11 en een halfquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zit je nou echt heel de tijd alleen maar wat plaatjes te zoeken om hier te posten? Hoe oud ben je, 12?
Dat zijn geen wespentailles! Dit is een wespentaille:quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:37 schreef McNulty het volgende:
Wespentaille ftw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Je hebt me nu echt tuk hoor. Ik geef op.
msmessy is op je kop gevallen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
THEFXR is geen asian. Gew turk hoor, hij heet mustafa yilmaz.
Geforceerd met een riem ja. No thanks jeff.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat zijn geen wespentailles! Dit is een wespentaille:
[ afbeelding ]
American Model Betty Brosmer. She was married to bodybuilder and entrepreneur Joe Weider in 1961 until his death in 2013.
Nee een wespentaille is juist geforceerd d.m.v. een corset. Zij heeft een zandloper figuur. En de eerste dame in je vorige post is bijna zo recht als een strijkplank, dus bijna geen taille.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Geforceerd met een riem ja. No thanks jeff.
Zij heeft het full natty.
[ afbeelding ]
hoe bevalt dat nu, samenwonen met een aap?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat een uiterst originele reactie![]()
Kom op zeg, je kan beter dan dat bwana!
Ik woon niet samenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe bevalt dat nu, samenwonen met een aap?
Feitelijk gezien heb je gelijk. Ik gebruik het ook niet in letterlijke zin. Ik gebruik het om hele lage natuurlijke waist-to-hip ratio's mee aan te duiden. Dat probeerde die vrouwen met die riemen ook te bereiken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee een wespentaille is juist geforceerd d.m.v. een corset. Zij heeft een zandloper figuur. En de eerste dame in je vorige post is bijna zo recht als een strijkplank, dus bijna geen taille.
Mannen kunnen geen sletten zijn. Welke feminist heeft je dit aangepraat?quote:
Slet verwijst inherent naar een vrouwelijk persoon. Laat je geen gekke dingen wijsmaken door de feminazi's.quote:
Bron: Van Dalequote:slet (de; v; meervoud: sletten)
1
(scheldwoord; informeel) ontuchtige vrouw
Dus ook geen manhoer, player, prikstok?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Slet verwijst inherent naar een vrouwelijk persoon. Laat je geen gekke dingen wijsmaken door de feminazi's.
[..]
Bron: Van Dale
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Feitelijk gezien heb je gelijk. Ik gebruik het ook niet in letterlijke zin. Ik gebruik het om hele lage natuurlijke waist-to-hip ratio's mee aan te duiden. Dat probeerde die vrouwen met die riemen ook te bereiken.
Dit is ook een zandloperfiguur maar duidelijk niet hetzelfde als laura dore.
[ afbeelding ]
Kort en krachtig.quote:
Prikstokquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dus ook geen manhoer, player, prikstok?
Anders donder je even op met je Jihad propaganda.quote:
het nieuwe Midden Nooldquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ja reageer maar niet leks, ahhahahahaha chinezen nemen je club over, hahahahahaha
hagenezenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
het nieuwe Midden Noold
[ afbeelding ]
Moest vandaag weer met de trein. Rond 11 uur een 'aanrijding' met een persoon. Het spoor is tot 4 uur dicht geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik heb een auto, een scooter en een fiets en ben dus niet afhankelijk van OV.
Openbaar vervoerHet brengt je van een plek waar je niet wil zijn naar een plek waar je niet moet zijn voor een achterlijke prijs.
daarom altijd met de autoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Moest vandaag weer met de trein. Rond 11 uur een 'aanrijding' met een persoon. Het spoor is tot 4 uur dicht geweest
Tering zeg, zat er nasty uit.quote:
Ze zouden echt een suicide booth moeten maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:58 schreef Klokov het volgende:
[..]
Moest vandaag weer met de trein. Rond 11 uur een 'aanrijding' met een persoon. Het spoor is tot 4 uur dicht geweest
Je kan toch redelijk gemakkelijk een od nemen met wat poedertjes of pilletjes? Snap echt niet waarom je zoveel mensen zou willen verhinderen en je familie opzadeld met de gedachte aan je verminkte lichaam.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ze zouden echt een suicide booth moeten maken.
[ afbeelding ]
Moet je nog goed je best doen hoor. Of je moet aan de heroïne, maar geen idee hoe je daar aan kunt komenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan toch redelijk gemakkelijk een od nemen met wat poedertjes of pilletjes? Snap echt niet waarom je zoveel mensen zou willen verhinderen en je familie opzadeld met de gedachte aan je verminkte lichaam.
Correct. Niet weten dat een pakje ibuprofen je hardstikke dood maakt. 2 euro mensenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan toch redelijk gemakkelijk een od nemen met wat poedertjes of pilletjes? Snap echt niet waarom je zoveel mensen zou willen verhinderen en je familie opzadeld met de gedachte aan je verminkte lichaam.
rattengif werkt ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je nog goed je best doen hoor. Of je moet aan de heroïne, maar geen idee hoe je daar aan kunt komen
brosciencequote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Correct. Niet weten dat een pakje ibuprofen je hardstikke dood maakt. 2 euro mensen
Dat ik het mag meemaken dat fathank niet aan een bepaalde vorm van druks weet te komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet je nog goed je best doen hoor. Of je moet aan de heroïne, maar geen idee hoe je daar aan kunt komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |