quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou geven maar ben bang dat die heupen en midden zijn gephotoshopt. Zullen in het echt wel een aantal vetrollen zitten.
Of het is poverty jpg compressie, maar die randem zijn een beetje te wazig imo.
Da's Fluvia Lacerda, geen teer poppetje in ieder geval.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou geven maar ben bang dat die heupen en midden zijn gephotoshopt. Zullen in het echt wel een aantal vetrollen zitten.
Of het is poverty jpg compressie, maar die randem zijn een beetje te wazig imo.
MsMessy ff een serieuze vraag. De meesten weten natuurlijk dat jij een paar maten meer hebt, maar wat doe jij dan om gezond te blijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Da's Fluvia Lacerda, geen teer poppetje in ieder geval.
http://fluvialacerda.blog.com/
[ afbeelding ]
Sommige van die meisjes zijn thick..weinig buikvet..veel heup. Dat is niet ongezond. Heb het meer over die vette monsters met een pens van hier tot Tokio.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef MsMessy het volgende:
Nog eentje om Fanta even te pesten![]()
[ afbeelding ]
1,2,3,5,6,9 zou ik sowieso raken. De rest ook wel als ik m'n beergoggles op heb waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Zou allemaal geven behalve die 3e van links want die heeft een mannengezicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Piemels lijken je wel wat maar mannengezichten dan weer niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou allemaal geven behalve die 3e van links want die heeft een mannengezicht.
Sowieso 2e van links jwz.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:35 schreef MsMessy het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ook best raakbaar ja, die ene in zeg maar zo'n badpak.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:42 schreef McNulty het volgende:
De middelste lijkt een beetje op Kim Kardashian maar dan met een kraaienneus.
Ben benieuwd naar je nieuwe carry-oversquote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pathé Unlimited Gold kaart in de pocket. Onbeperkt naar de bioscoop in IMAX 3D. SICKENING.
Ik ook man. Al die creatieve gainzzz.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je nieuwe carry-overs
Die middelste wil ik juist niet. Ik val niet snel op vrouwen met sterke Arabische gezichtskenmerken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die is ook best raakbaar ja, die ene in zeg maar zo'n badpak.
Wij hebben dezelfde smaak denk ik, die 2e en die in het midden vielen mij direct op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |