballiefhebbers niet of veel minder. Mij interesseert het helemaal niet of Oranje nou wint of verliest als ik maar een leuke wedstrijd heb gezien. Ik wil graag vermaakt worden en niet anderhalf uur naar hotseknots begonia voetbal zitten te kijken....dan gaat de TV uit.
Als winnen het enige is wat voor je telt, dan zul je dat anders beleven.
ah, dat is grote klasse moet ik zegge.quote:
Maar zo slecht speelt Nederland helemaal niet. Zes helften gespeeld, drie matig, drie goed, 10 doelpunten. Niks mis mee. Dat zijn meer goede helften dan Brazilië, Argentinië, Spanje, Portugal, België, etc.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik vind het totaal onbelangrijk of Oranje wel of niet leuk voetbalt. Er worden zoveel wedstrijden gespeeld op een WK dat je toch wel genoeg leuke wedstrijden voorbij ziet komen. Dus wat Oranje betreft maakt het mij alleen uit of er wel of niet gewonnen wordt. Daarbij is een doelpunt uit een goed uitgevoerde snelle counter vaak spectaculairder om te zien dan wanneer je 70% balbezit hebt, op de helft van de tegenstander speelt en er in de drukte een goaltje binnen gefrommeld wordt.
Johannes heeft een cowboy hoed op, de rest weet ik niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:26 schreef Pascalus het volgende:
Waar kan ik de VI Hooligans vanavond aan herkennen?
Dan ben je nu een steenworp bij mij vandaan, spannend hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:21 schreef Paxcon het volgende:
We zijn nu in Leiden Centraal, we meeten ook nog wel even met Stinho.
ps. Ik heb de telefoon van Paxje afgepakt.
Serieusquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:21 schreef Paxcon het volgende:
We zijn nu in Leiden Centraal, we meeten ook nog wel even met Stinho.
ps. Ik heb de telefoon van Paxje afgepakt.
Gaan jullie ook flink indrinken voor de uitzending?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:25 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusDoe Stijn de groetjes.
Ik ga over een minuut of 10 op weg naar de bushalte.
Denk dat dat niet verstandig isquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaan jullie ook flink indrinken voor de uitzending?
Neem je je kompaan ook mee?quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat dat niet verstandig isAls je dronken bent kom je er vast niet meer in
En wie komen er nog meer behalve johannes_v en pax?quote:
Littlerabbit, Mortaxx, Mexicano, sp3c en ik. Dat zijn ze.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En wie komen er nog meer behalve johannes_v en pax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |