SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 24-06-2014 10:05:34 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Een VMS-approved Agila nog wel.
[ afbeelding ]
Nee ik heb een auto, een scooter en een fiets en ben dus niet afhankelijk van OV.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus, geen OV kaart hebbenhebben jullie in dat boerenland soms ook nog inbel internet?
Wat de neuk moet ik met een OV kaart? Ik doe alles met de auto of de fiets. En dat gaat in het hele land prima, behalve in Amsterdam; daar waar het parkeren idioot duur is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
Jezus, geen OV kaart hebbenhebben jullie in dat boerenland soms ook nog inbel internet?
Ik voel me niet verheven; ieder zijn ding, maar mijn ding is het niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:18 schreef Weissman het volgende:
Mensen zonder OV chipkaart die zich verheven voelen boven de rest
Inbelinternet schrijf je aan elkaar. En ik heb mijn internet wel voor elkaar. Wel waren er hier een aantal met een ecto-internetbundel op hun mobiel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:12 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is niet de enige reden dat ik me verheven voel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:18 schreef Weissman het volgende:
Mensen zonder OV chipkaart die zich verheven voelen boven de rest
hihi haha hoho.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Enige goede nummer dat ik ooit van vms heb gekregen was het nr van zijn zusje namelijk.
2 notjs is echt baas haha jatog 2 nutz kom noorderplantsoen vegte hahah jatoigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha nootjes komt speciaal voormijne grapn naar deze topic toe! ;D
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gehad dat je na workout hele avond met hoofdpijn loopt? Had ik gisteren last van.
Mjah maar kan wel irritant zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
Soms wel. Maar dan verman ik mezelf gewoon ff
Dit. Gewoon ff lekker janken en het is weer over.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha nootjes komt speciaal voormijne grapn naar deze topic toe! ;D
hej jonges! heb juillie gemist! ;Dquote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
2 notjs is echt baas haha jatog 2 nutz kom noorderplantsoen vegte hahah jatoig
hey jmf
hey CarbonLeiko
wat een medeleven hier boven zegquote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hebben jullie ook wel eens gehad dat je na workout hele avond met hoofdpijn loopt? Had ik gisteren last van.
Whaha iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat een medeleven hier boven zeg![]()
![]()
haha
misschien uitgedroogt?
flink extra water lurken tijdens en na je trainen kijken of het dan over is?
over heel de dag 3,5l? dat lijkt me genoeg, maar is niet heel veel of zo volgens mijquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:33 schreef Champy het volgende:
Ik krijg het inderdaad ook wel eens als ik aan het trainen ben. Meer water drinken ga ik eens proberen, dacht dat ik al veel dronk met 3,5 liter
anders ook wat zout aan je water toevoegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha idd
Zou kunnen idd, zweette me wel kapot, maar heb ook 2x mn beker gevuld dus sowieso wel anderhalve liter gedronken.
Mwah ik gooi soms ook gewoon zout in een glas water, heb je geen capsules voor nodigquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef Questular het volgende:
bestaan er geen capsules die je mineraal en zout inname helpt?
Teveel moeite man, ik bestel ook gewoon.quote:
intens dikke wokbrander is anders bepaald geen overbodige luxe. Plus veel pitten met vermogen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wel handig een fornuis in je keuken al vind ik het beetje overschat. Magnetron is voor mij voldoende.![]()
Ik scoor zo'n kant en klare verse pizzabodem bij de appie. Paprika, rode uit, pepers, spek en een shitload kaasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Questular het volgende:
Tja met zelf maken bedoel ik ook meer zelfgemaakte pizza eten, het daadwerkelijke maken laat ik aan mn vriendin over
Binnenkort wordt food gainzz maken nog fijner.
[ afbeelding ]
Offerte laten maken voor een nieuwe keuken en dit komt er waarschijnlijk in
Als ik een huis ga kopen komt er zeker een wokbrander op m'n fornuis.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
intens dikke wokbrander is anders bepaald geen overbodige luxe. Plus veel pitten met vermogen.
tenminste als je collectief kookt voor heel de week
ik zit met 4 pitten nog wel eens te schuiven en te doen, en de grootste pit heeft lang niet genoeg vermogen om een wok rood gloeiend te houden.![]()
jij snapt hetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik scoor zo'n kant en klare verse pizzabodem bij de appie. Paprika, rode uit, pepers, spek en een shitload kaas. Nog geen 10 minuten werk en stukken beter dan zo'n schrale diepvriespizza.
Gas op glas is mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik scoor zo'n kant en klare verse pizzabodem bij de appie. Paprika, rode uit, pepers, spek en een shitload kaas. Nog geen 10 minuten werk en stukken beter dan zo'n schrale diepvriespizza.
[..]
Als ik een huis ga kopen komt er zeker een wokbrander op m'n fornuis.
Bohboh als er iets goed voor elkaar moet zijn is het wel de keuken. Genoeg werkruimte, logisch ingedeeld zodat je niet continu van de ene kant naar de andere kant moet springen vooral geen onnodige randjes etc waar vuil achter/in kan blijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gas op glas is mooien makkelijk schoon te houden....
En zo'n ingebouwde grill plaat in je aanrecht
Dit. En evt van preworkout switchen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat een medeleven hier boven zeg![]()
![]()
haha
misschien uitgedroogt?
flink extra water lurken tijdens en na je trainen kijken of het dan over is?
Lol sport jij daar?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
Wie loopt er te stinken bij de fitnessclub in Rotterdam?
Ik heb zoiets.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Questular het volgende:
Tja met zelf maken bedoel ik ook meer zelfgemaakte pizza eten, het daadwerkelijke maken laat ik aan mn vriendin over
Binnenkort wordt food gainzz maken nog fijner.
[ afbeelding ]
Offerte laten maken voor een nieuwe keuken en dit komt er waarschijnlijk in
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol sport jij daar?Dan weet ik waarschijnlijk wel wie jij bent.
Zeker handiger, maar we werken vanuit een bepaald budget en dan moet je sommige dingen voor lief nemenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb zoiets.
[ afbeelding ]
Dubbele oven dus, stuk handiger dan 1 (veel te) grote oven.
Welke vestiging? Noord of Zuid?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
Wie loopt er te stinken bij de fitnessclub in Rotterdam?
Nee; zie mijn posthistorie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol sport jij daar?Dan weet ik waarschijnlijk wel wie jij bent.
Ah okee. Ik wist niet dat dubbele ovens duurder zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Zeker handiger, maar we werken vanuit een bepaald budget en dan moet je sommige dingen voor lief nemen
Wij hebben zo'n ingebouwde grillplaat, maar die hebben we in jaren misschien 2x gebruikt. Het is makkelijker om een grillpan op het fornuis te leggen en om dan je vlees te bakken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gas op glas is mooien makkelijk schoon te houden....
En zo'n ingebouwde grill plaat in je aanrecht
Zou geven maar ben bang dat die heupen en midden zijn gephotoshopt. Zullen in het echt wel een aantal vetrollen zitten.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou geven maar ben bang dat die heupen en midden zijn gephotoshopt. Zullen in het echt wel een aantal vetrollen zitten.
Of het is poverty jpg compressie, maar die randem zijn een beetje te wazig imo.
Da's Fluvia Lacerda, geen teer poppetje in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou geven maar ben bang dat die heupen en midden zijn gephotoshopt. Zullen in het echt wel een aantal vetrollen zitten.
Of het is poverty jpg compressie, maar die randem zijn een beetje te wazig imo.
MsMessy ff een serieuze vraag. De meesten weten natuurlijk dat jij een paar maten meer hebt, maar wat doe jij dan om gezond te blijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Da's Fluvia Lacerda, geen teer poppetje in ieder geval.
http://fluvialacerda.blog.com/
[ afbeelding ]
Sommige van die meisjes zijn thick..weinig buikvet..veel heup. Dat is niet ongezond. Heb het meer over die vette monsters met een pens van hier tot Tokio.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef MsMessy het volgende:
Nog eentje om Fanta even te pesten![]()
[ afbeelding ]
1,2,3,5,6,9 zou ik sowieso raken. De rest ook wel als ik m'n beergoggles op heb waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou allemaal geven behalve die 3e van links want die heeft een mannengezicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Piemels lijken je wel wat maar mannengezichten dan weer niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou allemaal geven behalve die 3e van links want die heeft een mannengezicht.
Sowieso 2e van links jwz.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook best raakbaar ja, die ene in zeg maar zo'n badpak.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:42 schreef McNulty het volgende:
De middelste lijkt een beetje op Kim Kardashian maar dan met een kraaienneus.
Ben benieuwd naar je nieuwe carry-oversquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pathé Unlimited Gold kaart in de pocket. Onbeperkt naar de bioscoop in IMAX 3D. SICKENING.
Ik ook man. Al die creatieve gainzzz.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je nieuwe carry-overs
Die middelste wil ik juist niet. Ik val niet snel op vrouwen met sterke Arabische gezichtskenmerken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is ook best raakbaar ja, die ene in zeg maar zo'n badpak.
Wij hebben dezelfde smaak denk ik, die 2e en die in het midden vielen mij direct op.
Nee ik ken ze niet. Ik heb search skills.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Messi kent echt elke chick op het internet.
Lastige vraag, want ik ben niet eens gezond. Heb genoeg te stellen gehad met mijn stofwisseling. (schildklierpatiënt) Ik ben dan ook met mijn 1.70m en maat 46 echt geen slanke deerne. Maar ook voor mij geldt, kcal in vs kcal out. Opletten op wat je eet en je bewust zijn van wat je eet, zonder er gelijk een (crash)dieet van te maken. Bewegen als het kan en soms dan maar accepteren dat ik verga van de zenuwpijnen (fibromyalgie).quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
MsMessy ff een serieuze vraag. De meesten weten natuurlijk dat jij een paar maten meer hebt, maar wat doe jij dan om gezond te blijven.
Kijk ik heb ook maat 40 als broekmaat, maar ik heb ook fucking zieke quads nomsayin?
Verkapte-kijk-mij-een-betere-smaak-heben-postquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die middelste wil ik juist niet. Ik val niet snel op vrouwen met sterke Arabische gezichtskenmerken.
En ik zie een paar mensen hier regelmatig fappen op "thick women" die een veels te mollige buik hebben, dat is een no-no bij mij. Ik zal geen namen noemen maar ik bedoel fxr,weissman en ook jij soms.
Oh ik juist wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:59 schreef McNulty het volgende:
Die middelste wil ik juist niet. Ik val niet snel op vrouwen met sterke Arabische gezichtskenmerken.
Dat was niet verkapt hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-betere-smaak-heben-post
Nee, dit is de uitnodigingstekst, communistisch themafeestje is het, echt ons best op gedaan al zeg ik het zelf:quote:
quote:Kameraden, afgevaardigden van het proletariaat, proleten,
Een spook waart door Europa, het spook van het Communisme!
Wij zijn verheugd u te mogen mededelen dat u bent uitverkoren om deel te mogen nemen aan onze communistische verjaardagsFISSA. Ter meerdere eer en glorie van het Moederland en omdat je maar één keer 23 en 24 jaar wordt, organiseren wij, uw partijleiders huisgenoot en Sander, een ware Communist Party. Door ons rijkelijk te bedienen van de brandstof van de Revolutie - lees bier en Vodka - zullen wij op de nu al legendarische 28 juni aanstaande, een ode brengen aan de gemeenschapszin van het volk. Wij zullen toosten op ons voorbeeld Marx.
Naar goed communistisch gebruik vragen wij u een donatie voor in De Partijkas.
Tevens geven wij onze Joegoslavische lijfwachten Yuri en Dimitri de opdracht om geen burgers toe te laten die niet TENMINSTE één rood kledingstuk dragen, ter ere van De Revolutie. Met andere woorden, de dresscode is rood/communistisch.
Bier, wijn, fris en Vodka zullen aanwezig zijn. Andere, illegaal gestookte dranken zult u, het volk, zelf moeten meenemen.
Het is tevens mogelijk op het Partijbureau te overnachten. Dit graag van te voren aangeven; raadpleeg voor mogelijkheden uw Verlichte Leiders.
Omdat ons revolutionaire gedachtegoed zoveel mogelijk zielen dient te bereiken, is het toegestaan om, in overleg met uw Erudiete Bevelhebbers, aanhang mee te nemen.
De volgende dag zullen wij, als verenigd volk, de alcoholische naweeën gaan verwerken met een goed koud biertje in het Zuiderpark bij Parkpop.
Gaarne uw aanwezigheid bevestigen via dit medium.
Proletariërs aller landen, verenigt u! Komt en drinkt met ons mede!
THEFXR is geen asian. Gew turk hoor, hij heet mustafa yilmaz.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:08 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja leks nu lach je.niet meer. Eerst namen die chineesjes alleen de lokale snackbar over maar nu hebben ze je clubbie, ghehehebe! Ado is van thefxfer en.suntzu jalalala
9.5/10 lichaamquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:10 schreef McNulty het volgende:
Shabang! dat body doe.
[ afbeelding ]
Geen fan van dr hoofd btw.
Nee. Deze wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nulty, zou je deze doen?
[ afbeelding ]
ik haal turken en.chinezen altijd door elkaar, srry.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
THEFXR is geen asian. Gew turk hoor, hij heet mustafa yilmaz.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:10 schreef McNulty het volgende:
Shabang! dat body doe.
[ afbeelding ]
Zou bezwangeren en nooit meer van me laten horenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:10 schreef McNulty het volgende:
Shabang! dat body doe.
[ afbeelding ]
Hey keetfeestdjdikkehenkie, die foto had illustratieve doeleinden wat betreft mijn lichamelijke smaak ja. Oke! Wat nou verspilling!quote:
Hier heb ik weinig op af te dingen, wansmaak is immers ook een smaak.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hey keetfeestdjdikkehenkie, die foto had illustratieve doeleinden wat betreft mijn lichamelijke smaak ja. Oke! Wat nou verspilling!
Je hebt me nu echt tuk hoor. Ik geef op.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Hier heb ik weinig op af te dingen, wansmaak is immers ook een smaak.
Zit je nou echt heel de tijd alleen maar wat plaatjes te zoeken om hier te posten? Hoe oud ben je, 12?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:55 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering gregory van der wiel
Fuck, zij is mooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:55 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering gregory van der wiel
11 en een halfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zit je nou echt heel de tijd alleen maar wat plaatjes te zoeken om hier te posten? Hoe oud ben je, 12?
Dat zijn geen wespentailles! Dit is een wespentaille:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:37 schreef McNulty het volgende:
Wespentaille ftw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt me nu echt tuk hoor. Ik geef op.
msmessy is op je kop gevallen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
THEFXR is geen asian. Gew turk hoor, hij heet mustafa yilmaz.
Geforceerd met een riem ja. No thanks jeff.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zijn geen wespentailles! Dit is een wespentaille:
[ afbeelding ]
American Model Betty Brosmer. She was married to bodybuilder and entrepreneur Joe Weider in 1961 until his death in 2013.
Nee een wespentaille is juist geforceerd d.m.v. een corset. Zij heeft een zandloper figuur. En de eerste dame in je vorige post is bijna zo recht als een strijkplank, dus bijna geen taille.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geforceerd met een riem ja. No thanks jeff.
Zij heeft het full natty.
[ afbeelding ]
hoe bevalt dat nu, samenwonen met een aap?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat een uiterst originele reactie![]()
Kom op zeg, je kan beter dan dat bwana!
Ik woon niet samenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe bevalt dat nu, samenwonen met een aap?
Feitelijk gezien heb je gelijk. Ik gebruik het ook niet in letterlijke zin. Ik gebruik het om hele lage natuurlijke waist-to-hip ratio's mee aan te duiden. Dat probeerde die vrouwen met die riemen ook te bereiken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee een wespentaille is juist geforceerd d.m.v. een corset. Zij heeft een zandloper figuur. En de eerste dame in je vorige post is bijna zo recht als een strijkplank, dus bijna geen taille.
Mannen kunnen geen sletten zijn. Welke feminist heeft je dit aangepraat?quote:
Slet verwijst inherent naar een vrouwelijk persoon. Laat je geen gekke dingen wijsmaken door de feminazi's.quote:
Bron: Van Dalequote:slet (de; v; meervoud: sletten)
1
(scheldwoord; informeel) ontuchtige vrouw
Dus ook geen manhoer, player, prikstok?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Slet verwijst inherent naar een vrouwelijk persoon. Laat je geen gekke dingen wijsmaken door de feminazi's.
[..]
Bron: Van Dale
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Feitelijk gezien heb je gelijk. Ik gebruik het ook niet in letterlijke zin. Ik gebruik het om hele lage natuurlijke waist-to-hip ratio's mee aan te duiden. Dat probeerde die vrouwen met die riemen ook te bereiken.
Dit is ook een zandloperfiguur maar duidelijk niet hetzelfde als laura dore.
[ afbeelding ]
Kort en krachtig.quote:
Prikstokquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus ook geen manhoer, player, prikstok?
Anders donder je even op met je Jihad propaganda.quote:
het nieuwe Midden Nooldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ja reageer maar niet leks, ahhahahahaha chinezen nemen je club over, hahahahahaha
hagenezenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
het nieuwe Midden Noold
[ afbeelding ]
Moest vandaag weer met de trein. Rond 11 uur een 'aanrijding' met een persoon. Het spoor is tot 4 uur dicht geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik heb een auto, een scooter en een fiets en ben dus niet afhankelijk van OV.
Openbaar vervoerHet brengt je van een plek waar je niet wil zijn naar een plek waar je niet moet zijn voor een achterlijke prijs.
daarom altijd met de autoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Moest vandaag weer met de trein. Rond 11 uur een 'aanrijding' met een persoon. Het spoor is tot 4 uur dicht geweest
Tering zeg, zat er nasty uit.quote:
Ze zouden echt een suicide booth moeten maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Moest vandaag weer met de trein. Rond 11 uur een 'aanrijding' met een persoon. Het spoor is tot 4 uur dicht geweest
Je kan toch redelijk gemakkelijk een od nemen met wat poedertjes of pilletjes? Snap echt niet waarom je zoveel mensen zou willen verhinderen en je familie opzadeld met de gedachte aan je verminkte lichaam.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ze zouden echt een suicide booth moeten maken.
[ afbeelding ]
Moet je nog goed je best doen hoor. Of je moet aan de heroïne, maar geen idee hoe je daar aan kunt komenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan toch redelijk gemakkelijk een od nemen met wat poedertjes of pilletjes? Snap echt niet waarom je zoveel mensen zou willen verhinderen en je familie opzadeld met de gedachte aan je verminkte lichaam.
Correct. Niet weten dat een pakje ibuprofen je hardstikke dood maakt. 2 euro mensenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan toch redelijk gemakkelijk een od nemen met wat poedertjes of pilletjes? Snap echt niet waarom je zoveel mensen zou willen verhinderen en je familie opzadeld met de gedachte aan je verminkte lichaam.
rattengif werkt ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je nog goed je best doen hoor. Of je moet aan de heroïne, maar geen idee hoe je daar aan kunt komen
brosciencequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Correct. Niet weten dat een pakje ibuprofen je hardstikke dood maakt. 2 euro mensen
Dat ik het mag meemaken dat fathank niet aan een bepaalde vorm van druks weet te komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je nog goed je best doen hoor. Of je moet aan de heroïne, maar geen idee hoe je daar aan kunt komen
Je lever, nieren en maag gaan anders behoorlijk kapot van die baggerquote:
dus niet dood, maar wel kasplant...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je lever, nieren en maag gaan anders behoorlijk kapot van die baggerOh en vergeet die verhoogde bloeddruk niet in combinatie met een kans op een flinke beroerte.
ja, 6 weken last van gehad, maar niet dood ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Mwah lever en nier falen... rather not.
Wel eens een leverstoot gehad?
1980 beldequote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:00 schreef Teddyburrr het volgende:
Hoe smaakt joppiesaus? Ik heb het idee dat ik iets historisch aan het missen ben.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:06 schreef Sapstengel het volgende:
Lana del Rey
Beste nummers van haar (nohomo)
En speciale vermelding voor:
Aha niet veel gemist dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
1980 belde![]()
No worries, het is gewoon mayo met fucking kerrie er door heen. Niks bijzonders, lichtelijk pittige mayo, iets zoeter.
quote:
heb wel zin om haar te stuffen met "hup holland hamsters" en dan in de fik te steken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef THEFXR het volgende:
aaaah, slooop deeecrisisssss, kutwijf, op hoeveel netten, komt dat wijf!!
Echt hé. Hij heeft geluk dat hij nog leeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tering zeg, zat er nasty uit.
Maar ook niet slim om zo dicht bij een muur te gaan liften tbh.
He's back.quote:
Haha, nee het lijkt alsof hij erop valt waardoor die openklapt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe heel snel zo'n stukje naar achteren valt hij nou door een putdeksel ofzo?
Die track doet juist denken aan lil wayne tijdens zijn mixtape dagen rond 2007.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mwah, vroeger beter.
Dat terzijde.
Gvd ik wil ook Bloody shinsquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:37 schreef RaymondK het volgende:
Facebook site van de Fitline gehaald lol haha![]()
https://www.facebook.com/(...)970530004?ref=stream
Shirtje is speciaal voor Awesome_![]()
![]()
Geintje, broeder v.h. ijzert
Edit:
Werkt alleen als je bent ingelogged zag ik. Hier gewoonde utube link
Hhah, denk dat 't een beetje aan de bar ligt ook. De inprint van deze bar is rete scherpquote:Op woensdag 25 juni 2014 07:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gvd ik wil ook Bloody shins
Heb dat nooit
Alhoewel zo moeilijk moet het niet zijn. Denk dat de vrijdsgmiddag-fietsneger me wel verder kan helpen. En anders een half uurtje posten een stukje verderop ter hoogte van Verslavingszorgquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat ik het mag meemaken dat fathank niet aan een bepaalde vorm van druks weet te komen.
Ik pak juist altijd de oudste die zijn lekker glad voor die extra gripgainsquote:Op woensdag 25 juni 2014 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah, denk dat 't een beetje aan de bar ligt ook. De inprint van deze bar is rete scherp
En hoe wijd je moet staan voor jouw type heup. Mn shins zitten precies bij die geribbelde gedeelte. Als je iets smaller kan staan, dan zit je bij dat gladde stukquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik pak juist altijd de oudste die zijn lekker glad voor die extra gripgains
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Terechte strafschop. Hellas terecht door.
Sickquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:37 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Edit:
Was ik weg??quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé. Hij heeft geluk dat hij nog leeft.
Ja, oké, maar het is niet alsof dit zovaak gebeurd.
[..]
He's back.
Bruutquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:37 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Edit:
Gaat niet goed in je zoutmolen, is het te grof voor, het was geen b&f maar wel keltisch zeezoutquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:58 schreef RaymondK het volgende:
Dit is wel intens goedkoop volgens mij.
Zo'n lullig potje van knorr met grof zout voor je zoutmolen is jodenduur
http://www.bodyenfitshop.(...)er-keltisch-zeezout/
Er zijn ook barbells die juist op de plek waar je schenen zitten tijdens het DL geen perforatie (of hoe heet dat?) hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah, denk dat 't een beetje aan de bar ligt ook. De inprint van deze bar is rete scherp
Mja, kut hoor. Ik had hem een bericht gestuurd dat het toch later wel kon worden afgerekend dit dat, of we samen ff die bels konden gaan halen anders, nooit antwoord op gekregen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er zijn ook barbells die juist op de plek waar je schenen zitten tijdens het DL geen perforatie (of hoe heet dat?) hebben.
(BTW: nieuwe dumbbells liggen nog steeds in de opslag?)
Oh oke, nu heb ik zon elektische zout en pepert molen, die jast volgens mij alles dr doorheen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Gaat niet goed in je zoutmolen, is het te grof voor, het was geen b&f maar wel keltisch zeezout
Lekker filmpje weer trouwens![]()
Kun je het niet (eerst) in een vijzel fijnmalen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Gaat niet goed in je zoutmolen, is het te grof voor, het was geen b&f maar wel keltisch zeezout
Lekker filmpje weer trouwens![]()
Ja dat kan altijd natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 10:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kun je het niet (eerst) in een vijzel fijnmalen?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
SEX / De dikste persoon waar je ooit sex mee had
Opende het topic -> CTRL+F -> "sapstengel" -> was not disappointed.
bejaarden zijn de asocialen van deze maatschappij, maken misbruik van hun ouderdom, jatten veel en terreur met die elektrische karrentjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:04 schreef Klokov het volgende:
Hey VMS, gefeliciteerd he. Ik heb in de poule Griekenland aardig goed laten scoren. Dacht dat omdat ze eens Europees kampioen waren geweest dat ze wel konden voetballen
Edit: nog even over gisteren. Beschamend dat er niemand in de trein zijn stoel afstaat voor bejaarden
Aangemeld jwt. Waar in Utrecht is de meet dan, in de stairway? Of bij een gym, lekker met zn allen trainen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Boys, poging 2 om een GYM MEET op te zetten; aanmelden kan via link.
http://doodle.com/v98z9st4vdgys3h5
Ergens waar je makkelijk kan parkeren, anders wordt het te moeilijk voor sommige gymmersquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aangemeld jwt. Waar in Utrecht is de meet dan, in de stairway? Of bij een gym, lekker met zn allen trainen.
All Inn Fitness ftw. Daarna evt. in de stad wat drinken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aangemeld jwt. Waar in Utrecht is de meet dan, in de stairway? Of bij een gym, lekker met zn allen trainen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Ergens waar je makkelijk kan parkeren, anders wordt het te moeilijk voor sommige gymmers
Mjah ben bang dat ik met het pauper OV moet gaan, maar aan de andere kant, voor de prijs van een treinkaartje kan ik vast wel de hele dag parkeren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:40 schreef Champy het volgende:
[..]
Ergens waar je makkelijk kan parkeren, anders wordt het te moeilijk voor sommige gymmers
Ja.quote:
DNP without a doubt.quote:
Vrouw hier in de gym staat dat even te doen...quote:
Data bekeken, niet aanwezig. Festivals, vakantie, vrijgezellenfeestquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Vergeet de verkoop niet zometeen chef.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
Lezen jullie mee Cor & Snakey?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bejaarden zijn de asocialen van deze maatschappij, maken misbruik van hun ouderdom, jatten veel en terreur met die elektrische karrentjes.
quote:
wordt er ook gedouchedquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Snap em niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Vergeet de verkoop niet zometeen chef.
Ik heb (nog) geen elektrische kar.quote:
Houseboot schele, kaarten zijn om 19:00 verkoop in gegaanquote:
Heb ik al maar fatburners werken wel goed bij mij heb ik gemerkt...lipo 6x werkte als een trein icm goed eten.quote:
Na trainen altijd douchen. En niet van die allochtone-onderbroek-aanhouden-tijdenz-het-douchen-onzin.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
allochtone-onderbroek-aanhouden-tijdenz-het-douchen-onzin.
Als je nieuwe vriendje vindt dat je te dik bent komen wij wel even langs.quote:
Ze vinden mij allebei sexy dus...maar je kent dat toch, chickies die aankomen als ze in een relatie zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je nieuwe vriendje vind dat je te dik bent komen wij wel even langs.
Niet nodig hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je nieuwe vriendje vindt dat je te dik bent komen wij wel even langs.
Alleen nog maar leangains?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze vinden mij allebei sexy dus...maar je kent dat toch, chickies die aankomen als ze in een relatie zitten.
No way, not me.
Heb je al een kettlebell?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ik ben echt dik geworden sins ik relatie heb, ben alleen wel 6 kg afgevallen, maar had ook ziek veel spieren, maar maakt mij niet uit, maaar gaat vanzelfg weer weg, ga gewoon hard trainen na de zomer, boeien.
wat?quote:
mondje he tegen 6.4" Masterracequote:
Prima volk over t algemeenquote:
Oja, kut. Ff bellen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Houseboot schele, kaarten zijn om 19:00 verkoop in gegaan
Echt goed, srs. En hoe is het met jou, Awesome?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:33 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met jullie? Maar ècht met jullie dan he?
ken je geen paardenmeisjes?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik al maar fatburners werken wel goed bij mij heb ik gemerkt...lipo 6x werkte als een trein icm goed eten.
Maar toch ik zoek nog wat betah's.
http://22tracks.com/share/ams/slamfm/48086
VMS where u at?
Superkut mn hamster is doodquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:33 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe is het nu eigenlijk met jullie? Maar ècht met jullie dan he?
Eigen schuld moet je maar backups maken. Zo'n usb-schijf werkt daarentegen niet zo goed met hamsters.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat dacht je van mijn harddisk 500 GB unieke data? je kan zo een nieuwe hamster kopen.
damm dassit gurlquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Heb ik al maar fatburners werken wel goed bij mij heb ik gemerkt...lipo 6x werkte als een trein icm goed eten.
Maar toch ik zoek nog wat betah's.
http://22tracks.com/share/ams/slamfm/48086
VMS where u at?
fixedquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat dacht je van mijn harddisk met 500 GB unieke pr0n data? je kan zo een nieuwe hamster kopen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat dacht je van mijn harddisk 500 GB unieke dataporno? je kan zo een nieuwe hamster kopen.
Ahhh, shit.quote:
bij AH genoeg hamstersquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Eigen schuld moet je maar backups maken. Zo'n usb-schijf werkt daarentegen niet zo goed met hamsters.
Idd phaggots. En wie is meneerbob?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:21 schreef Weissman het volgende:
Mensen die bij de datumprikker geen beschikbare datum hebben ingevuld; wat is het nut ervan
Angelina Jolie was echt mooi ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Girl, interrupted op HBO. Angelina Jolie is echt lekker daar.
Ja die is ook echt mooi.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Angelina Jolie was echt mooi ja.
Dit is haar look-alike; hnnnng.
Haha in de film is ze echt leuk (en gestoord).quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ziet er inderdaad sickening (negatief) uit.
Dem crazy bitches are the best bitches.quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha in de film is ze echt leuk (en gestoord).
geen xhamstersquote:
Er is gewoon iemand random namen met data aan het invullen, gister stonden er 4 namen en nu 10+. Lovelotion is hier niet eens, en de kans dat JB en Etha naar een meet gaan is kleiner dan Dimachearus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:21 schreef Weissman het volgende:
Mensen die bij de datumprikker geen beschikbare datum hebben ingevuld; wat is het nut ervan
Mijn hamster is serieus dood.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ahhh, shit.
Die dingen worden ook niet oud. Hartslag van 200 stationair, die is zo door de tig miljoen hartslagen heen...
Edit: volgens mij had vette henk een schurft hekel aan beesten in kooien en snapt ray het geintje niet...![]()
![]()
Oke trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Volgens mij heb je wat verkeerd gedaan, ik kan iedereen er ook weer uitgooienquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
En StraatSoldaat ertussenquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er is gewoon iemand random namen met data aan het invullen, gister stonden er 4 namen en nu 10+. Lovelotion is hier niet eens, en de kans dat JB en Etha naar een meet gaan is kleiner dan Dimachearus.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:01 schreef fathank het volgende:
[..]
En StraatSoldaat ertussenEn ChesterPerry
Awesome_ is niet met hoofdletter, Fanta-Dick
Mja uit het topic komen mensen uit Groningen, Limburg, Amsterdam, je moet watquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:55 schreef Questular het volgende:
Wel grappig zo een gymmeet, beetje uit de buurt voor mij
ik sta er ook tussen opeensquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er is gewoon iemand random namen met data aan het invullen, gister stonden er 4 namen en nu 10+. Lovelotion is hier niet eens, en de kans dat JB en Etha naar een meet gaan is kleiner dan Dimachearus.
Dit idd, ik kon maar 1 van de data maar zowel G.R.S. als Sapstengel konden niet dus ik heb hem niet ingevuldquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:44 schreef RaymondK het volgende:
dit vind ik gemeen t.o.v. Weissmann....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |