quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
Duitsland - Ghana is de leukste wedstrijd tot nu toe.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
Duitsland - Ghana is de leukste wedstrijd tot nu toe.
Ik dacht de eerste keer dat ik dit plaatje zag, dat het Balkenende was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
Plaatje gevonden van Webaap.
[ afbeelding ]
Oh jij ook alquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik moest even aan Balkenende denken.
Hier gingen 3 gasten proberen de moskee in de hens te steken.. die kregen even klapjes van de Turken en er is er 1 in zijn nek gebeten door een politiehond, allemaal afgevoerd en zo, gezellig.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
Ze hebben er weer een dikke party van gemaakt.
Voornamelijk toeterende Turken met hun vlaggen,.
Er is altijd wel wat op TV, de vraag is alleen of het naar je smaak is. Hoeveel zenders heb je?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:04 schreef Webschip het volgende:
Er is niks op TV.
Ik denk dat ik dit wekenlang nog kan zeggen.
Ik heb er tientallen. Maar het is tientallen x niks.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat op TV, de vraag is alleen of het naar je smaak is. Hoeveel zenders heb je?
In dit topic is het vaak drukker dan het hele betaalde forum.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze veel op het betaalde deel van het forum.
Daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze veel op het betaalde deel van het forum.
Dan is het daar wel heel rustig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
In dit topic is het vaak drukker dan het hele betaalde forum.
Voebel hè.quote:
Ja, ze wilden achter de camera maar hopelijk lukt dat niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit Karina in het publiek/tussen het klapvee?
Maak je straks een screenshotje? Ik kan dat niet online zien helaas.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ze wilden achter de camera maar hopelijk lukt dat niet.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Specularium het volgende:
Cnorrie bij VI zometeen.
Heeft Yoki al een liter vaseline klaar?
Beetje te veel aan mijn kop de laatste tijd en dan ook nog druk en bla bla.. Ben zelf een beetje knorrig dus. Gaat wel weer over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou zeg, je zit niet echt te popelen.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Beetje te veel aan mijn kop de laatste tijd en dan ook nog druk en bla bla.. Ben zelf een beetje knorrig dus. Gaat wel weer over.
Ik hoop dat iemand een grappige gifje weet te maken, dat zou wel een topshow zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt weer goed zodra de corrie.rar er is.
Waar dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Uccie het volgende:
Cnorrie gespot hoor en ik denk Sp3c ook, maar zeker weten doe ik dat niet.
Dan zouden die in elk geval niet bij elkaar in de buurt zitten.
Ik zag een beetje donkerdere persoon voor het raam zitten. Maar die was maar kort in beeld.quote:
Dat was Sjek van Gelder.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag een beetje donkerdere persoon voor het raam zitten. Maar die was maar kort in beeld.
Nee, echt donker, niet oranjequote:
Valt tegen de screenshotsquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Zijn er al screenshotjes? Wacht ik zal dat VI topic eens zoeken.
Volgens mij zitten ze allemaal links achter Johan achter de schermen in de hoek gestopt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:30 schreef Uccie het volgende:
En Cnor zit rechtsboven Diekstra, half achter het scherm.
Ja iemand zei dat, eerste pagina van dat VI topic.quote:
Die heeft de hele tijd naar de verkeerde vrouw zitten kijken zeker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand in dat topic zegt dat Karina op Anouk lijkt.
Hoe lang heeft ze haar haar?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heeft de hele tijd naar de verkeerde vrouw zitten kijken zeker.
Maar het haar van Karina
Het mijne wil echt niet meer zo lang worden.
Ik denk wel tot haar middel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe lang heeft ze haar haar?
Mijn haar is ook super lang, moet echt eens een heggeschaar doorheen.
Wow okee, dat is veel langer danquote:
Bij mij gaan de punten er gewoon niet uitzien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow okee, dat is veel langer dan
Mooi, maar lijkt me wel lastig te onderhouden.
Haha, hier bijna een jaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mij gaan de punten er gewoon niet uitzien.
Dus nu tot over mijn schouderblad en aan de voorkant net onder mijn kin.
Al is het nu wel fors langer, ben dan ook al zo'n maand of 6/7 niet bij de kapper geweest
Nee, laagjes...ik ga denk ik het weekend. Je weet nooit wie je volgende week tegenkomtquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, hier bijna een jaar
Die dode punten heb ik ook last van. Ik denk dat ik volgende week maar eens naar de kapper ga en ze er flink de schaar in laat zetten.
Is het bij jou in laagjes? Of alleen aan de voorkant korter?
Vertel zelfs eens wat danquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, laagjes...ik ga denk ik het weekend. Je weet nooit wie je volgende week tegenkomt
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee dan zorg ik dat mijn haar er ook niet zo sloeberig bij hangt.
Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:21 schreef Webschip het volgende:
Ik ben blij dat er hier weer een beetje leven is.
Prima, beetje verkouden, maar dat gaat wel weer over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed, en met jou?
Echt zomeren wilt het (nog) niet...quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Prima, beetje verkouden, maar dat gaat wel weer over.
Van de week twee keer een goeie regenbui op mijn hoofd gehad. Dus dan wil het wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Echt zomeren wilt het (nog) niet...![]()
Maar beterschap.
Kiekeboe-corriequote:
Wie is die knul die er naast zit?quote:
Dan heb je het inderdaad zo te pakken..quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van de week twee keer een goeie regenbui op mijn hoofd gehad. Dus dan wil het wel.
Maar het zonnetje mag van mij wel gaan doorbreken inderdaad.
Dit weekend wordt het weer mooi weer geloof ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van de week twee keer een goeie regenbui op mijn hoofd gehad. Dus dan wil het wel.
Maar het zonnetje mag van mij wel gaan doorbreken inderdaad.
Jan Kooijermans.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is die knul die er naast zit?
Oh nee, 20 graden max, en bewolkt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit weekend wordt het weer mooi weer geloof ik.
Mexicano of Johannes?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wie is die knul die er naast zit?
Is het mexicanobakker?quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh nee, 20 graden max, en bewolkt.
Ja, ook iets van 20 ofzo.quote:
Dat klopt.quote:
Kom je gewoon weer terug voor de volgende ronde.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat klopt.
Hun tijd zit er dan op...
Iedereen wordt uiteindelijk voorgoed uitgelogd, omdat je aansluittijd op is.
Ik vraag me dan af waar je dan heen gaat.
Zou dat echt zo zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom je gewoon weer terug voor de volgende ronde.
Aldus de indische hindoe prinses.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom je gewoon weer terug voor de volgende ronde.
Ik denk het niet. Zou dat goed zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn?
Dat je een echt nieuw leven krijgt?
Van alle gangbare ideëen spreekt me dat het meest aan, dus ik denk dat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zou dat echt zo zijn?
Dat je een echt nieuw leven krijgt?
Toch lijkt me dat ook een raar idee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aldus de indische hindoe prinses.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Aldus de indische hindoe prinses.
Ik zou wel terug willen komen als iemands huisdier.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat ook een raar idee.
Ik zou graag als prins en koning terugkomen.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat na dit alles zou eindigen. Want waar zou je immers dan zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van alle gangbare ideëen spreekt me dat het meest aan, dus ik denk dat.
Prins én koning nog wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat ook een raar idee.
Ik zou graag als prins en koning terugkomen.
Maar dat heb ik deze ronde al gedaan, dus ik verwacht dat het nu alleen maar beter wordt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat na dit alles zou eindigen. Want waar zou je immers dan zijn![]()
maar ja, je kan ook in een heel arm land geboren worden en zo.
Nou ik niet hoor. Stel je voor dat je slecht wordt verzorgdquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou wel terug willen komen als iemands huisdier.
Ik heb zo vaak jaloers naar mijn hond gekeken en gedacht dat hij wel echt een mooi leven heeft. Geen verplichtingen, spelen/slapen wanneer je zin hebt, 3 keer per dag een maaltijd.. lijkt mij ook wel wat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou wel terug willen komen als iemands huisdier.
Dan ben je vast fan van Antoine.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
En ik ben officieel trouwens Rooms-Katholiek
Ja, maar dan wel in een leuk gezin natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Stel je voor dat je slecht wordt verzorgd
Ben je ook gedoopt? Communie gedaan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
En ik ben officieel trouwens Rooms-Katholiek
quote:
Dat is wel te hopen dan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat heb ik deze ronde al gedaan, dus ik verwacht dat het nu alleen maar beter wordt.
Alleen gedoopt, dus ik ben niet helemaal af als katholiekquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben je ook gedoopt? Communie gedaan?
Maar je wilde wel voetbalvrouw worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
Als ik maar niet als bekend persoon terugkom, dat lijkt me pas vreselijk.
Haha, een halve katholiek dan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen gedoopt, dus ik ben niet helemaal af als katholiek
BN-ers worden anders wel als god verheerlijk hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel in een leuk gezin natuurlijk.
Als ik maar niet als bekend persoon terugkom, dat lijkt me pas vreselijk.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar je wilde wel voetbalvrouw worden.
Ik geloof het meteenquote:
Haha, dan kun je beter een onbekende rijke kerel aan de haak slaan. Lijkt me ook niks om altijd zo in de gaten te worden gehouden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:00 schreef Uccie het volgende:
[..]nee ik wilde dat leven wel, beetje shoppen en lunchen en wijntjes drinken op kosten van iemand anders. Maar ik hoef niet in de bladen ofzo.
Daarbij, die voetballers gaan allemaal vreemd en dat staat dan eerder in de bladen dan dat jij het weet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, dan kun je beter een onbekende rijke kerel aan de haak slaan. Lijkt me ook niks om altijd zo in de gaten te worden gehouden.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daarbij, die voetballers gaan allemaal vreemd en dat staat dan eerder in de bladen dan dat jij het weet.
Maar wel een beetje dan, begrijp ik?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben niet een hele grote fan van Team Pedo.
Team pedo heeft dan ook liever kleine fans.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar wel een beetje dan, begrijp ik?
Ik weet niet of Speculaas klein is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Team pedo heeft dan ook liever kleine fans.
Hij zit op Fok! dus zeker 30cm.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik weet niet of Speculaas klein is.
Ik was gisteren nog bij hem in de buurt, ik had het kunnen checken.quote:
Bestaat hij echt irl?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog bij hem in de buurt, ik had het kunnen checken.
Geen idee, maar gewoon een beetje aanbellen bij huizen met zolderkamer. Als hij bestaat, dan vind je hem zo wel denk ik.quote:
Dan moet daar wel een tv staan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee, maar gewoon een beetje aanbellen bij huizen met zolderkamer. Als hij bestaat, dan vind je hem zo wel denk ik.
Dat is op zich wel handig om te weten....kan ik de huizen zonder antenne op het dak overslaan!quote:
Precies.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is op zich wel handig om te weten....kan ik de huizen zonder antenne op het dak overslaan!
Dus alle huishoudens met een vrouw, vallen ook af...check!quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Precies.
En volgens mij heeft hij geen poes meer.
Ook, dus er blijft nog maar een fractie over.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dus alle huishoudens met een vrouw, vallen ook af...check!
Dan blijft over.....de jaarbeurs, leuk optrekje wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ook, dus er blijft nog maar een fractie over.
De TV is volgens mij 16 bij 9 meter.
Dat is wel een hele grote zolderkamer...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan blijft over.....de jaarbeurs, leuk optrekje wel.
Het is ook wel een hele grote tv.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote zolderkamer...
Hij heeft een oranje mijter op.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat zijn huis vol hangt met oranje vlaggetjes.
quote:
Dan is hij wel erg plat.quote:
Wel handig als je op reis wil. Hoef je alleen maar een postzegel op je voorhoofd te plakken.quote:
Hij kan ook door een waterkraan. En door een sleutelgat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel handig als je op reis wil. Hoef je alleen maar een postzegel op je voorhoofd te plakken.
Nee, nu ben je in de war....dat ben ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:29 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij kan ook door een waterkraan. En door een sleutelgat.
Sorry, dat is waar ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, nu ben je in de war....dat ben ik.
Nee precies, hij heeft ook rust nodig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sorry, dat is waar ook.
Speculaas kan niet alles.
Voetbal kijken is natuurlijk zwaar intensief.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee precies, hij heeft ook rust nodig.
Nou inderdaad, ik vind het regelmatig zo zwaar dat ik halverwege compleet uitgeput in slaap val.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Voetbal kijken is natuurlijk zwaar intensief.
Ik kan geen drie seconden naar kijken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik vind het regelmatig zo zwaar dat ik halverwege compleet uitgeput in slaap val.
Met topic erbij is het wel leuk, maar er moet wel wat gebeuren. Anders vind ik het saai.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:43 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik kan geen drie seconden naar kijken.
Ik heb denk ik nog geen minuut gezien van het hele tournooi.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met topic erbij is het wel leuk, maar er moet wel wat gebeuren. Anders vind ik het saai.
Net zoals mijn ouders, hebben er ook echt helemaal niets mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb denk ik nog geen minuut gezien van het hele tournooi.
Of ik moet er per ongeluk middenin gezapt hebben.
Gelukkig dat ik dan niet de enige benquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Net zoals mijn ouders, hebben er ook echt helemaal niets mee.
Ik ken nog wel een aantal mensen hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik dan niet de enige ben
Dat is wel een mooie gedachte om bij af te sluiten, morgem weer werken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Het hele leven gaat om een paar momenten. Van het ene mooie moment leef je toe naar het volgende. En achteraf besef je dat de mooiste momenten eigenlijk onverwacht kwamen.
Ik vind het leven raar. Ik begrijp er niets van.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Het hele leven gaat om een paar momenten. Van het ene mooie moment leef je toe naar het volgende. En achteraf besef je dat de mooiste momenten eigenlijk onverwacht kwamen.
Het is ook volgens mij nogal overrated.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een aantal mensen hoor.
En ik blijf er ook niet speciaal voor thuis.
Welterusten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie gedachte om bij af te sluiten, morgem weer werken.
Slaap,lekker allemaal
Ben jij die kerel naast Karina?quote:
Nee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben jij die kerel naast Karina?
Johannes is de neger die z'n middelvinger opsteekt:quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben jij die kerel naast Karina?
Dat is sp3c toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Johannes is de neger die z'n middelvinger opsteekt:
[ afbeelding ]
Oh ja, nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, sp3c is die gozer met een baret op. De hipster.
Zou ik ook doen naar Diekstra.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Johannes is de neger die z'n middelvinger opsteekt:
[ afbeelding ]
Ik ga hier buiten op het grote scherm kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
Zometeen Zuid-Korea - Belgie.
[ afbeelding ]
Moet van de baas speculaas.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:52 schreef Maron het volgende:
Hoe zit dat nou met die gekookte aardappels en weet-ik-veel wat voor gedoe in Kingstown zijn hol..
Is die jongen nou onderhand niet genoeg uitgewoond..?
quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:58 schreef Specularium het volgende:
Volgende 100 TT's gaan over Kingstown, al dan niet met iets in zijn anus.
wat is deze nou weerquote:
Wat doet hij dan op FOK?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:13 schreef sp3c het volgende:
misterix ofzoiets Belgisch
echt zo'n zure hater, die zit nu met een pluche duiveltje op zijn kop en een rood stringetje uit zijn broek te roepen dat Belgen veel leuker zijn dan die Nederlanders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Lekker hipster doen met dure woorden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Nou dat ging moeizaam. Wat is jullie prognostiek?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker hipster doen met dure woorden.
Ik vind goor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat Karina het kapsel van die Fellani mooi vindt.
Ies goor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind goor.
Ga gewoon naar de kapper joh.
Ze zeggen dat alles om geld draait.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit niet om geld.
Ja he, ben benieuwd wat ze er verder nog van maken.quote:
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze zeggen dat alles om geld draait.
Bij mij ook niet hoor. Don't need no money to be rich.quote:
Het is een goed team alleen net niet genoeg op elkaar ingespeeld. Dat zie je terug bij paasjes etc etc. Maar beste van allemaal is dat Courtois keeptquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja he, ben benieuwd wat ze er verder nog van maken.
Same here, need other things to be happyquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoor. Don't need no money to be rich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Same here, need other things to be happySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Volgens de dinges op de fp ben jij goed in uitslagen gokkenquote:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Ik heb in Fifa 14 3 potjes Nederland - Burritovreters gespeeld. Alledrie verloren. Dus ik zou m'n geld op Mexixo zetten.![]()
Haha, beginnersgelukquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens de dinges op de fp ben jij goed in uitslagen gokken
Vorige keer was ik heel slechtBut while the earth sinks to its grave
Oké, hier heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:17 schreef Peunage het volgende:
Ik heb in Fifa 14 3 potjes Nederland - Burritovreters gespeeld. Alledrie verloren. Dus ik zou m'n geld op Mexixo zetten.But while the earth sinks to its grave
Ik ga gewoon aan de limoncello, het is vakantie
But while the earth sinks to its grave
Doe eens niet van die moeilijke woorden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon aan de limoncello, het is vakantie
Nu moet ik weer gaan googelen.![]()
![]()
Je hoeft het niet te googlen. Dan blijft het een mysterie.But while the earth sinks to its grave
Proost!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga gewoon aan de limoncello, het is vakantieKSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Nee ik was juist van plan om jou naar je mening/prognose te vragen voor de volgende wedstrijdenquote:
Brazilië - Chili
Colombia - Uruguay
Nederland - Mexico
Frankrijk - Nigeria![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik was juist van plan om jou naar je mening/prognose te vragen voor de volgende wedstrijden
Brazilië - Chili
Colombia - Uruguay
Nederland - Mexico
Frankrijk - Nigeria
Lol, ik gok maar wat. Heb er totaal geen verstand van
But while the earth sinks to its grave
Gok danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lol, ik gok maar wat. Heb er totaal geen verstand van![]()
![]()
3-1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee ik was juist van plan om jou naar je mening/prognose te vragen voor de volgende wedstrijden
Brazilië - Chili
Colombia - Uruguay
Nederland - Mexico
Frankrijk - Nigeria
2-0
0-2
2-1But while the earth sinks to its grave
ik zit een best vreemde film te kijken op canvas
een deen is met zijn zoon naar argentinie gegaan om van zijn vrouw te scheiden
weet niet wat het is maar die film is geweldig![]()
Zo...vanmiddag naar de kapper geweest!quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo...vanmiddag naar de kapper geweest!ben benieuwd!
Ik ga woensdag denk ik.But while the earth sinks to its grave
Korte stekeltjes met een rood kuifje, lekker pittig!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]ben benieuwd!
Ik ga woensdag denk ik.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Geen blonde of zwarte pluk er doorheen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Korte stekeltjes met een rood kuifje, lekker pittig!But while the earth sinks to its grave
Nee, dat vond ik TE pittig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Geen blonde of zwarte pluk er doorheen?
Het is wel al zwart van nature.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Klinkt goed, staat vast heel trendy enzo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat vond ik TE pittig.
Het is wel al zwart van nature.But while the earth sinks to its grave
Ben ook speciaal 30kg aangekomen, dan staat het een stuk beter zo'n kapsel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt goed, staat vast heel trendy enzo.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ook een kek rood brilletje gekocht?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben ook speciaal 30kg aangekomen, dan staat het een stuk beter zo'n kapsel.But while the earth sinks to its grave
Ik dacht, voor het wow-effect, ik doe limoengroen. Lekker gek, lekker anders.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook een kek rood brilletje gekocht?Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht, voor het wow-effect, ik doe limoengroen. Lekker gek, lekker anders.
En dan matchen met een fris groen bloemenjurkje.But while the earth sinks to its grave
dat heb ik nog niet, maar dat zou best leuk zijn, met zo'n oranje shopper, model AlbertHeijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan matchen met een fris groen bloemenjurkje.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Wel tot over de knie, want Uccie is te oud voor kortere rokjes.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan matchen met een fris groen bloemenjurkje.![]()
Ideaal, past alles in.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet, maar dat zou best leuk zijn, met zo'n oranje shopper, model AlbertHeijn.But while the earth sinks to its grave
Uiteraard en met Birkenstocks in een lekker hip kleurtje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel tot over de knie, want Uccie is te oud voor kortere rokjes.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ik heb vandaag twee nieuwe broeken gekocht. En snelbinders.But while the earth sinks to its grave
Jij weet hoe goed het me staatquote:
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Had je een tijdje terug ook al niet gedoe met je snelbinders? Of was dat een ander deel van je fiets?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag twee nieuwe broeken gekocht. En snelbinders.![]()
Volgens mij was dat een spatbord.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je een tijdje terug ook al niet gedoe met je snelbinders? Of was dat een ander deel van je fiets?![]()
Hier noemen we dat bretels....maar staat dat niet gek?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb vandaag twee nieuwe broeken gekocht. En snelbinders.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Ja inderdaadquote:![]()
Dat is inmiddels helemaal gerepareerd door de fietsenmaker.But while the earth sinks to its grave
Ik zou gokken op 1-1 na 90 minuten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Brazilië - Chili![]()
De Braziliaan op mijn knie kan goed vliegenquote:
Is juist fashionable.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier noemen we dat bretels....maar staat dat niet gek?But while the earth sinks to its grave
Trendsetter, jij bent het!quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Je moest eens wetenquote:Kapsel kan maar laat outfit in de kast liggen. Oh en de bril kan nog netquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moest eens weten
[..]
Kapsel kan maar laat outfit in de kast liggen. Oh en de bril kan nog net
Niet lang meer, heb best wel slaap.quote:Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: