Idd phaggots. En wie is meneerbob?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:21 schreef Weissman het volgende:
Mensen die bij de datumprikker geen beschikbare datum hebben ingevuld; wat is het nut ervan
Angelina Jolie was echt mooi ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Girl, interrupted op HBO. Angelina Jolie is echt lekker daar.
Ja die is ook echt mooi.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Angelina Jolie was echt mooi ja.
Dit is haar look-alike; hnnnng.
Haha in de film is ze echt leuk (en gestoord).quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ziet er inderdaad sickening (negatief) uit.
Dem crazy bitches are the best bitches.quote:Op donderdag 26 juni 2014 02:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha in de film is ze echt leuk (en gestoord).
geen xhamstersquote:
Er is gewoon iemand random namen met data aan het invullen, gister stonden er 4 namen en nu 10+. Lovelotion is hier niet eens, en de kans dat JB en Etha naar een meet gaan is kleiner dan Dimachearus.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:21 schreef Weissman het volgende:
Mensen die bij de datumprikker geen beschikbare datum hebben ingevuld; wat is het nut ervan
Mijn hamster is serieus dood.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ahhh, shit.
Die dingen worden ook niet oud. Hartslag van 200 stationair, die is zo door de tig miljoen hartslagen heen...
Edit: volgens mij had vette henk een schurft hekel aan beesten in kooien en snapt ray het geintje niet...![]()
![]()
Oke trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Volgens mij heb je wat verkeerd gedaan, ik kan iedereen er ook weer uitgooienquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Boys, poging 2 om een GYM MEET op te zetten; aanmelden kan via link.
http://doodle.com/v98z9st4vdgys3h5
En StraatSoldaat ertussenquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er is gewoon iemand random namen met data aan het invullen, gister stonden er 4 namen en nu 10+. Lovelotion is hier niet eens, en de kans dat JB en Etha naar een meet gaan is kleiner dan Dimachearus.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:01 schreef fathank het volgende:
[..]
En StraatSoldaat ertussenEn ChesterPerry
Awesome_ is niet met hoofdletter, Fanta-Dick
Mja uit het topic komen mensen uit Groningen, Limburg, Amsterdam, je moet watquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:55 schreef Questular het volgende:
Wel grappig zo een gymmeet, beetje uit de buurt voor mij
ik sta er ook tussen opeensquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Er is gewoon iemand random namen met data aan het invullen, gister stonden er 4 namen en nu 10+. Lovelotion is hier niet eens, en de kans dat JB en Etha naar een meet gaan is kleiner dan Dimachearus.
Dit idd, ik kon maar 1 van de data maar zowel G.R.S. als Sapstengel konden niet dus ik heb hem niet ingevuldquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:44 schreef RaymondK het volgende:
dit vind ik gemeen t.o.v. Weissmann....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |