Teveel moeite man, ik bestel ook gewoon.quote:
intens dikke wokbrander is anders bepaald geen overbodige luxe. Plus veel pitten met vermogen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wel handig een fornuis in je keuken al vind ik het beetje overschat. Magnetron is voor mij voldoende.![]()
Ik scoor zo'n kant en klare verse pizzabodem bij de appie. Paprika, rode uit, pepers, spek en een shitload kaasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Questular het volgende:
Tja met zelf maken bedoel ik ook meer zelfgemaakte pizza eten, het daadwerkelijke maken laat ik aan mn vriendin over
Binnenkort wordt food gainzz maken nog fijner.
[ afbeelding ]
Offerte laten maken voor een nieuwe keuken en dit komt er waarschijnlijk in
Als ik een huis ga kopen komt er zeker een wokbrander op m'n fornuis.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
intens dikke wokbrander is anders bepaald geen overbodige luxe. Plus veel pitten met vermogen.
tenminste als je collectief kookt voor heel de week
ik zit met 4 pitten nog wel eens te schuiven en te doen, en de grootste pit heeft lang niet genoeg vermogen om een wok rood gloeiend te houden.![]()
jij snapt hetquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik scoor zo'n kant en klare verse pizzabodem bij de appie. Paprika, rode uit, pepers, spek en een shitload kaas. Nog geen 10 minuten werk en stukken beter dan zo'n schrale diepvriespizza.
Gas op glas is mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik scoor zo'n kant en klare verse pizzabodem bij de appie. Paprika, rode uit, pepers, spek en een shitload kaas. Nog geen 10 minuten werk en stukken beter dan zo'n schrale diepvriespizza.
[..]
Als ik een huis ga kopen komt er zeker een wokbrander op m'n fornuis.
Bohboh als er iets goed voor elkaar moet zijn is het wel de keuken. Genoeg werkruimte, logisch ingedeeld zodat je niet continu van de ene kant naar de andere kant moet springen vooral geen onnodige randjes etc waar vuil achter/in kan blijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gas op glas is mooien makkelijk schoon te houden....
En zo'n ingebouwde grill plaat in je aanrecht
Dit. En evt van preworkout switchen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat een medeleven hier boven zeg![]()
![]()
haha
misschien uitgedroogt?
flink extra water lurken tijdens en na je trainen kijken of het dan over is?
Lol sport jij daar?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
Wie loopt er te stinken bij de fitnessclub in Rotterdam?
Ik heb zoiets.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef Questular het volgende:
Tja met zelf maken bedoel ik ook meer zelfgemaakte pizza eten, het daadwerkelijke maken laat ik aan mn vriendin over
Binnenkort wordt food gainzz maken nog fijner.
[ afbeelding ]
Offerte laten maken voor een nieuwe keuken en dit komt er waarschijnlijk in
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol sport jij daar?Dan weet ik waarschijnlijk wel wie jij bent.
Zeker handiger, maar we werken vanuit een bepaald budget en dan moet je sommige dingen voor lief nemenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb zoiets.
[ afbeelding ]
Dubbele oven dus, stuk handiger dan 1 (veel te) grote oven.
Welke vestiging? Noord of Zuid?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:00 schreef Eleiko het volgende:
Wie loopt er te stinken bij de fitnessclub in Rotterdam?
Nee; zie mijn posthistorie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol sport jij daar?Dan weet ik waarschijnlijk wel wie jij bent.
Ah okee. Ik wist niet dat dubbele ovens duurder zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Zeker handiger, maar we werken vanuit een bepaald budget en dan moet je sommige dingen voor lief nemen
Wij hebben zo'n ingebouwde grillplaat, maar die hebben we in jaren misschien 2x gebruikt. Het is makkelijker om een grillpan op het fornuis te leggen en om dan je vlees te bakken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gas op glas is mooien makkelijk schoon te houden....
En zo'n ingebouwde grill plaat in je aanrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |