Data bekeken, niet aanwezig. Festivals, vakantie, vrijgezellenfeestquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Boys, poging 2 om een GYM MEET op te zetten; aanmelden kan via link.
http://doodle.com/v98z9st4vdgys3h5
Vergeet de verkoop niet zometeen chef.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:06 schreef Awesome_ het volgende:
Soms wel. Maar dan verman ik mezelf gewoon ff
Lezen jullie mee Cor & Snakey?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bejaarden zijn de asocialen van deze maatschappij, maken misbruik van hun ouderdom, jatten veel en terreur met die elektrische karrentjes.
quote:
wordt er ook gedouchedquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:20 schreef Weissman het volgende:
Boys, poging 2 om een GYM MEET op te zetten; aanmelden kan via link.
http://doodle.com/v98z9st4vdgys3h5
Snap em niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Vergeet de verkoop niet zometeen chef.
Ik heb (nog) geen elektrische kar.quote:
Houseboot schele, kaarten zijn om 19:00 verkoop in gegaanquote:
Heb ik al maar fatburners werken wel goed bij mij heb ik gemerkt...lipo 6x werkte als een trein icm goed eten.quote:
Na trainen altijd douchen. En niet van die allochtone-onderbroek-aanhouden-tijdenz-het-douchen-onzin.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:31 schreef Eleiko het volgende:
[..]
allochtone-onderbroek-aanhouden-tijdenz-het-douchen-onzin.
Als je nieuwe vriendje vindt dat je te dik bent komen wij wel even langs.quote:
Ze vinden mij allebei sexy dus...maar je kent dat toch, chickies die aankomen als ze in een relatie zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je nieuwe vriendje vind dat je te dik bent komen wij wel even langs.
Niet nodig hoorquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als je nieuwe vriendje vindt dat je te dik bent komen wij wel even langs.
Alleen nog maar leangains?quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ze vinden mij allebei sexy dus...maar je kent dat toch, chickies die aankomen als ze in een relatie zitten.
No way, not me.
Heb je al een kettlebell?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ik ben echt dik geworden sins ik relatie heb, ben alleen wel 6 kg afgevallen, maar had ook ziek veel spieren, maar maakt mij niet uit, maaar gaat vanzelfg weer weg, ga gewoon hard trainen na de zomer, boeien.
wat?quote:
mondje he tegen 6.4" Masterracequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |