quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
Duitsland - Ghana is de leukste wedstrijd tot nu toe.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:46 schreef Peunage het volgende:
Duitsland - Ghana is de leukste wedstrijd tot nu toe.
Ik dacht de eerste keer dat ik dit plaatje zag, dat het Balkenende was.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
Plaatje gevonden van Webaap.
[ afbeelding ]
Oh jij ook alquote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:07 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik moest even aan Balkenende denken.
Hier gingen 3 gasten proberen de moskee in de hens te steken.. die kregen even klapjes van de Turken en er is er 1 in zijn nek gebeten door een politiehond, allemaal afgevoerd en zo, gezellig.quote:Op maandag 23 juni 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
Ze hebben er weer een dikke party van gemaakt.
Voornamelijk toeterende Turken met hun vlaggen,.
Er is altijd wel wat op TV, de vraag is alleen of het naar je smaak is. Hoeveel zenders heb je?quote:Op maandag 23 juni 2014 22:04 schreef Webschip het volgende:
Er is niks op TV.
Ik denk dat ik dit wekenlang nog kan zeggen.
Ik heb er tientallen. Maar het is tientallen x niks.quote:Op maandag 23 juni 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er is altijd wel wat op TV, de vraag is alleen of het naar je smaak is. Hoeveel zenders heb je?
In dit topic is het vaak drukker dan het hele betaalde forum.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze veel op het betaalde deel van het forum.
Daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze veel op het betaalde deel van het forum.
Dan is het daar wel heel rustig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
In dit topic is het vaak drukker dan het hele betaalde forum.
Voebel hè.quote:
Ja, ze wilden achter de camera maar hopelijk lukt dat niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit Karina in het publiek/tussen het klapvee?
Maak je straks een screenshotje? Ik kan dat niet online zien helaas.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, ze wilden achter de camera maar hopelijk lukt dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |