heb wel zin om haar te stuffen met "hup holland hamsters" en dan in de fik te steken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:54 schreef THEFXR het volgende:
aaaah, slooop deeecrisisssss, kutwijf, op hoeveel netten, komt dat wijf!!
Echt hé. Hij heeft geluk dat hij nog leeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Tering zeg, zat er nasty uit.
Maar ook niet slim om zo dicht bij een muur te gaan liften tbh.
He's back.quote:
Haha, nee het lijkt alsof hij erop valt waardoor die openklapt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe heel snel zo'n stukje naar achteren valt hij nou door een putdeksel ofzo?
Die track doet juist denken aan lil wayne tijdens zijn mixtape dagen rond 2007.quote:Op woensdag 25 juni 2014 02:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mwah, vroeger beter.
Dat terzijde.
Gvd ik wil ook Bloody shinsquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:37 schreef RaymondK het volgende:
Facebook site van de Fitline gehaald lol haha![]()
https://www.facebook.com/(...)970530004?ref=stream
Shirtje is speciaal voor Awesome_![]()
![]()
Geintje, broeder v.h. ijzert
Edit:
Werkt alleen als je bent ingelogged zag ik. Hier gewoonde utube link
Hhah, denk dat 't een beetje aan de bar ligt ook. De inprint van deze bar is rete scherpquote:Op woensdag 25 juni 2014 07:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gvd ik wil ook Bloody shins
Heb dat nooit
Alhoewel zo moeilijk moet het niet zijn. Denk dat de vrijdsgmiddag-fietsneger me wel verder kan helpen. En anders een half uurtje posten een stukje verderop ter hoogte van Verslavingszorgquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat ik het mag meemaken dat fathank niet aan een bepaalde vorm van druks weet te komen.
Ik pak juist altijd de oudste die zijn lekker glad voor die extra gripgainsquote:Op woensdag 25 juni 2014 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah, denk dat 't een beetje aan de bar ligt ook. De inprint van deze bar is rete scherp
En hoe wijd je moet staan voor jouw type heup. Mn shins zitten precies bij die geribbelde gedeelte. Als je iets smaller kan staan, dan zit je bij dat gladde stukquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik pak juist altijd de oudste die zijn lekker glad voor die extra gripgains
quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Terechte strafschop. Hellas terecht door.
Sickquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:37 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Edit:
Was ik weg??quote:Op woensdag 25 juni 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt hé. Hij heeft geluk dat hij nog leeft.
Ja, oké, maar het is niet alsof dit zovaak gebeurd.
[..]
He's back.
Bruutquote:Op woensdag 25 juni 2014 05:37 schreef RaymondK het volgende:
![]()
Edit:
Gaat niet goed in je zoutmolen, is het te grof voor, het was geen b&f maar wel keltisch zeezoutquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:58 schreef RaymondK het volgende:
Dit is wel intens goedkoop volgens mij.
Zo'n lullig potje van knorr met grof zout voor je zoutmolen is jodenduur
http://www.bodyenfitshop.(...)er-keltisch-zeezout/
Er zijn ook barbells die juist op de plek waar je schenen zitten tijdens het DL geen perforatie (of hoe heet dat?) hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hhah, denk dat 't een beetje aan de bar ligt ook. De inprint van deze bar is rete scherp
Mja, kut hoor. Ik had hem een bericht gestuurd dat het toch later wel kon worden afgerekend dit dat, of we samen ff die bels konden gaan halen anders, nooit antwoord op gekregen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:41 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Er zijn ook barbells die juist op de plek waar je schenen zitten tijdens het DL geen perforatie (of hoe heet dat?) hebben.
(BTW: nieuwe dumbbells liggen nog steeds in de opslag?)
Oh oke, nu heb ik zon elektische zout en pepert molen, die jast volgens mij alles dr doorheen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Gaat niet goed in je zoutmolen, is het te grof voor, het was geen b&f maar wel keltisch zeezout
Lekker filmpje weer trouwens![]()
Kun je het niet (eerst) in een vijzel fijnmalen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:38 schreef Champy het volgende:
[..]
Gaat niet goed in je zoutmolen, is het te grof voor, het was geen b&f maar wel keltisch zeezout
Lekker filmpje weer trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |